Şimdi Ara

TIRLAR HAKKINDA BÜTÜN SORULARINIZI YANITLAYABİLİRİM -2 (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
395
Cevap
10
Favori
174.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mitoqondri kullanıcısına yanıt
    Üstadım şuan belgeleri çıkarttınız.... ve iş mi bakıyorsunuz yoksa araç mı almayı düşünüyorsunuz son durum son düşüncelerinizi paylaşıp bizi bilgilendirir misiniz?

    Not: ikidir bilgi bilgi diye başınızı ağrıtıyorum ama....
  • Esmer33 kullanıcısına yanıt
    İş bakmıyorum kardeşim. Src belgem uzun zamandır vardı. Yeni ehliyet sistemi girmeden de ehliyetimi büyültmüştüm. Psikoteknik de lazım olacağı için geçenlerde çıkartmıştım. Uzun zamandır da bu işi düşünüyordum. 1-2 senedir. Bu aralar biraz hız verdim sadece, araç alıp kendime çalışmayı planlıyorum. Bakalım nasip olursa araç alımı yapıcam.
  • Mitoqondri kullanıcısına yanıt
    düşündüğünüz marka model varmı?
  • Esmer33 kullanıcısına yanıt
    E5 G420 Vabis
  • Herkese iyi akşamlar. Tırlar hakkında berdeyse hiç bilgim yok. 2 gündür arştırıyorum sadece.

    25-30 m3 lük silobası çekecek bir tır arıyoruz ve renault prenium 450 modelini düşünüyoruz. İkinci el alıcaz. Kronik bir sorunu varmıdır. Arıza çıkartırmı. Hibi genel bilgi verebilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Araç şehir içi kullanılcak denebilir. Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic

    Herkese iyi akşamlar. Tırlar hakkında berdeyse hiç bilgim yok. 2 gündür arştırıyorum sadece.

    25-30 m3 lük silobası çekecek bir tır arıyoruz ve renault prenium 450 modelini düşünüyoruz. İkinci el alıcaz. Kronik bir sorunu varmıdır. Arıza çıkartırmı. Hibi genel bilgi verebilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Araç şehir içi kullanılcak denebilir. Teşekkürler

    Şehir ici silobas olacaksa mercedes axor 1840 diyorum parça ucuz,kronik sorunu yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic

    Herkese iyi akşamlar. Tırlar hakkında berdeyse hiç bilgim yok. 2 gündür arştırıyorum sadece.

    25-30 m3 lük silobası çekecek bir tır arıyoruz ve renault prenium 450 modelini düşünüyoruz. İkinci el alıcaz. Kronik bir sorunu varmıdır. Arıza çıkartırmı. Hibi genel bilgi verebilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Araç şehir içi kullanılcak denebilir. Teşekkürler

    Şehir ici silobas olacaksa mercedes axor 1840 diyorum parça ucuz,kronik sorunu yok

    Cevap için teşekkürler. Alacağımız araç bi tanıdıktan ve 65 bin tl ye kadar düştüler. Arac 725 bin km de. 65 bin tl ye prenium 650 mi yoksa 90 bin civarına axor mu ? Bu kafamızı karıştırıyor. Ayrıca 450 modelinde bir 18 var birde 19. Bunların anlamları nedir bilen varmıdır ? Ayrıca 440 ve 430 modeline göre ikinci elde piyasası daha az gibi. Bunun sebibini biliyor musunuz ? Teşekkürler şimdiden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic

    Herkese iyi akşamlar. Tırlar hakkında berdeyse hiç bilgim yok. 2 gündür arştırıyorum sadece.

    25-30 m3 lük silobası çekecek bir tır arıyoruz ve renault prenium 450 modelini düşünüyoruz. İkinci el alıcaz. Kronik bir sorunu varmıdır. Arıza çıkartırmı. Hibi genel bilgi verebilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Araç şehir içi kullanılcak denebilir. Teşekkürler

    Şehir ici silobas olacaksa mercedes axor 1840 diyorum parça ucuz,kronik sorunu yok

    Cevap için teşekkürler. Alacağımız araç bi tanıdıktan ve 65 bin tl ye kadar düştüler. Arac 725 bin km de. 65 bin tl ye prenium 650 mi yoksa 90 bin civarına axor mu ? Bu kafamızı karıştırıyor. Ayrıca 450 modelinde bir 18 var birde 19. Bunların anlamları nedir bilen varmıdır ? Ayrıca 440 ve 430 modeline göre ikinci elde piyasası daha az gibi. Bunun sebibini biliyor musunuz ? Teşekkürler şimdiden.

