Şimdi Ara

THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
3.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar, 2017 Mart ayında turkcellden tarifeye ek olarak aldığım iPhone 7 128 gb mat telefonum bugün anakart degişikliği sebebiyle kapandı. Turkcell bayiine gittim ve durumu anlattım cihazi iade etmek istediğimi ve paramı geri vermeleri gerektiğini dile getirdim. Böyle bir şeyi yapamıyacaklarını mart ayında alınan cihaza para iadesi olmayacağını dile getirdiler. Bende bir şey
    yapmadan mağazadan ayrıldım konuyla ilgili gerek turkcell gerekse appledan şikayette bulunacağım. Olayla ilgili gelişme oldukça konuyu güncellerim.

    Bu arada cihaz hiç bir zaman servise tamire gitmedi bu durum tamamen günlük kullanım esnasında oldu.


    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.




    Arkadaşlar az önce apple destek hattıyla görüştüm ve şuanda şoktayım. Zorlu Centera gitsem bile cihazın değişim olmıyacağını evimden kuryeyle cihazın teslim alınıcağını söylediler. Bundan sonraki süreçte en az 1.5 ay sürermiş bu sürenin sonunda bana kurye ile sıfır kapalı kutu cihaz teslim edilebilirmiş. Bu işin başka çözümü yokmuş.



    Keşke burdaki sivri zekalı arkadaşların dediği gibi işleseydi süreç. Müşteri mağduriyeti şuanda bir üst seviyeye taşınmış oldu.

    29.01.2018 tarihinde tuketici hakem heyetine dilekcemi verdim.

    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.


    Arkadaşlar hepinize tekrar merhaba. Bugün tüketici hakem heyeti para iadesi talebimi onayladi :)



    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.

    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.

    İlgili firma savunma yapmamis. Kendileriyle gorustugumde 10-15 gun icinde para iadesi yapicaklarini soylediler. Anladigim kadariyla itiraz edebilirler ama itiraz etseler bile bu para iadesi surecini durdurmuyor. Sizce bundan sonraki surec nasil ilerler? Degerli yorumlarinizi bekliyorum.

    2020 Tarihli edit : Bu karantina günlerinde can sıkıntısından eski konuları gezerken açtığım bu konuya rastladım ve güncellemediğimi farkettim. Bunun üzerine bu konuyu güncelliyorum, belki aynı durum başına gelen birilerine faydası olur.

    Para iadesi çıkınca TİM çamura yattı ve paramı geri vermemek için uzun süre diretti (yaklaşık 2 hafta) daha sonra avukata vericeğimi duyunca paramı geri iade ettiler. Ama tavırları ve olaya karşı bakış açıları çok çirkindi. Uğraşlarım sonucu hakkımı aldım. Sizinde başınıza gelirse peşini bırakmayın ve hakkınızı alın arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRara -- 2 Nisan 2020; 15:22:52 >







  • burada suçlu btk değil ki. btk suçlu olsaydı apple çözüm için uğraşmazdı. mesela klonlu cihaza sahip olan bir arkadaşımı btka yönlendirmişlerdi bizlik birşey yok diye. apple bir yanlış yapmış burdaki arkadaş derdini anlatıyor ama sen trol diyorsun bu konuya. irlanda üzerinden çözülmesine gelince ise apple’ın merkezi irlandada mesela icloud kilidini de irlanda kaldırıyor. o yüzden de irlandaya yönlendiriyorlar. bu kişi elbette beklememeli çünkü size zor gelse de en az 2 ay oyalayacaklar. irlandadan cevap gelmedi yarın döneriz kargo firmasının sitemi çöktü vb.
    en çok zoruma giden firmalar hata yapınca sanki onların kararını beklememiz gerekiyormuş gibi savunanların olmasıdır.
  • hocam anakart ne zaman değişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birinci keci sebo

    hocam anakart ne zaman değişti

    Sanırım tam anlatamadım. Cihazın hiç bir şekilde anakartı değişmedi veya tamir görmedi yani anlıyacağın durduk yere oldu
  • Direk hakem heyetine başvur hiç uğraşma
  • Apple çalışanı yanlış imei girmiştir bu sebeple sizin cihaz kayıt dışı olmuştur Apple ve BTK ile görüşüp sorunu çözebilirsiniz.
  • iPhone 7 Plus'ta başımıza gelmişti vodafone aracılığı ile gönderdik cihaz değişmişti
  • Apple Destek hattını arayın. Sorunun çözümü orada. 0216 282 15 11.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    Apple Destek hattını arayın. Sorunun çözümü orada. 0216 282 15 11.

