Xiaomi Redmi Note 9S 128 GB (İthalatçı Garantili) - 128 GB Beyaz Satıcı: Hepsiburada 2.899,90 TL hepsiburadadan telefonu sipariş verdim ancak ptt kargo bugün bana mesaj attı ........ barkod nolu gönderiniz ... ptt şubesine ulasmıştır . bizzat muracaatınız halinde teslimi sağlanacaktır diye iyi güzel ben de gideyim alayım diye düşündüm . ancak ptt şubesindeki memur . söz konusu kargo kutusunun berbat ve ıslak halde zarar görmüş şekilde olduğunu ve teslimata çıkarmadan iade ettiğini söyledi . ben de bunun üzerine hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım . 2900 tl ücretin iadesinin yapılacağını söyledi müşteri hizmetlerindeki kadın . burada bir tüketici olarak benim yapmam gereken bir şey var mı? telefonu 2900 tl ye tekrar sipariş etmek istesem aynı fiyatta stokta yok ben hakkımı nasıl arayabilirim ? ücret iadesi almak zorunda mıyım hepsiburada.com telefonu tekrar yollamak zorunda değil mi ? burada suçlu kim ? kargo şirketi mi ne yapacağımı bilemiyorum LÜTFEN BİLEN BİRİ VARSA YARDIM EDEBİLİR Mİ???
ptt benim kargo benim kapıma gelmeden nasıl kafasına göre iade ediyor ?
hepsiburada.com sadece nakit olarak iade yaparak bu işten kurtulabilir mi ? aynı telefonun aynı fiyattan gönderilmesini isteyemez miyim tüketici hakem heyetine mi başvurmam gerekir ? ( telefon stokta yok ).