Şimdi Ara

Tır ile egea kafa kafaya çarpıştı egea mermiye kafa attı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
4
Favori
26.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    A sütunu görmesek inanacağız.

    Hangi hızla nasıl gerçekleştiği bilmediğin impact ile yola çıkıp aracın şasesinin sağlam olduğunu nerden çıkardın ?

    Belirsiz impact history ile 2 fotoğrafa bakarak aracın şasesini MR cihazına sokmuş gibi inceleyen Türk insanını yürekten kutluyorum.

    Böyle geniş vizyon sahibi insanlar ile Endüstri 4.0'a geçmemiz an meselesi
    Şimdi Crash hangi speedde happen oldu bilemiyoruz ancak Crash Testte 64 km/h hızla duvara crash edildiği düşünüldüğünde, aldığı hasar bundan daha more olup chassis direğini crumple etmiş gibi gözüküyor. Bu da speedin 64 km/h'ın yaratacağı impact force'dan more olduğu ideasını uyandırdı bende.
    Ki zaten günümüzdeki tüm araçların frontal impact konusunda yeterli safety sunduğunu düşünüyorum.

    Nasıl bir diliniz var arkadaş?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Hahahahh noldu bu mu zoruna gitti şimdi :D



    Alıntıları Göster
    Evet çooook zoruma gitti ağlattı beni hadi mutlu olduysan git artık laf adam olana 1 kere söylenir anladın sen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ir10 -- 15 Ocak 2019; 15:28:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Kaza olmamıs egea dokunmus sadece :D Tabi sen kaza sandın dımı :D

    Alıntıları Göster
    Tamam gene bir şey ifade etmiyor. Kaputun amacı katlanmasıdır. O dünyanın en sağlam aracınızı alın, kaputunu bir engele (Mesela kamyon kasasına) takın, biraz gaz verin gene katlanacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Tanıdığına geçmiş olsun

    Yukarıdaki focus da 3-5 arabadan birleştirildiği için öyle bölünmüş...

    Bahaneler bahaneler

    Yazdığım gibi, bazılarının çok zoruna gitti bu kaza...

    Şunu da bırakayım da dayanaksız boş beleş konuşmalar bitsin...
    Yetişkin korumasında,
    egea %82
    c3 aircross %85
    megane %88
    talisman %86
    superb %86
    infiniti q30 %84
    jaguar e-pace %86
    bmw 6 gt %86

    Bu arabalar 5 yıldız da egea 3-4 alınca ıyyy

    Zaten 2010-2011-12 döneminde teste girip yüksek puanlarla 5 yıldız alan arabalarla egea'nın güvenliği aynı, hatta egea bir tık daha iyi.
    hah işte olay bu tır meselesi değil. Mesela Hyundai i20 de 85 puan olmuş bu kadar basittir yani :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    50-60 km arası hızla kaygan yolda savrulan dolu paket egea ile karşıdan gelen kamyona vuran bi tanıdık 3 aydır hastanede. Bilmem kaçtane kırığı var. Aracın hali berbat. Fotosu var bende ama atamam özel sebeplerden dolayı. Ön sütunlar falan kağıt gibi eğilmiş. Ön taraf tanınmaz halde. Kapılar 2 büklüm vs vs.

    Bu arac 20-30 km hızla falan duran tıra çarpmıştır o yüzden böyledir baska bi açıklaması olamaz
    Tanıdığınıza geçmiş olsun. Yine de 20-30 km/sa hız ve duran TIR önermesi yersiz.
    TIR yolun ortasında niye dursun? Egea 20 km/sa hızla niye bu kadar ağır hasar alsın. Çarpışma testinde bile hız 64 km/sa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Tamam gene bir şey ifade etmiyor. Kaputun amacı katlanmasıdır. O dünyanın en sağlam aracınızı alın, kaputunu bir engele (Mesela kamyon kasasına) takın, biraz gaz verin gene katlanacak.

