Şimdi Ara

Toyota avensis 2001 2.0 d4 uzun yol tecrübelerim.(Bitlis - İstanbul eklendi.) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
3.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Biran dizel sandim , dizele 6.6 iyi mi diyorlar dedim

    Benzinli için güzel ben olsam lpg atar keyfime bakarım .

    d4 motorlar lpg ile tam uyumlu değil. Ya eski sistem lpg takıyorlar ya da sıvı sistem. Eski sistemi çok istemiyorum sıvı sistem de pahalı. Çok yol yapmadığım için gerek duymuyorum şimdilik. İleride daha iyi sistemler çıkarsa ve uygun olursa düşünülebilir.
  • eski ve 5 vites 2.0 motor göre iyi bence
  • Paylaşım için teşekkürler.
    Ama ben yakıt tüketimini iyi bulmadım.
    Yolun Ankaraya kadar olan kısmını neredeyse ezbere bilirim belki 100 defa gidip gelmişimdir.(yakıt tüketimleri konusunda da hassasımdır) Yolun o kısmında 107 km hızla 6,9 litre tüketim bence benzinli bir araç için normal bir tüketim değeridir. Araç dizelse bu tüketim için tek söylenecek şey var oda kötü bir tüketim değeri olduğu.
    Ankaradan sonra ise maraşa kadar rakımda lehinize dolaysıyla bu noktada da yolu 6,6 litrelik bir değerle tamamlamış olmanızda bence iyi bir değer değil.
    Klasik 1.6 benzinli bir araç aynı yolda peşinizden gelseydi aynı tüketimi sergilerdi diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 18 Eylül 2014; 10:50:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Paylaşım için teşekkürler.
    Ama ben yakıt tüketimini iyi bulmadım.
    Yolun Ankaraya kadar olan kısmını neredeyse ezbere bilirim belki 100 defa gidip gelmişimdir.(yakıt tüketimleri konusunda da hassasımdır) Yolun o kısmında 107 km hızla 6,9 litre tüketim bence benzinli bir araç için normal bir tüketim değeridir. Araç dizelse bu tüketim için tek söylenecek şey var oda kötü bir tüketim değeri olduğu.
    Ankaradan sonra ise maraşa kadar rakımda lehinize dolaysıyla bu noktada da yolu 6,6 litrelik bir değerle tamamlamış olmanızda bence iyi bir değer değil.
    Klasik 1.6 benzinli bir araç aynı yolda peşinizden gelseydi aynı tüketimi sergilerdi diye düşünüyorum.



    Tüm şartları gözönünde bulundurmak lazım.

    Bagajım tam doluydu, arka koltuk aralarında da valiz ve eşyalar vardı.

    Araç 2001 model ve 202bin km'de. 5 ileri vitesli. Sonuçta eski bir teknoloji.

    Maraşın rakımı daha düşük ama yollar süper değil. Çoğu yer çakıl asfalt yer yer çalışmalar vardı. Ayrıca 6.6 ortalama ankara - maraş arası değil. İstanbul - Maraş genel ortalaması. Ankaradan maraşa 6,3 - 6,4 ortalama ile gelmiş demektir.

    Klasik 1.6 motor, 6 ileri vitesli bir araç daha az yakabilirdi bence de. Ama aynı yakması bile 2.0 için başarı değil mi? 2001 corolla da var bizde. O yolda o hızda o kadar yakması imkansız. En az yarım litre daha fazla yakardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Paylaşım için teşekkürler.
    Ama ben yakıt tüketimini iyi bulmadım.
    Yolun Ankaraya kadar olan kısmını neredeyse ezbere bilirim belki 100 defa gidip gelmişimdir.(yakıt tüketimleri konusunda da hassasımdır) Yolun o kısmında 107 km hızla 6,9 litre tüketim bence benzinli bir araç için normal bir tüketim değeridir. Araç dizelse bu tüketim için tek söylenecek şey var oda kötü bir tüketim değeri olduğu.
    Ankaradan sonra ise maraşa kadar rakımda lehinize dolaysıyla bu noktada da yolu 6,6 litrelik bir değerle tamamlamış olmanızda bence iyi bir değer değil.
    Klasik 1.6 benzinli bir araç aynı yolda peşinizden gelseydi aynı tüketimi sergilerdi diye düşünüyorum.



