Şimdi Ara

Titanium Club (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
348
Cevap
0
Favori
44.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Akşama bir tane daha yıkanmış+cilalanmış Focus geliyor bekleyin

    Tango başlıyor yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    Belki titanyum değil ama,buda özenle yıkandı..


    Belli belli kar gibi maşallah
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Akşama bir tane daha yıkanmış+cilalanmış Focus geliyor bekleyin

    Tango başlıyor yani




    Benim Kırmızı Biber zaten gıcırdakdı o yüzden Kara Kaplan ı (156) pasta+cila ile bakıma alayım dedim ama çok yorduğundan tangoya yarın başlayacağız




  • Yorucu gerçekten yarım kilo verdim ben Normal cila isse serinde yapmanız tavsiye ediliyor.


    Birde pasta cila demişsin abi o nasıl oluyor...Pasta'yı amatörce uygulamanın dezavantajı olabilir mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    Belki titanyum değil ama,buda özenle yıkandı..


    Belli belli kar gibi maşallah

    Teşekkür ederim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Siteler e benziyor.


    Siteler değil ama sitelere giden yol ilerde malazgirt caddesiyle birleşir ve sitelere girer..




  • @uA_Y_C_A

    156 nın boyada dairesel çizikler vardı aynı cila uygularkenki gibi pastayı aracın tüm yüzeyine yayıp kuruttuktan sonra bezle siliyorsun,ben bu işlemin bir kısmını polisaj makinamla yaptım.

    Pasta tercihe göre hafif-orta ya da çok aşındırıcı oluyor,bendeki hafif aşındırıcı,dairesel çizikleri hafifletip cila öncesi daha pürüzsüz bir boya elde edilmesini sağlıyor.

    Hava sıcak olduğundan çok yoruldum yoksa arkasından Focus a cila atacaktım zaten koruma amaçlı nano teknolojili cila atmıştım 6-7 ay öncesinden,hafta içi yaparım ama.

    @alp2828

    Geçen Ankara daydım ama senin sokağa uğrayamadım fırsatım olmadı aslında siteler civarında da dolandım epey ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    @alp2828

    Geçen Ankara daydım ama senin sokağa uğrayamadım fırsatım olmadı aslında siteler civarında da dolandım epey ama


    Yok orası zaten bizim sokak değil, ben Hasköyde oturuyorum orası Türkiş blokları oraya resim amaçlı çekildi diyebilirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Akşama bir tane daha yıkanmış+cilalanmış Focus geliyor bekleyin

    Tango başlıyor yani


    Hastasıyım Tango Kırmızı'nın... Sabırsızlıkla bekliyorum cilalanmış halini...
  • Dün gördüğüm siyah hb e (gıcır gıcır yanıyordu) bakarken refüje giriyordum!

    Siyahın yeri ayrı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    @uA_Y_C_A

    156 nın boyada dairesel çizikler vardı aynı cila uygularkenki gibi pastayı aracın tüm yüzeyine yayıp kuruttuktan sonra bezle siliyorsun,ben bu işlemin bir kısmını polisaj makinamla yaptım.

    Pasta tercihe göre hafif-orta ya da çok aşındırıcı oluyor,bendeki hafif aşındırıcı,dairesel çizikleri hafifletip cila öncesi daha pürüzsüz bir boya elde edilmesini sağlıyor.

    Hava sıcak olduğundan çok yoruldum yoksa arkasından Focus a cila atacaktım zaten koruma amaçlı nano teknolojili cila atmıştım 6-7 ay öncesinden,hafta içi yaparım ama.


    hımm....thank you




  • canavar canavar..

    az önce sedan Focus benzinli (sürücü) + BEN (sürücü+yolcu) + Astra GTC Turbo (sürücü) ışıklarda kalkış yaptık,ne diyeyse artık


    0-50 yanyana 0-80 Astra az önde 0-100 yarım boy önde 0-160 Astra 2 araç öndeydi,sonra yarışı bıraktı.


    benzinli çok gerilerde kaldı
  • Seninki ilaçlı sayılmaz bu..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    Seninki ilaçlı sayılmaz bu..


    Bizim TDCI'lar tedavi edilmeden önce hırlıyorlar sadece, ilacı alınca da ısırmaya başlıyorlar
  • ehehhe, iyi bakmak lazım dişi ejderha'ya !
  • Bastığında uzasın gitsin üstelik buna rağmen 650km yol yapsın..

    İster mırıl mırıl gez ş.dışı 4 - 4.5 litre ortalaman olsun..

