Şimdi Ara

TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
1
Favori
50.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi de havnitekin bey temsili olarak, fikir vermesi açısından bu resmi koyduğunu söylemiş zaten. Teesüflerin ne anlamı var ki?
  • HAVNİTEKİN HOCAM HANGİ RESMİ KOYSA AYNI TEPKİLER OLACAKTI TEMSİLİ OLARAK KOYDUGUNU İLK MESAJDADA BELİRTMİŞ ZATEN DAHA UZATMAYA GEREK ARKADAŞLAR !!!
  • ya resim temsili olacak tabiki fiat tofas a gonul vermis birisi zaten resim koymaz buraya firmanin gizlilik ilkesine ters duser.

    ama arac doblodan farkli ve isminin doblo ile alakasi olmayacagini acikladilar daha once (Ali PANDIR bey acikladi).
  • proje 263,newdoblo adıyla anılsa da bu farklı,yepyeni araca yeni bir isim verileceği açıklanmıştı.ancak çelişkili açıklamalar da var...

    araç hemen hemen son şeklini aldı...çok gizli yürütülen bu çalışmadan sadece sınırlı sayıda görevli sorumlu..

    bu gizlilik fabrika içi gezilerin bile yapılmamasına ve vip ziyaretçilerin bile sınırlı bölgelerde gezdirilmesine yol açıyor...

    üstelik fabrikada başka çalışmalar da var... çok önemli bir arge tesisine sahip bulunan tofaş fabrikası , gerçekten bir bilim ve teknoloji üssü gibi çalışıyor....fotoğraf karelerine sığmayan bu tesis ;fabrika içinde fabrikalar ve araştırma merkezleriyle bırakın avrupayı bir dünya devi olma yolunda hızla ilerliyor...

     TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 5 Haziran 2008; 18:14:09 >




  • bir alıntı sunuyorum..epey detaylı açıklama var.

    TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesinin geliştirilmesi ve üretilmesi ile ilgili yatırım harcamalarının finansmanında kullanılmak üzere, uluslararası piyasalardan 450 milyon avro tutarında kredi sağladı.

    Krediye ilişkin imzalar, 78. Uluslararası Otomobil Fuarında atıldı. Krediye, Societe Generale, Calyon, Fortis Bank S.A, Ing Bank NV, Intesa Sanpaolo, Avrupa Yatırım Bankası (EIB) ve Servizi Assicurativi per il Commercio Estero S.P.A.(SACE) katıldı. 2 yılı geri ödemesiz toplam 10 yıl vadeli olan kredinin maliyeti Euribor + 1.275 olarak gerçekleşti.

    Fiat Group Üst Yöneticisi (CEO) Sergio Marchionne, imza töreninde yaptığı konuşmada, 450 milyon avroluk bu kredi anlaşmasının, TOFAŞ ve Fiat'ın başarılı işbirliğinin bir göstergesi olduğunu belirterek, "Ortaklığımızın 40. yıl dönümünde böyle bir anlaşmaya imza atmaktan mutluluk duyuyoruz. Son yıllarda TOFAŞ, Doblo'nun yanı sıra Linea ve Minicargo gibi önemli projelere de imza attı" dedi.

    263 kodlu Yeni Doblo projesiyle bu başarının devam edeceğini ifade eden Marchionne, şunları kaydetti: "TOFAŞ bu proje ile kompakt ve çok amaçlı bir araç geliştirmeyi hedefliyor. TOFAŞ ve Türkiye'ye güveniyoruz, bu nedenle de yatırımlarımıza devam edeceğiz. TOFAŞ bizim yavaş ama kararlı global büyüme stratejimizin ayrılmaz bir parçasıdır. Koç Grubu, Fiat'ın şimdiye kadar sahip olduğu en iyi ortaktır. Bunun için de kendilerine teşekkür ediyorum."

    Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Marchionne, yeni Doblo'nun sadece Türkiye'de üretileceğini, Doblo'nun isminde ise bir değişiklik olmayacağını bildirdi.

    Marchionne, "Zaten yeni bir ismin yerleşmesi için çok fazla zamana ihtiyacınız oluyor. Ad değişikliği için çok iyi düşünmek lazım. Doblo'nun harika bir geçmişi var. Fiat olarak modellerimizin adlarını sık değiştiren bir üretici değiliz" şeklinde konuştu.
    "KREDİ, GÜVENİN İŞARETİ"

    Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç ise kredinin, özellikle global finansal piyasalardaki yaşanan çalkantıların devam ettiği bir ortamda, maliyet ve vade yapısı itibarıyla bugüne kadar Türk şirketleri tarafından alınan en uygun koşullu kredilerden biri olduğunun altını çizerek, bu yönü ile kredinin, gerek Türk ekonomisi, gerek Koç Topluluğu, gerekse de TOFAŞ - Fiat ortaklığına gösterilen güvenin çok önemli bir işareti olduğunu ifade etti.

    TOFAŞ'ın bugüne kadar kullandığı en yüksek tutarlı kredi olma özelliğini taşıyan bu kredinin, Koç Topluluğunun, Fiat'ın ve TOFAŞ'ın finansal piyasalardaki gücünün ve yüksek kredibilitesinin de çok önemli bir göstergesi olduğunu söyleyen Koç, şunları kaydetti: "Ayrıca bu sevindirici gelişmenin, Türk Otomobil sanayisinin bel kemiği olan TOFAŞ'ın kuruluşunun 40. Yılında gerçekleşmesi de bizler için ayrı bir gurur kaynağı. Uluslararası finans piyasalarından TOFAŞ'a sağlanan 450 milyon avroluk kredi, uluslararası piyasalarda Türkiye'ye ve Türk ekonomisine duyulan inancı da vurgulamaktadır. Societe Generale, Calyon, Fortis Bank S.A., Ing Bank NV, Intesa Sanpaolo, Avrupa Yatırım Bankası (EIB) ve Servizi Assicurativi per il Commercio Estero S.p.A.'nın (SACE) değerli temsilcilerine TOFAŞ'a ve ülkemizin geleceğine duydukları güven ve verdikleri destek için teşekkür ediyorum."
    ÜRETİM, 2009 ORTASINDA BAŞLAYACAK

    TOFAŞ CEO'su Ali Pandır da, daha önce duyurulan projenin, imzalanan kredi anlaşması ile hayat bulduğunu belirterek, "Bu 450 milyon avroluk kredi 40. yılını kutlayan TOFAŞ'ın iki ana ortağı Fiat ve Koç Holdingin başarılı ortaklığının bir kanıtıdır" dedi.

    Bu ortaklık çatısı altında TOFAŞ'ın, uzun yıllardır Türkiye otomotiv endüstrisini yönlendiren lider kuruluş olduğunu, özellikle son 5 yılda Doblo, Linea, Minicargo ve son olarak 263 projesi ile işbirliğinde en üst noktaya ulaştığını kanıtladığını hatırlatan Pandır, kredinin, gerek ortaklarının, gerekse uluslararası piyasaların TOFAŞ'a ve Türk ekonomisine güveninin kanıtı olduğunu ifade etti.

    Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Pandır, yeni aracın üretimine 2009 yılının ortasında başlanacağını, ilk etapta üretim kapasitesinin 130 bin adet olacağını bildirdi.

    Yeni Doblo ile birlikte aracın yeni versiyonunun da geliştirilmesine karar verildiği için projenin yatırım tutarında bir artış olduğunu, yatırım miktarının 370 milyon avrodan 410 milyon avroya çıktığını kaydeden Pandır, üretim kapasitesinde de bir artış olabileceğini belirtti.