    Tüm şartları gözönünde bulundurmak lazım.

    Bagajım tam doluydu, arka koltuk aralarında da valiz ve eşyalar vardı.

    Araç 2001 model ve 202bin km'de. 5 ileri vitesli. Sonuçta eski bir teknoloji.

    Maraşın rakımı daha düşük ama yollar süper değil. Çoğu yer çakıl asfalt yer yer çalışmalar vardı. Ayrıca 6.6 ortalama ankara - maraş arası değil. İstanbul - Maraş genel ortalaması. Ankaradan maraşa 6,3 - 6,4 ortalama ile gelmiş demektir.

    Klasik 1.6 motor, 6 ileri vitesli bir araç daha az yakabilirdi bence de. Ama aynı yakması bile 2.0 için başarı değil mi? 2001 corolla da var bizde. O yolda o hızda o kadar yakması imkansız. En az yarım litre daha fazla yakardı.


    Tabiki tüm şartları göz önünde bulundurarak bu yorumu yaptım zaten.
    Aracın 2.0 olarak bu tüketimi sağlaması bence başarı değil ha benzinli olsaydı başarı derdim ama araç dizel ve bence verimsiz bir motora sahip.
    (tartışmak için yazmıyorum kendi kanatim bu yönde)

    geçen sene kendi aracımla 2 kez kocaelinden ankaraya otobanda gelmiştim o zamanlarda forumda kendi konusunda durumları paylaşmıştım aşağıya alıntıladım .




    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    dün bayram için otobandan ankaraya geldik arabada 3 yetişkin 2 çocuk vardı ve bagaj ile arabanın içerisi full doluydu.
    yolculuğun tamamında klima açıktı. gerede ayrımına yaklaşırken trafik durdu 7 km lik yolu 1 saatte aldık yolculuğun tamamında 120 km nin hiç altına inilmedi (bolu tüneli hariç) bu şartlar altında 6,5 litre ortalama yakıt tükettik
    bence tek kelime ile mükemmel bir değer.
    arabadaki kişilerden biriside 1,6 megane 3 bva sahibi bir şahıstı yakıt tükemtine gerçekten hayret etti.

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x
    aynı yolu 3 yetişjin 2 küçük çocuk ve full bagzj ileklima yolum 1\3 unde açık olmak üzere 130-170 km arası süratlerde (ortalama hız 118 km) geldim ortalama tüketim 7,1 litre oldu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 18 Eylül 2014; 11:29:55 >




  • Araç benzinli zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Araç benzinli zaten.

    konu başlığını d4-d diye algılamışım (sabah kalkar kalkmaz foruma bakınca böyle oldu kusura bakmayın) ben şimdiye kadar araç d4-d diye yorum yapıyordum.
    o halde yukarıda da dediğim gibi güzel değerler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 18 Eylül 2014; 11:41:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydincell -- 18 Eylül 2014; 13:00:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hocam kaale aldığınıza bile değmez.

    1.2 tsi'yi 2.0 atmosferikten üstün gören bir zat.

    2.0 avensis 150hp, 204nm tork. 0 - 100 9.1 saniye.

    1.2 tsi 105hp, 175nm tork. Hiç bir şartta kıyaslanmaz bile.

    1.4 tsi 140hp olanı getirsen ancak kıyaslanır. Onun da 100km'den sonra fazla şansı yok. Kalkışta geçer ama 3. viteste 160km'ye kadar uzatırsın atmosferiği, o zaman plaka okumaya başlar.

    Tsi'ciler şunu unutuyor. Bahsi geçen avensis 202bin km'de. Bahsettikleri tsi'ler 202bin km'ye gelene kadar ne kadar masraf çıkarak orası meçhul. Şimdi bir şakşakçı daha gelir tsi'ler daha sorunsuz atmosferikten demeye başlar.

    Tsı motor maksimum torku düşük devirde verir; 2.0 atmosferikle yokuşa devirsiz girerseniz bayılır, 1.2 tsı bayılmaz.

