Şimdi Ara

toyota auris 1.33 kız kardeşime alacağız ne dersiniz?.... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
8.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kız kardeşim görüşmüş beykoz ve ortaköydeki toyotalar en iyi fiyatı vermişler....beykoz 35 750 demiş ortaköydeki ise biz o fiyatın çok daha altına verebiliriz hatta aksesuarda veririz demiş....beyaz renk için konuşmuşlar tabi...fiyatı düşürebildiğimiz kadar düşürmeye çalışacağız bakalım...günde 7-8 km işe gelip gidiyor sanırım yeterli beğendiği bir araç içi ferah falan kararlı gibi almakta hayrlsıı bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Sadece ekonomi için de araba alnımaz, o zaman gidip 1 litre 107 alalım en iyisi o.

    Auris özellkile Astra J'ye Golf'e göre biraz B sınıfı kalır.

    Neden mi ?

    Arka süspansiyon sistemi burulma kirişlidir ve bu sınıfta sadece Toyota modellerine has bir durum bu.Yol tutuş vasat ve konfor olarak da öyle üst seviye falan değildir.

    Yalıtım namına da çok bir şey beklemeyin Toyotalardan.

    Dashboard malzeme kalitesi de yetersizdir, paso sert plastik ve tıkırtı ihtimali yüksektir.

    İşçilik olarak da zayıf.

    Golf 6'dan inip Auris'e binince emin olun tam bir boşluğa düşmüş hissi oluşuyor insanda.


    Öncelikle Auris kullanıp kullanmadığınızı merak ediyorum açıkçası.

    Yol tutuşu vasat dediğiniz araç, c sınıfı standartlarında bir yol tutuşa sahip. Bir kullanıcı yorumu.

    Auris konforsuzsa Astra J örneğiniz ne ? Arka diz ve baş mesafesiyle Auris çok ferah.

    Sert plastik sadece teyp-klima çevresinde. Kaliteli ancak sert. Başka sert plastik aracın neresinde ? Nasıl ses yapacak ?

    Yalıtım zayıf. Lastik sesini alır. Ama sadece bu kadar.
    Bagaj hacmi de tartışılır.

    Astra J'de darlanıp, Golf için akaryakıt istasyonu açacağıma Auris alır, keyifle binerim.

    Ilk fırsatta bir Auris'e binmeniz dileğiyle.. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hitler motor lpg ye %100 uyumlu ve uyumsuzluk vb. şeyler sözkonusu değil..
    auris in motorunda ise süpaplarda kullanılan malzeme nedeniyle lpg tam uyumlu değil ve motor ömrünü düşürüyor..
    buyur, toyota forumundan..

    quote:

    Benim gibi,1.33 motora LPG taktırmayı düşünen dostlara...araştırmalarımda son dakika
    Bugün Ankara'da birkaç markayla birlikte Prins bayisi de olan bir firmanın usta gibi bir ustasıyla telefonda uzun uzun görüştüm....
    Alanında çok bilgili olduğunu her cümlesinden anladığım bu değerli ustamın sözlerini çok kısaca özetlemek gerekirse;
    2004 sonrası ve hele ki son nesil motora sahip araçların birçoğunda her ne kadar LPG uygulaması yapılmakta ise de,bunların motor ömrü beklenenden çok kısa olmaktaymış.
    Aracın süpap ömrü normalde 300-400 bin km.ise sıradan bir kitle (LPG deki km.si) 50-80 bin km ye,Prins ile 100 bin km.ye,Valve Care li Prins ile 150 bin civarına çıkmakta imiş.
    Pek çok kullanıcı bu km.lere çıkmadan araçlarını sattığı için çoğu LPG den kaynaklanan problemleri yaşamadan zaten araç el değiştirmiş oluyormuş...
    Maalesef meslektaşlarımız her araca her kiti takma konusunda biraz iştahlı,doğru ve anlamlı olmayacak dönüşümleri yapmamak lazım bana göre dedi.
    Toyota ların son nesil motorlarında sürtünmeleri azaltmak ve verimi artırmak için karbon seramid denilen bir malzeme kullanılmış.Bunu daha önceki araştırmalarımdan biliyordum.Usta bunu da söyleyince açıkcası çok şaşırdım...

    Bana son söylediği 2011 yılı içerisinde tıpkı Vialle gibi Prins in de LPG yi sıvı fazında enjekte eden bir ürün çıkaracağı oldu...işte bu ürün sizin motorunuza zarar vermez;bekleyin oldu...
    Netice olarak;ben bekleyeceğim...zaten 1.33 ile az yakıyorum.Acil bir durum değil...
    Selamlar...iyi akşamlar


    quote:


    ...
    Bu araca LPG dönüşümünde beni düşündüren bir diğer nokta ise, 1.33 motor aksamlarında karbon-seramid diye bir malzeme kullanılmış.
    Motoru hafifleten,titreşimleri azaltan ve ısıl verimliliğini artıran bir malzeme olarak yazıyor yurt dışı sitelerde...
    Ancak bu malzemenin LPG ye orta-uzun km.lerde yanıtı ne olur,şu anda belli değil.
    Bu konuda değerlendirme alabilirsek sanırım pek çok 1.33 cü için çok faydalı olacaktır.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=23916.40

    bunlar teknik detaylar tabii.. bir golfle bir aurisin malzeme kalitesi arasında dağlar kadar fark var. golfün içine oturmanız yeterli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_eren

    arkadaşlar kız kardeşim görüşmüş beykoz ve ortaköydeki toyotalar en iyi fiyatı vermişler....beykoz 35 750 demiş ortaköydeki ise biz o fiyatın çok daha altına verebiliriz hatta aksesuarda veririz demiş....beyaz renk için konuşmuşlar tabi...fiyatı düşürebildiğimiz kadar düşürmeye çalışacağız bakalım...günde 7-8 km işe gelip gidiyor sanırım yeterli beğendiği bir araç içi ferah falan kararlı gibi almakta hayrlsıı bakalım...

    doğru yaparsınız , aksesuar olarak kapı tampon bantları bagaj havuzu park sensörü bunları ücretsiz veriyorlar sıkı bir pazarlıktan sonra bunların da dahil olmasını istiyorum derseniz dahil edeceklerdir, daha da abartmaya imkan varsa orjinal kauçuk paspas seti de dahil ettirin şimdiden hayırlı olsun :)




  • auris ler toyota nın sakarya fabrikasında üretiliyor. gerçekten benimde beğendiğim bir araba. yerli araba alarak ülke ekonomisine de katkıda bulunursun.
  • 150 kurus yakarken bu arada klima hep açık. isteyen istedigi arabayı alır. sıfır avensisim vardı sattım. bedelliye verdim parayı ama yinede bir toyota aldım.
  • alfaturk sizde hangi araç var hangi motor gücüne sahip?
  • 35 fazla bence bu araca çok fazla hmde.
  • 1.33 auris 2011 model brc li
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_eren

    arkadaşlar kız kardeşim görüşmüş beykoz ve ortaköydeki toyotalar en iyi fiyatı vermişler....beykoz 35 750 demiş ortaköydeki ise biz o fiyatın çok daha altına verebiliriz hatta aksesuarda veririz demiş....beyaz renk için konuşmuşlar tabi...fiyatı düşürebildiğimiz kadar düşürmeye çalışacağız bakalım...günde 7-8 km işe gelip gidiyor sanırım yeterli beğendiği bir araç içi ferah falan kararlı gibi almakta hayrlsıı bakalım...

    o fiyata en mantıklı arabayı seçmiş,
    forumdaki at gözlüğü ile alamanlardan başkasını görmeyenlere aldırış etmeyin,
    1.2 tsi de hem benzin parası ödüyosun hem de dizel bakım parası ödüyosun bu ne perhiz bu ne lahana turşusu... sıra bekleme de cabası.
  • var mı bu araç için güncel fiyat alan arkadaşlar...
  • güncel
  • aynı motoru yarıs te kullanıyorum.yazın sarfyatı artıyor.klıma ortalama tuketımı(40 km)7 lıtrelere cıkartıyor.ama klımasız aynı hız ortalamasında 6.2-6 lıtrelerı goruytorum.hatta sehır dısı 6 vıtes 2000rpm gecmemek kaydı ıle 4.7 lıtrelerın de altına ınebıldım(lastık basınclarına dıkkat etmek lazım)

    ekleme:kalıte olarak yarıs cıdden ıyı.belkıde fransa montajlı oldugundandır bılınmez 80 bın ı devırdım lakın ıc mekandan ses gelmıyor.asla fanatıklık olarak algılamayın ama arkadasımın fluance sı daha yenı olmasına ragen ıc mekandan cık vıyk ses gelmekte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 31 Temmuz 2012; 21:48:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg945671

    Toyotayi japonlar kötüleyin Fransız falan gibi saçma seyler önermeyelim 1.2 jetta alırken iyi de sıra buna gelince performanssiz oluyor.

    1.2 tsi, 1.33 Toyota motorunu 5'e katlar.

    1.2 tsi'nin dengi, 1.6'lardır. Günlük kullanım bandında ise 2.0'lar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg945671

    Toyotayi japonlar kötüleyin Fransız falan gibi saçma seyler önermeyelim 1.2 jetta alırken iyi de sıra buna gelince performanssiz oluyor.

    1.2 tsi, 1.33 Toyota motorunu 5'e katlar.

    1.2 tsi'nin dengi, 1.6'lardır. Günlük kullanım bandında ise 2.0'lar...

    hatta 1.2 tsi dört zamanı iki çevrimde tamamladığı için 2.4 litreye tekabül eder hakkını yemeyelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg945671

    Toyotayi japonlar kötüleyin Fransız falan gibi saçma seyler önermeyelim 1.2 jetta alırken iyi de sıra buna gelince performanssiz oluyor.

    1.2 tsi, 1.33 Toyota motorunu 5'e katlar.

    1.2 tsi'nin dengi, 1.6'lardır. Günlük kullanım bandında ise 2.0'lar...

    1.2tsi 2.0lt gunluk bu uc kelimenin aciklamasi nedir anlamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben bu sert plastik kısmına baya bi takılmaya başladım kaç kişi acaba sert plastikli toyota kullandıda tıkırtı ve ses yaptığından şikayet ediyor verso ve hilüx adventurum var hilüxle çoğunluk arazideyim 6 yıllık araç ve o sert plastik denilen dashborddan hiç bir ses gelmiyor hakez 2010 model versoda aynı şekil bu iddiada bulanan arkadaşlar ya afki konuşuyorlar yada kendi arabalarını yüceltmeye çalışıyorlar nedense hepbunu vovoscular yapıyor bunun için ben vovvos dan örnek vereyim amcaoğlunun golf altısından 150 km arka koltukta oturdum bana araka süspansiyon sistemi gürültülü geldi ve kapı döşemeleri ses yapıyordu araç 2008 model belkide onun aracına hastır yinede genelleme yapmak istemiyorum ben beğenmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123
    ...
    1.2 tsi'nin dengi, 1.6'lardır. Günlük kullanım bandında ise 2.0'lar...

    hatta 1.2 tsi dört zamanı iki çevrimde tamamladığı için 2.4 litreye tekabül eder hakkını yemeyelim


    Aferin işi çözmüşsünüz.(TSI'den bahsediyoruz, Wankel'den değil.)


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE
    1.2tsi 2.0lt gunluk bu uc kelimenin aciklamasi nedir anlamadim


    1.2 Tsi 1.550-4.100rpm arasında, yani günlük kullanım bandında, kesintisiz 175nm tork veriyor. Çoğu kullanıcı da, araç kullanırken 3.000rpm'i bile aşmaz. Bu devirlerdeki torku da, yaklaşık olarak 2.0 atmosferik ile aynı olduğundan alınan güç aynıdır.

    Ama 4.000rpm'i geçince, 1.6 atmosferikler de(125+bg olanlar), 2.0 atmosferikler de Tsi'ye fark atar.




