hocam senin sıkıntın öncelikle teknosadan kaynaklanıyor sana bozuk malı veren teknosa olmuş bu elektronik biraz şans işi bak koca forumda sen kadar şikayetçi olan yok bozuk mal verilmiş sana öncelikle teknosa ya bende hp alma gafletinde bulunmuştum emin ol hp daha rezil senin yapabileceğin en güxel şey üşenmeden aynı arızayı 3 kere çıkarabilirsen 3 kere aynı arızayı olmazsa 5 kez farklı arızalarla servis raporlarını bakım raporlarını düxzenle 5. tesliminde değişim talebinde bulun bunun ardından değerlendrme yapılıp sana değişimmi para iadesimi diye sorarlar sende seçimini yaparsın 30 günü geçtikten sonra ne yazıkki feriştahı gelse bu uygulamada değiişiklik olmuyor ben hp genel merkezi birbirine kattım ama nafile 4.kez servise gitti alet bakalım 5. ye kısmet ne olacak bende hp memnuniyetsizliğim üzerine toshiba aldım 2. laptop olarak senin aksine 1 yıl oldu maşallah tık yok inanılmazda memnunum üzüntnü anlıyor paylaşıyor ve sana servisle ilili yaşicağın zorlu süreçte bol şans diliyorum hocam
arkadşlar iki y oldu alalı manyak bi makina gözünüz kapalı alın
Yaptığım telefon görüşmelerinden ve e mail yazışmalarından çıkarttığım sonuç. Belki birçoğunuz biliyordur ama ben bilmeyenler için söylüyorum.
1. Teknosadan aldığınız üründe problem çıktıysa 1 ay içinde geri götürün , değiştirin. 2. Bir ayı geçtikten sonra götürürseniz , teknik servise yönlendirecekler ama ürününüzü siz götürmeyin, bırakın onlar götürsün , kayıtlara geçsin , yapılan işlemler belgelensin , işiniz belki 1 hafta daha uzar o kadar !!! 3. Eğer servise siz gittiyseniz her defasında ürünü teslim ettiğinizde belge alın, ürünü teslim aldığınızda da üründe ne gibi işlemlerin yapıldığı yazan teslim alındı belgesini almayı unutmayın !!!! ve bu belgeleri muhakkak saklayın. 4. Aldığınız ürünün , ambalajını, kutusunu, içinden çıkan dökümanları, faturasını herşeyi saklayabildiğiniz kadar saklayın .
şimdilik bunlar aklıma geliyor... Kazasız belasız sıkıntısız bol bilişimli günler...
Samsun Toshiba servisi hakkında…yaklaşık iki ay önce vatan bilgisayardan bir adet toshiba A-100-011 model dizüstü bilgisayar aldım.çeşitli özellikleri olan bu bilgisayarımın yanında 1 GB RAM de hediye geldi.Vista home Premium işletim sistemine sahip olan bu bilgisayarımda işletim sistemindeki farklılıklar dışında bir sorun yaşamadım şimdiye kadar.Ancak canımı sıkan durum 1 GB hediye Ramımın takılı olmamasıydı.Bilgisayar ve bilgisayar ürünleri satan birlikte oturup kalktığımız yediğimiz içtiğimiz bir arkadaşıma bunu taktırmasının mümkün olup olmadığını sordum.oda bana normalde 40 milyona takılıyor ama ben senden 30 alırım 20 sini takan alır 10 uda bana kalır sen yabancı değilsin dedi.Para sorun değil ama arkadaşlarım servise taktırmam gerektiğini yoksa bilgisayarımın garanti dışı kalacağını söylediler.bende samsundaki toshiba servisini bulup telefonla aradım.işimi yapıp yapmayacaklarını sordum yapacaklarsa ne kadara mal olacağını sordum.onlarda bana gelmemi paranın soru olmadığını söylediler.Saat 6 gibi gittim toshiba servisine .işimi yaptılar bilgisayarım kayıt altına alınmalı imiş kayıt altına aldılar ve söyledikleri gibi parada almadılar.işin dahada garibime giden tarafı çeşitli şehirlerden telefonla aranmalarına rağmen hiç şikayet etmeden hepsini cevaplamaları ve baktıkları ürünler hakkında en ufak bir şikayet olması halinde bile kendilerini aramalarını söylemeleriydi karşı tarafa.üstelik bu tavırları telefonu kapattıktan sonrada devam ediyor.telefonda ayrı kapattıktan sonra şikayet eder tarazda konuşmuyorlardı.bu mesajıda boynumun borcu olduğu için yazdım.
Ramimi kendim taktım garanti dışı olması saçma bir etiket yada hethangibir önlem alınmamış ram kapağıda tek vida ile kolayca açılabiliyor. Taktırmadıysan kendin tak remini boşa bara verme 1 dklık iş.
@uygarkuzuoglu hocam başına gelenler bircogumuza ibret olsun ama arkadaslarında dedigi gibi bu işler birazda şans işi. bende arkadaslarla ortak yargıdayım suç kesinlikle teknosanın.
Arkadaşlar ben de bu model bilgisayarı kampanyadan aldım , sürekli kastı kastı. En sonunda kitlendi acılmadı.1,5 Aydır Falan kullanıyorum 3-4 format atmışımdır şimdiye kadar.Heralde ben kullanmayı bilmiyorum :) neyse ;
Web Cam ve Media player Dışında bir sorun ile karşılaşmadım.Performansı gayet iyi. Tasarım olarakta güzel. Sessiz ve Isınmadan Çalışıyor.Pil ömrü belirtilenden daha kısa evet.
Media player'im calısmıyor benim, bu konuda yardım almak istiyorum..Bu sorunla karşılaşan var mı? Media playerı tıklayınca açılmıyor, yönetici olarak çalıştır deyince açılıyor. O zaman da şarkı veya video Calıstırmıyor.Nedir Bunun Çözümü ?
bende samsun teknosa dan A200 1 BP aldım temmuz ayında xp driver ı için toshiba samsun servisine gittiğide 40$+kdv servis ücreti istediler bende vermedim daha sonra sitesinden indirdim eylülde ha birde merkez servisi aradığımda geriye dönük destek veremeyeceklerini söylediler(xp driver için) sonra ben xp ye geçtim driver larını da kurdum xp de kullanıyorum şu an.senin yaşadıkların tamamen şanssızlık ama toshiba nın hataları da var yazılım desteği çok yetersiz ürün e gelince bozulmalar oluyo bu sadece toshiba için geçerli değil olabilir her marka model için dijital ürünün garantisi olmaz.ancak toshiba nın eski modelleri çok sağlamdı gerçekten yeni modellerini toshiba nın ürettiğinden şüpheliyim biraz açıkçası.
su anda benim de basima tamamen ayni olay geldi offf ve su anda rusyada calistigim icin bisey de yapamiyorum ben de agustos ta gold pc den almistim
simdi buhttp://gedb.toshiba.com/default.asp internet sitesinde baktim purchasing date icin 23 mayis diyor...garanti bunun ustunden mi isliyor yoksa satin aldigim zamandan itibaren mi?
off anca izin zamani halledebielcegim ama canimi cok sikti bu olayyy
ALIN BENDENDE BUNA BENZER BIR SORUN UF YA ARKADAS LAR BOYLE BIR ARIZA DUYAN VARSA YADA COZUM BILEN ACAIP CANIM SIKILDI LAPTOP U BATARYA BITMEYE YAKIN SARJA TAKIYORUM SARJ ISIĞI YANIYOR SARJADA BASLIYOR BU ARADA ISIME DEVAM EDIYORUM BIR BAKMISIM SARJ ETMEYI KESMIS AMA PROGRAMDA GUC AC GUCU OLARAK GORUNUYOR FAKAT PIL GUCU AZALMAYA BASLIYOR FISI PRIZDEN CEKIP TEKRAR TAKINCA TEKRAR SARJA BASLIYOR VE BU SUREKLI OLUYOR ANCAK PİL TAM DOLU IKEN ZATEN SARJ YAPMADIĞI ICIN BOLE BIR SORUN YOK SERVISE VERDIM ANAKART DEİŞTİ AMA SONUC AYNI PROBLEM DEVAM EDİYOR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM LUTFENNN _________________
quote:
Orjinalden alıntı: a1g0ritma
ben okurken sinir oldum yaaa... ne demek driver 250 ytl... işletim sistemleri bile daha ucuz 250 liradan. ben 90 liraya vista academic upgrade aldım, internete bağladım kendi driverlarını bulup yükledi... toplam kalite yönetimi falan filan diyolar, müşteri her zaman haklıdır diyolar, en kralı biziz, en ucuza biz satarız, havada karada arkanızdayız diyolar; sonra bi bakıvermişsiniz bozuk cihazla bi başınıza kalmışsınız, harcadığınız paraya mı yoksa zamana mı yanacaksınız diye kilitlenip kalıyor insan... ben imzamdaki lap topumu 22 Nisan 2006'da aldım... cumartesi günüydü... 23 Nisan 2006 Pazar günü geri götürdüm... Sebep bilgisayarımın monitör arka kasasının çizik içerisinde olması, HP logosunun ezik olmasıydı... Alırken bakmadın mı demeyin, ben ölü pixel var mı, hdd sessiz sakin dönüyor mu falan diye müşteri temsilcisiyle beraber incelemiştim. tamam güzel diyip kutuya geri koymuştu.. evde kutudan çıkarıp masamın üzerine koyunca cinnet geçirmiştim... ben elektronik eşyalara gözüm gibi bakarım fakat adamlar benim 100 yılda yapamayacağım kadar hasarlı aleti bana satmışlar. Geri götürdüğümde ne desinler? aleti düşürdünüz mü? tabi tabi, düşürdüm bir de yetmedi üzerinde zıpladım... standart ve saçma prosedürü izledik... alet için bir kayıt tutuldu, nerede inceleniyorsa incelendi ve gittiği gibi geri geldi... ben 2400 lira parayı ikinci el mi sıfır mı olduğu belli bile olmayan bir laptopa vermiş gibi hissettim. cihazımla aram hiç iyi olmadı belki... ona baktıkça herşeyi sorunluymuş gibi gelmeye başladı... hard diski ses yapıyor, monitörün ışığını kısınca cızırtı yapmaya başlıyor falan filan derken alıştım gitti...
bu işler türkiye için mi böyle yoksa ticaretin böyle bir kanunu mu var bilemiyorum... adamlar kendilerinin suçsuz olduklarını ispatlamak yerine; müşterinin kendisini aklamaya çalışmasını yeğliyorlar...
yakın zamanda yeni bir toshiba almayı planlıyorum... bu sefer bu makinayı alırken kılı kırk yarmazsam bana da adam demesinler... müşteri temsilcisi ağlıycak gerekirse... elimde osiloskopla gidicem, devreleri tek tek kontrol edicem... sattıkları kutuyu bile inceliycem. kutuda bir çizik varsa direk ikinci el muamelesi yapıcam... bilgisayarı açıp sessiz bir odada yarım saat dinliycem... ben müşteriyim kardeşim... para bende... sen düzgün mal satacaksın, kazık atmayacaksın...
250 liraya driver ne demek yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sinirlerim bozuldu kusura bakmayın. bu kadar şeyi neden yazıyorum bilmiyorum... herkese aldığı ürünlerde kaliteli bir kullanım diliyorum...
+++
Aynı dert aynı tasa,
Servgili arkadaşlar,
Ben eski bir toshiba portege kullanıcısı olarak, Doktorlara yapılan kampanyada ile birlikte bildiğim toshiba sağlamlığına güvenerek hiç düşünmeden kampanyaya dahil oldum. EEE sonra ne oldu... Tek tek anlatmaya başlayayım.
Bu bilgisayarı kampanyadan alan arkadaşlar zaten bilirler gelmesi bir ayrı hikaye oldu, milleti deli ettiler. Benim bilgisayarım benim elime 6. ayın sonuna doğru geçti. 1. derdim şarj aletinin bilgisayar takılan dişi Jack ının kablosunun kullanım sırasında temas etmemesi ile başladı. neyse götürdüm denediler. 10 gün sonra yenisi ile değiştirdiler. Buraya kadar sorun yok. 2. derdim ve asıl hiç bitmeyen derdim ise buradan sonra başlıyor; 9. ayda bilgisayar bir anda şarjdayken pil seviye uyarısı verdi. tatile gitmeye hazırlanıyordum o yüzden çok fazla üzerine düşmedim bataryadan kaynaklanıyor zannettim. Tatilden döndükten sonra servise verdim . Bekleki geri versinler tam ( servis bilgilerini yeni okudum sinirlerim yine tepeme çıktı) ben 20 gün servisten çıkmasını bekledim. ama elimdeki kağıdı kontrol etmemiştim orada 6 gün serviste kalmış görünüyor. Allahım daha ne diyeyim ki! neyse bana verdiklerinde gelen boardında arızalı olduğunu, bu yüzden bir daha değişmesi gerektiğini sölediler. Bende o Gelen boardla birlikte işlerimi halletmek için makinayı aldım. 3. işim bittikten sonra tekrar servise götürdüm bir 10 gün daha bekledim bu sefer bana söylenen "yaptık; mainboard bu sefer düzgün boardla değişti , dertsiz tasasız rahat rahat kullanın" dediler. Ama resmen tamir etmemişlerdi a200 ü olanlar bilir klavyenin hemen üstünde klavyenin vidalarını gizleyen çıta bulunur. Bu çıtanın bir tarafı artık tam oturmuyor. sonra ben genelde bios Splash screen ini iptal ederim . mainboard değişince bu default olarak tekrar açık olarak gelir. Satellite yazısının lambasınıda iptal ederim bios `tan buda mainboard defaultlarında açık olarak gelir. Bana verdiklerinde herşey benim verdiğim gibiydi. keşke mainboardın seri numarasını servise vermeden önce kontrol etseydim. Neyse servisten çıkalı 1 hafta oldu yine aynı dert .
Toshiba A200 alırkende içime kurt düşmüştü " yeni model bu daha düzene olurmamıştır." diye düşünmüştüm. keske a100 alsaydım yada HP business serisi alsaydım. kampanyada vestel vardı onu bile alabilirdim. şimdi tekrar vereceğim servise. değiştirmeleri için bastırıcam ama ne olur bilemem . ben hakkımı arayacağım sonuna kadar.
Arkadaşlar demem odurki. Toshiba portege serisi çok iyidir. A100 modeleride çok güzeldi ama sırf HP pavillon ile boy ölçüşmek için çıkarılan bu A200 modeli tam bir fiyasko. gidin toplama ASUS yada COMPAL alın hem ucuza mal adersiniz hemde intel güvencesinde. toshiba türkiye distribütörü TNB bilgisayar herkesin dert yandığı bir kurumdur. aklınızdan çıkarmayın.
şimdi ben kara kara düşünüyorum. ben bu makinayı ne yapıcam diye. hadi yenisini verseler oda 2 gün sonra bozulacak.
Ben yandım siz yanmayın...
dostum o senn şanssızlıın olmuş bende de hp pavilion vardı..sorun çıkardı.. iade ettim 30 gün geçmeden..şimdi toshiba a200-1vl kullanıorum.gerçekten de memnunum.. inan bu toshibadan kaynaklanmıyor.. teknosanın dandikliği...keşke bimeksten alsaydın..müşteriye değer veriyorlar...ve asus demişsin ama inan asusun müşteri hizmetleri rezalet..sırf bu yüzden artık bimekste asus satılmıyor..hp de çok satıyor..ama hata payı yüksek.. monster dersen.. aslında pek güvenemiyorum.. o paraya o performans. akıl karıştırıyor doğrusu..