    Daha ne olsun..
  • Helal sana bu yollar. Yanında yolcu olmasa (en az 80 kg dır) yiyecektin demekki onu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    canavar canavar..

    az önce sedan Focus benzinli (sürücü) + BEN (sürücü+yolcu) + Astra GTC Turbo (sürücü) ışıklarda kalkış yaptık,ne diyeyse artık


    0-50 yanyana 0-80 Astra az önde 0-100 yarım boy önde 0-160 Astra 2 araç öndeydi,sonra yarışı bıraktı.


    benzinli çok gerilerde kaldı






  • quote:

    Orjinalden alıntı: karaşahin_2008

    Helal sana bu yollar. Yanında yolcu olmasa (en az 80 kg dır) yiyecektin demekki onu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    canavar canavar..

    az önce sedan Focus benzinli (sürücü) + BEN (sürücü+yolcu) + Astra GTC Turbo (sürücü) ışıklarda kalkış yaptık,ne diyeyse artık


    0-50 yanyana 0-80 Astra az önde 0-100 yarım boy önde 0-160 Astra 2 araç öndeydi,sonra yarışı bıraktı.


    benzinli çok gerilerde kaldı







    Yok abi ne yemesi,yanımdaki olmasa da yiyemezdim mevzubahis araç GTC Turbo!

    Benim şaşırdığım umduğumdan çok daha fazla kafa tutabilmiş olmam.

    Yedim - yemedim muhabbeti




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    Yorucu gerçekten yarım kilo verdim ben Normal cila isse serinde yapmanız tavsiye ediliyor.


    Birde pasta cila demişsin abi o nasıl oluyor...Pasta'yı amatörce uygulamanın dezavantajı olabilir mi?


    Yakup ben bu soruyu görmemişim ama sanırım bana sormuşsun, ya da ben cevap vereyim...

    Pasta cilayı amatörce uygulamanın dezavantajı olur mu:
    Uzmanı olan kişilerin cevabı:EVET...

    Daha önce de belirttiğim gibi pasta cila kimyasal aşındırma ve mekanik olarak yaymaya dayalı bir yöntem... Yüzey kimyasal olarak çözündükten sonra polisaj yada elle sürtme yoluyla yüzeyin yenilenmesi sağlanır. Bu da zamanla vernik tabakasının tükenmesine sebep olur... Bazen eski araçların tavan ve kaputlarında mat alanlar görürsünüz. Bu pasta cila kullanıla kıllanıla vernik tabakası tükenmiş boya yüzeyidir aslında. Metalik olmayan boyalarda durum biraz daha farklı... Onlarda özellikle daha dikkatli olunması gerekiyor. Çünkü acemice uygulama harelenme ve dalgalanmalara neden olabilir...

    Pasta cilayı gerekmedikçe kullanmayın ve yaptıracaksanız bile bu sadece uzun vadeli çözümlerin (boya koruma gibi) destekçisi niteliğinde olsun...




  • Bu yüzden Focus um değilde kılcal çiziklerin belirginleştiği 156 da hafif aşındırıcılı pastayı tercih etmiştim,Focus a sadece cila atıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DamneDMessiaH


    quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    Yorucu gerçekten yarım kilo verdim ben Normal cila isse serinde yapmanız tavsiye ediliyor.


    Birde pasta cila demişsin abi o nasıl oluyor...Pasta'yı amatörce uygulamanın dezavantajı olabilir mi?


    Yakup ben bu soruyu görmemişim ama sanırım bana sormuşsun, ya da ben cevap vereyim...

    Pasta cilayı amatörce uygulamanın dezavantajı olur mu:
    Uzmanı olan kişilerin cevabı:EVET...

    Daha önce de belirttiğim gibi pasta cila kimyasal aşındırma ve mekanik olarak yaymaya dayalı bir yöntem... Yüzey kimyasal olarak çözündükten sonra polisaj yada elle sürtme yoluyla yüzeyin yenilenmesi sağlanır. Bu da zamanla vernik tabakasının tükenmesine sebep olur... Bazen eski araçların tavan ve kaputlarında mat alanlar görürsünüz. Bu pasta cila kullanıla kıllanıla vernik tabakası tükenmiş boya yüzeyidir aslında. Metalik olmayan boyalarda durum biraz daha farklı... Onlarda özellikle daha dikkatli olunması gerekiyor. Çünkü acemice uygulama harelenme ve dalgalanmalara neden olabilir...

    Pasta cilayı gerekmedikçe kullanmayın ve yaptıracaksanız bile bu sadece uzun vadeli çözümlerin (boya koruma gibi) destekçisi niteliğinde olsun...

    pm'De konuşmuştuk abi...tekrar sağol.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.