|
Ticaret Bakanlığı'ndan açıklama: İade kargo ücreti 2025'ten itibaren tüketiciye yansıtılacak (2. sayfa)
-
-
Müşterilerin de puanı olsun kardeşim. TC NO'ya göre puanlayacaksın. Bu işi suistimal eden varsa onlar ödeyecek kargo ücretlerini. Kadın 10 tane ısmarlayıp 8 tanesini iade ediyorsa. Bu kadını kara listeye alacaksın. Başka bir yöntem bulmanın manası yok. Herkes şerefine ve onuruna göre muamele görsün şu elektronik ortamda.
-
Bence çok haklı bir uygulama. Bir an evvel hayata geçmeli. Çok görüyoruz "alayım olmazsa iade ederim" yaklaşımını. Boşuna emek zaman israfı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Burda herkes satıcının kârı filan demişte, zaten satıcı ürünün kargo ücretini yansıtıyor. İsteyen istediği kadar alır istediği kadar iade eder. Zaten depodan çıkıyor ürünler, gidipte AVM den çıkmıyor sonuçta. AVM gibi bir sürü gideri olmuyor markanın. Bulunduğum yerde hiçbir mağaza yok , bende 10 ürün alıp 8 ini iade ediyorum. Parası sizin cebinizden çıkıyor gibi markaları savunuyorsunuz ayıp valla.
Şu forum tüketiciyi de suçlayan gördü ya, ne desek bilemedik. Bunlar elektronik ürün iadesi de kalktığın da böyleydiler.
Böyle oldukça daha çok yeni şeyler gelir, yakında giyim dahil internetten alışverişte iade kalkarsa mutluluktan göbek atarsınız.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
En mantıklı çözüm bu gibi duruyor dürüst kullanıcı diğer uyaniklarin cezasını çekmesin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
önce mavi karti kaldirirlar sonra tek yon sonra cift yon odersin. Planlar adim adim gelir. Yillar once ettigin yorumun toplumsal etkisini gecmise gidip duzeltemezssin de. Tam düşün teraziye şekil vermden önce.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firat_kilic -- 13 Aralık 2023; 07:11:49 >
-
Şaka gibi ülke. Yıllarca köprüye iki yönde ücret ödemeyi getirecekler dediler. Hayır öyle birşey yok diye her seferinde yalanladılar. Sonra bilin bakalım ne oldu. Köprüye 2 yönde de ücret ödemeye başladık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 13 Aralık 2023; 10:2:42 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İade etmek yok deyin olsun bitsin. Adam hileli ürün yollasın yada yanlış bozuk gönderirken para öde kafaya bak yuuuhhhh
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Suistimale karşı birşeyler olması gerekiyor ancak öyle kişiler gördüm ki bu forumda bile adamın biri yazmıştı 2 farklı renk iphone alıp kullanıp beğenmediğim rengi iade ederim diyordu.
Yani bu adam kargo parasını ödese bile koymaz. Her zamanki gibi kurunun yanında yaş yanacak, samimi kullanıcı bu işten zararlı çıkacak.
Bir de giyime ayrıcalık tanınmazsa internetten giyim alışverişinin sonu olur bu, ayakkabı aldın numarası doğru olmasına rağmen kalıbı yüzünden ayağına olmadı e napacaksın boşa para öde.
Mağazadan deneyerek alır millet gidip. Bir de kutudan üretim arızalı çıkan ürünlerin gönderilerinde ücretsiz kalması gerekli mutlaka.
-
Kesinlikle farklı renk/model, hileli, bozuk ürün gönderilerinde iade ücretsiz olmalı. 3. parti satıcılar bunu sıklıkla yapıyor, ellerinde ne kaldıysa onu yolluyorlar bazen.
-
İade gelen malı başka müşteriye yollayanlar var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Seçim geçsin montajları sonra yapacağız demişler.
Ülkeyi bu hale getirenlerin hepsinin Allah belasını versin.
-
İstismar edenler nedeniyle bu karar alındı.
-
vatandaşa ürün alma diyorlar... sizinle pişti oluyoruz moralimiz bozuluyor...
-
Satıcının göndereceği ayıplı,yanlış, 2. el ürün iade ücretleri de bize yansıtılır muhtemel.
topu alıcıdan satıcıya taşıdılar firmalarda buna göre istediği gibi at koşturur.
-
Herif aynı ayakkabıdan 3 tane sipariş veriyor. Önce geleni kullanıp diğer ikisini iade ediyor.
Adam alacağı ürünü iyice araştırıyor. Gerekirse konu açıyor, gidip mağazada vs.görüyor. 50 siparişi olsa kendisinden kaynaklı bir nedenle iadesi 1 tane anca oluyor.
Bu işe satış siteleri el atmalı. AKP zihniyetinden bunlar beklenmez. AKP zihniyetinin kafası bunlara da basmaz. Herkesi kendi gibi bilir ayrıca bu zihniyet. Satış siteleri her müşteri için profil oluşturmalı. Herif ile adamı ayırt edip ona göre davranmalı.
-
Senin gibi suistimal edenler yüzünden para nihayetinde cebimizden çıkıyor. Iade etmeye etmeyeceğim ürüne olası iade ücreti yansıyor. 2. El ürün gelme ihtimali de cabası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkes içine sinmedi diye iade ederse enflasyon ve pahalılık oluşur sonra herkes pahaliliktan şikayet etmeye başlar . Çok detaycı biri yürüyerek yada minibüsle mağazaya gidip ürünü görerek alabilir yine içine sinmediyse yine yürüyerek yada araçla gidip iade edebilir . Bu şekilde piyasa bozulmamış olur . Detaycılığın maliyetini sadece kendisi ödemiş olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Milyarlık şirketleri ben batırıyormuşum gibi konuşuyorsunuz. Özellikle giyimde markaların kar marjları zaten çok çok yüksek, iki kargo parasıyla batmazlar merak etmeyin. Kara cuma da filan %50 ye yakın indirim yapmalarına rağmen bu adamlar kar ediyor.
-
"cayma hakkı" kullanımında, iade bedeli tüketiciye ait değil mi?
ayrıca satıcıların kargo firması ile aralarındaki anlaşmalardan tüketici de istifade edebilir. iade işlemleri zorlaştırmak isteniyor ise ayrı konu.
elektronik ürünlerde, satıcıya değil üreticiye ait orjinal ambalajı ile ürün satışı sağlanmalı. açılmış olan ürünlerin iade edilmesi durumunda ise bu ürünlerin satıcı tarafından tekrar ambalajlanarak satılması ise kesinlikle önlenmeli. bu yapılırsa eğer, hem güven hem de kalite artar. tekrar satışlarda yaşanabilecek olan mağduriyetler de giderilmiş olur. yapacak bir sürü şey var da neyse..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X