Toshiba' dan satın almış olduğum (lanet olsun keşke almasaydım) SSD diskimizde yaşadığımız sorun sebebi ile Toshiba servisine göndermeye karar verdim. Araştırmalarımda Aktepe Bilişim isminde bir servis olduğunu sorunumun orada çözüleceği bildirildi. Telefon ile yaptığım görüşmede tarafıma verilen Sürat Kargo anlaşma kodu ile ürünü gönderdim. Kargom 10-11 tarihinde servis personeli tarafından teslim alındığı kargo firmasından tespit edilmiştir. Aradan geçen süre içerisinde herhangi bir dönüş alamadım. 2 hafta sonra servisi telefon ile aradım. Telefona bakan çömez olduğu hiçbirşey bilmemesinden anlaşılan bir bayan Cengizhan isminde (Cihangir' de olabilir, çünkü söylediği anlaşılmıyor) birinin cep telefon numarasını veriyor. Telefon numarasını 2 gün üstüste defalarca aramama rağmen cevap veren yok. Birkaç gün sonra yeniden servis telefonunun arıyorum ki en az 6 kişi en fazla 15 kişi sırada oluyor ve telefonun açılması minimum 20 dakika... Telefona çıkan işi bilmeyen bayanla görüşme başlıyor. Ürünü gönderen ismi, ürünün gönderi tarihi, ürünü teslim alan kişi bilgisi dahi verilmesine rağmen bu şekilde yardımcı olamayacağını bildirerek seri numarası talep ediyor. Seri numarasını not almadığımı ama teslim alan ve teslim tarihi bilgisi dahi olduğunu söylememe rağmen yardımcı olamayacağını söylüyor. Bu görüşme yaklaşık 20-25 dakika sürüyor. Yardımcı olmak adına hiçbir çaba göstermeyen servis personeli bayan yüksek ısrarlarım üzerine HDD ile ilgilenen birim ile görüşüp telefon ile tarafıma bilgi vereceğini söylüyor (konuşmasından geçiştirmeye çalıştığı ve aramayacağı çok belli).
Sonuç; arayan soran yok......
Aradan birkaç gün daha geçiyor, her aradığımda en az 6 en fazla 15 kişi bekleyerek bağlanmaya çalışıyorum. Maalesef bağlanamıyorum, ya bağlanınca telefon kesiliyor. Ya da 15 kişi 20 dk beklememe rağmen 5 kişi bile azalmayınca vazgeçip kapatıyorum. En son Aralık ilk haftası yaptığım görüşmede daha ılımlı ve yardımcı olmaya çalışan bir bayan ile telefonda görüşüyorum. İsminin Gizem olduğunu söyleyen bayan ürünümün durumunu öğrenip telefon ile bilgilendireceğini söylüyor.
Sonuç; arayan soran yok.....
En son bugün sabah aradım, telefona yine bir bayan çıkıyor, çözüm alamayacağımı bildiğim için Servis müdürü, şirket müdürü ya da yöneticilerden birisi ile görüşmek istediğimi bildiriyorum. İsmimi alan bayan aktarmak için bekletip hattan düşürüyor. Yeniden arıyorum, bekleyen 10. kişisiniz. Beklesem en az 30 dakika.... Yeniden arayıp diğer dahililerden bağlanmayı deniyorum, maalesef sonuç yok. Firmanın Ankara ofisi olarak belirttiği telefon numaralarını arıyorum açan yok.
Şikayet etmek ya da çözüm bulmak için Toshiba.com.tr firmasının iletişim sayfasındaki numaraları arıyorum. Ses kaydından sonraki hangi dahiliyi tuşlarsanız tuşlayın hat kapanıyor.
Dünya' nın en iyi markalarından Japon Devi' nin Türkiye' de neden başarısız olduğunun bir kanıtı... Markaya üzülüyorum, AKtepe Bilişim ve TNB Bilişim daha da beter olurlar, öyle görünüyor. Ama olan Marka imajına oluyor.
Benim yaşadığım bu tecrübe Toshiba markasını almak isteyen, ya da servis işlemi yapmak isteyenler için belki bir yol gösterici olur. Tercihlerini buna göre şekillendirirler..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme