Şimdi Ara

TOSHİBA SATELLİTE P50-B-116 KULLANICI KULÜBÜ (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
788
Cevap
15
Favori
45.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sıkıntı donanımsal gibi duruyor. Garanti devam ediyorsa garantiye vermenizi tavsiye ederim.



    Bir de uab kulaklık bulabililrseniz, onunla dener misiniz?
  • Bilgisayarda bir problem yaşarsanız kesinlikle ama kesinlikle servise göndermeyin. Yakında bulunan bir bilgisayarcıya gönderin o tamir etsin. Benim bilgisayarım ve bir arkadaşın daha bilgisayarı aylardır serviste. Utanmaz arlanmaz insanlar tarafından yönetilen bu servis ne tamir edebiliyor ne ücret iadesi yapıyor. Vaktiniz değerliyse Aktepe Bilişim Sistemleri denen servisten uzak durun.

    Toshiba Türkiye'ye zaten ulaşamıyorsunuz; Toshiba Avrupa da hiçbir şekilde cevap vermiyor. Bu mesaj burada bilgi olarak dursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yabansı -- 10 Mart 2017; 16:44:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yabansı kullanıcısına yanıt
    Evet 4 aydır AKTEPE BİLİŞİM de bilgisayarım.Arıyorum ruhsuz bir servisle karşılaşıyorum,eger işiniz düşerde servise verirseniz bilgisayarınızı verdiğiniz bilgisayarı unutun diyorum size başkada bir şey demiyorum.
  • Göndermekten son anda vazgeçtim. İyi yapmışım.


    Biz bu makineyi 5 yıl garantili aldık güya, gönderecek adam akıllı servis yok.

    Edit: Notebook pillerini düzeltip TR ye de düzgün bir servis koymadıkları sürece bir daha Toshibaya bulaşmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meteormta -- 11 Mart 2017; 14:6:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meteormta kullanıcısına yanıt
    Toshibanın son madurları biziz hocam zaten,bitti artık toshiba yok ülkede çekiliyorlar,son demlerini de böyle aptal servise vermişler işte kimsenin umrunda değil hiç bişey
  • Meteormta kullanıcısına yanıt
    Hocam selam,

    Sizin ne oldu pil durumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Kağıt üstünde sizlere ömür ama pratikte 2 saate yakın gidiyor hocam.



    Pil sağ alttaki göstergede %0 ve çarpı olarak gösteriyor, güya şart olmuyor. 1-2 Sefer fişten çekince kapandı direkt ama fişe takmadan tekrar çalıştı ve 2 saat gitti. 1-2 Seferden sonra artık fişten çekince de gitmiyor.



    Velhasıl pil yüzdesini göremeden kullanmaya devam ediyorum.



    Not:2 gün sonra 2 yıl dolacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 senedir p50 yı kullanıyorum hıc bı sıkıtım olmadı ta ki bırkac hafta ıncesıne kadar,normalde cogu oyunu sıkıntısız oynuyordum ama suan da radeon arayuzu yuklu dxdiag de ekran kartım gozukmuyor buda oyunlara ıntel ekran kartı ıle gırmesıne sebe oluyor halıle oynanılmıyor,aygıt yonetıcısınden r9 m200 series ı guncelle dedgımde r9 m265x oluyor bu seferde radeon arayuzune gıremıyorum oyunda fps duzelıyor ama fıfa 17, raınbow sıx gıbı oyunlarda tıtreme sorunu oluyor cozemedım nette de bulamadım kafayı yemek uzereyım yardım edersınız cok makbule gecer
  • Meteormta kullanıcısına yanıt
    merhaba ben de bu cihazdan var,
    konuyu sık kullanılanlar ekledim,
    yazılan he mesaj beni biraz daha tedirgin ediyor !

    size bir sorum olacak ;
    ben cihazı sabit kullanıyorum bu nedenle batarya ömrü kısalmasın diye %50 dolu iken bataryayı söktüm acaba bu durum cihaza/bataryaya bir zarar verir mi ?
    tşkler.
  • Hocam ne yaparsanız yapın batarya ömrü bir süre sonra kısalıyor zaten. Bendeki problem direkt olarak bataryanın kendisinde değil. Batarya şarj tutuyor ancak bilgisayar bataryayı ölü olarak görüyor.

    Ben de çoğunlukla sabit olarak kullandım cihazı, bataryayı hiç sökmedim. Şuanda 2 saate yakın gidiyor bataryam. Sökmenin bir zararın olup olmayacağını bilemiyorum ama uzun süre sökülmüş halde boşta duran batarya da işlevselliğini kaybeder diye biliyorum.
  • Merhaba arkadaşlar . Konuda ki tüm mesajları okudum. 22 ay civarıda laptopu kullandım sırayla başlıyorum Dvd den ses gelm e olayı ilk günden beri bendede vardı ama ben çok umursamadım bir sorunda teşkil etmedi . İkinci olarak fan bir yerden sonra pisleniyor bir kompresör yardımı ile fanı 7-8 ayda bir hava tutarak temizlerseniz ilk gün ki performansı alacaksınız . Kasada el koyduğumuz alanda renk atma sorunu var hatta çukurcuk korozyon meydana geliyor . Ekranın kenarlarında çitalarda tam oturmama sorunu kronik anladığım kadarıyla , bazı arkadaşlar disk kullanım sorunu yaşamışlar bunun sebebide bazı w10 uptadeleri 8.1 de bu sorunu yaşamazsınız. Gelelim Aktepe bilişime :) 10 gün önce ekran kartı bozuldu sanırım yandı. Driverı devreye girdiği an mouse imleci ortaya geliyor ve kitleniyordu . Yapılabilecek her işlemi yapıp sorunun donanımsal olduğunu kesinleştirdikten sonra laptopu elden aktepe bilişime verdim . Zaten adresini gördüğümde şok oldum. 10 yıl oturduğum mahalledeydi . Yani toshiba gibi bir firmanın o mahallede teknik servisi olsun inanmazsınız :) garantinin bitmesine 1 ay falan kaldı .şuan şehirdışındayım bir haftaya servise uğrayacağım orada öğrenmeye çalışacağım herşeyi . Ayrıca telefonla hiç uğraşmayın tam bir rezaletler.Durum hakkında buradan bilgi veririm . Yardım edebileceğim bir konu varsada sorabilirsiniz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cankur34 C kullanıcısına yanıt
    Hocam gitmişken benim sıkıntıyı da sorabilir misiniz?



    Bataryam 2.5 saat civarı dayanıyor ancak ya batarya çipinde ya da ankartta batarya ile ilgili bölümde sıkıntı var. Batarya ölü ve %0 olarak gözüküyor. Haliyle içinde ne kadar şarj kaldığını bilemiyorum.



    Bu sıkıntıyla 5 yıllık garanti kapsamında ilgileniyorlar mı ?



    Sorabilirseniz sevinirim. Baştan savma cevap verebilirler biraz sıkıştırırsanız net bir cevap alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meteormta kullanıcısına yanıt
    Gidince sorarım ve sizide bilgilendiririm Hocam .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cankur34 C kullanıcısına yanıt
    Eyvallah, teşekkür ederim.
  • Ekran kartı arıza yapan arkadaşlar çok fazla oyun oynadınız mı?
    Yoksa oyunla ilgisi yok eninde sonunda gidecek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonyz10c -- 4 Nisan 2017; 13:57:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Oyunla ilgisi yok,benim durduk yere oldu.Böm Böm masaüstünde bakınıyordum bi anda gitti bilgisayar hemen sıcaklıgına falan baktım elimle buz gibiydi.
  • Meteormta kullanıcısına yanıt
    Aktepe bilişime gittim 3-4 gün önce görüştüm. 2-3 katlı bir yer zaten teknik servis elemanları üst katta görüşme fırsatım olmadı.Zorlamama rağmen bir tane servis elemanı da kıçını kaldırma zahmetinde bulunmadı zaten sırf bilgisayırını bırakmak için bile 45 dk bekleyen insanları görünce vazgeçtim üstelemekten Kayıttaki arkadaşa sorununuzdan bahsettim. Teknik servis elemanlarına destek@aktepebilisim.com a mail atın oradan yardımcı olsunlar dedi.Benimde 25 gün oldu Almanyadan anakart gelicek :D soruyorum ne zaman gelir diye bilemeyiz diyor.Yani sen yetkili servis olarak bilemiceksen kim bilecek ? Dipsiz kuyu misali servis anlayacağınız.
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Benim ki zorlamış olmamdan arıza vermiş olabilir dostum .Bilgisayarda solidworks autocad ansys keyshot gibi programlar vardı ayrıca çizim analiz ve render attığımı da düşünürsek zorlamaya dayalı olmuş olabilir ayrıca programların yanı sıra nba 2k17 , csgo , gta5 , fm 17, elder scrolls 5 gibi oyunlarıda oynuyordum . Düşününce iyi bile çekiyormuş kahrımı :D
  • cankur34 C kullanıcısına yanıt
    Tahmin ettiğim gibi olmuş hocam :D En iyisi kendi işimizi kendimiz halledelim.
  • Anakart ve ekran kartı gelmiş ayın 13 ünde en geç bu hafta sonuna kadar işi biter dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.