Şimdi Ara

TOUCH PRO 10' TABLET Y-1028 ANDROID 4 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
9.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bana bu tablet hediye geldi ve şuanda bi problemim yok tabletle ilgili.Tek problem durmadan kendini kitliyor ve takılıyor.Şarjı bitene kadar siyah ekranla çalışmaya devam ediyor anca şarjı bitince kendiliğinden kapanıyor.Şarja takınca açma düğmesine bastığımda kendine geliyor.Bu olay günde 2 kere olduğu için pek tavsiye etmiyorum.Ama sonuçta bu tablet bende var ve ona bir kılıf lazım.İnternette hiçbir bilgi yok.Yurtdışından bakıyım dedim ama bulamadım.Bu tablete bir kılıf nereden bulabilir.Yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yarenoztrk

    Bana bu tablet hediye geldi ve şuanda bi problemim yok tabletle ilgili.Tek problem durmadan kendini kitliyor ve takılıyor.Şarjı bitene kadar siyah ekranla çalışmaya devam ediyor anca şarjı bitince kendiliğinden kapanıyor.Şarja takınca açma düğmesine bastığımda kendine geliyor.Bu olay günde 2 kere olduğu için pek tavsiye etmiyorum.Ama sonuçta bu tablet bende var ve ona bir kılıf lazım.İnternette hiçbir bilgi yok.Yurtdışından bakıyım dedim ama bulamadım.Bu tablete bir kılıf nereden bulabilir.Yardımcı olursanız sevinirim.

    NT'de 10 inçlik deri çanta var. Stand olarak da kullanabiliyorsunuz. Geçen gün almıştım 30 TL idi.
    Donma yaptığında reset diye ufak bir delik var, toplu iğne yardımıyla reset atmanız yeterli.
    Bu sorunları teknik servisi aradığımda aktaracam, en azından yeni bir rom için görüşecem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness25

    meraba benım tabletım touch pro y 1028
    bugun tabletı sarja taktım pıl görüntüsü flan cıktı normal acıldı.. acıldıktan sonra face e falan girdim bir 15 20 dk lıgına balkona cıktım tabletın yanına geldım sadece kırmızı ısık yanıordu hıcbır goruntu yok acma kapatma dusgmesıne basıyorum ama hıc tık yok suan hala oyle sarjdayken de değilkende denedım acılmadı ne yapmalıyım biri yardımcı olursa cok sevinirm... birde teknık servisin numarasını bilen varmı _?_?

    Tableti satın aldığınızda ayrıca Türkçe Tanıtma Ve Kullanma Kılavuzu da gönderiyorlar. Bana geldi.

    İlgili klavuzdaki bilgileri aktarıyorum:

    İTHALATÇI FİRMA: PEGASUS BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SANAYİ VE DIŞ TİCARET A.Ş., Meclis Mah Teraziler Cad Karacaoğlan Sok No:7 Sancaktepe-İSTANBUL

    TEL: 0216 645 92 90
    FAKS. 0216 420 69 16

    www.pegasusteknoloji.com.tr

    Önemli Not: Ürününüzü teknik servise göndermeden önce çağrı merkezlerini arayarak kayıt açtırmanız gerekmektedir.

    Ayrıyeten bazı şehirlerde de teknik servis adres ve telefonları ilgili kılavuzda yazıyor.
    ------------------
    Reset atmak en son çare olmalı bence ama faturanız ya da kredi kartı slipi (kredi kartı ile almışsanız) vs. varsa resetle mesetle uğraşmayın ve hakkınızı arayın.

    Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunu okuyup kanunun tüketici vatandaşlara yasal hak olarak sunduğu müthiş hakları sonuna kadar lütfen tepe tepe kullanınınız.

    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms4/index.snet?wslt=etuketici.gov.tr.ce
    (Bu adresten internet başından da ikamet ettiğiniz yere ait Tüketici Hakem Heyetine şikayet dilekçelerinizi yollayabilirsiniz. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdrd -- 28 Nisan 2012; 23:11:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yarenoztrk
    ... Bu olay günde 2 kere olduğu için pek tavsiye etmiyorum...

    Tableti satın aldığınızda ayrıca Türkçe Tanıtma Ve Kullanma Kılavuzu da gönderiyorlar. Bana geldi.

    İlgili klavuzdaki bilgileri aktarıyorum:

    İTHALATÇI FİRMA: PEGASUS BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SANAYİ VE DIŞ TİCARET A.Ş., Meclis Mah Teraziler Cad Karacaoğlan Sok No:7 Sancaktepe-İSTANBUL

    TEL: 0216 645 92 90
    FAKS. 0216 420 69 16

    www.pegasusteknoloji.com.tr

    Önemli Not: Ürününüzü teknik servise göndermeden önce çağrı merkezlerini arayarak kayıt açtırmanız gerekmektedir.

    Ayrıyeten bazı şehirlerde de teknik servis adres ve telefonları ilgili kılavuzda yazıyor.
    ------------------
    Reset atmak en son çare olmalı bence ama faturanız ya da kredi kartı slipi (kredi kartı ile almışsanız) vs. varsa resetle mesetle uğraşmayın ve hakkınızı arayın.

    Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunu okuyup kanunun tüketici vatandaşlara yasal hak olarak sunduğu müthiş hakları sonuna kadar lütfen tepe tepe kullanınınız.

    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms4/index.snet?wslt=etuketici.gov.tr.ce
    (Bu adresten internet başından da ikamet ettiğiniz yere ait Tüketici Hakem Heyetine şikayet dilekçelerinizi yollayabilirsiniz. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdrd -- 28 Nisan 2012; 23:10:29 >




  • arkadaşlar
    Skype görüntüsü karşı tarafa cizgili gitmesi ile ilgili fikri olan varmı yardım lütfen
  • Şuan her hangi bir çözüm yok, alternatif yolları deneyiniz. Tango, Fring gibi.
  • Kalitesiz ürün ve ithalatçılar
    Yalova Kipadan 12.03.2012 tarihinde A 065109 fatura nolu Touchpro 7" wifi tablet bilgisayar aldım. ürünün kamerasının oldugu yerinde önce kılcal çatlaklar meydana geldi. daha sonra kılcal
    çatlaklar camın boydan boya çatlamasına sebep oldu. PEGASUS BILGI TEKNOLOJILERI SANAYI VE DIS
    TICARET A.S. yi aradım ve konuyu bahsettim. "ürünlerimizde suanda böyle bir sorun olmaz" diye dogrudan
    garanti kapsamı dısı olarak yaklastılar. ürün kipada satıldıgı için güvenerek almıstım ancak ithalatçı firmanın
    ithalatının arkasında durmamasından sikayetçiyim. teknik servislerindeki sahısların, magdur olan kisilere karsı
    davranısları da kabul edilecek sekilde degildir. kipa gibi kitlesel pazarlama yapan firmaların bu tür
    firmaların(müsterilerini magdur eden) ürünleri satmamalıdır. saygılarımla.
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1238710/kalitesiz-urun-ve-ithalatcilar/75ibc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmlnc

    Kalitesiz ürün ve ithalatçılar
    Yalova Kipadan 12.03.2012 tarihinde A 065109 fatura nolu Touchpro 7" wifi tablet bilgisayar aldım. ürünün kamerasının oldugu yerinde önce kılcal çatlaklar meydana geldi. daha sonra kılcal
    çatlaklar camın boydan boya çatlamasına sebep oldu. PEGASUS BILGI TEKNOLOJILERI SANAYI VE DIS
    TICARET A.S. yi aradım ve konuyu bahsettim. "ürünlerimizde suanda böyle bir sorun olmaz" diye dogrudan
    garanti kapsamı dısı olarak yaklastılar. ürün kipada satıldıgı için güvenerek almıstım ancak ithalatçı firmanın
    ithalatının arkasında durmamasından sikayetçiyim. teknik servislerindeki sahısların, magdur olan kisilere karsı
    davranısları da kabul edilecek sekilde degildir. kipa gibi kitlesel pazarlama yapan firmaların bu tür
    firmaların(müsterilerini magdur eden) ürünleri satmamalıdır. saygılarımla.
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1238710/kalitesiz-urun-ve-ithalatcilar/75ibc

    Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunu okuyup kanunun tüketici vatandaşlara yasal hak olarak sunduğu müthiş hakları sonuna kadar lütfen tepe tepe kullanınınız.

    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms4/index.snet?wslt=etuketici.gov.tr.ce
    (Bu adresten internet başından da ikamet ettiğiniz yere ait Tüketici Hakem Heyetine şikayet dilekçelerinizi yollayabilirsiniz. )




  • Tuketici.gov.tr den edevlet sifresiyle giris yapip forumu doldurdum. Ciktisini alip valilikteki ilgili kuruma imazli olarak verdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmlnc

    Tuketici.gov.tr den edevlet sifresiyle giris yapip forumu doldurdum. Ciktisini alip valilikteki ilgili kuruma imazli olarak verdim.

    İyi yapmışsın. ağlamayıp gereğini yapmışsın. Sonuna kadar takipçi olmalısın. Aksi halde bu satıcılar vatandaşa saygı falan duymuyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.