Şimdi Ara

TOSHIBA SATELLITE A500-19W FUN CLUB (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
947
Cevap
8
Favori
114.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • recovery sadece c sürücüsünü siliyor,bahsettiğin programlar recovery ile geliyor diye biliyorum,gelmezsede toshibanın sitesinden indirebilirsin.
  • receorvery kendi üzerinden yaparsan f8 ile sadece c silinir d silinmez ve tüm programlarını eksiksiz kurar
    eger dvd den kurarsan c ve d silinir.gene tüm programlarını kurar.

    her iki durumun farkı budur sitesinden bi program indirmeni gerektirmez.
  • dün servisten bilgisayarımı aldım,dvd okumuyor diye vermiştim,dvd writeri değiştirmişler,birde harddiskim yavaş çalışıyormuş,onuda değiştirmişler,normalde 400 gb harddisk vardı,500 gb takılmış,sevindim valla :)
  • ortakatro bilgilerin aynı mı peki (silmişler mi)

    benim baya bi sorum olacak daha almadım ama çok istiyorum almak...

    1- ses cızırtısı yok, yeni driverdan sonra sorun olmaz herhalde
    2- anakart ve bilimum sistem bileşenleri ısınıyor diye bir konu okudum ne kadar doğru
    3- teknosa'dan alınan ürünlerde mi genel olarak sorun oluyor yoksa tesadüf mü, tesadüf değilse toshibashop'tan almak istiyorum ama güvenemiyorum sorunlu çıkar mı diye.
    4- kumanda var mı teknosa'dan aldıgımız zaman
    5- klavye arka aydınlatma olayını biri anlatabilir mi, kesinliğe kavuştumu (klavyenin arkasına ışık verdiğini biliyorum gelişme var mı sadece)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefaayvaoglu

    ortakatro bilgilerin aynı mı peki (silmişler mi)

    benim baya bi sorum olacak daha almadım ama çok istiyorum almak...

    1- ses cızırtısı yok, yeni driverdan sonra sorun olmaz herhalde
    2- anakart ve bilimum sistem bileşenleri ısınıyor diye bir konu okudum ne kadar doğru
    3- teknosa'dan alınan ürünlerde mi genel olarak sorun oluyor yoksa tesadüf mü, tesadüf değilse toshibashop'tan almak istiyorum ama güvenemiyorum sorunlu çıkar mı diye.
    4- kumanda var mı teknosa'dan aldıgımız zaman
    5- klavye arka aydınlatma olayını biri anlatabilir mi, kesinliğe kavuştumu (klavyenin arkasına ışık verdiğini biliyorum gelişme var mı sadece)



    1-Ses cızırtısı yazılımsal olarak çözülebilir.Fakat donanımsal bir problemde olabilir.
    Örneğin daha önce bahsetmiş olduğum arkadaşımın A500 19W modeli laptopunda sorun donanımsaldı.Sağ hoparlör cızırtı olayını aşmıştı.Düşük seslerde bile hoparlörün patlak olduğu anlaşılıyordu.Servise gitti ve hoparlörler sağ ve sol,takım olarak değişti.Sorun çözüldü.
    (bios güncellemesi veya işletim sistemi değişimi ile sorunun çözüldüğünü söyleyenler olmuş.Bahsetmiş olduğum laptopun hoparlörleri değiştikten sonra hiç bir güncellemeye gerek kalmadan sorunsuz bir şekilde kullanılmakta idi.)

    2-Anakart ısınması probleminden bahsetmiştim.Bazı ürünler ile alakalı bir durum.Üretici bu durumun farkına vardığı zaman ya o seri üretimi durduruyor,hatanın çözümlenmiş hali ile üretim yapıyor,yada piyasadaki o seri ürünleri toplayıp gerekli işlemleri yapıyor.

    3-Tamamen şans işi.Aynı yerden aldığınız,aynı marka ve model ürünler bazen kendi aralarında farklılık gösterebilmekte.Birisinde hiç bir problem ile karşılaşılmaz iken diğeri hatalı serilerden olabiliyor.

    4-A500-19W modelinde kumanda bulunmamakta.Ancak bazı kullanıcılar sahip olduklarını söylüyor.Bu da üretimden kaynaklanan bir farklılık olabilir.

    5-Klavye arkası ışığı yok.Ancak ışıktan kasıtları aydınlatmalı dokunmatik tuşlar olabilir.(Play/pause/stop/forward vs.)
    Bunlarda bios ayarları ile açılıp-kapatılabiliyor.




  • 1- TAMAM :)
    2- Biraz Karışık :|
    3- TAMAM :)
    4- HAYIRLISI :)
    5- BİLİYORDUM :)

    2. dekini detaylı anlatmanız mümkün mü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefaayvaoglu

    2. dekini detaylı anlatmanız mümkün mü ?


