Şimdi Ara

ticket hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar ben 2 gün önce knight online network e item kilitleme sifremin değiştirilmesi için bir ticket atmıştım ve cevaptan tam olarak birşey anlayamadım ingilizcesi iyi olan arkadaşlardan yardım ederse sevinirim..

    Thank you for contacting Knight Online Customer Support.

    After verification we have processed the seal password change for the account as requested. Please be sure not to give out your account username and password to anyone.

    Please let us know if you have any other issues or concerns and we will be happy to assist you better. Thank you for your understanding and happy hunting!


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I apologize that I will be unable to resolve this issue personally and must escalate this to another department. Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible. Should you have any other concerns, please submit another ticket with as much specific information as possible. Thank you for your patience while we work to resolve this matter.


    ilginizden dolayı simdiden teşekkür ederim saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MostKiller -- 9 Şubat 2008; 19:02:31 >







  • yukarı !!!



    yardım lütfen!!!
  • up! cevabi e-mail adresine mi yolluyorlar bende bir ticket attimda
  • hem mail adresinde var hemde ticket gönderdiğin yerde oluyor..

    yukarıı!!!



    yardım ltfn!!!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.