  • Bir kaç ay önce c segmenti dizel arabamı eskidiği için yenisi ile değiştirmek istedim. Bu sebeple bir sürü bayi gezdim.
    Aracımın üstüne çok koyacak durumum olmadığı için 35-40 aralığında C segmenti araçlara baktım.
    Kendi izlenimlerimden bahsetmek istiyorum belki işinize yarar diye.
    C segmentinde beğendiğim araçlar
    Aracımı değiştirdiğime değecek 3 araç gördüm;
    Golf, C4 ve Focus oldu.
    Bunun dışında değerlendirebilir araçlar;Astra, Cruze ve Auris
    Bu araçlarla ilgili bahsetmek gerekirse
    Öncelikle golf gerçekten kaliteli ama az yakan yeni teknoloji bir motor ve azıcık donanım olsun derseniz 1.4tsi comfortline almanız lazım ve bu araç 44 bin lira o sebeple eledim.
    C4 güzel araç fakat 1.4 benzinli araç elinizde kalır. Satarken çok zarar ettirmesi muhtemel bir araç. C4te dizel almak doğrudur fakat onunda fiyatı 46binlerde.
    Focus yine güzel ama anlamsız derecede pahalı olduğu için eledim.
    Oradan Cruze'a baktım. Güzel bir araç ama yakıt gözümü korkuttu ve eşim sedan araç istemedi kullanmak zor olur diye onun için eledim.
    Astradan ümitliydim fakat yukarıda bahsedilen 1.6 edition 38 inlik araç gelmiyor dedi bayi.
    Yani kısaca 40liranın üstüne çıkmadan astra almak imkansız. O sebeple eledim.
    Kaldı bir tek auris, auris şuanda bu sınıfta bu paraya bence tam fiyat/performans aracı.
    Sebebini şöyle anlatayım;
    40 liranın altında satın alınabilecek(yani türkiyeye gelen 3 araç var)
    golf c4 auris.
    C4ün tek avantajı kasasının yeni olması onun dışındaki kriterlerde(2.el, donanım diğer araçlardan geride kalıyor).
    Golf güzel araç fakat 1.6 hitler çok yakıyor. Artı araç kara borsa bulmak çok zor.
    Auris donanım olarak 3ü arasında en tatmin edici olan, az yakıyor, fiyat olarak en uygunu, fransız bir araç yerine toyota sahibi olmak daha güven veriyor. Ayrıca kendini kanıtlamış araç yarın Allah korusun bir hastalık filan olsa ani paraya ihtiyacınız olsa, piyasasıın 2 lira altına 1-2 günde satılır kolaylıkla.
    Bu sebeplerden şuan bu paraya bence en mantıklı araç.
    Eksisi yokmu tabiki var;
    -esp
    -güçsüz performans

    artıları
    -FİYAT
    -donanım
    -toyota güvencesi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123


    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123
    ...
    1.2 tsi'nin dengi, 1.6'lardır. Günlük kullanım bandında ise 2.0'lar...

    hatta 1.2 tsi dört zamanı iki çevrimde tamamladığı için 2.4 litreye tekabül eder hakkını yemeyelim


    Aferin işi çözmüşsünüz.(TSI'den bahsediyoruz, Wankel'den değil.)


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE
    1.2tsi 2.0lt gunluk bu uc kelimenin aciklamasi nedir anlamadim


    1.2 Tsi 1.550-4.100rpm arasında, yani günlük kullanım bandında, kesintisiz 175nm tork veriyor. Çoğu kullanıcı da, araç kullanırken 3.000rpm'i bile aşmaz. Bu devirlerdeki torku da, yaklaşık olarak 2.0 atmosferik ile aynı olduğundan alınan güç aynıdır.

    Ama 4.000rpm'i geçince, 1.6 atmosferikler de(125+bg olanlar), 2.0 atmosferikler de Tsi'ye fark atar.

    toyotanın 1.6 motoru 132 bg güç 165 nm tork verir , bu 1.2 tsi(100 bg 175 tork ) neymiş böyle 2.0 motorlara felan denk geliyormuş

    fazla uçuyorsunuz bence .




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.