    Gaziantep-Teknosa mağazasından indirime girmesi ve hediye puanlar ile 2 adet A500-19W alındı.

    Arkadaşımın aldığı A500-19W sorunsuz bir şekilde çalışmakta idi.
    Fakat diğer arkadaşımın(komşumun)aldığı üründe alındığı andan itibaren ısınma problemi mevcuttu.Ayrıca hoparlör(sağ)yüksek seste cızırdama yapıyordu.
    Alındığı gün recovery disk oluşturmak için ürünü kullanmaya başladığımızda ısınmadan dolayı laptop 2 kere kendini kapattı.Önce ortam sıcaklığından oluştuğunu düşündük.Daha soğuk bir ortama geçtik ve soğuk fayans üzerinde disk oluşumunu tamamladık.
    Ancak ısınmadan dolayı kapanmalar devam etti.

    Bu sefer 2 ürün bir araya getirildi.Aynı ortamda Speed Fan programı ile gerekli testler yapıldı.
    Arkadaşımın ürününde işlemci sıcaklığı 3 program çalışırken (NFS Most Wanted,Winamp,Firefox) 48 derece civarında değişmekteydi.
    Ancak komşumun ürününün işlemci fanı 3 program açıldıktan sonra yüksek devirde çalışmaya başlıyor ve işlemci sıcaklığı 88 dereceye geliyordu ve 90 derecede alet kendisini kapatıyordu.

    Sorunun donanımsal olduğunu anladık.Ürünü Teknosa aracılığı ile servise gönderdik.(hoparlör ve ısınmadan dolayı) Servis ürünü kabul etti,arayarak bilgilendirme yaptılar.Arkadaşlarım bu konularda biraz acemi kaldıkları için görüşmeyi ben yapmıştım.Sorunun hatalı üretimden kaynaklandığını,ürünümüzün üretim bandından çıkan diğer ürünler gibi anakart ile alakalı olduğunu,hoparlör sorununun ise diğer ürünlerde düşük seviyede cızırtı olarak görülürken bizim ürünümüzde montajdan kaynaklı bir donanımsal hata olduğunu,sağ ve sol çiftinin set halinde değiştiğini beyan ettiler.
    Ürün yeni ürün iken parça değişimi biraz bizim içimizi huzursuz ettiğinden yeni ürün talebinde bulunduk.Fakat bunun mümkün olmadığını,sorunun devam etmesi halinde ya para iadesi yada yeni ürün ile değişimi yapılabileceğini belirttiler.
    Ürün 2 hafta sonra elimize ulaştı.Mevcut problemleri çözüldü.Daha sonrada herhangi bir problem ile karşılaşmadık.




  • hmm anladım, geniş anlatım için çok teşekkür ederim, yani bende ses sorunu olursa driver a ve bios a bakayım, olmadı garanti, ısınma sorunu olursa da garantiye yollayacağım değil mi, peki bide ölü pixel gördüm ama, 5 ölü pixelden sonrası mal ayıbı olarak mı geçiyor, 1-4 arası olursa garanti dışı mı... veya şöyle diyim, 2 ölü pixel oldu diyelim. bunu 6-7 ye çıkarıp ta garantiye yollayabilirmiyiz :D (yani ölü pixlei artırabilirmiyiz herhangi bir müdahaleyle)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefaayvaoglu

    hmm anladım, geniş anlatım için çok teşekkür ederim, yani bende ses sorunu olursa driver a ve bios a bakayım, olmadı garanti, ısınma sorunu olursa da garantiye yollayacağım değil mi, peki bide ölü pixel gördüm ama, 5 ölü pixelden sonrası mal ayıbı olarak mı geçiyor, 1-4 arası olursa garanti dışı mı... veya şöyle diyim, 2 ölü pixel oldu diyelim. bunu 6-7 ye çıkarıp ta garantiye yollayabilirmiyiz :D (yani ölü pixlei artırabilirmiyiz herhangi bir müdahaleyle)


    Rica ederim.
    Ses sorunu olursa güncel ses driverlarına bakınız.Bios update sırasında sorun yaşayan kullanıcılar var.Keyfinizi kaçırmamak açısından ilk aldığınız zaman bios güncellemesine başlamayınız.
    Isınma sorununun yaşanacağını sanmam.Büyük ihtimal Toshiba bunun farkına varmıştır ve çözüm üretmiştir.Eğer yinede böyle bir problem ile karşılaşırsanız ürünü garantiye yollamaktan başka çareniz malesef yok.