    Alıntıları Göster
    Hah işte ordakı tırda son model oldugu için tampon bolgesi darbeyı emıp egeayı kurtarmıs göruldugu uzere . anı egea allahtan o yuksek teknolojılı tıra çarpmış :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Hah işte ordakı tırda son model oldugu için tampon bolgesi darbeyı emıp egeayı kurtarmıs göruldugu uzere . anı egea allahtan o yuksek teknolojılı tıra çarpmış :D

    Alıntıları Göster
    Tırda darbeyi emmesini akıl edip aynı şekilde egeadada olduğunu akıl edemeyen bir garip üye.



    Darbe emişi tırlara özel durum değil, süper über teknolojide değil bugün bağımsız olan her marka yapar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ir10

    Evet çooook zoruma gitti ağlattı beni hadi mutlu olduysan git artık laf adam olana 1 kere söylenir anladın sen

    Alıntıları Göster
    hahhaahha ne uslubu ya kendı uslubuna bak ben sadece resım koydum yanı bu kadar mı karakteriniz :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Tırda darbeyi emmesini akıl edip aynı şekilde egeadada olduğunu akıl edemeyen bir garip üye.



    Darbe emişi tırlara özel durum değil, süper über teknolojide değil bugün bağımsız olan her marka yapar.

    Alıntıları Göster
    Yoo bizim konumuz bu degılkı sen bizim yorumlarımızı ya okumadın yada okudugunu anlayamadın :D Egeanın ncap puanı bellıdır yanı ona saygımız sonsuz :D mesela i20 85 puan almış egeadan daha yuksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Yoo bizim konumuz bu degılkı sen bizim yorumlarımızı ya okumadın yada okudugunu anlayamadın :D Egeanın ncap puanı bellıdır yanı ona saygımız sonsuz :D mesela i20 85 puan almış egeadan daha yuksek

    Alıntıları Göster
    Senin araç ne?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Aynen 206 reklamı ile bu gerçekten çok güzel. Ben de beğenirim. Bir de Corolla reklamı vardı, o da güzeldi:


    Alıntıları Göster
    Antalya beldibinde yüksek bir tepe ve üstünde döner restaurant var, tepeye döne döne çıkılıyor ve ayrıca tepeden atlanarak paragliding yapılıyor.. Asistanken oraya karbüratörlü eski püskü hyundai excell aracımla çıkmıştım. Tepenin yarısında yenice bir corolla kaputu açmış dumanlar çıkıyordu..

    Bu reklamı görünce onu hatırlarım..

    Not: Söz etmeden geçmiyeyim, beldibinde plajda 2 tane taş rus hatun tavlamıştım, ikiside evli ve çocukluydu, evlilerle iş tutmadığım için 2 arkadaşa paslamıştım, onlarda önce diskoda biraz içirip, sonra pansiyonda işi pişirmişlerdi.. Hatunlar sabah kocalarına gitmişti..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Senin araç ne?

    Alıntıları Göster
    Yav ksuura bakma ben sızler gibi takım tutar gibi logo tutmuyorum yanı arac derdinde degılım. MAdem o kadar para dokuyorsunuz ncapte daha yuksek punalı arac alın daha az tuketen arac alın yanı ben sıze ıyılık yapıyorum ama siz anlayamıyorsunuzkı zaten anlamanızı beklemek bile abes oluyor malesef. Ben ncapte cok yuksek puanlı arac kullanıyorum marka logo onemlı degıl kanımca bosver :D fiyatı da pahalı degil açıkcası onuda belırteyım luks sevmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Yav ksuura bakma ben sızler gibi takım tutar gibi logo tutmuyorum yanı arac derdinde degılım. MAdem o kadar para dokuyorsunuz ncapte daha yuksek punalı arac alın daha az tuketen arac alın yanı ben sıze ıyılık yapıyorum ama siz anlayamıyorsunuzkı zaten anlamanızı beklemek bile abes oluyor malesef. Ben ncapte cok yuksek puanlı arac kullanıyorum marka logo onemlı degıl kanımca bosver :D fiyatı da pahalı degil açıkcası onuda belırteyım luks sevmem

    Alıntıları Göster
    Yaw sen aracın ne onu söyle?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Yaw sen aracın ne onu söyle?

    Alıntıları Göster
    bu kadar mesaj yazdım verdıgın cevaba bak pes valla
  • Harika araba, meyd in törki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Yaw sen aracın ne onu söyle?

