Şimdi Ara

TOSHIBA P855 33N (Birçok sorun bir arada)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,bundan yaklaşık 6-7 ay kadar önce TOSHIBA Satellite P855 33N bilgisayar aldım.Aldıktan sonraki 1 ay içinde sorunlar yaşamaya başladım,hemen anlatayım.Bilgisayarı bir süre kullanmayıp ekran kendini kararttıktan sonra çoğu zaman bir daha açılmıyor,aynı anda fanı çalıştırmaya başlıyor.İstanbul'a gönderildi 1 defa,bilgisayarda sorun yok denilip geri gönderildi,3 defa yaşadığım şehirde ki servise götürdüm,ilkinde işlemci değiştirildi dendi ( koca bi yalan olduğuna inanıyorum ), sorun devam edince tekrar götürdüm kem küm ettiler,güncelledik dendi,ee baktım hala devam ediyor tekrar götürdüm bu sefer bu seride böyle bir sorun var yazışmalarımız hala sürüyor dendi ( yaklaşık 5 aydır haber bekliyorum ),Bu bilgisayarın bozuk olduğuna ikna etmem için 4 defa parça mı değiştirmem gerekiyor yani? Bariz bozuk bi bilgisayar bu!! Servis dışındaki yerlere götürdüğüm zaman yazılımında sorun vardır denildi ama garanti dışı kalmasından korktuğum için işlem yaptırtmadım.Son zamanlarda grafik sürücüsü de hata verir oldu,artık bilgisayar bile isyan ediyor :( Bu sorunu yaşayan var mı? Çözüm bulundu mu? Peşini bırakmıcam.
    İkinci olarak,son 2 hafta içinde farketim,pilim tam doluyken fişten çektikten sonra direkt 84'e atıyor kendini(pil korunması diyebilirsiniz,ama değil,ilk zamanlarda böyle değildi)Bugün dikkat ettim 81'e atıyor artık.Ki pile çok dikkat ediyorum ömrünü çabuk kısaltmamak için,günlük 1 defa tam doldurup boşaltıyorum.
    Eğer bilgisi ya da önerisi olan varsa,yardımlarından dolayı çok çok memnun olurum..







  • Aynı problemleri ben de yaşıyorum. Malesef toshiba türkiye servisi çok ilgisiz ve kalitesiz. Tam 7 kez servise yolladım. 4ünde sorunu bulamadılar. Birinde anakartı değiştirdiler. Birinde 120tl karşılığında yazılım yüklemesi yaptılar. Birinde genel temizlik ve güncelleme yaptılar. Ama hala bilgisayarımı kullanamıyorum. Bu firmanın tüketici hakları hakem heyetine götürülmesinden başka bir yol yok gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • p855-33n modelini 6 aydır kullanıyorum aynı problemle bende karşılaştım servise yollamadım çünkü tahmin ettiklerim başına gelmiş bile.
    bence de yazılımla alakalı bir problem fanın takılı kalması ve açılmamasının her hangi bir parçasından kaynaklancağını sanmıyorum.
  • mesuut M kullanıcısına yanıt
    tekrar yazılım yüklettiren arkadaşlarda olmuş,malesef buda çözüm değil,sanırım mahkemede alıcam soluğu döner dönmez.
  • Merhaba,bilgisayara çözüm bulamadım aylardır,tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum.Yaklaşık 1 ay sonra savunmam var.Aynı sorunu yaşayan arkadaşlarda başvuruda bulunursa sonucu daha hızlı alacağımızı düşünüyorum,benimle iletişime geçerlerse sevinirim
  • Merhaba, yaklaşık 1 yıl sonra heyetten olumlu karar geldi.Para iadesi yapılacak.İcra işlemleri için uğraşıyorum şu anda.Umarım sizde bir çözüm bulmuşsunuzdur
  • Tam 1yil sonra oyle mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • adv11 kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle
  • bodyelectric B kullanıcısına yanıt
    konuyu güncelliyorum ama bana yardımcı olabilir misiniz bende aynı sorunlardan muzdaribim tüketici hakem heyeti konusunda ne yapmam gerekiyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.