Şimdi Ara

Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı



    Global / Japonya



    Hatırlanacak olursa Toyota, popüler modeli Corolla'nın ismini SUV dünyasıyla buluşturan Corolla Cross modelini geçtiğimiz yıl tanıtmıştı. Şirket şimdi de Corolla Cross'un Japonya'da satılacak versiyonunu çıkardı. Otomobilin tasarımı diğer versiyona göre biraz değişik.



    Corolla Cross özellikleriyle neler sunuyor?



    Toyota Corolla Cross'un global versiyonuyla Japonya versiyonu arasındaki fark en çok ön bölümde göze çarpıyor. Panjur tasarımının tamamen değiştiğini görüyoruz. İlk olarak şirketin Corolla modellerinde (sedan, hatchback, station) kullandığı ön logoyu Corolla Cross'a da uyguladığı dikkat çekiyor. Logonun hemen üzerinde hava girişi görünümü veren ince ve siyah bir panel bulunuyor.



    Ayrıca Bkz.2021 Mercedes EQA Türkiye fiyatı açıklandı: İşte tasarımı ve özellikleri



    İki modelin farları şekil olarak benzese de ünitelerdeki ışık imzasının farklı olduğu görülüyor. Japonya'daki versiyonun üst paketlerinde full LED farlar ve dinamik sinyaller mevcut. Tamamen değişen ön tamponda ise kalın bir çerçeveyle sarılı geniş bir panjur ve kenarlara eklenen yuvarlak sis lambaları yer alıyor. Yandan bakıldığında jant tasarımları dışında iki versiyonun görünümü aynı. Arkada ise stoplar ve tampon kısmında değişiklik yapılmış.



    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı



    Global / Japonya



    İç mekanda Toyota Corolla Cross'un global versiyonundan aşina olduğumuz bir görüntü hakim. 7 inç dijital gösterge ekranı ile 8 inç dokunmatik ekrana ve Android Auto ve Apple CarPlay desteğine sahip multimedya sistemi bu alandaki özelliklerden. Kabini daha ferah hale getiren panoramik cam tavana da sahip olan Corolla Cross'un bagaj hacmi de 487 litreye kadar ulaşıyor, yani global versiyonla aynı.



    Corolla Cross'un Japonya versiyonu 138 beygir güç ve 170 Nm tork üreten 2ZR-FAE 1.8 litre dört silindirli atmosferik motorun hafifçe elden geçirilmiş versiyonunu kullanıyor. Üretilen güç ve tork ön tekerleklere CVT (Super CVT-i) şanzımanla aktarılıyor. Ayrıca 1.8 litre ünite ve iki elektrik motorunu kombinleyen 121 beygirlik hibrit sistem de mevcut.



    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı



    Aracın hibrit versiyonunda önden çekişin yanı sıra E-Four adı verilen elektrikli dört tekerlekten çekiş sistemi de opsiyon olarak tercih edilebiliyor. Corolla Cross'un önden çekişli versiyonunda torsiyon çubuğu kullanılırken dört tekerlekten çekişli versiyonda çift salıncaklı arka süspansiyon (önde McPherson) bulunuyor.



    Corolla Cross Japonya'daki başlangıç fiyatı 1,999,000 Japon yeni (153.636 TL) olacak. En üst versiyonun fiyatıysa 3,199,000 Japon yeni (245.863 TL) olarak açıklandı. Toyota, Corolla Cross için kendi evinde aylık 4,400 adet satış hedefliyor.







    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı
    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı








  • İç mekan gözüme bir kalitesiz gözüktü . Toyatanın en büyük sorunu bu zaten kalitesiz malzeme kullanıyor olması . Bunu alacağınıza toyatanın daha üst seviyeye konumlandırdığı markası Lexus alın daha iyi . Tabi bizim ülke için konuşuyorum . En az 500 binden piyasaya gireceği için bu fiyata rahat 2. el Lexus alirsınız.
  • Türkiye'ye %50'lik dilimde otomatik ve 6 hava yastığı gibi 2021 standartlarını sağlayan bir modeli gelirse piyasayı süpürür atar. Onu da ancak hali hazırdaki kesilmiş 2.0 motor (2021 1.5 motorlar) ile yapabilir gibi. Veya avrupa pazarı için en mantıklı seçenek hatchback'teki 1.2 turbo motoru alıp aynen kullanmak olabilir.

  • İç mekan gözüme bir kalitesiz gözüktü . Toyatanın en büyük sorunu bu zaten kalitesiz malzeme kullanıyor olması . Bunu alacağınıza toyatanın daha üst seviyeye konumlandırdığı markası Lexus alın daha iyi . Tabi bizim ülke için konuşuyorum . En az 500 binden piyasaya gireceği için bu fiyata rahat 2. el Lexus alirsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malzeme kalitesi yine iyi görünmüyor. Güneşin altında bırakınca şu toyotalara binilmiyor ya. O sert plastik nasıl kokuyor öyle tarif edilemez.

