|
Togg'un pil tedarikçisi, 400 Wh/kg yoğunluğa sahip katı hal pilinde önemli aşama kaydetti
-
-
800 Wh/kg aşağısı kurtarmaz. Bir otomobilde bataryanın 100kWh enerjiye sahip olabilmesi için 125 kg batarya ihtiyacı olacak. Bu çok iyi bir değer.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 25 Aralık 2024; 11:22:17 >
-
Matematik dersinde beden mi yaptin dostum nasil hesap bu :)
Ya 100 kwh yazicaktin yada 1250 kg galiba 😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Niye Togg en eski tip kullanıyor ki o zaman, yarı katı hal bataryalı versiyonda çıkarsın çeşit olsun. Millete 1000 km isteyene satsın ne olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4000 çevrim muazzam bir rakam. Ortalama haftada bir defa şarj edilen pilin ömrü, 70 yıldan fazla oluyor.
-
Önemli olan bataryanın maliyeti. Ne kadara maledeckler. Millet neden kullanılmıyor diyor mesele tamamen duygusal.
Bu bataryalar nmc ve lfp batarya larda çok pahali lfp batarya daha uygun bu arada.
Mesela örnek veriyorum togg nu bataryayı taksalar mesela 3.500 olur onunda alıcısı kisitli
Bu tip haberler le heycanlanmayin. Parası olana zaten var, tahminimce 2030 yılına yaklaştıkça bu bataryaları üretimi alabileceğimiz seviyelere gelecektir. Teknoloji gelişimine göre dusunun,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 24 Aralık 2024; 20:16:43 > -
Devir değişti ürün geliştirme haberinden tutunda atölye'deki bir gelişimin haberini yada gelişitirilmekte olan bir ürünün modelin haberini okurduk son yıllarda hepsi yerini yeni nesil haberciklere bıraktı, bugün'de farasisten katı hal batarya haberi ile prim yaptırma reklamını okuyoruz, kim bilir ne zaman hayatımıa girecek ama cek cak'lı kelimelerle haberler okuyoruz.
Neyse işte okuduk geçtik sadede gelelim 2025'te TOGG'un kullanacağı bataryaları söyleyin Farasis...
-
Togg eskiyi kullanmıyor ki , Togg da 280-300Wh/kg kullanıyor ,NMC nin en iyisini kullanıyor diyebiliriz farasisin 1. nesil üretilenlerde aynısını veriyor ve 1. nesil 2022 den itibaren kullananlar bunu kullanıyor ,Togg da 2023 de kullanmaya başladı
2. nesilleri 2025 den itibaren iş ortaklarına tedarik etmeye başlayacak yazıyor , yani Togg büyük ihtimal T10F de kullanmaya başlayabilir ,yada 2025 T10X lerde Ocaktan itibaren kullanmaya başlayabilir ,açıklama yapılmadı ama genelde üretici yeni ürünle yeterli testleri yapmadan değişiklik yapmıyor ,bunlar test ediliyor mu benim bilgim yok
şuan Togg un kullandıkları kendini ıspatlamış denenmiş ürünler , toggteam paylaştı togg bunları 2.nesli kullanacakmış ama resmi açıklama görmedim ,güzel yanı Togg doğru ortak bulmuş
teslanın kullandığı bataryaların yoğunlukları - LR/Performance- NCA 260Wh/kg , SR 125Wh/kg
LR ın kullandığı batarya
Model Y ninde kullandığı LFP nin yoğunluğu ,değerler kötü ama bunlarında döngü sayısı çok yüksek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 24 Aralık 2024; 23:48:32 >
-
2025' e nekaldı şurada,bakalım Togg,2025 de 2.nesil bataryayı kullanmaya başlayacakmı?Dediğiniz gibi T10 F 'nin 600 km.olması acaba? dedirtiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İnşallah kullanılır , togg sahibi olarak memnun olurum ileride bataryanın garantilik durumu olursa (8 yıl garantili) yeni nesil takılır
pazarda tutunmak içinde güncel batarya kullanılması çok önemli şuanki bile gayet iyi ama 2. nesil daha iyi görünüyor asıl bomba 3. nesil olanı olacak
-
yalnız batarya paketinin enerji yoğunluğuyla pil hücresinin enerji yoğunluğunu karıştırmayalım. 125Wh/kg olan paketin enerji yoğunluğu, hücrenin muhtemelen 160-180 arası bir değer.
