Şimdi Ara

TIRLAR HAKKINDA BÜTÜN SORULARINIZI YANITLAYABİLİRİM -2 (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
395
Cevap
10
Favori
176.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    GEÇMİŞ OLSUN HOCAM....BAŞTAN SONA OKUDUM VE FORD'un YAPTIĞI TEK ANLAMIYLA TERBİYESİZLİK...SİZ BU SORUN BAŞKA ARAÇLARDA DA OLMUŞ DEMİŞTİNİZ YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM...AMA FORD CARGO 1846 DAN MEMNUN OLAN DA VAR AMA SİZİN BAŞINIZA BÖYLE BİR TALİHSİZLİK GELMİŞ VE YETKİLİLERİN DE TERBİYESİZLİĞİNE MARUZ KALMIŞSINIZ....GEÇMİŞ OLSUN TEKRAR ARACI SATACAK MISINIZ YOKSA AYNI ARAÇLA DEVAM MI EDECEKSİNİZ NE YAPMAYI DÜŞÜNÜYORSUNUZ ŞUAN...
  • Esmer33 kullanıcısına yanıt
    çok sağolun hocam. yabancı bir marka yapsa ne ise de ford'un böyle davranması bizi üzdü açıkçası. 200 bin km'de de yaşayan varmış bu sorunu, 800 bin km'de de. büyük bir lojistik firması ile davalık olmuş diye duydum ama hangi firma ile ne konuda davalık olmuş bilmiyorum. hocam aracın borcu olmasa derhal satacağız ama borcunun olması bizi bağlıyor. borcu bittiği zaman 2. el az km.'li iveco HI-ROAD düşünüyoruz. bu araçları hafriyat işinde çok kullanıyorlar. hem güçlü hem az yakıyor, hemde sağlam. siz ne dersiniz ? süt işinde gider mi bu araçlar. araçlar köy yollarında çok gidiyor süt toplarken.

    yaptıkları işçiliğe garanti vermediler sadece araca takılan parçalar 2 yıl garantili.
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk olarak ben şöför deilim malesef pek bilgim olmaz ama inşallah 2-3 sene içinde yola çıkacağım...araç olarak bana sorarsanız şuan piyasayı axor ve scanıa götürüyor. Axor un 2.eli yedek parçası ustası vs.. her yönden tavsiye ediliyor hafriyat olsun, 13,60 uzun dorse ile transport işi olsun her işe geliyor...ama axor un üretimi durduruldu sanırım 2.eli ne olur bilmem araç alcaksanız bnm tavsiyem görüşüm en azından bi scanıa g400-r400-r440 streamlıne olur!.Iveco hakkında ki duyduğum ve okuduklarım bu hı-way ların konforu yakıtı vs. iyi olduğu yönde...hı-road hakkında bilgiye sahip değilim..GEÇEN Bİ REKLAMDA AYLIK 5.000 TL TAKSİTLE FORD CARGO 1846T SAHİP OLUN UYGUN KREDİ KOŞULU VS. DİYORLARDI MANTIKLI Bİ ALIŞ VERİŞ OLUBİLİRDİ AMA BU SON DUYDUĞUM OKUDUĞUMLA ARTIK FORD DAN SOĞUDUM FORD U NİYEYSE SEBEPSİZ YERE DE SEVMEM PEK..ALLAH YOLUNUZU BAHTINIZI AÇIK ETSİN....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 14 Mart 2016; 20:59:37 >




  • Axor bitti 1840 ve 3240 in yerine actros 3242 geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esmer33 kullanıcısına yanıt
    baştan mercedes düşünüyorduk ama motor gücü az olduğu ve iveco'dan fazla yakacağı için vazgeçtik. HI-ROAD almamızın diğer bir sebebi de HI-WAY modeline göre yerden daha yüksek olduğu için köy yollarında daha rahat kullanılabilir.

    scania bize gelmez hocam pahalı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    baştan mercedes düşünüyorduk ama motor gücü az olduğu ve iveco'dan fazla yakacağı için vazgeçtik. HI-ROAD almamızın diğer bir sebebi de HI-WAY modeline göre yerden daha yüksek olduğu için köy yollarında daha rahat kullanılabilir.

    scania bize gelmez hocam pahalı...
    Arkadaşlar Scania'ların çekicilerinde ki modelleme kodlarında "LA" "HSN" "HSA" "CA" gibi harfler var bunların açılımı nedir ?

