Şimdi Ara

TOSHIBA A200-1BP ALDIM, KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM, BAŞINIZA BELA SARMAYIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
7.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bu laptop yüzünden canım çok yandı ve yanmaya devam ediyor bende bunu sizlerle paylaşmak istedim.
    28 mayısda teknosanın samsun merkez şubesinde a200-1bp aldım ve birkaç gün içinde kazakistana gittim. 2 hafta kullandım ve bilgisayar BOZULDU, açmak istediğimde güç ışığı yanıyor, fanı kısa bir süre dönüyor ve duruyordu, ekrana herhangi bir görüntü gelmiyor, işletim sistemi açılmıyordu. türkiyeye yolladım, toshiba servisi baktı ve kendilerinden kaynaklandığını, tamir edilemeyeceğini, yenisini vereceklerini söyledi, teknosadan değiştirmemizi söylediler, teknosada bilgisayarın kutusu olmadan değiştiremiyeceklerini söylediler iyiki kutusunu atmamışız samsundan istanbula boş kutu gönderttim. neyse başka bir aynı model laptop verdiler ve kuzenim kazakistana bana yolladı. laptop geldiğinde bir baktım biosu şifreli, yani daha önce başkasının kullandığı bir laptopu bana yollamışlar (ÇAPRAZ DEĞİŞTİRME YAPMIŞLAR) ama geri gönderme ve uğraşma şansım yoktu, ihtiyacım vardı ve kullandım ,2-3 hafta kullandım ve LAPTOP TEKRAR BOZULDU, şarjı bitti ve dolmadı, hiç açılmamaya başladı, birkaç hafta bekleyip türkiyeye döndüğümde samsun toshiba servisine gittim, baktılar, bataryanın bozulduğunu ve bilgisayarın kendini kitlediği için elektriklede çalışmadığını söylediler, bataryayı bıraktım, değiştireceklerini söylediler. 4-5 gün sonra tekrar gittim. bataryada kısa devre olduğunu, tamir ettiklerini söylediler, bilgisayar yanımda olmadığı için deneyemedim. sonra izmire geldim bilgisayarı biraz kullandım ve TEKRAR BOZULDU , şu an elektrikle çalışıyor ama bataryası şarj olmuyor, batarya takılıyken pil ışığıda yanmıyor. Bu bilgisayardan iyice soğudum, bütün işlerim aksi gitti, 3,5 aylık dönemde bilgisayarı çeşitli nedenlerden dolayı 1-5 ay kadar kullanabildim. değiştirmek istediğimde, çünkü artık toshiba lafını duymak bile istemiyorum, teknosa bana değiştirebilmemiz için 1 ay içinde 1 defa, 1 yıl içinde aynı arızadan 3 defa , veya farklı arızlardan 5 defa bozulması lazımmış. Şu an bu toshiba belasından kurtulamadım ama elimden geleni yapıcam kurtulmak için, BİRKAÇ GÜN İÇİNDE İZMİR TOSHİBA SERVİSİNE BAŞVURUCAM BAKALIM ONLAR NASIL DAVRANACAKLAR , SİZEDE TAVSİYE ETMİYORUM , UZAK DURUN ! BEN 2500 YTL VERDİM , BOŞA VERDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM KEŞKE HP, MONSTER YADA ASUS ALSAYDIM. BİRDE BU BİLGİSAYARDAN HUKUKİ YOLLARLA KURTULMAMIN BİR YOLUNU BİLEN VARSA LÜTFEN SÖYLESİN ...

    UMARIM SİZİN BAŞINIZA BÖYLE ŞEYLER GELMEZ.

    NOT: BİLGİSAYARI UYKU MODUNA ALIP UYANDIRDIĞIMDA SES KARTINI TANIMAMASI BİLGİSAYARI RESETLEMEK GEREKMESİ AYRICA KAMERANIN SIK SIK BAŞKA BİR PROGRAM TARAFINDAN KULLANILIYOR MESAJOI VEREREK ÇALIŞMAMASI VE RESETLEMEK GEREKMESİDE AYRI PROBLEMLER.

    A200-1BP = pROBLEM, SIKINTI







  • Arkadaşım şans meselesi bu. Benim de hp'im bozuldu. Parasını iade ediyorlar. Eğer serviste 30 iş günü kalırsa paranı geri isteyebiliyorsun. Kolay gelsin.
  • malesef 1 ay kalmadı keşke 1 ay kalsaydıda paramı geri alsaydım, kullanamamın 2 ay kullanamamın nedeni yurtdışında oluşum, hemen gönderemem türkiyeye. kazakistanda servis varmı diye sordum yok dediler mecburen türkiyeye yolladım, anlamadığım şey hem global garantisi var diyorlar hemde değiştirmek gerektiğinde aldığınız yere götürün yani teknosaya diyorlar. teknosa global mi ?
  • sanırım türkiye içinde geçerli teknosa servisleri.