    18 aracin kaldıracağı agirlik 19 da kaldıracağı ağırlık yani 18.450 18 ton kaldirir 19.450 19 ton kaldirir
    İkinci el olarak axor un piyasa si düşmez
    Axorum motoru sekman atilsa bile daha ucuz olur piyasa araci dir axor renault uzun yol araci dir şantiye islerine pek gelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic

    Herkese iyi akşamlar. Tırlar hakkında berdeyse hiç bilgim yok. 2 gündür arştırıyorum sadece.

    25-30 m3 lük silobası çekecek bir tır arıyoruz ve renault prenium 450 modelini düşünüyoruz. İkinci el alıcaz. Kronik bir sorunu varmıdır. Arıza çıkartırmı. Hibi genel bilgi verebilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Araç şehir içi kullanılcak denebilir. Teşekkürler

    Şehir ici silobas olacaksa mercedes axor 1840 diyorum parça ucuz,kronik sorunu yok

    Cevap için teşekkürler. Alacağımız araç bi tanıdıktan ve 65 bin tl ye kadar düştüler. Arac 725 bin km de. 65 bin tl ye prenium 650 mi yoksa 90 bin civarına axor mu ? Bu kafamızı karıştırıyor. Ayrıca 450 modelinde bir 18 var birde 19. Bunların anlamları nedir bilen varmıdır ? Ayrıca 440 ve 430 modeline göre ikinci elde piyasası daha az gibi. Bunun sebibini biliyor musunuz ? Teşekkürler şimdiden.

    18 aracin kaldıracağı agirlik 19 da kaldıracağı ağırlık yani 18.450 18 ton kaldirir 19.450 19 ton kaldirir
    İkinci el olarak axor un piyasa si düşmez
    Axorum motoru sekman atilsa bile daha ucuz olur piyasa araci dir axor renault uzun yol araci dir şantiye islerine pek gelmez.

    Teşekkürler cevabınız için. Peki bu renault ile silobas çekiciliği yapılamaz anlamına mı gelmektedir sizce ? Birde 18 ton çekene 19 yada daha fazlasını çektirsek ne olur ? 18 bana çok az geldi. Silıbas zaten 6 ton geri kaldı 12 ton yük hakkımız. Bence çok az ? Axorda max kaç ton çekebiliriz ? Saolun cevap için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic

    Herkese iyi akşamlar. Tırlar hakkında berdeyse hiç bilgim yok. 2 gündür arştırıyorum sadece.

    25-30 m3 lük silobası çekecek bir tır arıyoruz ve renault prenium 450 modelini düşünüyoruz. İkinci el alıcaz. Kronik bir sorunu varmıdır. Arıza çıkartırmı. Hibi genel bilgi verebilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Araç şehir içi kullanılcak denebilir. Teşekkürler

    Şehir ici silobas olacaksa mercedes axor 1840 diyorum parça ucuz,kronik sorunu yok

    Cevap için teşekkürler. Alacağımız araç bi tanıdıktan ve 65 bin tl ye kadar düştüler. Arac 725 bin km de. 65 bin tl ye prenium 650 mi yoksa 90 bin civarına axor mu ? Bu kafamızı karıştırıyor. Ayrıca 450 modelinde bir 18 var birde 19. Bunların anlamları nedir bilen varmıdır ? Ayrıca 440 ve 430 modeline göre ikinci elde piyasası daha az gibi. Bunun sebibini biliyor musunuz ? Teşekkürler şimdiden.

    18 aracin kaldıracağı agirlik 19 da kaldıracağı ağırlık yani 18.450 18 ton kaldirir 19.450 19 ton kaldirir
    İkinci el olarak axor un piyasa si düşmez
    Axorum motoru sekman atilsa bile daha ucuz olur piyasa araci dir axor renault uzun yol araci dir şantiye islerine pek gelmez.

    Teşekkürler cevabınız için. Peki bu renault ile silobas çekiciliği yapılamaz anlamına mı gelmektedir sizce ? Birde 18 ton çekene 19 yada daha fazlasını çektirsek ne olur ? 18 bana çok az geldi. Silıbas zaten 6 ton geri kaldı 12 ton yük hakkımız. Bence çok az ? Axorda max kaç ton çekebiliriz ? Saolun cevap için.

    istediğini çekersin renault ile sadece mercedes daha piyasa aracı olduğu için masrafı ve ustası kolay bulunur, ucuz olur demek istemiş.