  • İnşallah güsel olur..Bence arabanın içini-ön göğüsü-ve ön paneli-arka farlarını vs.yerlerini artık değiştirmeleri lazım..Daha gösterişli bişi yapsalar çok güsel olur..bide Caddy gibi oturaklı olsun:D..Çok şey istedim ama olursa gerçekten çok güsel olur..
  • sonucta markasi FIAT olacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selonomi

    İnşallah güsel olur..Bence arabanın içini-ön göğüsü-ve ön paneli-arka farlarını vs.yerlerini artık değiştirmeleri lazım..Daha gösterişli bişi yapsalar çok güsel olur..bide Caddy gibi oturaklı olsun:D..Çok şey istedim ama olursa gerçekten çok güsel olur..


    beklediginden fazlasi olabilir
  • Güncel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thin Lizzy

    sonucta markasi FIAT olacak

    Katılıyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orjinalden alıntı: Thin Lizzy

    sonucta markasi FIAT olacak

    Katılıyorum...



    eee ne olacakmış fiat olacak ise fiat olunca araba değilmi ya merak ediyorum fiat aslında çoğu markadan sağlam problemsiz ama neden ise bazı ları inanmıyor ada inanak istemiyor merak etmeyin fiat beki duymyştunuz bmw ile platform ortaklığı imzalamıştı sizin için bmw olarak üretsinler isterseniz ozaman ondan kralı olmaz

    dobloyu başka firma yapsın fiyatnıda iki katı koysun ozaman ooo süper araba sınıfının en iyisi dersiniz ama zaten doblo birinci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 16 Eylül 2008; 23:39:35 >




  • sanki bu m.ö'ki haber fiorino değil mi?
  • arkadaşlar en üstteki foto motaj galiba zaten ama şu bi gerçek partner tepee ve yeni ikizi ki bu iki benzeme birer saçmalık ikiside tıpkısının aynısı şase numaraları değiş :D
    artık hem fiat hem vw hemde ford yeni modelleri cıkartıcak bu bi gerçek ama yeni doblo yada yeni connect eskisi ile uzaktan yakından aynı olmasa iyi olur rakipleri cok guçlü hele connect arızalar yüzünden yerinden kıpırdamıyor bide 75 lik olanları klima açıldığında yanından anadol geçiyor.
    bekleyip yeni modelleri görelim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    quote:

    Orjinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orjinalden alıntı: Thin Lizzy

    sonucta markasi FIAT olacak

    Katılıyorum...



    eee ne olacakmış fiat olacak ise fiat olunca araba değilmi ya merak ediyorum fiat aslında çoğu markadan sağlam problemsiz ama neden ise bazı ları inanmıyor ada inanak istemiyor merak etmeyin fiat beki duymyştunuz bmw ile platform ortaklığı imzalamıştı sizin için bmw olarak üretsinler isterseniz ozaman ondan kralı olmaz

    dobloyu başka firma yapsın fiyatnıda iki katı koysun ozaman ooo süper araba sınıfının en iyisi dersiniz ama zaten doblo birinci


    +1




  • Arkadaşlar yeni dobloda Dualogic yada otomatik vites olacakmı? Birde Full olanları ticari geçmiyecek dendi bir forumda. Bilgisi olan yazsın lütfen.
  • bence hiç bir firma böle bir araç yapmaz yapmaz derken illaki sağına soluna bir logosunu koyar =) bunda öyle bir şey yok bu ya sanal photoshop yada bir proje çizimi =)
  • yakinda cikacak tahminime gore cok tutulacak. doblodan biraz pahali olabilir ama beklentilerinizi de karsilar muhtemelen
  • İşte doblonun yeni resmi


     TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesi
  • Buda bir diğeri..


     TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesi
  •  TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesi

     TOFAŞ, 263 kodlu Yeni Doblo Projesi


    yeni doblo tek kelimeyle vasat olmuş tepee nin rakibi değil bu sınıftaki hiçbir araca rakip olamaz yeni fiat dobo




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.