    toshibaya o kadar laf et ama etme de. çünkü ben hpmi servise gönderdim hdd değişti ve aynı sorun tekrar vardı. yani şans meselesi ama servisler ve mağazalar da bu kadar kötü olunca
  • az bile laf ediyorum, insan o kadar para verip karşılığını alamayıp üstelik canı bu kadar sıkılınca çok saldırgan olabiliyor :)
    neyseki bu forumun bazı kuralları var yoksa başka şeylerde söylerdim ...
  • walla ben de 2.430 ytl vermiştim hp pavilion'a =)
  • tanıdığım 10 kişide aynı bilgisayar var yani a200 1bp onlar kaç aydır kullanıyo bişey yok şans işte colanın içinden sinek çıkması gibi yüzbinde 1 görülen bela seni bulmuş
  • 3 aydır kullanıyorum sımdıye kadar herhangi bir problem karsılasmadım, sanırım kotu pıyango sana cıkmıs,allah yardımcın olsun.
  • Geçmiş olsun toshibadan soğudum
  • arkadaşlar canı yanan farklı düşünüyor tabiiki ama notebook alacaklar LENOVO yu göz ardı etmesinler şikayet yok denecek kadar az bence bir düşünün.ben kullanıyorum biliyorum..ama yinede şans meselesi..
  • arkadaşlar benim A200 de şu ana kadar bir problem çıkmamıştı. ancak xp yükledikten sonra (bir alakası varmı bilmiyorum) şuanda sağdaki 2 usb girişi düzgün çalışıyor gözükmesine rağmen aygıt tanımıyor. format attım tekrar vistayı yüklrdim, yine aynı. sanırım banada servis yolu gözüktü..
  • arkadaşım haklısın ama toshiba firması en çok tutulan arızanın en az çıktığı firmalardandır.mesela bendede sony var ama 2 kez arzalandı ama ben karalamadım markayı.bence senin başına gelenlerin suçlusu teknosa,mesela en çok şikayet hp pavilion serisinden geliyor ama benim arkadaşımda çok sağlam ve güzel makina olduğunu söylüyor. birazda şans işi bu.
  • cuma günü toshiba izmir yetkili servisine gittimi
    samsun toshiba nın bataryayı tamir ettiklerini söyledim çok şaşırdılar ve kandırıldığımı söylediler . bataryanın tamir edilemeyeceğini söylediler görüyorsunuz toshibanın bir servisi diğer servisinin müşterisini kandırdığını söylüyor en azından dürüst davranıp bunu söylediler ayrıca samsun subesi xp driverleri içinde bende 250 ytl para istemişti , bende vazgeçip internetten bulabileceğimi söylemiştim bana xp driverlerının eylül ayında çıkacağı söylediler ve benim için 125 ytl ye verebileceklerini söylediler bu kadarda terbiyesizlik olmaz yaaaa, izmir şubesi bile şaşırdı ve konuşacaklarını söylediler bakalım pazartesi haber verirler.
  • oha ne driverı ne 250 ytlsi kafayı yemiş onlar. dolandırcılık resmen!!!
  • ben okurken sinir oldum yaaa...
    ne demek driver 250 ytl...
    işletim sistemleri bile daha ucuz 250 liradan. ben 90 liraya vista academic upgrade aldım, internete bağladım kendi driverlarını bulup yükledi...
    toplam kalite yönetimi falan filan diyolar, müşteri her zaman haklıdır diyolar, en kralı biziz, en ucuza biz satarız, havada karada arkanızdayız diyolar; sonra bi bakıvermişsiniz bozuk cihazla bi başınıza kalmışsınız, harcadığınız paraya mı yoksa zamana mı yanacaksınız diye kilitlenip kalıyor insan...
    ben imzamdaki lap topumu 22 Nisan 2006'da aldım... cumartesi günüydü...
    23 Nisan 2006 Pazar günü geri götürdüm... Sebep bilgisayarımın monitör arka kasasının çizik içerisinde olması, HP logosunun ezik olmasıydı... Alırken bakmadın mı demeyin, ben ölü pixel var mı, hdd sessiz sakin dönüyor mu falan diye müşteri temsilcisiyle beraber incelemiştim. tamam güzel diyip kutuya geri koymuştu..
    evde kutudan çıkarıp masamın üzerine koyunca cinnet geçirmiştim... ben elektronik eşyalara gözüm gibi bakarım fakat adamlar benim 100 yılda yapamayacağım kadar hasarlı aleti bana satmışlar.
    Geri götürdüğümde ne desinler? aleti düşürdünüz mü?
    tabi tabi, düşürdüm bir de yetmedi üzerinde zıpladım...
    standart ve saçma prosedürü izledik... alet için bir kayıt tutuldu, nerede inceleniyorsa incelendi ve gittiği gibi geri geldi...
    ben 2400 lira parayı ikinci el mi sıfır mı olduğu belli bile olmayan bir laptopa vermiş gibi hissettim.
    cihazımla aram hiç iyi olmadı belki... ona baktıkça herşeyi sorunluymuş gibi gelmeye başladı...
    hard diski ses yapıyor, monitörün ışığını kısınca cızırtı yapmaya başlıyor falan filan derken alıştım gitti...

