|
Ticaret Bakanlığı'ndan açıklama: İade kargo ücreti 2025'ten itibaren tüketiciye yansıtılacak
-
-
Yöntem bu mudur bilmiyorum ama bir caydırıcılık olması gerektiği de kesin. Keyfi iadeler yüzünden bir başkası ikinci el ürün almak zorunda kalıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ha 2024 ha 2025 ne fark eder sonuçta yansıtılacak mı yansıtılacak.
-
Ohhh sevin dayınızı.
-
İçime sinmedi kardeşim ne yapayım yani.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
DH EKİBİ ŞU ATTIĞINIZ BAŞLIKLARA CLİCKBAİT YAPMAKTAN VAZGECSENİZ
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buranın iyice çivisi çıkmaya başladı. Bir editör 13:00 haber yapıyor. Başka editör 20:00 aynı haberi tekrar yapıyor.
Editörlerinin bile takip etmediği DONANIMHABER'i bizlerin takip etmesi çok saçma. Artık bu son takibim ve yorumum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myhotyro -- 12 Aralık 2023; 20:28:18 >
-
Üstelik çoğu satıcı bu ürünleri size "sıfır" diye satmaya devam ediyor hiçbir uyarı yapmaksızın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Online alışveriş hastası olup sürekli alışveriş yapan ve sürekli iade edenler var. Bunlar satıcının maliyetini artırıyor. Bu maliyet de fiyatlara yansıyor. Bence adil bir karar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Klasik hırsızı bulmak yerine herkesi hırsız yerine koy daha kolay... Bu iş ticaret yapana zarar veriyorsa bu işe gitmeyecek risk alacak yıllardır sanki zarar ettiler de şimdi korunur oldular hepsiburada vs gibi sitelerde vergi numarası alan dükkan açıyor üstelik kendi bile satmıyor çoğu başkasının sattığına 2 3 koyup satıyor Ee zarar ediyoruz ozman girme bu işe bu riski al ki alan hep kazandı zaten..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marsk35 -- 12 Aralık 2023; 20:58:16 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
her işte olduğu gibi dünyada da bu online alışverişte yine tek olmaya adayız... ikide bir internetten alışveriş yapıp iade edeni mi ararsın, satıcıların ikinci el kategorisine düşen ürünleri "sıfır" "kullanılmamış" diye sattığına mı yanarsın, yaptığın alışverişi iade ettiğin zaman yaptığın zaman kaybının yanında kaçırdığın fırsatlara mı yanarsın, satıcısı büyük şirketler haricinde bir satıcı olması halinde ürünü iade yapmak istediğinde çıkan kargo masrafına mı yada zamanında iade edilmeyen parana mı yanarsın? daha var mı yazmadığım...
-
Hele bi 31 mart seçimleri bitsin ondan sonra döşeriz demişler tüketiciye. Şimdi belediye seçimleri öncesinde tüketicinin tepkisini çekmeye gerek yok demişler. Geri vitesssss
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
o ürünler ikinci el değil. sen mağazada birinin denediği ürüne ikinci el demiyorsan neden internet ürününe 2. el diyorsun ?
-
Mantıklı bir karar, doğrudan kargo ücreti dışında belli bir indirim olması daha iyi olurdu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
adam her üründen birer tane farklı farklı bendenlerde alıp evinde denedikten sonra kendisine olmayanları ya da beğenmediklerini iade ediyor. satıcının 5 lira kârı varsa o da gidiyor.
bence zorunlu olmadıkça iade edilmemeli. bozuk, kırık, hatalı veya farklı bir ürün gönderilmemişse kesinlikle kargo ücretini alıcı ödemeli.. ben satıcı değilim. ama yazık.. insanda biraz vicdan olur.
kendisi gidip avm den alsa değiştirmek için benzin parası ile birlikte yol ve yemek parasıda ödemek zorunda kalacak. aynı şekilde düşünsün.
bence geç bile kaldılar.
-
Bu da bir tür hırsıza engel olma yöntemi. Bizim toplum suistimali sever. Sürekli birşeyler alıp deneyip iade edenler var. Keyfi ve özensiz alışveriş yapanlar hiç de az değil.
