Şimdi Ara

TIRLARDA VİTES NASIL KULLANILIR?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
6
Favori
154.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasultan42

    benim bildiğim kadarıyla scania da ki vites düzeni 6+6 yani 12 vitesli bence bu bilgide bi eksiklik ya da yanlışlık var bilen varsa açıklayabilir mi?teşekkürler


    Şu şekilde oluyor: 3+3 + takviyeler. 3 ağır 3 seri vites var.Mandal aşagıdayken normal araçta 2nin oraya getirdin mi 1 normal araçta 3 ün oldugu yere getirince 2 4ün oraya getirince 3 oluyor sonra mandalı kaldırıyosun 1in oraya getiryosun 4,daha sonra 5 ve 6 oluyor.Takviyeleride rampadayeken eğer araç vites düşüre istiyorsa 5 yerine 5bucuga atıyosun başparmağın ordaki mandaldan.6-5,5-5-4,5-4-3,5-3-2,5-2-1,5-1 diye oluyor.Geri viter normal araçta 1in oldugu yerde en alta başka bir mandal var onu kaldırarak norma araçta 1in oldugu yere getirince geri oluyor.Bide C(çamur-karınca vitesi) var bunun tam olarak nerde olgunu bilmiyorum.Bildiklerim bu kadar inş yardımcı olurum :




  • yazan arkadaşlardan Allah razı olsun kafamdaki soru işaretleri çözüldü...
  • Arkadaşlar yeni konu açmamak için hortlatıyorum malesef. Merak ettiğim konu Axor 3240 vitesleri. Tam olarak bunun şanzumanı nasıl çalışır. Atıyorum boşta araba kalkacaksınız önce kolu itip sonra mı debriyaja basıyosunuz yada debriyaja basıp mı kolu itiyosunuz veya 4 den 5 e alıcaksınız önce kolu itip sonra debriyaj mı yoksa debriyaja basıp da 5 e itiyorsunuz vitesi gibi. Böyle detaylıca anlatabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim. Bide Daflarda 4+4 sistemde ağır 4 de araba ilerliyo buçuğu çektin de 5 e alırken (4 teyken buçuk çekili ama debriyajı bekliyo pozisyonda) mi seriye geçiriyosunuz yoksa boşa alıp ondan sonra mı seri mandalını çekip 5 e alıyosunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALİHUN

    Senin söylediğin dafta ki vites sistemi şu şekilde kullanılır; vites topuzu üzerinde 4+4 vites bulunur 1,2,3,4 vitesler bildiğin gibi normal birşekilde girer 5. vites için yanda bulunan mandalı II. konumuna getirirsin 1. vites 5 olur, 2. vites 6, 3. vites 7, 4. vites 8 olur ön tarafta bulunanda buçuk yani takviye her vitesin bir takviye birde seri vitesi vardır geri viteste bildiğin gibi vites topuzu üzerindeki konumundadır...
    bu resim daha açıklayıcı olur sanırım.

     TIRLARDA VİTES NASIL KULLANILIR??


    Bende bunu ariyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.