Notebooku'mu bugün kargo'ya teslim ettim. Ancak oluşturduğum servis talebi formunda işlemcinin ısındığını ve termal macun dökülmesini istedim. Servis talebinden 1 gün sonra eve gidip notebooku açmak istediğimde laptopun açıldığını ancak ekranın açılmadığını gördüm. Notebooku en son gönderme tarihim 08.07.2015'de olmuş olup ve elime ulaşalı daha 3 gün olmasına rağmen tekrar cihaz ile ilgili sıkıntı yaşamış bulunmaktayım ve laptopum elime ulaştığında alt kapağının tam oturtulmadığını ve klavyenin gönderdiğim laptop klavyesiyle aynı sağlamlıkta olmadığını gördüm, 5. veya 6. kezdir servise yolluyorum inanın toshiba markasına güvenmesem notebook falan almazdım inanılmaz derecede üzgün ve kırgın durumdayım. Artık yani göndermekten bıkmış durumdayım laptopu doğru düzgün kullanamıyorum bile gönderdiğimde bir çözüme kavuşabileceğimi düşünsem bile geldikten sonra en fazla 1 ay dayanıyor. 4 kere anakart 2 kerede fan temizliği ve thermal macun değişimi için yolladım. Gerekli yerlere başvurmak istiyorum ancak herhangi bir bilgim yok. Şikayetim.var'a 2 kere başvurdum 1 ay bekledim, 1 ay sonra bana dönüş yapmış firma bende iş yoğunluğumdan giripte bakamadım. 3 gün sonra cevap vermediğiniz için kaydınız silinmiştir diyip başdan savdılar tekrar bir kayıt oluşturup verdim. Gene bekliyorum ve zamanında 3,500 liraya aldığım notebooku Kargo şirketleriyle sürekli seyhate yollayıp duruyorum.
Eğer Tüketici hakkıyla ilgili bir biligiye sahip olan varsa bana bilgi verebilirse çok mutlu olurum. İyi forumlar.