Logan taxi gördügüm zaman kaçıyorum , bir kez kısmet oldu bindim. Bi araba o kadar rahatsız olabilir.
Albea 1.3 Multijet Favorim
al benden de o kadar.
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
quote:
Orjinalden alıntı: Gkhn_
Logan taxi gördügüm zaman kaçıyorum , bir kez kısmet oldu bindim. Bi araba o kadar rahatsız olabilir.
Albea 1.3 Multijet Favorim
al benden de o kadar.
öyle valla albea tipsiz falandır ama ön takım ve konforda hepsine 5 çeker.
ben zaten albea yada palio ların uzun vadede alt takımdan sorun çıkaracağını sanmıyorum jip gibi araba zaten 100000km testinde de yürüyen ve motor övgü almış
klimalı alma,yazın herkes klima açtırır çok yakar
kesinlikle klimalı ve abs li al.zaten sen bu işin içindeysen.beklenen düzenlemelerden de haerin vardır
Bi kere hp gücünün ekzost emisyonu ile bir ilgisi yok. Logan 104 hp ye chip tuning ile çıkıyor maliyeti 1100 ytl civarı, motora zararı yok.....
quote:
Orjinalden alıntı: coderMX
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
Arabam diye demiyom logan dci daha iyi olur. Albea 1.3 multijet klimalı 29,500, logan 1.5 dci klimalı 21.500 dü zam gelmiş 23.500 olmuş ama yine de arada 6000 ytl var az para değil, albea da logandan üstün bir otomobil değil, hatta daha da kötü denilebilir.....Logan sınıfının en geniş otomobili, en büyük bagajlısı (510 lt), ayrıca servis, yedek parça gibi sıkıntıkarı da yok hem yerden yüksek (bizzat bi fusionun yanına çekip ölçtüm aynı yükseklikteler) trafikte çok rahat oluyo v.s v.s..... bi de chip taktın mı tadından yenmez 104 hp 220 tork
Bu topic'in altında bu konuyu konuşmak pek doğru değil ama yazını okuyunca merak ettim. Dacia Logan'da 1,5 DCi 65 bg EuroI yazıyor. Clio Symbol'de aynı motor EuroIII (Teknik Özellik Kataloğunda) yazıyor.
Logan nasıl 104 beygire çıkıyor. Maliyet nedir. Motora zararı var mı vs....
albea = albela diyo çoğu taksiciler
bizim apartmandaki taksici amca albea aldı
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
albea = albela diyo çoğu taksiciler
Onu öyle yapanda taksiciler neden eurodizel kullananlar öyle demiyo?
Bana kalırsa Logan derim, tipsizdir ama geniş ve ferahtır be
Sadece motoru kastettikleri ne malum ??? Belki başka konularda da belalıdır.....
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
albea = albela diyo çoğu taksiciler
Onu öyle yapanda taksiciler neden eurodizel kullananlar öyle demiyo?
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
Sadece motoru kastettikleri ne malum ??? Belki başka konularda da belalıdır.....
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
albea = albela diyo çoğu taksiciler
Onu öyle yapanda taksiciler neden eurodizel kullananlar öyle demiyo?
Valla arkadaşım taksi kullanımda her araç dökülür ama taksicilerin tek derdi motordu yani multijet oda kendi hataları....
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
Bi kere hp gücünün ekzost emisyonu ile bir ilgisi yok. Logan 104 hp ye chip tuning ile çıkıyor maliyeti 1100 ytl civarı, motora zararı yok.....
quote:
Orjinalden alıntı: coderMX
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
Arabam diye demiyom logan dci daha iyi olur. Albea 1.3 multijet klimalı 29,500, logan 1.5 dci klimalı 21.500 dü zam gelmiş 23.500 olmuş ama yine de arada 6000 ytl var az para değil, albea da logandan üstün bir otomobil değil, hatta daha da kötü denilebilir.....Logan sınıfının en geniş otomobili, en büyük bagajlısı (510 lt), ayrıca servis, yedek parça gibi sıkıntıkarı da yok hem yerden yüksek (bizzat bi fusionun yanına çekip ölçtüm aynı yükseklikteler) trafikte çok rahat oluyo v.s v.s..... bi de chip taktın mı tadından yenmez 104 hp 220 tork
Bu topic'in altında bu konuyu konuşmak pek doğru değil ama yazını okuyunca merak ettim. Dacia Logan'da 1,5 DCi 65 bg EuroI yazıyor. Clio Symbol'de aynı motor EuroIII (Teknik Özellik Kataloğunda) yazıyor.
Logan nasıl 104 beygire çıkıyor. Maliyet nedir. Motora zararı var mı vs....
Ben yanlış anlamışım. Euro I, Euro III ayrımını. Birine Türk Dizel diğerine Euro Dizel olarak anlamıştım...
Peki 80 bg dizel Clio veya 1,3 Multijette de aynı sistem ile güç artı mı olur mu?
quote:
Orjinalden alıntı: Janjan
Valla şu ana kadar bindiğim ticari araçlardan beni en memnun edenler:
- Audi A4 1.6 (fabrikadan çıkışlı sıralı LPG'li) Bahçelievler civarı rastladığım bu taksiye milli kütüphaneye çok yakın bir mesafede olmama rağmen binmek zorunda kaldım neyse mantıklı düşüncek olursak
2.lik ödülü Accent Era'ya gidiyor, benzin deposu E'de olduğu için herhalde LPG'lidir diye düşünüyorum ama çok sessizdi ve konforluydu araç yani sıralı lpg var muhtemelen.. onun dışında içi kaliteli sayılır kokpit bir ticari araç için lüks bile duruyor, tek kötü yanı her yerde çok fazla plastik kullanmışlar ama iyidir..
3. albea.. ama o da 1998'e dayanan bir şasiye sahip yani eskidi ama çaktırmıyor hala.. ödüllü bir motora sahip vs.
Ama imkanın elveriyosa bence Accent ERA 1.5 CRDI al olmadı 1.4 al sıralı lpg taktır
katılıyorum bende ....
quote:
Orjinalden alıntı: coderMX
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
Bi kere hp gücünün ekzost emisyonu ile bir ilgisi yok. Logan 104 hp ye chip tuning ile çıkıyor maliyeti 1100 ytl civarı, motora zararı yok.....
quote:
Orjinalden alıntı: coderMX
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
Arabam diye demiyom logan dci daha iyi olur. Albea 1.3 multijet klimalı 29,500, logan 1.5 dci klimalı 21.500 dü zam gelmiş 23.500 olmuş ama yine de arada 6000 ytl var az para değil, albea da logandan üstün bir otomobil değil, hatta daha da kötü denilebilir.....Logan sınıfının en geniş otomobili, en büyük bagajlısı (510 lt), ayrıca servis, yedek parça gibi sıkıntıkarı da yok hem yerden yüksek (bizzat bi fusionun yanına çekip ölçtüm aynı yükseklikteler) trafikte çok rahat oluyo v.s v.s..... bi de chip taktın mı tadından yenmez 104 hp 220 tork
Bu topic'in altında bu konuyu konuşmak pek doğru değil ama yazını okuyunca merak ettim. Dacia Logan'da 1,5 DCi 65 bg EuroI yazıyor. Clio Symbol'de aynı motor EuroIII (Teknik Özellik Kataloğunda) yazıyor.
Logan nasıl 104 beygire çıkıyor. Maliyet nedir. Motora zararı var mı vs....
Ben yanlış anlamışım. Euro I, Euro III ayrımını. Birine Türk Dizel diğerine Euro Dizel olarak anlamıştım...
Peki 80 bg dizel Clio veya 1,3 Multijette de aynı sistem ile güç artı mı olur mu?
Sanırım 1.3 multijet sadece chiple (başka modifikasyon olmadan) en fazla 90-95 hp ye çıkıyor. Fiatci arkadaş daha iyi bilir bi de ona sor bence.
Geçen gün ticari bir Megane II ye binmiştim, sürüş konforu beni çok etkilemişti, bu bilgi faydalı olur mu bilmem...
ALBEA DERİM RENO ALMADA DACİADA HARİÇ HYUNDAİ ÇOK YAKAR EN İYİSİ ALBEA TAKSİ İÇİN BİÇİLMİŞ KAFTAN
bizim peder bey'de war . albea 2,5 ay oluyor aşağı yukarı aracı alalı. gayet de memnun. yalnız park ederken arkasını pek görememekten yakınıyor. eh artık o kadar olacak şahin den inip de albea ya binince .zamanla alşıyormuş insan. bi de çok dik rampalarda mesela beşiktaştaki ıhlamur kasrının orada championsa war.orası çok dik bi yokuştur. orada araç yüklüyken çok rahat durdurup kaldırabiliyormuş. yani albea da bayılma gibi bi söz konusu yokmuş.
Her ne kadar topici açan arkadaş (aradan 5 ay geçmiş) alacağını almıştır da son dönemde taksiciler deli gibi yerli Era alıyor. Benim bir akrabam 1.6 Era alıp sıralı Lpg taktırmış. Çok memnun.
yedek parça olarak albea mj veya accent era dizel olabilir... hem de az yakması cabası daha az yaksın dersen fabrika çıkışlı (lpg) albea 1.2...
şu aralar İzmirde nereye dönsem era taksi var heralde süper indirimler yapılıyor...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme