s.a arkadaşlar bi hafta önce toshiba laptop aldım toshiba satalite l675-119
iki gündür
"Disk0 Sabit Disk Sürücüsündeki (HDD) SMART Hata Öngörme işlevi Sabit Disk Sürücüsünün (HDD) işleyiş durumunu izler. Sabit Disk Sürücüsünde (HDD) bir sorun var ve SMART izleme yazılımı Sabit Disk Sürücüsünün (HDD) duracağını öngörüyor. Toshiba Sabit Disk Sürücünüzün (HDD) yedek kopyasını oluşturmanızı tavsiye eder. Sonra yetkili bir servis sağlayıcısına başvurarak sürücünüzü kontrol ettirin ve gerekirse, yeni bir sürücü satın alın." bu hatayı weriyo pc kasıyo açılışta. bazen açılırken HDd yi görmüyo film izlerken görüntü takılıyo arada bi. pc bbursadan vatandan aldım ben balıkesirdeyim bursaya dönemem. benim çözebileceğim bi durummudur sizce neyden kaynaklanır. garantiye göndersem kim bilir ne zaman gelir. ne yapmam gerekli acil fikir.??
uğraşmak istemiyosan ver kargoya ben uğraşayım:) max 1 haftaya elinde olur
yazılımlık bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum. hdd arızalı gibi duruyo. ama kesin bişey söylemek zor
ya kasıyo pc bazen kasıyo bazen kasmıyo. pc açılışında başlancgıcı onar diyorum sabid disk bozuk diyo
quote:
Orijinalden alıntı: sezer16
ya kasıyo pc bazen kasıyo bazen kasmıyo. pc açılışında başlancgıcı onar diyorum sabid disk bozuk diyo
Geçmiş olsun diskiniz mefta olmuş garantiye göndermek durumundasınız
quote:
Orijinalden alıntı: sezer16
s.a arkadaşlar bi hafta önce toshiba laptop aldım toshiba satalite l675-119
iki gündür
"Disk0 Sabit Disk Sürücüsündeki (HDD) SMART Hata Öngörme işlevi Sabit Disk Sürücüsünün (HDD) işleyiş durumunu izler. Sabit Disk Sürücüsünde (HDD) bir sorun var ve SMART izleme yazılımı Sabit Disk Sürücüsünün (HDD) duracağını öngörüyor. Toshiba Sabit Disk Sürücünüzün (HDD) yedek kopyasını oluşturmanızı tavsiye eder. Sonra yetkili bir servis sağlayıcısına başvurarak sürücünüzü kontrol ettirin ve gerekirse, yeni bir sürücü satın alın." bu hatayı weriyo pc kasıyo açılışta. bazen açılırken HDd yi görmüyo film izlerken görüntü takılıyo arada bi. pc bbursadan vatandan aldım ben balıkesirdeyim bursaya dönemem. benim çözebileceğim bi durummudur sizce neyden kaynaklanır. garantiye göndersem kim bilir ne zaman gelir. ne yapmam gerekli acil fikir.??
Böle bir sorun varsa bilgisayarı geri iyade et, bir hafta dolmadan hemen geri iyade et, arızayı görünce değiştirirler hemen zaten. Arızalı bilgisayar satmışlar sana.
hiç bekleme geri iade et. bütün şartları zorla. gerekirse çirkefleş. baktın olmuyo garantiye götür. eşşek diillerse hallederler
7 gün olmadıysa alalı iade edebilirsin
dün recovery diskleryle pc sıfırladım ancak yine aynı hatayı weriyo. ayın 28inde aldım. vatana götürsem aynı ürünün yenisyle değiştirebilirmiyim. eğer arızalıysa değişmez garantiye gönderirler bize diyo toshiba müşteri hizmetleri. direk garantiyemi yollamalıyım sizce ? acil yardım
ayıplı mal statüsünde değiştirirler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme