Şimdi Ara

Toyota avensis 2001 2.0 d4 uzun yol tecrübelerim.(Bitlis - İstanbul eklendi.) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
3.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 tsi dengi bir motor'dan sonrasını okumanıza gerek yok arkadaşlar.

    Klasik bir vw şakşakçısı daha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Verileriniz çok güzel. Ben İstanbul içi o değerleri yakalayamıyorum.

    Otomatiği nasıl, memnun musunuz? 120 - 130km ile giderken kaç bin devir çeviriyor?

    Bunu bende merak ediyorum
    Seviyorum böyle kimsenin bakmadigi konforlu dolu geniş araçları
    Yeni boş araba olacagina eski dolu araç olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    120 km hızda tam 3000 devir çeviriyor
    eşim otomatik kullanabildiği için ailemiz de 4 kişi olduğu için tercih ettim.
    haftasonları kullanıldığı için benzinden ödün verdim.
    corolla 1.6 otomatik 30bin tl tüketim 9 litre
    avensis 2.0 otomatik 20bin tl tüketim 8.5 litre

    benzine para vermeye razıyım, sonuçta min 7-8 bin oynuyor araba fiyatları arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_MuKa


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Verileriniz çok güzel. Ben İstanbul içi o değerleri yakalayamıyorum.

    Otomatiği nasıl, memnun musunuz? 120 - 130km ile giderken kaç bin devir çeviriyor?

    Bunu bende merak ediyorum
    Seviyorum böyle kimsenin bakmadigi konforlu dolu geniş araçları
    Yeni boş araba olacagina eski dolu araç olsun

    Araba donanım olarak çok iyi.

    4 hava yastığı, abs, vsc(esp), otomatik klima, far yıkama gibi özellikler var. Zaten geniş, konforlu araba. Ebat olarak çok büyük olmadığı için şehir içi kullanımı da rahat. O yüzden tavsiye ederim. Ama ağırlıklı şehir içi kullanıyorsanız çok yakar, onu belirteyim. İstanbul içi ortalama 25km hızda 9,5 10litre yakıyor. O hızda az yakan araba zaten fazla yok(hibritler hariç) o yüzden onu da dert etmiyorum.




  • Yol bilgisayarı rakamlarına aldanma hocam. Belirttigin koşullarda benim mazda 6.2 -6.3 civarı gösteriyor. Lpg ölçümünde bu degerin %40 fazlasını yakıyor. Benzin gerçek değeride en az %10 fazladır.
    Depoyu tekrar doldur ve hesapla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    Muadili olan verim fakiri fsi motora karşı, atmosferik ve direkt enjeksiyon ile bu derece ekonomi yapılabilen motora 1.2 tsi ın kullandığı turbo basıncının yaklaşık yarı basıncında çalışan bir turboyu takın. O 3 maddeyi de unutursunuz. Turboyu takınca araç mühendislik harikası olmuyor. Tsi motordan turboyu çıkarınca ortaya çıkan fsi motorun içler acısı hali ortada.




  • Hocam kaale aldığınıza bile değmez.

    1.2 tsi'yi 2.0 atmosferikten üstün gören bir zat.

    2.0 avensis 150hp, 204nm tork. 0 - 100 9.1 saniye.

    1.2 tsi 105hp, 175nm tork. Hiç bir şartta kıyaslanmaz bile.

    1.4 tsi 140hp olanı getirsen ancak kıyaslanır. Onun da 100km'den sonra fazla şansı yok. Kalkışta geçer ama 3. viteste 160km'ye kadar uzatırsın atmosferiği, o zaman plaka okumaya başlar.

    Tsi'ciler şunu unutuyor. Bahsi geçen avensis 202bin km'de. Bahsettikleri tsi'ler 202bin km'ye gelene kadar ne kadar masraf çıkarak orası meçhul. Şimdi bir şakşakçı daha gelir tsi'ler daha sorunsuz atmosferikten demeye başlar.
  • nefessiz araba, rampalarda cliolar getzler bunu makaraya alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hocam kaale aldığınıza bile değmez.

    1.2 tsi'yi 2.0 atmosferikten üstün gören bir zat.

    2.0 avensis 150hp, 204nm tork. 0 - 100 9.1 saniye.

    1.2 tsi 105hp, 175nm tork. Hiç bir şartta kıyaslanmaz bile.

    1.4 tsi 140hp olanı getirsen ancak kıyaslanır. Onun da 100km'den sonra fazla şansı yok. Kalkışta geçer ama 3. viteste 160km'ye kadar uzatırsın atmosferiği, o zaman plaka okumaya başlar.

    Tsi'ciler şunu unutuyor. Bahsi geçen avensis 202bin km'de. Bahsettikleri tsi'ler 202bin km'ye gelene kadar ne kadar masraf çıkarak orası meçhul. Şimdi bir şakşakçı daha gelir tsi'ler daha sorunsuz atmosferikten demeye başlar.

    Tsı motor maksimum torku düşük devirde verir; 2.0 atmosferikle yokuşa devirsiz girerseniz bayılır, 1.2 tsı bayılmaz.

    Yine tsı motorda baskı altındaki aksam karbon çeliğinden olduğu için atmosferiğe nazaran çok daha uzun ömürlüdür.

