Şimdi Ara

TİVİBU HİLEYLE ÜRÜN SATTI!!!(YARDIM)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türktelekom fiber internet kullanıcısıyım.Biraz yüksek bi paket abonesiyim. Bir kac gün önce tivibu ekibi tarafından arandım.

    temsilci başladı anlatmaya şuanlık bir kampanya iste şu bedeli bu bedeli dahil kampanyasız 40 küsür liralık bir paket var içerisinde birsürü belgesel kanalı sinema kanalı vs. siz özel müsterimiz olduğunuz için 10 tl sadece bir sürü 20 dakika anlattı ben emin olamadım ben basvuru yaparım uygun gorursem dedım yok bıdaha bu fiyata olmaz kapatırsanız anlık kampanya birda yararlanamazsınız vs. iyice abarttı madem iyi bir paket güzelde fiyata inmiş alalım dedim aldım.

    ertesi gün geldi. bir açtım ki sadece ulusal kanallar var hatta hd kanalları bile yok antende bile 10 tane hd kanal var bunda o bile yok. kurulumdan 10 dakkika geçmeden aradım vaat edilen kanallar yok hd bile yok!! dedikleri şu siz giriş paket almışsınız olmaz zaten. bana 40 küsür herşey var diyerek yaptığı işlemle boş bir paket vermiş iptal etmek istiyorum dediğimde 200 küsür ödeyecekmişim 10 dakkika önce kurdukları şeye işin kötü tarafı internet'ten baktığım da aynı paket 9 tl resmen kandırıldım.
    daha önce böyle bişeyle karşılaşmadım karşılaş varmı yada ne yapmam lazım bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.







  • Szerkc kullanıcısına yanıt
    Ayrıntı şekilde buraya yaz..
    https://sikayet.btk.gov.tr

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK'ya şikayetini iletiyorsun mh arayıp yaptığınız nitelikli dolandırıcılığa giriyor gerekli tüm merciilere suç duyurusnda bulunacağım diyeceksin. Sözleşme felan imzaladıysan zaten 14 gün içinde cayma hakkın var korkma korkarsan kaybedersin. Btk tüketici hakları her yere başvur hatta mahkemeye bile git sonuçta nitelikli dolandırıcılığa giriyor bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kormadım zaten şikayet var ve diger yerlere yazdım. bugunde sağolun sızın dedıgınız gıbı btk ya yazdım. cayma hakkı galıba mesafeli satış sözlesmelerınde geçerli diye biliyorum.
  • mesajınızı okudum ve abone olmadan önce bende tane tane sordum var dedi bana hd müşteri temsilcisi kayıt açtım bu gün bu yaptığınızı donanımhaberde okudum var dimi diye ısrarla sordum var dedi

    bakalım ne olacak sizin ne oldu. ben olmadı 48 saat içinde dönmezlerse btkya kayıt açı halaısrar ederlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım yada şuan arabulucu sanırım her neyse

    yada şimdiden cevaplarını beklemeden btk ya şikayet açimmi
  • az önce aradılar evet temsilcimiz size yanlış bilgi vermiş 5tl karşılığında HD izlyebilirsiniz. İptal etmek istiyorum dedim tamam dedi çıkacak masrafı biz karşılayacağız. Hayır ne masrafı çıkacak ben kendim etsem hava civayı bana kitleyecceklerdi neyse bilginiz olsun bende durum böyle oldu
  • Allah tivibunun belasını versin benide dolandırdılar !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fikrim53 F kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam ilk değilsiniz kesinlikle sonda olmayacaksınız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.