Şimdi Ara

Togg'un pil tedarikçisi, 400 Wh/kg yoğunluğa sahip katı hal pilinde önemli aşama kaydetti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    Araç yeniden çağırma olayını markalar açısından son derece olumlu bulan bir tüketiciyim. Mayıs ayında aldıımız Togg T10x'in şarj sorunlarından bıktık. Zaten servise güç bela randevu bulabiliyoruz ve gittiğimizde de yazılım yapıp gönderdiler. Kullanıcılardan gelen yoğun tepkilerden sonra sorunun OBC modülünden kaynaklandığı söylendi. Bu arada bu bu açıklama hâlen resmi kanallardan yapılmış değil. Ancak Eylül sonrasında satılan araçlarda bizim yaşadığımız sorunlar yok.


    Togg'da keşke resmi bir geri çağırma programı yapıp bizleri mağdur etmeseydi. Ama sürecin başında bunu da ciddi bir maliyet olarak gördüler sanırım. Bence çok yanlış bir süreç yönetimi oldu.

  • Tanjiro Kamado kullanıcısına yanıt

    T10F deki menzil Aerodinamik olarak elde edilen başarı 88.5 kWh kapasiteli NMC batarya kullanıyor T10X'teki eğer yarı katıhal batarya kullanılsadı 800-1000km menzil beklemek gerekirdi.

  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Bu basın açıklamasına göre zaten Togg yarı katı hal bataryası kullanıyormuş meğersem.

    Bizdeki fabrikada direkt katı hal bataryası üretseler bari.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.