    Fakat 130-140 üzeri süratlerde 2.0 atmosferik 1.2 tsı ı yırtınarak geçer, ona hak veriyorum. Ancak bu ihtimali her zaman denk getiremessiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam elinize emeginize saglik cok guzel bir paylasim olmus ayni arabadan bendede var hatta rengi dahi ayni gercekten o gucune konforuna gore yakiti cok cok iyi kesinlikle tavsiye edilecek bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devirli yürüyor dediydim benzinli meğer
  • 2.0 atmosferikler yeri gelir bağırır ama mutlaka yürür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hocam kaale aldığınıza bile değmez.

    1.2 tsi'yi 2.0 atmosferikten üstün gören bir zat.

    2.0 avensis 150hp, 204nm tork. 0 - 100 9.1 saniye.

    1.2 tsi 105hp, 175nm tork. Hiç bir şartta kıyaslanmaz bile.

    1.4 tsi 140hp olanı getirsen ancak kıyaslanır. Onun da 100km'den sonra fazla şansı yok. Kalkışta geçer ama 3. viteste 160km'ye kadar uzatırsın atmosferiği, o zaman plaka okumaya başlar.

    Tsi'ciler şunu unutuyor. Bahsi geçen avensis 202bin km'de. Bahsettikleri tsi'ler 202bin km'ye gelene kadar ne kadar masraf çıkarak orası meçhul. Şimdi bir şakşakçı daha gelir tsi'ler daha sorunsuz atmosferikten demeye başlar.

    Tsı motor maksimum torku düşük devirde verir; 2.0 atmosferikle yokuşa devirsiz girerseniz bayılır, 1.2 tsı bayılmaz.

    Yine tsı motorda baskı altındaki aksam karbon çeliğinden olduğu için atmosferiğe nazaran çok daha uzun ömürlüdür.

    Fakat 130-140 üzeri süratlerde 2.0 atmosferik 1.2 tsı ı yırtınarak geçer, ona hak veriyorum. Ancak bu ihtimali her zaman denk getiremessiniz.

    2.0 atmosferik motor nasıl yokuşta bayılıyor onu anlamadım ? Açıklayabilir misiniz ?

    Tamam 1.2 Tsi çok güzel bir motor tork da 105 nm ama Toyota da sonuçta 2.0 motor bir araba.

    Bu arada Toyota fanatiği falan da değilim, sakın öyle sanmayın. :) Sadece sormak istedim.




  • Her motoru artık 1,2 tsi ile karşılaştırıyor forumdakiler neden...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    13 yaşında,atmosferik ve 202.000 olan bir araç TSI ile benzer değerler yakalıyorsa ortada alkışlanması gereken bir gerçek vardır.




  • Başkasının ihtiyacına göre değil,kendi ihtiyacınıza göre araç almış mutlu mesut kullanıyorsunuz, tebrik ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hocam kaale aldığınıza bile değmez.

    1.2 tsi'yi 2.0 atmosferikten üstün gören bir zat.

    2.0 avensis 150hp, 204nm tork. 0 - 100 9.1 saniye.

    1.2 tsi 105hp, 175nm tork. Hiç bir şartta kıyaslanmaz bile.

    1.4 tsi 140hp olanı getirsen ancak kıyaslanır. Onun da 100km'den sonra fazla şansı yok. Kalkışta geçer ama 3. viteste 160km'ye kadar uzatırsın atmosferiği, o zaman plaka okumaya başlar.

    Tsi'ciler şunu unutuyor. Bahsi geçen avensis 202bin km'de. Bahsettikleri tsi'ler 202bin km'ye gelene kadar ne kadar masraf çıkarak orası meçhul. Şimdi bir şakşakçı daha gelir tsi'ler daha sorunsuz atmosferikten demeye başlar.

    Tsı motor maksimum torku düşük devirde verir; 2.0 atmosferikle yokuşa devirsiz girerseniz bayılır, 1.2 tsı bayılmaz.

    Yine tsı motorda baskı altındaki aksam karbon çeliğinden olduğu için atmosferiğe nazaran çok daha uzun ömürlüdür.

    Fakat 130-140 üzeri süratlerde 2.0 atmosferik 1.2 tsı ı yırtınarak geçer, ona hak veriyorum. Ancak bu ihtimali her zaman denk getiremessiniz.

    2.0 atmosferik motor nasıl yokuşta bayılıyor onu anlamadım ? Açıklayabilir misiniz ?

    Tamam 1.2 Tsi çok güzel bir motor tork da 105 nm ama Toyota da sonuçta 2.0 motor bir araba.

    Bu arada Toyota fanatiği falan da değilim, sakın öyle sanmayın. :) Sadece sormak istedim.

    Arabayı kullanmadığı, hayatında binmediği belli. Binse zaten böyle konuşmazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boss___

    Hocam elinize emeginize saglik cok guzel bir paylasim olmus ayni arabadan bendede var hatta rengi dahi ayni gercekten o gucune konforuna gore yakiti cok cok iyi kesinlikle tavsiye edilecek bir araba

    Aynen hocam. Corolladan daha uyguna avensis alabiliyorsunuz ki corollalar daha az yakmıyor. Lpg uyumu var sadece.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Doğru diyosunuz hocam aynı paraya daha donanımlı konfurlu araba varken millet almıyor cok yakacak sanıyolar buda bize yarıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biran dizel sandim , dizele 6.6 iyi mi diyorlar dedim

    Benzinli için güzel ben olsam lpg atar keyfime bakarım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.