    Yine tsı motorda baskı altındaki aksam karbon çeliğinden olduğu için atmosferiğe nazaran çok daha uzun ömürlüdür.

    Fakat 130-140 üzeri süratlerde 2.0 atmosferik 1.2 tsı ı yırtınarak geçer, ona hak veriyorum. Ancak bu ihtimali her zaman denk getiremessiniz.

    2.0 atmosferik motor nasıl yokuşta bayılıyor onu anlamadım ? Açıklayabilir misiniz ?

    Tamam 1.2 Tsi çok güzel bir motor tork da 105 nm ama Toyota da sonuçta 2.0 motor bir araba.

    Bu arada Toyota fanatiği falan da değilim, sakın öyle sanmayın. :) Sadece sormak istedim.

    Arabayı kullanmadığı, hayatında binmediği belli. Binse zaten böyle konuşmazdı.

    Yani.




  • Güzel değerler hem 2.0 hemde benzinli bir araç zaten avensislerin hastasıyım Ben kuşadasından izmire dolu bagaj ve 5 kişi ile otobandan 6.6 ortalama ile geldim araç 1.6 benzinli focus sizin avensis 5 falan yapardı heralde.. :)
  • Güncel veriler eklendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    1.2 TSİ motorun yağ yakmasından haberiniz var mı ? yada 107 km ortalama hızla en az 7 litre yakacağından haberiniz var ? tahminimce yok o zaman bence uzatmanın da anlamı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    1.2 TSİ motorun yağ yakmasından haberiniz var mı ? yada 107 km ortalama hızla en az 7 litre yakacağından haberiniz var ? tahminimce yok o zaman bence uzatmanın da anlamı yok

    Şirkette 1.2 ve 1.4 tsı ik araç daha var 1 gram yağ yakarsa bir tanede size alırım. Sadece 1.4 140 hp olanlarda (polo gtı) yağ yakmayı duydum onuda görmedim. Gözümün önündeki 3 tsı araçta özel dikkat ediyorum bir milim yağ yakma yok. Siz ya forumun ergenlerinden duydunuz yada bahsi geçen aracın başka bir derdi vardır. 1.2 tsı asla yağ yakmaz.

    Bir ilave: yağı bp istasyonundaki castrol yetkili bayinden alıyorum, 5w 30 castrol edge, bunda sıfır hata. Ama sağda solda sanayide teneke yağlar ve korsan yağlar yakarmı yakmazmı açıkçası onu denemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bağkur_borcu -- 22 Eylül 2014; 14:39:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    1.2 TSİ motorun yağ yakmasından haberiniz var mı ? yada 107 km ortalama hızla en az 7 litre yakacağından haberiniz var ? tahminimce yok o zaman bence uzatmanın da anlamı yok

    Şirkette 1.2 ve 1.4 tsı ik araç daha var 1 gram yağ yakarsa bir tanede size alırım. Sadece 1.4 140 hp olanlarda (polo gtı) yağ yakmayı duydum onuda görmedim. Gözümün önündeki 3 tsı araçta özel dikkat ediyorum bir milim yağ yakma yok. Siz ya forumun ergenlerinden duydunuz yada bahsi geçen aracın başka bir derdi vardır. 1.2 tsı asla yağ yakmaz.

    Bir ilave: yağı bp istasyonundaki castrol yetkili bayinden alıyorum, 5w 30 castrol edge, bunda sıfır hata. Ama sağda solda sanayide teneke yağlar ve korsan yağlar yakarmı yakmazmı açıkçası onu denemedim

    Ergenlerden duymadım bizzat vw çalışanıydım daha önce elimden hergün onlarca Tsi motorlu araç geçti dsg problemi ve yağ yakma sıkıntısı birde 1.4 tsı 160 hp tiguanlarda motor problemi ciddi sıklıkla görülüyordu

    Ha ben vw markasını severim ve su anda aracımı sattım vw almayi düşünüyorum ancak bu kadar körü körüne savunmak yanlış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 22 Eylül 2014; 14:44:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    1.2 TSİ motorun yağ yakmasından haberiniz var mı ? yada 107 km ortalama hızla en az 7 litre yakacağından haberiniz var ? tahminimce yok o zaman bence uzatmanın da anlamı yok

    Şirkette 1.2 ve 1.4 tsı ik araç daha var 1 gram yağ yakarsa bir tanede size alırım. Sadece 1.4 140 hp olanlarda (polo gtı) yağ yakmayı duydum onuda görmedim. Gözümün önündeki 3 tsı araçta özel dikkat ediyorum bir milim yağ yakma yok. Siz ya forumun ergenlerinden duydunuz yada bahsi geçen aracın başka bir derdi vardır. 1.2 tsı asla yağ yakmaz.