Satıcı zarar etmez, dükkanını kapatmaz, artan maliyetleri fiyatlarına yansıtır ve bu zararı düzgün alıcılar da çeker.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında kıyafet falan kastetmedim. Sıkıntı daha çok elektronik ürünlerde. Başıma geldi oradan biliyorum. Paketi açılıp kullanılmış telefon sıfır gibi geldi ve ben bunu ancak 20 gün sonra farkedebildim. Bu şekilde çok fazla mağduriyet oluşuyor.
-
Kardeşim 10 tane ürün alıyorsa 7 tanesini iade ediyor. Kardeşim gibi sistemi suistimal eden bir sürü insan olduğunu bildiğim için doğru bir uygulama. Fakat buna bir sınır da getirilebilirdi. Örneğin yılda 3 den fazla iade edersen kargo ücreti sana ait gibi.
Yöntem bu mudur bilmiyorum ama bir caydırıcılık olması gerektiği de kesin. Keyfi iadeler yüzünden bir başkası ikinci el ürün almak zorunda kalıyor
|
Ha 2024 ha 2025 ne fark eder sonuçta yansıtılacak mı yansıtılacak. |
o ürünler ikinci el değil. sen mağazada birinin denediği ürüne ikinci el demiyorsan neden internet ürününe 2. el diyorsun ?
|
Online alışveriş hastası olup sürekli alışveriş yapan ve sürekli iade edenler var. Bunlar satıcının maliyetini artırıyor. Bu maliyet de fiyatlara yansıyor. Bence adil bir karar.
|
Hele bi 31 mart seçimleri bitsin ondan sonra döşeriz demişler tüketiciye. Şimdi belediye seçimleri öncesinde tüketicinin tepkisini çekmeye gerek yok demişler. Geri vitesssss
|
Burda herkes satıcının kârı filan demişte, zaten satıcı ürünün kargo ücretini yansıtıyor. İsteyen istediği kadar alır istediği kadar iade eder. Zaten depodan çıkıyor ürünler, gidipte AVM den çıkmıyor sonuçta. AVM gibi bir sürü gideri olmuyor markanın. Bulunduğum yerde hiçbir mağaza yok , bende 10 ürün alıp 8 ini iade ediyorum. Parası sizin cebinizden çıkıyor gibi markaları savunuyorsunuz ayıp valla.
Şu forum tüketiciyi de suçlayan gördü ya, ne desek bilemedik. Bunlar elektronik ürün iadesi de kalktığın da böyleydiler. Böyle oldukça daha çok yeni şeyler gelir, yakında giyim dahil internetten alışverişte iade kalkarsa mutluluktan göbek atarsınız. |
Klasik hırsızı bulmak yerine herkesi hırsız yerine koy daha kolay... Bu iş ticaret yapana zarar veriyorsa bu işe gitmeyecek risk alacak yıllardır sanki zarar ettiler de şimdi korunur oldular hepsiburada vs gibi sitelerde vergi numarası alan dükkan açıyor üstelik kendi bile satmıyor çoğu başkasının sattığına 2 3 koyup satıyor Ee zarar ediyoruz ozman girme bu işe bu riski al ki alan hep kazandı zaten..
|
adam her üründen birer tane farklı farklı bendenlerde alıp evinde denedikten sonra kendisine olmayanları ya da beğenmediklerini iade ediyor. satıcının 5 lira kârı varsa o da gidiyor.
bence zorunlu olmadıkça iade edilmemeli. bozuk, kırık, hatalı veya farklı bir ürün gönderilmemişse kesinlikle kargo ücretini alıcı ödemeli.. ben satıcı değilim. ama yazık.. insanda biraz vicdan olur. kendisi gidip avm den alsa değiştirmek için benzin parası ile birlikte yol ve yemek parasıda ödemek zorunda kalacak. aynı şekilde düşünsün. bence geç bile kaldılar. |
Benzer içerikler
- telegram hesap silme
- instagram şifremi unuttum
- gemini ücretsiz mi
- whatsapp çökerten mesaj kopyala
- internet tarayıcıları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X