Şimdi Ara

toyota auris 1.33 kız kardeşime alacağız ne dersiniz?.... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
8.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    toyotanın 1.6 motoru 132 bg güç 165 nm tork verir , bu 1.2 tsi(100 bg 175 tork ) neymiş böyle 2.0 motorlara felan denk geliyormuş

    fazla uçuyorsunuz bence .


    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    1.2 Tsi 1.550-4.100rpm arasında, yani günlük kullanım bandında, kesintisiz 175nm tork veriyor. Çoğu kullanıcı da, araç kullanırken 3.000rpm'i bile aşmaz. Bu devirlerdeki torku da, yaklaşık olarak 2.0 atmosferik ile aynı olduğundan alınan güç aynıdır.

    Ama 4.000rpm'i geçince, 1.6 atmosferikler de(125+bg olanlar), 2.0 atmosferikler de Tsi'ye fark atar.




  • güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Sadece ekonomi için de araba alnımaz, o zaman gidip 1 litre 107 alalım en iyisi o.

    Auris özellkile Astra J'ye Golf'e göre biraz B sınıfı kalır.

    Neden mi ?

    Arka süspansiyon sistemi burulma kirişlidir ve bu sınıfta sadece Toyota modellerine has bir durum bu.Yol tutuş vasat ve konfor olarak da öyle üst seviye falan değildir.

    Yalıtım namına da çok bir şey beklemeyin Toyotalardan.

    Dashboard malzeme kalitesi de yetersizdir, paso sert plastik ve tıkırtı ihtimali yüksektir.

    İşçilik olarak da zayıf.

    Golf 6'dan inip Auris'e binince emin olun tam bir boşluğa düşmüş hissi oluşuyor insanda.


    dediklerinize aynen katılıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Sadece ekonomi için de araba alnımaz, o zaman gidip 1 litre 107 alalım en iyisi o.

    Auris özellkile Astra J'ye Golf'e göre biraz B sınıfı kalır.

    Neden mi ?

    Arka süspansiyon sistemi burulma kirişlidir ve bu sınıfta sadece Toyota modellerine has bir durum bu.Yol tutuş vasat ve konfor olarak da öyle üst seviye falan değildir.

    Yalıtım namına da çok bir şey beklemeyin Toyotalardan.

    Dashboard malzeme kalitesi de yetersizdir, paso sert plastik ve tıkırtı ihtimali yüksektir.

    İşçilik olarak da zayıf.

    Golf 6'dan inip Auris'e binince emin olun tam bir boşluğa düşmüş hissi oluşuyor insanda.


    dediklerinize aynen katılıyorum :)

    Konfor olarak auris geride fakat suspansiyon tam bağımsız olmamasına rağmen ikisindende iyi yol tutusu vae

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Sadece ekonomi için de araba alnımaz, o zaman gidip 1 litre 107 alalım en iyisi o.

    Auris özellkile Astra J'ye Golf'e göre biraz B sınıfı kalır.

    Neden mi ?

    Arka süspansiyon sistemi burulma kirişlidir ve bu sınıfta sadece Toyota modellerine has bir durum bu.Yol tutuş vasat ve konfor olarak da öyle üst seviye falan değildir.

    Yalıtım namına da çok bir şey beklemeyin Toyotalardan.

    Dashboard malzeme kalitesi de yetersizdir, paso sert plastik ve tıkırtı ihtimali yüksektir.

    İşçilik olarak da zayıf.

    Golf 6'dan inip Auris'e binince emin olun tam bir boşluğa düşmüş hissi oluşuyor insanda.


    dediklerinize aynen katılıyorum :)

    Konfor olarak auris geride fakat suspansiyon tam bağımsız olmamasına rağmen ikisindende iyi yol tutusu vae

    astranın süspansiyon sistemi “Watt’s Bağlantılı” Arka Süspansiyon Opel Astra’nın benzersiz arka süspansiyonu, Watt’s bağlantılı bir bileşik krank milinden oluşuyor. Watt’s bağlantısı prensibi 200 yılı aşkın bir süredir bilinmesine rağmen, bugüne kadar genellikle yarış otomobillerinde kullanılıyordu. Aslında prensip oldukça açık.

    Aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlaması.
    aurisi 1 sene kullandım astrayı 3 aydır kullanıyorum aynı yolda aynı şartlarda auris 40 km hızla döndüğümde burnunu atarken astra 60 km hızda girdiği gibi çıkıyor aynı virajı bunu arabanın içinde oturanlarda çok rahat bir şekilde hissedebiliyor.herkesin yol tutuştan anladığı şey farklı olabilir.düz yolda ikisindede sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Sadece ekonomi için de araba alnımaz, o zaman gidip 1 litre 107 alalım en iyisi o.