    Örneğin; "G420 CA 4x2 HSA" yazıyor. G kabin 420 beygir 4x2 çeker olduğunu biliyorum. "CA" vs "HSA" nedir ?

    Birde 2010 model G420 alçak kabin aracın nasıl olduğunu kullanan varsa anlatabilir mi ?

    Yakıt ortalama 25-33 litre arası basar tonaj ve boş olarak tahmin ediyorum.

    Birde motor ömürleri hakkında bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Kimisi 1.000.000 km gittim motor yaptırmadım derken, kimi araç 350.000 km de motor yaptırılmış oluyor.

    Sıfır motor masrafı g motorlar için ne kadardır.

    500.000 km'lerde araç almak ne kadar mantıklı.

    Ayrıca 2. el Scania alırken nelere dikkat etmek gerekir ?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

    Birde dorseler için söylenen "LİFT MASTER" tam olarak nedir ? Bileniniz var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    Araç : FORD 1846T
    Model : 2013 (garantisi bitik)
    450 bin km’de.

    Merhaba arkadaşlar. Bir tane aracımızda sorun yaşadık. Ford 1846T.
    Sorun olan Ford 1846T süt işinde çalışıyor. 3 hafta kadar önce arıza yaptı ve servisin incelemesinde pistonların eridiği görüldü. Bu pistonlar ya ucuz mazottan erime yapar ya da enjektörlerin işemesinden. Çok düşük bir ihtimalde aracın aşırı zorlanmasından ki süt işini bilenler bilir dolu-boş şeklinde çalışır.
    Araç servise gitti. Servis rapor vermedi, nedenini sorduğumuzda bizim rapor verme yetkimiz yok dedi. Bu tam 1 hafta sürdü.
    Sonra servis enjektörleri rapor vermeye yetkili servise gönderdi. Enjektörleri inceleyen servis mazottan olabilir dedi. Mazotçuya gittik mazotu incelettik mazot temiz çıktı. Servis müdürü ve Marmara bölge müdürü bizim yıllardır Ford kullandığımızı (hatta 1838 olsun 1846 olsun ilk çıkanlardan aldığımızı bilir. Bilmezlerse de kayıtlarda mevcuttur.) bilirler. Dolayısı ile sıkı bir Ford müşterisiyiz. Adamlar dedi garantisi bitik olsa da sizi mağdur etmeyeceğiz. Herneyse bizde sevindik bu duruma. Servis araca bir hesap çıkardı. 29 bin tl parçalar tutuyor. (işçilik hariç.) babam demiş servise verin bakayım araca takılacak olan parçaların listesini. Onlarda vermiş. Ford 1846T’de iveco motoru olduğu için aynı parçalar iveco servisinde de mevcut. İveco servisine babam gitmiş vermiş parça listesini. İveco servisindeki adamlar hesaplamışlar. Sonuç 17 bin tl.
    Ford servisi parçalara 29 bin tl hesap çıkarıyor. Parçalar serviste yok büyük ihtimalle iveco servisinden alacaklar.
    İveco servisi 17 bin tl hesap çıkarıyor. Aradaki fark 12 bin tl.
    Servis müdürüne bu ne diye sorduğumuzda biz de kar payı koyduk dedi. Maşallah nasıl kar payıysa artık. 2. Hafta da böyle bitti. Adamlara verdik veriştirdik. Çok kızdık hatta araç ford olmasına rağmen kendi servisinde değil de iveco servisinde yaptıracaktık. Tam aracı ford servisinden çekici ile almaya gidecekken bölge müdürü aradı. Akşam 5 – 5 buçuğa kadar bekleyin aracı çekmeyin dedi. Bizde iyi fiyat indirimi yapacaklar diye ümitlendik. Aradı ve dedi ki 29 bin tl olan parçalar 17 bin tl’ye indirdik dedi. Adamla alay ediyorlar resmen. Zaten parçalar 17 bin tl tutuyor. Biz 17 bin tl üzerinden indirim beklerken adamların verdiği teklif resmen aptal yerine koymak gibi bir şey. Servis muhtemelen burada benden başka servis yok buradan çekici ile götürse şu kadar para tutar. Ben bunlara çekici parasını da ekleyeyim diye düşünmüştür.
    Dedik aracı iveco servisinde yaptırıp bütün gazetecileri de toplayıp boy boy resim çektireceğiz. Ford kendi arabasını iveco servisinden daha pahalıya tamir ediyor vs… diyecektik.
    Çekici ile servise gidip aracı almaya karar verdik. Sabah servise vardığımızda adamlar aracı vermediler ya. Bizde lanet olsun deyip oturup başladık pazarlığa. Adamlarla kıran kırana pazarlık ve bazen de gerilen sinirler sonrasında parçalar, işçilik hepsi dâhil 22 bin tl’ye anlaştık.
    Parçalar + Motor rektifiye olacak ve segman atılacak + işçilik dahil toplam 22 bin tl.
    Böylece 3. Haftada bitti. Tabi bu arada bizim tır yattığı için kaybedilen kazançlarda arttı.
    Tırı tam 4. Haftanın sonlarına doğru başladılar yapmaya. 5. Haftanın Pazartesi günü gidip aracı teslim alacaktık. Aradılar Salı günü teslim edeceklerini belirttiler. Salı günü aradılar araçta problem varmış gene. Problem aracın çalışmamasıymış. Yaptıkları araştırma da motora yanlış parça takılmış. Yanlış eksantrik mili takılmış. Gene moraller sıfıra indi. Servisin müdürüne dedik parçaları alırken gözünüz nereye bakıyordu. O da dedi kusura bakmayın oldu bir hata. Serviste usta mı var çoban mı anlamadık gitti. Motoru tekrar indirecekler, dağıtacaklar yanlış parçayı doğru parça ile değiştirip motoru toplayıp tekrar yerine takacaklar. Şimdi gel de bu adamların yaptığı işçiliğe güven. Yolda giderken motor araçtan ayrılmasa bari. 5. Haftanın cumartesi günü teslim aldık, adamlar utanmadan para istedi bizde 2 tane eşit ödemeli çek verdik.