    Bir ilave: yağı bp istasyonundaki castrol yetkili bayinden alıyorum, 5w 30 castrol edge, bunda sıfır hata. Ama sağda solda sanayide teneke yağlar ve korsan yağlar yakarmı yakmazmı açıkçası onu denemedim

    Ergenlerden duymadım bizzat vw çalışanıydım daha önce elimden hergün onlarca Tsi motorlu araç geçti dsg problemi ve yağ yakma sıkıntısı birde 1.4 tsı 160 hp tiguanlarda motor problemi ciddi sıklıkla görülüyordu

    Ha ben vw markasını severim ve su anda aracımı sattım vw almayi düşünüyorum ancak bu kadar körü körüne savunmak yanlış

    160 lık tiguan motoruna kefil olmam, 1.4 tsı 140 hp ye yağ yakma konusında kefil olmam.

    Ancak 1.2 tsı 105 hp motor yağ yakmıyor, yağda yada araçta başka bir sorun yok ise. Hem vw servisinden hem elimdeki araçlardan hemde şaşmazdaki profesyonel bir expertiz merkezinden teyit ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    Herşey güzelde, 1.2 TSI 500.00 km'ye gider mi motor hiç açmadan turbosu bozulmadan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    Herşey güzelde, 1.2 TSI 500.00 km'ye gider mi motor hiç açmadan turbosu bozulmadan?

    Gidermiş hocam. Birkaç kat daha dayanıklı özel çelikten üretilmiş, daha uzun ömürlüymüş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    Herşey güzelde, 1.2 TSI 500.00 km'ye gider mi motor hiç açmadan turbosu bozulmadan?

    Gidermiş hocam. Birkaç kat daha dayanıklı özel çelikten üretilmiş, daha uzun ömürlüymüş.

    Bakalım göreceğiz. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: bağkur_borcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    tsı ciler basar burayı
    nasıl olur atmosferik motor 3500rpm den sonra şahlanır?
    Atmosferik çöp motordur güya.
    Kim ne derse desin atmosferik bir turbo kadar olmasa da performans yönünden üzmez.

    1-) 1.2 tsı dengi bir motor ama 2.0; hem hantal hem vergisi yüksek

    2-) aynı güzergahı 1.2 tsı çok daha az yakıtla tamamlar

    3-) 0-100 km arası hızlanma gereksinimi daha fazladır, bu konuda 1.2 tsı sizin bu atmosferiği çiğ çiğ yer

    Renkli tv karşısında siyah beyazı savunmak sizinki. Atmosferik motorun modası geçti, o devir kapandı.


    Herşey güzelde, 1.2 TSI 500.00 km'ye gider mi motor hiç açmadan turbosu bozulmadan?

    Nasıl kullanıldığına bağlı. Spor araba gibi kullanılırsa gitmez. Spor araba muamelesi görmüş atmosferik motora sahip binek otoyu 70-100 bin km lerde cihaza bağlatın, eksos tan mavi duman atma yani yağ yağma olayı başlıyor demektir. Ayrıca motorda hırpalanmıştır. Normal (insani şekilde) kullanılırsa yada az zorlanırsa kolay kolay bir şey olmaz. Bakım görmeden beşyüzbine dayanmış tdı gördüm, ilan sitelerinde de 200-300 binlerde tsı araçlar görülebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Guncel veriler:

    Izmit Istanbul arasi sakin kullanim 4.8litre tuketim.

    Son 4 ayin ortalamasi 29km/h ile 8.8 litre.

    Atmosferik cok yakar dusuncesinde olanlar icin guncelliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.