    Ölü pixel garantisi firmalara göre değişmekte.
    Toshiba,3+ ölü pixeli garanti kapsamında değiştiriyor.Bu 3 ölü pixel yan yana olmak zorunda.Eğer farklı yerlerde ise öyle kullanmak zorunda kalıyorsunuz ne yazık ki.
    Ürünü aldığınız yerde mutlaka deneyiniz.Ölü pixeli anlamanın en kolay yolu Paint'te siyah zeminli bir resim oluşturup masaüstü arka planı olarak uygulamaktır.Eğer 1 adet ölü pixel bile görseniz almayınız.Yeni ürün isteyiniz.
    Ürünü aldıktan ve kullandıktan sonra ölü pixel oluşursa sayısını sizin arttırmanız mümkün değil.Serviste hemen anlaşılıyor ve ekran değişimi için 200+$ ödemek zorunda kalabilirsiniz.

    Ürünün hep kötü yönlerinden bahsettik.Umarım bunların hiçbirisi ile karşılaşmazsınız.




  • umarım :), çok teşekkürler, ölü pixel beyazda mı belli olur siyahta mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefaayvaoglu

    umarım :), çok teşekkürler, ölü pixel beyazda mı belli olur siyahta mı


    Aslında renkten renge farklılık göstermekte.
    Ekran komple siyah olduğu zaman beyaz ve kırmızı olarak kendini daha kolay belli ediyor.
    Ayrıca küçük boyutlu yazılımlar var.Onlarla da test yapabilirsiniz.

    Dead Pixel Buddy 27KB
  • bu bulunsun flash disk'mde :) teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefaayvaoglu

    ortakatro bilgilerin aynı mı peki (silmişler mi)

    benim baya bi sorum olacak daha almadım ama çok istiyorum almak...

    1- ses cızırtısı yok, yeni driverdan sonra sorun olmaz herhalde
    2- anakart ve bilimum sistem bileşenleri ısınıyor diye bir konu okudum ne kadar doğru
    3- teknosa'dan alınan ürünlerde mi genel olarak sorun oluyor yoksa tesadüf mü, tesadüf değilse toshibashop'tan almak istiyorum ama güvenemiyorum sorunlu çıkar mı diye.
    4- kumanda var mı teknosa'dan aldıgımız zaman
    5- klavye arka aydınlatma olayını biri anlatabilir mi, kesinliğe kavuştumu (klavyenin arkasına ışık verdiğini biliyorum gelişme var mı sadece)

    bilgilerim silinmiş,zaten teslim alırken sormuşlardı,önemli bilgiler varmı yokmu diye,bende yok demiştim.




  • hmm anladım, bu hafta (cumartesiye kadar) kesşn alıcaz annemi ikna ettim... %95 ikna oldu.. ufak tefek problemler var sadece :D yaşasınnnn
  • Arkadaşlar benşm şöyle bir sorunum var

    a500 w19 bilgisayarımın bios versiyonu 1.30 du yeni güncelleme var dedi bende yaptım.1.50

    normal olarak update bitirdi ama malesef makina bu işlemden sonra mavi ekran veriyor ve artık windows açılmıyor.
    recorvery yapamıyorum.
    acilmiyor derken bios a felan girebiliyorum.burda bi sıkıntı yok.ama ne windows acılıyor açılırken mavi ekran veriyor.
    yada dvd den recorvery yapmak istersem gene aynı mavi ekranı veriyor.ne yapmalıyım.

    servise götürmek tek çaremi sorun ne olabilir.

    ms dostan yeniden bios update yapmanın yolu varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D5520C79C -- 2 Mayıs 2010; 15:39:57 >
  • arkadaşlar şans dileyin hatalı sorunlu bi cihaz olmasın almaya gidiyoruz... :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefaayvaoglu

    arkadaşlar şans dileyin hatalı sorunlu bi cihaz olmasın almaya gidiyoruz... :)


    Şimdiden hayırlı olsun.
    Ürünün kurulumunu mutlaka aldığınız yerde yaptırın.
    Ölü pixel olmamasına dikkat edin.
    Isınmasına dikkat edin.
  • dead pixel buddy i autorun oluşturup cd ye attım, orda yaptırırım kurulumu hoparlöre ve 15 dk da açık bırakacam kurulumdan sonra, ısınma var mı diye. teşekkürler bu arada :)
  • cihazı aldım :), hiçbir sorun yok.. :)
  • arkadaşlar, aldım bunu ama office deneme sürüm o yüzden onu silip bu adresteki office 2007 ve frontpage'i kurmayı düşünüyorum sizce uygun mu...

    birde mcafee var o da deneme sürüm, onu da silip güzel bir antivirüs programı yüklemek istiyorum kaspersky'ı önerirmisiniz? önermezseniz ne önerirsiniz...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.