    Arkadaşlar burada yaşananlar sizin başınıza gelecek diye bir kural yok. Biz sadece başımızdan geçen olayı anlattık. Adamlar aracı satana kadar ayıya dayı diyorlar, sonra garantisi bittiği zaman düdüklemeye çalışıyorlar.

    Yaşadığımız bu Ford ve servis tecrübesinden sonra bir daha Ford marka araç alır mıyız? Çok zor alırız ama 1 milyon km garantisi verirlerse ne ala. Bu garantiyi vermeyecekleri için elveda Ford diyebiliriz…


    geçmiş olsun. bende yardımcı olucaz dediklerinde belki işçilik almazlar diye düşünmüştüm. klasik türk tüccar zihniyeti işte. fazlasını beklememek lazım bu memleketten.

    tekrar geçmiş olsun. bu yazdıkların banada ders oldu. elimizdeki cargo'yu garantisi bitince elimizden çıkarıp başımızın çaresine bakalım en azından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 16 Mart 2016; 10:53:14 >




  • Mercedes in Piyasa da Tutulmasinin Sebebi
    Calistigmiz Sirket 15 tane cargo 1846 t aldi araclar 2013 model retarder ve klimali
    40-50.000 km araligindaydi araclar
    Alali 1.5 sene oldu surekli sorunlu,surekli serviste araclar masallah bizim 2012 axor un yagini degis yola devam et...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    geçmiş olsun. bende yardımcı olucaz dediklerinde belki işçilik almazlar diye düşünmüştüm. klasik türk tüccar zihniyeti işte. fazlasını beklememek lazım bu memleketten.

    tekrar geçmiş olsun. bu yazdıkların banada ders oldu. elimizdeki cargo'yu garantisi bitince elimizden çıkarıp başımızın çaresine bakalım en azından.


    bu yüzden mercedes ve diğer markalar çok tutuluyor ya işte.

    kendi motoru olan 1838T bundan daha az arıza veriyordu.
    muhtemelen 1838t'den sonra pisayaya uyum sağlamak adına iveco'dan motoru aldılar. o zamanlar ford'un en güçlü motoru 380 beygirdi. dediler bu motorla satalım. bu iveco motorla satarken de kendi motorumuzu yapalım dediler muhtemelen. yoğun olarak AR-GE çalışması yapmamışlar anlaşılan. araç ile motor uyumsuzluğu var gibi geliyor bana.
    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    Mercedes in Piyasa da Tutulmasinin Sebebi
    Calistigmiz Sirket 15 tane cargo 1846 t aldi araclar 2013 model retarder ve klimali
    40-50.000 km araligindaydi araclar
    Alali 1.5 sene oldu surekli sorunlu,surekli serviste araclar masallah bizim 2012 axor un yagini degis yola devam et...


    hocam araç ile motor uyumsuz gibi geliyor bana çünkü aynı motor olan STRALİS Hİ-WAY var ve onda bir sorun yaşamadık şimdiye kadar.
    şöyle bir şeyde var illa sorun olacak diye de bir kaide yok.

    acaba kendi motoru olan 1842T ve 1848T modelleri nasıldır bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    geçmiş olsun. bende yardımcı olucaz dediklerinde belki işçilik almazlar diye düşünmüştüm. klasik türk tüccar zihniyeti işte. fazlasını beklememek lazım bu memleketten.

    tekrar geçmiş olsun. bu yazdıkların banada ders oldu. elimizdeki cargo'yu garantisi bitince elimizden çıkarıp başımızın çaresine bakalım en azından.


    bu yüzden mercedes ve diğer markalar çok tutuluyor ya işte.

    kendi motoru olan 1838T bundan daha az arıza veriyordu.
    muhtemelen 1838t'den sonra pisayaya uyum sağlamak adına iveco'dan motoru aldılar. o zamanlar ford'un en güçlü motoru 380 beygirdi. dediler bu motorla satalım. bu iveco motorla satarken de kendi motorumuzu yapalım dediler muhtemelen. yoğun olarak AR-GE çalışması yapmamışlar anlaşılan. araç ile motor uyumsuzluğu var gibi geliyor bana.
    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    Mercedes in Piyasa da Tutulmasinin Sebebi
    Calistigmiz Sirket 15 tane cargo 1846 t aldi araclar 2013 model retarder ve klimali
    40-50.000 km araligindaydi araclar
    Alali 1.5 sene oldu surekli sorunlu,surekli serviste araclar masallah bizim 2012 axor un yagini degis yola devam et...


    hocam araç ile motor uyumsuz gibi geliyor bana çünkü aynı motor olan STRALİS Hİ-WAY var ve onda bir sorun yaşamadık şimdiye kadar.
    şöyle bir şeyde var illa sorun olacak diye de bir kaide yok.

    acaba kendi motoru olan 1842T ve 1848T modelleri nasıldır bilmiyorum.

    Yinede FORD işte Güven Olmuyor Biz Yaz Aylarında Yeni Araç Alacağız Tercih ya Actros 1842 mp4 olacak yada scania r440 olacak ford un yanından bile geçmeyiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Arkadaşlar Scania'ların çekicilerinde ki modelleme kodlarında "LA" "HSN" "HSA" "CA" gibi harfler var bunların açılımı nedir ?

    Örneğin; "G420 CA 4x2 HSA" yazıyor. G kabin 420 beygir 4x2 çeker olduğunu biliyorum. "CA" vs "HSA" nedir ?

    Birde 2010 model G420 alçak kabin aracın nasıl olduğunu kullanan varsa anlatabilir mi ?

    Yakıt ortalama 25-33 litre arası basar tonaj ve boş olarak tahmin ediyorum.

    Birde motor ömürleri hakkında bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Kimisi 1.000.000 km gittim motor yaptırmadım derken, kimi araç 350.000 km de motor yaptırılmış oluyor.

    Sıfır motor masrafı g motorlar için ne kadardır.

    500.000 km'lerde araç almak ne kadar mantıklı.

    Ayrıca 2. el Scania alırken nelere dikkat etmek gerekir ?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

    Birde dorseler için söylenen "LİFT MASTER" tam olarak nedir ? Bileniniz var mı ?

    Arkadaşlar sorduklarımın cevabını verebilecek olanınız var mıdır acaba ? Daha öncede sormuştum forumda aslında bir kaç yerde ama pek tatmin edici cevaplar alamadım. Bileniniz varsa cevaplarsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu Scaniaların G ve R serisi var bunların hangisi daha iyi. Biz kullanmayacağız şoförler kullanacak. Süt taşıma işi hangisi doğru bir seçenek olur sizce? Genelde bozuk köy yollarında kullanılacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    Bu Scaniaların G ve R serisi var bunların hangisi daha iyi. Biz kullanmayacağız şoförler kullanacak. Süt taşıma işi hangisi doğru bir seçenek olur sizce? Genelde bozuk köy yollarında kullanılacak.

    R kabinler daha yüksek ve genis G kabinler daha dar diye biliyorum ama mercedes axor alin derim ben
    şoför kullanacak scania 275.000 tl 2015 0 km paket axorlar 250.000 tl civari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Arkadaşlar Scania'ların çekicilerinde ki modelleme kodlarında "LA" "HSN" "HSA" "CA" gibi harfler var bunların açılımı nedir ?

    Örneğin; "G420 CA 4x2 HSA" yazıyor. G kabin 420 beygir 4x2 çeker olduğunu biliyorum. "CA" vs "HSA" nedir ?