    18 sadece çekicinin arkasında dorse yokken yüklenebileceği toplam ağırlığını ifade eder. valla daha bunları bilmiyorsan sen bu işe girme derim. papuçlarını eline verir çıplak eve koştrurlar adamı. piyasa kötü.




  • Evet yeni araştırıyorum. siz olsaydınız hangi aracı seçerdiniz? 650 bin km den az 2005 mıdel üstü ve maks 90.000 tl düşündüğümüz aralıklardır. Teşekkürler.
  • beneoushtatic B kullanıcısına yanıt
    ben olsamla olmaz o iş. nereden nereye ne taşıyacağın, taşıyacağın güzergahta servisi olup olmayacağı, senin kaç para kazanacağın, kendinin çalışıp çalışmayacağın, işe başlangıç sonrası elinde kalan para, sen alacağın zaman bulableceğin en temiz çekici v.s göre bin tane seçenek var.

    bunalrın hepsine cevap ver ona göre bir araba bulup al işte.
  • beneoushtatic B kullanıcısına yanıt
    Hocam benden size tavsiye ne alırsanız alın alacağınız aracı en az %50'si sizin cebinizden olsun. Aksi halde ödeme konusunda sıkıntı yaşarsınız. Masraflar arttı, fiyatlar düştü.
  • Öyle olucak hocam inş. Alacağımız aracın 8 hasar kaydı çıktı toplam 22 bin tl kadar. Tırlar için çok mı acaba bu hasar kaydı ? Tabi nerden kazalı olduğu vs de önemli ama merak ettim 22 bin tl arabalar için 2-3 bin tl gibi az bişey ise alınabilir mi?
  • Arkadaşlar 2012 1844 actros ile 2013 arasında yakıt farkı varmıdır varsa hangi teknik sebeptendir? Yani ne fark varda yakıt farkı var (eğer varsa) konuya hakim teknik bilgisi olan arkadaşlar yanıtlayabilirse teşekkür ediyorum.
  • Platinium kullanıcısına yanıt
    18 kısa şase 19 uzun şasedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucini

    Arkadaşlar 2012 1844 actros ile 2013 arasında yakıt farkı varmıdır varsa hangi teknik sebeptendir? Yani ne fark varda yakıt farkı var (eğer varsa) konuya hakim teknik bilgisi olan arkadaşlar yanıtlayabilirse teşekkür ediyorum.

    Pek bi fark yok sadece aralarinda 1 yaş var birde 2013 actros larda retarder standart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucini

    18 kısa şase 19 uzun şasedir.

    Alakasi yok sase uzunluğu markaya bağlı axor 1840'in Ch1 paket i var arac uzun sase ve dedigim gibi sasenin tasiyacagi ağırlığı gösterir yani araç için normal standart olan ağırlığı gösterir
    Çift çeker actros lar 3341 ağır isler icin kullanilir dolayisiyla da ona sase ona gore dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucini

    18 kısa şase 19 uzun şasedir.


    uzun kısa demeyelimde yataklı ve yataksız diyelim.

    19 ile başlayanlar inşaat serileridir. 19 ton taşıyabilmelerinin sebebide yatak kabininin olmayışıdır. buda araca 1 ton fazla istihab haddi sağlar.

    18 olanlar ise yataklı araçlardır. yatak kabini 1 ton kadar ekstra ağırlık verdiğinden 18 olarak yazılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 1 Temmuz 2016; 19:26:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: mucini

    18 kısa şase 19 uzun şasedir.


    uzun kısa demeyelimde yataklı ve yataksız diyelim.

    19 ile başlayanlar inşaat serileridir. 19 ton taşıyabilmelerinin sebebide yatak kabininin olmayışıdır. buda araca 1 ton fazla istihab haddi sağlar.

    18 olanlar ise yataklı araçlardır. yatak kabini 1 ton kadar ekstra ağırlık verdiğinden 18 olarak yazılır.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar. Merak ettiğim bir kaç soruyu sormak istiyorum.
    Tırların yağ bakımları kaç km'de bir yapılır? Bu bakımlarda başka neler değişir ve kaç litre yağ değiştirilir? Ort bakım tutarı nedir?
    Ağır bakımda neler değişir? Tırlarda Triger zinciri ya da kayışı var mıdır? Ort ağır bakım maliyeti nedir?
    Fren balatalarının ömrü nedir? Kaç tl ye değiştirilir?
    Motor ömürleri kaç km dir?
    Bir marka ve modeli seçerek anlatabilirseniz memnun olurum
    İyi günler.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.