    Auris özellkile Astra J'ye Golf'e göre biraz B sınıfı kalır.

    Neden mi ?

    Arka süspansiyon sistemi burulma kirişlidir ve bu sınıfta sadece Toyota modellerine has bir durum bu.Yol tutuş vasat ve konfor olarak da öyle üst seviye falan değildir.

    Yalıtım namına da çok bir şey beklemeyin Toyotalardan.

    Dashboard malzeme kalitesi de yetersizdir, paso sert plastik ve tıkırtı ihtimali yüksektir.

    İşçilik olarak da zayıf.

    Golf 6'dan inip Auris'e binince emin olun tam bir boşluğa düşmüş hissi oluşuyor insanda.


    dediklerinize aynen katılıyorum :)

    Konfor olarak auris geride fakat suspansiyon tam bağımsız olmamasına rağmen ikisindende iyi yol tutusu vae

    astranın süspansiyon sistemi “Watt’s Bağlantılı” Arka Süspansiyon Opel Astra’nın benzersiz arka süspansiyonu, Watt’s bağlantılı bir bileşik krank milinden oluşuyor. Watt’s bağlantısı prensibi 200 yılı aşkın bir süredir bilinmesine rağmen, bugüne kadar genellikle yarış otomobillerinde kullanılıyordu. Aslında prensip oldukça açık.

    Aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlaması.
    aurisi 1 sene kullandım astrayı 3 aydır kullanıyorum aynı yolda aynı şartlarda auris 40 km hızla döndüğümde burnunu atarken astra 60 km hızda girdiği gibi çıkıyor aynı virajı bunu arabanın içinde oturanlarda çok rahat bir şekilde hissedebiliyor.herkesin yol tutuştan anladığı şey farklı olabilir.düz yolda ikisindede sorun yok.

    Aurisin yüksekliği biraz fazla, oturma pozisyonu da yüksek. Biraz jipimsi hava veriyor bu nedenle yol tutuşu iyi olsa bile hissettirmiyor. Astra kadar iyi yol tutuşu yoktur ama abarttığınız kadar da kötü değil. Astra ile 60'la girdiğiniz viraja aurisle 55km hızla her türlü girersiniz.




  • Orijinalden alıntı: uurum



    Aurisin yüksekliği biraz fazla, oturma pozisyonu da yüksek. Biraz jipimsi hava veriyor bu nedenle yol tutuşu iyi olsa bile hissettirmiyor. Astra kadar iyi yol tutuşu yoktur ama abarttığınız kadar da kötü değil. Astra ile 60'la girdiğiniz viraja aurisle 55km hızla her türlü girersiniz.

    yükseklikle alakalı bir durum olabilir ama 2006-2011 toyota versom vardı bunlarında yol tutuşu gayet güzeldi hatta auristen iyi mpv olmalarına rağmen aurisin yol tutuşu clio gibi kötü değil ama çok güvenilirde değil auris alınacaksa kesinlikle vsc li alınmalı.kocaelilisiniz galiba yahyakaptandan konak hastanesine giderken köprünün altındaki virajda test edebilirsiniz aurisi sonra astrayı demek istediğimi anlarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi braveheart4141 -- 3 Ağustos 2012; 10:08:43 >
  • kimisi opel falan demiş ama bakmayın onlara siz. Bir Opel hiç bir zaman Toyota kadar olamaz!!!!!!

    Ama Aurisin kasası yakın zamanda değişecek. onu göz önüne almanızı tavsiye ederim.
    Yeni Civic listenizde olsun. Bütçede arttırma yapabilirseniz. Jetta da iyidir siz bakmayın kalitesiz falan dediklerine.
  • Aurisin konforunu eleştirenler var hala hatta abartanlar...Sadece gülerek okudum yorumları

    2012 Aurisim var...Konforu güzel , yalıtımı çok iyi ses gelmiyor , usb-bluetooth-elektrikli aynalar - 7havayastığı var en standart modelde bile , yol tutuşuda gayet iyi 150km hızla bile giderken manevraları güzel..Yakıtta tasarruflu benzinliye göre..

    Eksisi 1.33 olduğundan rampalarda ve kalkışlarda yaaş kalıyor 1.6'ya göre ,
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.