    Birde 2010 model G420 alçak kabin aracın nasıl olduğunu kullanan varsa anlatabilir mi ?

    Yakıt ortalama 25-33 litre arası basar tonaj ve boş olarak tahmin ediyorum.

    Birde motor ömürleri hakkında bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Kimisi 1.000.000 km gittim motor yaptırmadım derken, kimi araç 350.000 km de motor yaptırılmış oluyor.

    Sıfır motor masrafı g motorlar için ne kadardır.

    500.000 km'lerde araç almak ne kadar mantıklı.

    Ayrıca 2. el Scania alırken nelere dikkat etmek gerekir ?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

    Birde dorseler için söylenen "LİFT MASTER" tam olarak nedir ? Bileniniz var mı ?

    Arkadaşlar sorduklarımın cevabını verebilecek olanınız var mıdır acaba ? Daha öncede sormuştum forumda aslında bir kaç yerde ama pek tatmin edici cevaplar alamadım. Bileniniz varsa cevaplarsa sevinirim.



    2010 model G420 alçak kabin aracın nasıl olduğunu kullanan varsa anlatabilir mi ? = bildiğin scania güçlü, hızlı, konforlu. neyini anlatayım bilmiyorum ki.

    Yakıt ortalama 25-33 litre arası basar tonaj ve boş olarak tahmin ediyorum. = doğrudur aşşağı yukarı böyle yakar. belki boşken 22-23'e inebilir.

    Birde motor ömürleri hakkında bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Kimisi 1.000.000 km gittim motor yaptırmadım derken, kimi araç 350.000 km de motor yaptırılmış oluyor. = burda çok değişken var. orjinal filtre, iyi yağ, zamanında bakım, tedbirli bir şöför kullanırsa motor ömrü uzun olur. tam tersi durumda da kısa olur. kesin birşey söylemek zor.

    Sıfır motor masrafı g motorlar için ne kadardır. = motor açılır duruma göre belirlenir bu. ama en iyi ihtimalde bile 20.000tl ve yukarısı masraf çıkar.

    500.000 km'lerde araç almak ne kadar mantıklı. = valla bana sorarsan bir mantığı yok ama ticaret böyle birşey. paran neye yetiyorsa onu alırsın. servise git piston basınçlarını ölçtür, turboyu ölçtür, enjektörlere baktır bir problem gözükmüyorsa bakımlarınıda güzel yaparsan yaradana sığınıp alırsın.


    Ayrıca 2. el Scania alırken nelere dikkat etmek gerekir ? = sıfırını almak gerekir. yukarıda yazdım gerekli kontrolleri yaptırıp alabilirsin.

    LİFT MASTER = valla bunu ilk kez duydum ama muhtemelen arka kapağında hidrolik lift olan dorsedir başka bir ihtimal yok.




  • Platinium kullanıcısına yanıt
    Vermiş olduğun cevaplar için teşekkür ederim hocam. Hemen hemen herşey kafamda netleşti diyebilirim.

    Bu arada "Lift Master" yükselip alçalan dorse çatısı için söyleniyormuş. Onu öğrenmiş oldum paylaşmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    2015 MODEL SIFIR AXOR RETARDAR+KLİMA+ADR


    2015 MODEL O KM MERCEDES 1840 RETARDER KLİMA




    Daha dur bu arabalar haziran ayinda 85.000 euro yu geçer 85.000 € buna verecegime giderim euro 6 actors 1842 alirim 90.000€ ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araçlar da anasının gözü gibi pahalı oldu arkadaşlar. Bu devirde en az %50 peşin ödeme + %50 kredi ile araba alınıp yapılır bu işler. Yoksa acayip zorlanır ödeme yaparken.
    Ya da çok sağlam ve kazancı bol olan bir iş olursa ne ala...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İyi de şimdi üretimi durdu bunların değeri artıyor bu axor larda şarap gibi herhalde hiç değer kaybetmiyor bende olsam gider actros alırım ve bu para civarina axordan konforlu güçlü arabalar varken 15 lira daha verip(5000 euro)haziranda axor yerine actros mantıklı olur hem euro6 hem konfor daha üst seviye olcak haliyle vede daha güçlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Aynen piyasa danmidir yakıt fiyatından mi kur değerlerinden midir fiyatlar yüksek...vede %50 peşin parayı nerden bulcan 42 bin euro yanı 126 bin TL....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 18 Mart 2016; 13:24:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.