    Alıntıları Göster
    Ben tahmin edeyim

    Tır ile egea kafa kafaya çarpıştı egea mermiye kafa attı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ir10 -- 15 Ocak 2019; 16:19:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ir10

    Ben tahmin edeyim



    Alıntıları Göster
    Arabası yok gelip egea’ya atıp tutuyor



    Bloklayın geçin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Çıktığı günden beri aracı güvenlik yönünden yeden yere vuran 1.8 metre genişliğinde aracı C sınıfı değil diye inat edenlere iyi bir cevap olmuş.Zaten bu euro n-cap denilen melanet kuruluşun yakında bir skandalı ortaya çıkar.Bazı ülkelerin kollandığına dair burnuma çok pis kokular geliyor.Adamlar türkiyeye gelen 2 hava yastıklı wosvoslara bakmadan punto iki hava yastıklı diye o yıldız veriyorlar.Üretimden kalkacak aracı teste sokuyorlar.Puntonun ön tamponunu söküp kaputu açarak önden arkadaya şasi direklerini bir takip edin bakalım bu arabanın neresi 0 yıldız?Fıat'ın puntosunda da bravosun da da lineasında da doblosunda da acayip kalın şasi direkleri var.Dikkatli bakan görür.Fıatların ön tampon çelik barları bile birçok markaya göre daha kalın.
    Hocam Turkiye Avrupa birliginde degilki.
    NCAP`in kendi sayfasinda hangi ulkelerin donanimina bakildigi zaten acik acik yaziyor bunun duzenbazlikla kayirmayla ilgisi yok.

    Punto`nun da test edilmesi olayi NCAP`in sucu degil diger ureticilerin stratejisi. NCAP`te test edilmemis ya da testi gecertsiz olmus bir araci test etmelerini saglayabiliyorsunuz. Mesela Renault NCAP e gidip diyebiliyor bak Puntoyu test edisinden 7 yil gecmis senin yildizlar 5 yil gecerliydi ama bu araba hala 4 yildiz gorunuyor bunu test et, masrafini ben karsilayacagim. BU sekilde bir basvuru oldugunda NCAP test ediyor.

    Puntonun 0 yildiz olmasinin sebebi sasi degil zaten guvenlik ekipmanlari. Test kurallarini okursaniz bazi donanimlari olmayan araclar direk 0 yildiz aliyor. Aktif guvenlik olmadan 3 yildizin ustunde almaya imkan yok mesela artik. Yani siz en kuvvetli saseyi yapin araba carpismada sapasaglam kalsin hic bir manken yaralanmasin donanim yoksa 3 yildiz. AMac da su tamam arabalar saglamlasti, pasif guvenlikte var kaza durumunda icindekileri iyi koruyor. Ikinci asama kazalari azaltalim. O yuzden her sene aktif guvenlige verilen puanlar artiyor
    Hangi donanim kac puan, kac puanla yildiz aliniyor vs. hepsi NCAPin sitesinde var baya acik yani prosedur.

    Yani aslinda guvenlik demek kazada icindekileri koruman degil sadece. Guvenlik demek kazayi da onlemek demek. Hem kazayi onleyen hem icindekini koruyan 5 yildiz aliyor artik. Sadece yolcuyu koruyan 0 ile 2 yildiz arasi aliyor.

    Aklini kullanan bir insan o testteki Polonun donanimina ve Egeanin (hb) donanimina bakarak sonra kendi alacagi arabanin donanimlarina bakarak havayastiksiz polonun daha az guvenli olacagini cok rahat gorebilir. NCAPin sitesinde carpisma sonuclari ayri ayri yazili, donanimlara verilen puanlar ayri ayri yazili. Donanimn puanini dus bak aldigin Polo kac yildiz ediyor kolay aslinda am ne yazikki bu bilinc tuketicide yok. Yoksa NCAP de her sey baya acik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 15 Ocak 2019; 16:29:11 >




  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Olurmu öyle lütfen Bazı araçlar 4 yıldız almış. 5 yıldız almayan araçlar dandik kağıttan yapılmış demek oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.