Şimdi Ara

tjet rurbo motorda lpg sıkıntısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
2
Favori
1.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu 3 üncü tjet aracım ilk line aracıma brc taktım herhangi bir sıkıntı olmadı sonra ikinci aracıma atiker takmak istedik 1 hafta uğraşıldı araçta gaza basıldığında tubo devreye girdiğinde kerkme sarsma oluyordu sökülüp tekrar brc takıldı

    şu an 3 linea tjetimi aldım eşşeklik edip yine atiker taktım ve yine aynı sıkıntıyla karışılaştık atiker taktıranlar da sorun varmıdır yokmudur merak ediyorum araç 2,3,4 5 viteslerde 2 bin devirde giderken gaza asılınca kerkeme oluyor brc ile değiştirildiğinde en ufak sorun kalmıyor

    tjete atiker takan varmıdır bu tarz bir sıkıntı oluyormu merak ettim



  • hocam ne alaka tam olarak anlamadim yani markaya gore boyle sorunlarin bas gostermemesi lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • markaya göre farkediyor ki sıkıntılarımı yazdım 3 değişik tjet kullandım brc de sıkıntı olmuyor ama atikerde oluyor bilen yada böyle bir sorunla karşılaşan varmıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidan

    markaya göre farkediyor ki sıkıntılarımı yazdım 3 değişik tjet kullandım brc de sıkıntı olmuyor ama atikerde oluyor bilen yada böyle bir sorunla karşılaşan varmıdır

    BRC ye devam
  • BRC DEN 100/100 MEMNUN KALDIM TEK SIKINTI MADDİ SEBEBLE İDİ YANİ 1300 TL ATİKER 1900 TL BRC DOLAYISI İLE ATİKERE YÖNELDİKAMA TURBO BİR ARACINIZ VARSA MACERAYA GEREK YOK
  • ŞU AN İTİBARI İLE BURSA TOMURCUK OTODA HALEN ATİKERİ DÜZELTMEYE ÇALIŞIYORLAR DÜZELMEZ İSE BRC İLE DEĞİŞTİRİCEKLER Kİ KALBİM ARTIK MUTMAİN DEĞİL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidan

    bu 3 üncü tjet aracım ilk line aracıma brc taktım herhangi bir sıkıntı olmadı sonra ikinci aracıma atiker takmak istedik 1 hafta uğraşıldı araçta gaza basıldığında tubo devreye girdiğinde kerkme sarsma oluyordu sökülüp tekrar brc takıldı

    şu an 3 linea tjetimi aldım eşşeklik edip yine atiker taktım ve yine aynı sıkıntıyla karışılaştık atiker taktıranlar da sorun varmıdır yokmudur merak ediyorum araç 2,3,4 5 viteslerde 2 bin devirde giderken gaza asılınca kerkeme oluyor brc ile değiştirildiğinde en ufak sorun kalmıyor

    tjete atiker takan varmıdır bu tarz bir sıkıntı oluyormu merak ettim


    merhaba;
    Atiker kitlerini her marka turbo araçlarda sayısını hatırlamadığım kadar yaptım,hiç bir sıkıntı olmaz fakat burada montajı yapan doğru donanımı kullanacak
    ilaveten bu sorunu başta bayi sonra atiker a.ş. ye bildirseydiniz sorununuzu çözerlerdi.bundan emin olabilirsiniz.(sizin donanım fiyat farkını sorun etmediğinizi düşünerek yazdım)
    selamlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Atmosferik motora turbo montajı
    6 yıl önce açıldı
    Ford Focus Ti-VCT motor LPG uyumu
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: sidan





    merhaba;
    Atiker kitlerini her marka turbo araçlarda sayısını hatırlamadığım kadar yaptım,hiç bir sıkıntı olmaz fakat burada montajı yapan doğru donanımı kullanacak
    ilaveten bu sorunu başta bayi sonra atiker a.ş. ye bildirseydiniz sorununuzu çözerlerdi.bundan emin olabilirsiniz.(sizin donanım fiyat farkını sorun etmediğinizi düşünerek yazdım)
    selamlar.

    sizin taktığınız sistemde dediğim gibi bir sorun yaşadınızmı acaba araç hızlanmasında bir sıkıntı yok sadece 2,3,4 vites farketmiyor devri düştüğünde gaza asılınca toparlarken bi kerkme silkme oluyor bugun tomurcuk oto baya uğraştı şu an sıkıntı yok gibi inşallah stabil olmuştur deniyorum




  • okey inşallah düzelmiştir.
  • Arkadaşlar aynı problem bendede var.Araç linea t-jet.LPG kiti DESTRO diye bir marka.İlk aldığımda ciddi bir performans ve alt devirlerde silkme sorunu vardı. Destro regülatör su kaçırıyordu ATİKER ile değişti ama bir değişiklik olmadı.Başka bir usta enjektörlere yanlış nozul takılmış dedi.Nozul uçları 1.8 mm idi.MAtkapla genişletilerek 91 kW lik güç seviyesine getirildi.Kalibrasyon yapıldı.Ciddi bir performans artışı oldu silkme üst devirlere kaydı.Yani eskiden 3500 devirde bile ani gaza yüklenince silkme yapıyordu.Şuan 4500-5000 devir civarı silkme tıkanma aksırma öksürme tarzı tepkiler veriyor.Gittiğim bazı ustalar buna turboya uyumlu kit gerek dedi.Bazılarıda bunların turboları ufak.turbo uyumlu kite gerek yok dediler.dedilerde dediler.Fakat Bu silkme meselesine çözüm bulamadık.DESTRO bayi yok denecek kadar az bulunduğum ilde.Genelde merkezdeki destro makine mühendisine uzaktan bağlantı yoluyla ayar yaptırıyorlar.Merak ettiğim şey şu; Nozul uçları genişletilince silkme üst devirlere kaydı.Aceba diyorum biraz dahamı genişletilmesi gerekirdi.Bide nozul uçları her genişletildiğinde ayar yapılması gerekirmi.Zira kendisi ayar yapan tek destro bayi var.ve bunun için gidiş geliş 100 km yol yapmam gerek... Benzinde hiç bir sorunu yok.Kesin itibariyle LPG den kaynaklanıyor diye düşünüyorum...Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...




  • aynen sorun bendede alt devirlerde sorun kalmadı uzun yolda silkeleme devam etti azda olsa yapıyor hatta hızlanırken arıza lambası yandı söndü yandı söndü sonra istanbul bursa arası devirlenirken titreyerek hızlandı malesef hoşuma gitmedi sanırım brc ye geri dönücem
  • Ustalarında imkan olmadığı için LPG kiti ne kadar yakıt gönderiyor bilemiyorlar. Olan biten bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Ustalarında imkan olmadığı için LPG kiti ne kadar yakıt gönderiyor bilemiyorlar. Olan biten bu.

    Hocam kablo ve program temin edip bu ise ben girisecem.suanki programin kaydini alacam.bi sorun olursa suanki programi tekrar yuklerim.biraz deneme yanilma yoluyla bu is cozulur gibime geliyor...forumdan bi kac ustadan da teknik destek alacam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Program kablo ile bitmiyor o iş.

    Ayrı bir cihazla eksozdan olçüm yapman lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Program kablo ile bitmiyor o iş.

    Ayrı bir cihazla eksozdan olçüm yapman lazım.

    Hocam cozum icin izlenecek yol hakkinda bilgi verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca verilen yakıtı anı anına ölçen bir cihazla birlikte yapacaksın gaz ayarını. Zaten orada her şey anında görünür. Ona göre ayarı otomatik kalibrasyon işle değil elle yapacasın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.