diğer arkadaşların dediği gibi elektronik işi şans işi.yanı markayla bır ılgısı yok.bende toshiba kullanıcısıyım ve su ana kadar hıcbır sorunum yok ayrıca notebook satıyorum ve sımdıye kadar A200 serısınden 100 e yakın notebook sattım sadece bır tanesı şarj sorunu yuzunden geldı onun dısında herhangı bır sıkıntı olmadı.bu bırazda satıcı fırmanın musterıye saygısından ve bakıs acısından kaynaklanıyor.teknosa kullanılmıs bılgısayarı musterıye verıp ınsanı aptal yerıne koymaya calısıyorsa denecek ne kadar soz var bılmıyorum.oncelıkle alacagımız yerı ıyı secmemız gerekıyor.fıyat uygunlugu degıl sadece onemlı olan.satıs sonrası hızmet saygı bunların hepsı faktor olmalı.sımdıye kadar en sorunlu notebook HP olarak gorunuyor.fıyatlarını asagıda tutuyorlar ama teknık servısten öpüyorlar müşterileri.bı arkadasın dedıgı gıbı LENOVO tabiri caizse taş gibi makina.yok denecek kadar az sorun cıkarıyor.onun dısında LG de dusunulebılır sorun cıkarmazlık bakımından.Yanı sorun cıkarıyor seklınde yargı kuran arkadaslar bu markaları arastırabılırler bıraz.
toshiba qosmio aldık 7 milyar verip bize bir dirver cdsi veremediler topu topu 5 liralık bişey sitesinden de indiremiyoruz lanet olsun
Arkadaşlarında dediği gibi bu bir talihsizlik senin için. Bende de aynı dizüstü var sonuçta bir bilgisayar ve hassas kullanılması gerekiyor. Ben bilgisayarımdan memnunum. Performansı son derece yüksek bir bilgisayar. Toshiba bu zamana kadar sağlam bilgisayar çıkartmış kaliteli bir firmadır. Tek sorun estetikti bu ürünlerde de sorunu çözmüşler. Son derece şık duruyor. Ben Bilgi İşlem Sorumlusu olduğum için genelde dizüstülerin ne şekilde kullanıldığına şahit oluyorum. Çok dikkat edende var ama önemsemeyip gelişi güzel kullananda var. Tabiki ben senin için söylemiyorum bunu genelleme olarak söylüyorum.
18 yıllık bilgisayar tecrübeme dayanarak tavsiyedebilirim. Şu an içinde 2.5 saat pil ömrü var orijinalinde. Fakat onuda batarya yenileme zamanında 8cell veya üstü alarak 4-5 saate kadar kullanabilirsiniz.
Driver konusuna gelince arkadaşlar şu konuya dikkat etmenizi isterim. Artık SONY, ASUS, HP, DELL ve diğer diz üstü pc üreticileri pc lerle birlikte ek olarak işletim sistemi ve driver cd leri vermiyorlar. Bunun yerine recovery partition şeklinde kurulmuş hazır sistemin kurtarma yapısını oluşturuyorlar. Bu kurtarma partitionlarından ilk orijinal windows kurulu iken kurtarma dvd si oluşturabiliyorsunuz. Bunun için sisteminizle birlikte gelen sistem kurma ve kurtarma şartlarını okumadan dizüstü bilgisayarınızın harddiskine dışardan müdahale etmemeniz yararınıza olur.
ya bunun bataryalarının fiyatları ne kadar acep a200 a1bp lerin çok az gidio şarjı
Arkadaşlar gerçekten bu biraz random olayı yani o top sana düşeceğine başkasına düşebilirdi. Benim toshiba 3 yıldır kapalı kaldığı süre 6 ay değildir. Sürekli açıktır. çatır çutur kullanılır. kapak kaç kere gümmm diye kapanmıştır hatırlamam. bir kere bile servise gitmedi Allah için bir kere şurası niye açlışmıyor demedim. bununla da toshiba mükemmeldir diyemem ama memnun kaldığımı söylersem yalan olmaz. dolayısıyle yine toshiba tercih edeceğim. bakarsın bu sefer seninkiler benim başıma gelir. benzer olay arkadaşın telefonda başına geldi servis 4. telefonu verdi hala adama sorunlu telefon denk geliyordu sonunda başka markaya geçti. oysa aynı markadan ben tık demeden kullanıyordum.