|
Togg T10X Kullanıcı İncelemesi (3. sayfa)
-
-
Hükümeti eleştirmişsin . Yakışmadı sana :)
-
Düşük faiz vade oranı yüksek seçeneklerde var. 2010 lu yıllarda ki imkanları beklemek hayalcilik olur hocam. Şuan piyasada ki en iyi kredi seçeneği budur -
O zaman TOGG domestic tarafta avucunu yalar maalesef. İnsanlar erişemezse yerli-milli araç neye yarar ki?
Müthiş zarar etmesi ile umarım çıkmaza girmez bu proje.
Ha kestirip attınız belki ama umarım sizin mahalleniz de bu çıkmazı görüyordur. Yoksa yakında daha büyük hüsran yaşar sizinkiler.
Vesselam.
-
Ben ocu bucu değilim arkadaşım, doğru neredeyse orada dururum
-
Güldürme beni ! Bu zamana kadar hep muhalefeti ve muhalefet seçmenini eleştirip , küçümsüyordun
-
Acil togg un egea, Clio fiyatlarında araç yapması lazım. Oraya buraya ekran koyma. Çok kaliteli yapma. Egea kalitesinde malzemeler ile donanımı kısarak egea fiyatında elektrikli bir araç yapabilir.
Hadi diyelim ki togg premium olacak. O zaman alt marka yap. YOGG olsun mesela adı. Bunu da egea kıvamında yap. Yok satar. Haaa bu kadar üretim kapasitesi olmadığı için bu işe girişmiyorlar o ayrı konu.
-
B Suv daha uygun fiyatlı olacaktır ama oda 2026 sonu. Özelliklerine göre fiyat normal kabul edelim etmeyelim. Tamam herkese uygun bütçe değil ama bu özellikte ki bir araç kaça satılıyor bakmak lazım. -
Marka imajı oturana kadar yapmazlar bence. Togg marka değerine önem veriyor. Kimse yanlış anlamasın ama bu doğru bir hareket. -
Biliyorum bende o yüzden togg yerine alt marka olarak ikinci bir markanın temellerinin şimdiden atılması gerektiğini söylüyorum. Tek marka yetmez. Bogg ismi öylesine salladığım isim. Fırtına koy, atak koy. İsme takılma. Bir isim koy yani. Bununda çalışmalarına şimdiden başlaması lazım. Ufaktan egea tarzı elektrikli basit bir araç yaptı mı yavaş yavaş sata sata üretim adetini arttırmaya başlar. Bana göre geç bile kalınıyor şu an. Çinliler hala daha patır patır elektirkli araç yapıyor. Bizim bir markada takılı kalmamız çok saçma.
-
Benim küçümsedigim insanlar muhalefet değil, tele1de mangır merdan seyredip kendini bir bok zannedenler,piro dede diye,togg İtalya'dan geliyaa alamanyada montac diye zırlayan şarlatanlar
Dün cengir cengir kavga ediyorlardı dedeleri için, şimdi hepsi sövüyor
Dün togg maketti fabrikası yoktu, bugün togg pahalı asgari ücretli alamıyor
Bu utanmaz adamlar muhalefet falan değil, Türkiye'de yüzdesi 5 bile olmayan faşist memleket düşmanı bir güruh
-
aynen güzel değerlendirme yapmışsınız , maalesef bu gruplar yerli üretime hep karşı oldular ,markamız olamadı ,Özdemir Sabancının nasıl ve neden katledildiğini çok iyi biliyoruz katili avrupa da ,korunuyor
benim mesajları silmişler malum heryerdeler , biraz gerçekleri dökünce anında temizleniyor
fransız forumunda worldscoop.forumpro da C4x in Türkiyede en çok satılmasına sevinen bununla ilgili c4x sayfasına girdi yapan forumda etkili bir fransızla togg u konuştuk ,c4x kadar togg da satılıyor yazdım ,toggu da takip ediyormuş
bana şunu sordu nasıl bu kadar başarılı araç yapabildiniz diye , bende Türkiye zaten yıllardır renaulta fiat a diğer avrupalı üreticelere üretim yapıyordu tecrübemiz var onları birleştirdik yazdım o da şöyle cevap verdi
"Tamam da bunu deneyen bir çok marka oldu ama sizinkisi her anlamda başarılı görünüyor bunu kısa zamanda bu kalitede nasıl başardığınızı anlayamıyorum " yani adamlar bile farkında ve takipte
bizde destekleyeceğiz geçmişte iç düşmanların devrime yaptıkları yazılı görsel saldırıları togg a yaptırmıyacağız , togg gerçekten çok çok başarılı