-
Yada şehir dışı iş seyahati olanlar için haftada 4 kez şarj etse 17,5 yıl zaten o araba çöp olur.
Diğer bir şekilde 400 km menzil ile 1.6 milyon km.
Bunlar çok olacak şeyler değil zira o zamana araba hurdalık olur.
Önemli olan bunu veren bir batarya hem daha az arıza yapar hemde araç ömrü sonunda bataryanın ekonomik değeri olur sabit depolama olarak ikinci hayatına başlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Togg B-Suv +800km menzilli olursa şahane olur
-
Lityum demir fosfat bazlı pil patlamiyor yani güvenli. Gelecek için bu teknolojiye geçmeliyiz.
-
Togg batarya olarak cidden son teknoloji. Tesla 700 bin araç yenişen çağırdı. Togg 2 ci senede diğer firmalara göre cidden çok başarılı. En iyi mühendis amir işçi topladı. Şu 2 seneyi atlatsın cidden çok farklı şeyler konuşmaya baslicaz. Buda burda kalsın.
-
batarya dışarıdan motor dışarıdan kaporta sanayi osman usta montaj burada sonrada yerli milli bu millet bu kadar ahmak olamaz
-
Yeniden çağırma dediğiniz şeyler yazılım güncellemesiyle çoktan çözülmüş oluyor. 700.000 aracın servise ‘çağırılıp’ birşeylerin düzeltilmesi gibi birşey değil. Yasal bilgilendirme tarzında mail atılıyor sadece
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Togg için beklediğim tek şey 1000+ km menzil. Herkes yapıyorsa biz de yapmalıyız.
-
Işte yoğunlukta bir sorun yok zaten ben keşke yatı katı hal bataryaya geçse diyorum. 3C yani 20 dakikada şarj, daha yüksek 400 Wh/kg ve daha güvenilir bir batarya hem 4000 çevrim hemde yanmaya karşı daha dayanıklı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Daha 330Wh/kg olanları bile 2025 de ilk üretimleri vereceklermiş ,T10F de olabilir , 400 lüklerin piyasaya çıkması için daha 2-3 yıl var gibi
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
4000 çevrim muazzam bir rakam. Ortalama haftada bir defa şarj edilen pilin ömrü, 70 yıldan fazla oluyor.
|
Togg eskiyi kullanmıyor ki , Togg da 280-300Wh/kg kullanıyor ,NMC nin en iyisini kullanıyor diyebiliriz farasisin 1. nesil üretilenlerde aynısını veriyor ve 1. nesil 2022 den itibaren kullananlar bunu kullanıyor ,Togg da 2023 de kullanmaya başladı 2. nesilleri 2025 den itibaren iş ortaklarına tedarik etmeye başlayacak yazıyor , yani Togg büyük ihtimal T10F de kullanmaya başlayabilir ,yada 2025 T10X lerde Ocaktan itibaren kullanmaya başlayabilir ,açıklama yapılmadı ama genelde üretici yeni ürünle yeterli testleri yapmadan değişiklik yapmıyor ,bunlar test ediliyor mu benim bilgim yok şuan Togg un kullandıkları kendini ıspatlamış denenmiş ürünler , toggteam paylaştı togg bunları 2.nesli kullanacakmış ama resmi açıklama görmedim ,güzel yanı Togg doğru ortak bulmuş teslanın kullandığı bataryaların yoğunlukları - LR/Performance- NCA 260Wh/kg , SR 125Wh/kg LR ın kullandığı batarya Model Y ninde kullandığı LFP nin yoğunluğu ,değerler kötü ama bunlarında döngü sayısı çok yüksek |
Benzer içerikler
- opera video indirme eklentisi
- whatsapp okundu bilgisi kapatma
- konumsal ses nedir
- font bulma
- whatsapp aero apk
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X