    Neyse bu arada toyota da her modelin arkasına corollo yazıyor sonra en çok satan arabamız corollo diyor. Daswagen yazsa en çok satan daswagen da olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bütün modeller croos-over olacak bu gidişle.

  • Bu japon yeni niye böyle anlamıyorum. Abd özelliklemi böyle olmasını istiyor ve niye abd ye bu derece mahkum bir politika izliyorlar anlamak mümkün değil. Yani ben japonları çinlilerden daha çok karakterli kişilikli bulurum ama bu abd mahkumiyeti tuhaf, yani sanayiside iyi gelirleride vs ama ne hikmetse saçma sapan bir güdüm içindeler

  • ŞAKACI kullanıcısına yanıt
    Japonya ABD' nin bir eyaletidir.

  • quote:

    En üst versiyonun fiyatıysa 3,199,000 Japon yeni (245.863 TL) olarak açıklandı.
    üzdü yine...

  • ülkede ki motor hacmine göre vergilendirme bir bitse; 1.8 lt lik motor ne güzel olurdu. Tüketimi 1.6 dan fazla olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orta konsolla bütünleşmeyen, bereket tanrısı gibi ortadan çıkan ekranları sevemedim bir türlü. Bi bütünlüğü yok. Malafat gibi duruyor...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Malzeme kalitesi yine iyi görünmüyor. Güneşin altında bırakınca şu toyotalara binilmiyor ya. O sert plastik nasıl kokuyor öyle tarif edilemez.

    Neyse bu arada toyota da her modelin arkasına corollo yazıyor sonra en çok satan arabamız corollo diyor. Daswagen yazsa en çok satan daswagen da olur.

    Corollo'ya dua et sen bir de güneş altında Golf'ün içine binsen o adi plastiklerin çıkardığı pis kokudan kusarsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 15 Eylül 2021; 14:38:18 >
  • ŞAKACI kullanıcısına yanıt

    Reisimizi gönderelim, onların da 6 sıfırını atsın, şahlanırlar.

  • ŞAKACI kullanıcısına yanıt

    Bence de fazla gelir. Japonya ekonomisi zaten güçlü, yüce reyisle süper güç olur, dünyayı dize getirir. Bence gitsin reyis. Amerika süper güç olacağına japonya olsun. Kılışdar vs konuşur ancak. İş yok onlarda. Reyis halleder o işi. Verelim gitsin. Helali hoş olsun japonlara. Biz doyduk, refaha eriştik, her şeyimiz mikemmel oldu. 6 sıfırı da attık. Daha ne kaldı ki reyisin yapacağı?

  • ahh zavalllım ah durumunuz acınacak halde siz yatıp kalkıp reis fobisi ile yaşıyorsunuz belliki iliklerinize kadar işlemiş böyle hayat geçmez. Şimdi gitse japonyaya sen yapamazsın onsuz özlersin :) baksana her konuya her cümleye reis monte etmişsin haa bu hobidendir fobidendir ama bir şekilde monte etmişsin :) neyse sana hayatında reisinle başarılar :)


    Dikkat et akıncı ve benzeri fobilerinde oluşmasın durumun daha vahim olabilir. :)

  • ŞAKACI kullanıcısına yanıt

    Fobim var zaten. Çok korkuyorum cahil, yobaz, yamyam sürüsünden. Tehlikeli yaratıklar. Bunların bir üst versiyonu taliban, işid falan oluyor işte.

  • Çoğu marka/modelin asya versiyonları da global versiyondan daha oturaklı ve şık oluyor.


    Örn ;

    Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 16 Eylül 2021; 10:11:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir40

    Orta konsolla bütünleşmeyen, bereket tanrısı gibi ortadan çıkan ekranları sevemedim bir türlü. Bi bütünlüğü yok. Malafat gibi duruyor...

    Buna ben de katılıyorum. Sanki aliexpressten ucuz yollu bir tablet almışsın da sonradan eklemişsin gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Micro_Processor -- 16 Eylül 2021; 10:29:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Malzeme kalitesi yine iyi görünmüyor. Güneşin altında bırakınca şu toyotalara binilmiyor ya. O sert plastik nasıl kokuyor öyle tarif edilemez.

    Neyse bu arada toyota da her modelin arkasına corollo yazıyor sonra en çok satan arabamız corollo diyor. Daswagen yazsa en çok satan daswagen da olur.
    Hahahahaha

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.