şu an 1.432.600 e 2024 sıfır kredi kampanyalı togg t10x V1 var diyorum pahalı ve boş diyor ,araçta geri görüş kamerası ,full ekran ,elektrikli el freni ,218hp motor ,çift katlı ses ve ısı izolasyonlu ön cam ,18 alaşım jant +30.000 e full çift kat ısı ses yalıtımlı cam tavanda var , metalik boya ücretsiz , hepsi standart egeadan ucuz pahalı diyebiliyor
-
Togg'un başarısının en büyük sırrı Türkiye'nin uzun yıllardır yan sanayide ki üretim tecrübesi bu yan sanayi birçok markaya (Mercedes, Ford, bmw, renault, vw gibi daha sayamayacağımız marka) parça üretme hem kaliteli hemde ucuz ürün tedarik edebiliyor. Bizde çorba yapmak için malzeme var ama çorba yapan yoktu. Togg ile bunu çözdü Türkiye. Tabi bunun yanında Togg ekibininde hakkı yenmez çok kaliteli, çok tecrübeli bir ekibin Togg'da olması başarılı bir ürünü ortaya çıkardı. -
Testini zaten yapmıştım ama sizin için videoda çektim
OyuncuyaHaberyoutubeTogg T10X V2 - Yokuş Geri Çıkmahttps://www.youtube.com/watch?si=Zpk_XueQ3zW4YeP0&v=y8hMMeQqXAk&feature=youtu.be
-
İnşallah yakın zamanda hibrit seçeneği de görürüz. C segment sedan ve hatchback ile de taçlandırılırsa ve Toyota gibi kaliteli olursa gerçekten mükemmel olur. -
1 ay önce V1 donanım standart menzil araç aldım. Tüm ekstralarla birlikte 1508 TL Herkes çok pahalı falan demiş ama c-Suv bir araca göre günümüz şartlarında baya uygun. Benzer donanım ekstralarla B Corsa bile 1400 TL civarı. Ekstra kredi olanakları da cabası. Corsa da 200 taşıt kredi çekebiliyorken nisan kampanyasıyla Togg da 1000 kadar taşıt kredisi çekebiliyorsun. Tabi faiz oranı 3,89 piyasa altında olsa da yüksek bir faiz oranı. Neyse araç düşüncelerim
Öncelikle eksileri
-menzil düşük (Kullanım tarzına göre önemli veya önemsiz olabilir benim için az önemli)
-ısı pompası olmaması
-yazılımsal hatalar (güncellemeyle azaldı dense de bir kez yüksek voltaj hatası aldım 1 kez de ekranlar gitti restart yapmak zorunda kaldım)
Artıları
-Akıllı cihaz olması (bence en önemli artısı güncellenebilir bir cihaz olması)
-Malzeme kalitesi ve rahatlığı
-güçlü elektrikli motor (220 beygir araç kullanmak çok keyifli)
-Hızlı şarj olanakları
-
İnsanlar farkında değil ama şehir içi kullanım için alınacak en ucuz Elektrikli araç. Rakipleri e2008 ve emokka onlarda aracın yarısı kadar ve aynı fiyata. Donanım olarak da baya doyurucu o fiyat bandında bence F/P araç.
-
kaydıran adamlar da demiş arkada yük olmadığı için ve parke taşı yol olduğu için kayıyor diye ki bu durumda birçok araç kayar zaten.
ben aynı testi geçen gün iş yerinin otopark girişinde yaptım, geri geri tırmandı, hiç kaymadı. çünkü bizim yol asfalt, otopark da girişi de. asfalt yolda geri geri belki de daha dik bir yokuşu tırmandı araç. sonuçta 218 beygir güç var, 2 ton ağırlığı da olsa hiç azımsanacak bir güç değil bu bir araç için. piyasada bir ton 90 beygir araç varken.
-
Sadece burda değil birkaç yerde ve çok daha dik yerlerde de denedim sorun yok. -
Güzel bir inceleme olmuş.
Bazı arkadaşlar istiyor ki hem ucuz olsun, hem kaliteli olsun, hem az yaksın, hem çok kaçsın, hem hiç arıza vermesin, hem de tüm parçaları yerli olsun, üstüne de kaymak koyalım tam olsun.
Bir yıl öncesine kadar yerli araba markamız yoktu beyler biraz insaflı olmak lazım. Yerli üretime destek olalım ki paramız yurt dışına gitmesin, paramız yurt dışına gitmezse alım gücümüz de artacaktır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X