    bu işler türkiye için mi böyle yoksa ticaretin böyle bir kanunu mu var bilemiyorum...
    adamlar kendilerinin suçsuz olduklarını ispatlamak yerine; müşterinin kendisini aklamaya çalışmasını yeğliyorlar...

    yakın zamanda yeni bir toshiba almayı planlıyorum...
    bu sefer bu makinayı alırken kılı kırk yarmazsam bana da adam demesinler...
    müşteri temsilcisi ağlıycak gerekirse...
    elimde osiloskopla gidicem, devreleri tek tek kontrol edicem...
    sattıkları kutuyu bile inceliycem. kutuda bir çizik varsa direk ikinci el muamelesi yapıcam...
    bilgisayarı açıp sessiz bir odada yarım saat dinliycem...
    ben müşteriyim kardeşim...
    para bende...
    sen düzgün mal satacaksın, kazık atmayacaksın...

    250 liraya driver ne demek yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    sinirlerim bozuldu kusura bakmayın. bu kadar şeyi neden yazıyorum bilmiyorum...
    herkese aldığı ürünlerde kaliteli bir kullanım diliyorum...




  • Valla hayretler ve sinirler içerisinde kaldım.
    Türkiye'de bu işin düzenlenmesi ne zaman olacak. Tüketici hakkı diye bir şey yok mu? Bu işlerin kriteri yok mu yav??
    Malı sadece satıyorlar ve sorun çıktığında sen uğraşıyorsun. En iyi ihtimal laptopsız bekliyorsun evinde. Senin o sırada ihtiyacın var mı yok mu düşünen yok. Mesela geçici bir notebook verebilirler.
    Çoğu sitede notebook özellikleri bile yanlış yazıyor valla. ne üreticiler yanlış bilgi veriyorsunuz diye hesap soruyorlar ne de tüketici uyarınca zahmet edip değiştiriyorlar.
    Sözün özü BU İŞLERE BİR STANDART GETİRMEK LAZIM.
  • arkadaşlar sizden bir ricam var, ben bendeki ürünün başkasının kullanıp belkide bozup geri verdiği bir ürün olduğu hissine kapıldım. bu adresde
    örnek : bozulan ilk laptopum: ürünün seri numarası: 37325109k
    model : psaece-01u00xte
    bilgilerini girince bilgisayarı aldığım mayısın 23 ü çıkıyor. (28 zannediyodum ama 23 müş)

    sıfır diye verilen ve biosu şifreli çıkan seri no:37354763k
    model : psaece-01u00xte
    buna bakınca 10 nisan tarihi çıkıyor, yani ilk laptopu aldığım tarihten 1 ay önce , başkası o tarihdemi almış acaba. sizde seri numaralarından tarihlere bakıp, bilgisayarı satın aldığınız tarihle karşılaştırıp bana söylermisiniz. teşekkürler.
    bu arada izmir toshiba servisi ilginç birşey daha söyledi bana, bios şifresi hakkında bazı sistemler uzun zaman durunca kendi kendine bios şifresi koyuyormuş ben inanmadım, zaten tabiri caiz ise :) neredeyse toshiba allah bir dese , hımmm diye biraz düşünücem




  • pardon adresi vermeyi unuttum

    http://gedb.toshiba.com/
  • bugün izmir toshiba servisini aradım, bataryanın sağlam olduğunu, laptopun anakartının bozulduğunu ve tamir edilemediği için sadece anakartın yenisiyle değiştirileceğini söylediler. ben bana bu kadar problem yaşatan ve top topu 1,5 ay bile kullanamadığım bu bilgisayarın kasasıyla birlikte komple değiştirilmesini istedim ama servis 1 ay dolduğu için böyle birşey yapamayacaklarını söylediler. vallaha bıktım yaaa
  • @a1g0ritma

    SEnden O parayi isteyen servisi Şikayet et Ana servise 0212 340 60 80, birşey diyemiyorum.

    @uygarkuzuoglu

    YAşadıklarin çok şansılzık Değişimi yapan firma Teknosadır Çapraz değişmi sana teknosa yapmiştir Bu durumda toshiba ya kizma bence. Cihazinin arizali cikması gayet normal Bende son kullanıcıyım benimde aldiğim cihazlar bozuk cikaibliyorlar gayet normaldir elektronik aletlerin ariza cikartmalari cikartma olasiliklari TOSHIBA da olsa arizalanabilir. A200 ler mimari olarak güzel cihazlardir benim elimde iki adet var ikisi de gayet güzel çalişiyor cihazlarin yavaşliklari vistadan kaynaklaniyor bence direk Xp yükleyin.

    Sana Çok geçmiş olsun diyorum emin ol sorunun hallolur ve rahat rahat kullanırsın toshibanı

    Birde seri numaralari genelde Satcı firmaya cikiş yapildiği tarih giriş yapilir senin seri numaran yeni seri numaran yani 23 çikması gayet normal
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.