    Telefonu işim gereği almıştım ve bu durumla karşılaştığım için çok mağdur oldum işlerim aksadı. Turkcell çalışanlarının ilgisizliği fazlaca mide bulandırdı ve bu süreçte yine işim gereği yeni telefon almak durumunda kaldım. 6502 sayılı kanuna göre ürün ayıplı, iadesini isteyeceğim araya haftasonu girdiği için pazartesi ilk iş konuyla ilgili tüketici hakem heyetine başvuracağım.
  • Bugün turkcelli aradım konuyla ilgili mağduriyetimi dile getirdim, beklediğim gibi bana hiç destek olmadılar. Bayinin bana yardımcı olmadığını yeni telefon almak durumunda bırakıldığımı ve ayıplı ürünün ücret iadesini istediğimi dile getirdim, bu konuda size yardımcı olamayacağım mail atmanız gerekiyor tarzı geciştirici kelimeler kullandılar. Tüketici hakem heyetine başvurunca konuyu güncellerim.
  • Apple a da mı güvenemeyeceğiz. Turkcell e de aferin burnuma pis kokular geliyor. Takipçisi olacağım bende sizede büyük geçmiş olsun.
  • vakit kaybetmeden turkcell'e gidin.
  • Geçmiş olsun
  • 1 yıllık cihazı kim iade alır akıl var mantık var. Verirsin cihazı imei kaydı yaparlar yapmazlar orası ayrı konu ama iade almazlar. Turkcelinde çamura yatıcağını sanmıyorum yapar imei kaydını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frosty9

    kardeş ara apple ı durumu anlat cihazına değişim yapıcaklar servise verdiğin zaman daha ne keh küm yapıyorsun bir yanlışlık olmuş belliki apple ı ara turkcelle senin hiç bir işin yok turkcell satıyor senin telefonun turkcell garantili değil apple garantili.

    Burda kimse keh küm yapmıyor yasa belli.



    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.



    Ayıplı mallarla ilgili haklarını internet üzerinden araştırabilirsin.




  • Cihaz hiç servise gitmediyse nasıl anakart değişiminden kapanıyor? İlginç bir durum.
  • Ben de bunu anlamam. Cihaz alırken sözleşmeyi okumazsınız sonra vay efendim mağdur oldum.



    Adamlar sözleşmede belirtiyorsa ve altında imzan varsa hak talep edemezsin.
  • cedric... C kullanıcısına yanıt
    İphone 6s plus cihazım şarjda durup dururken patladı. Garantisinin bitmesine 4 ay kalmıştı. Servise gönderdim değişim veya para iadesi kararı çıktı.



    Bu kadar acımasız olmayın. Sizin yüzünüzden forumda konu açmaya çekinir olduk. Herşeye bir muhalefet...
  • Öncelikle geçmiş olsun. Ne Turkcell çalışanıyım ne apple ne de bu sektör içindeyim bunu belirtmek isterim. Telefonunu almış 11 ay kullanmışsınız. Sonrasinda telefonun anakartında problem olmus ve telefonunuz çalışmıyor. Bu konuda sizin muhatabınız Turkcell değil; APPLE. Apple size boş yere 2 yıl garanti vermiyor. Garantinin amacı da tam olarak budur. Yapılacak olay basit. Apple aranacak, randevu alınacak ve telefon iade edilip size yenisi verilecek. Tabi sizin için sorun da burada burada başlıyor :) Başka bir telefon almışsınız ve haliyle bir telefon boşta kalacak size ekonomik zarar oluşturacak. Bu da apple’ın veya turkcell’in Problemi degil. Ayıplı mal ile arızalanmış mal arasındaki farkı iyi idrak etmek gerekir.



    Ayrica 6 ay kullanım sonrasi bir ürünün ayıplı oldugunu kanıtlamak sizin göreviniz. Nasil kanıtlayacaksınız bu ürünün ayıplı oldugunu ? Mesela elektrik ve ısınmaya bağlı bir kullanıcı hatası vs olamaz mı ?



    Dedigim gibi, sizin muhatabınız apple. Randevu alın gidip garanti kapsamında size yeni telefon verilsin. Belki apple başka bir çözüm daha önerir. Bilinmez ama bu kadar çığırtkanlık fazla sanki.

    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 29 Ocak 2018; 11:52:10 >




  • konuda anakart değişikliği sebebi ile kapandı demişsin yorumlarda tamir görmedi diyorsun. Daha açık bir şekilde yazabilirmisin. Cihaz servise gitti mi değişim mi oldu ne oldu
  • Arkadaşlar az önce apple destek hattıyla görüştüm ve şuanda şoktayım. Zorlu Centera gitsem bile cihazın değişim olmıyacağını evimden kuryeyle cihazın teslim alınıcağını söylediler. Bundan sonraki süreçte en az 1.5 ay sürermiş bu sürenin sonunda bana kurye ile sıfır kapalı kutu cihaz teslim edilebilirmiş. Bu işin başka çözümü yokmuş.



    Keşke burdaki sivri zekalı arkadaşların dediği gibi işleseydi süreç. Müşteri mağduriyeti şuanda bir üst seviyeye taşınmış oldu.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.