Şimdi Ara

Toyota GT86 14R60 TRD

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Toyota GT86 14R60 TRD

    Toyota sınırlı sayıda üretilecek olan GT86 14R60 özel versiyonunu tanıttı. TRD tarafından modifiye edilen ve 100 adet üretilecek olan otomobil vites konsolu üzerinde sınırlı üretim plakasına yer veriyor.
    Kaputun altında yapılan değişikler, optimize edilmiş hava girişleri, yüksek akış hava filtresi ve ekstradan yardımcı yağ soğutucu ile donatılmış. Bu değişikliklere rağmen, 2 litre hacimli motorun çıkış gücü 200 beygir ve 205 Nm tork olarak derecelendirilmiştir. Altı vitesli manuel şanzımanla sunulacak araç diğer önemli gelişmeleri sınırlı kaydırmalı diferansiyel, seviye ayarlı süspansiyon sistemi


    http://otogunlukleri.blogspot.com.tr/2014/10/toyota-gt86-14r60-trd.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dirtyharry34 -- 15 Ekim 2014; 12:53:18 >







  • 2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    SUPRA dan sonra daha fazla beklenti içerisindeyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 15 Ekim 2014; 15:10:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Sürüş zevkini öldürdüğü için olabilir mi?

    Bu araç turbo motorlu olsa kullanımı bu kadar zevkli olmaz. Aracı kontrol etmek için yardımcı elektronik sistemlere ihtiyaç duyar, bunlar da sürüş zevkini törpüleyebilir. Ayrıca driftlemek için sabit tork yerine artan tork daha ideal olur.

    Bu araç için ideal bir motor bence kullandıkları. Ülkemiz vergi sistemine uymuyor tek sıkıntısı o.

    Sürüşü en zevkli otomobillerden birisi.(süper sporlar hariç)
  • Çünkü o aslen toyota değil subaru..ayrıca 2.0 wrx sti modeli geldiğindr aynı motor gt86 dada kullanılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Bilip bilmeden konuşmayın. Bu tür araçları alanlar zaten bu stock haliyle kullanılmıyor. Bakmayın türkiyede böyle bir olay yok ama özellikle japonyada bu tür araçlara özel kit üreten şirketler var. Hatta Türkiyede satılan gt86 lar dolu versiyon. Japonyada alan adam bunu drag vs yarış arabası yapacağı için, klimasız, jant kapaklı vs satılan modelleri var. Böyle alanlar zaten kafasına göre turbo vs yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Bilip bilmeden konuşmayın. Bu tür araçları alanlar zaten bu stock haliyle kullanılmıyor. Bakmayın türkiyede böyle bir olay yok ama özellikle japonyada bu tür araçlara özel kit üreten şirketler var. Hatta Türkiyede satılan gt86 lar dolu versiyon. Japonyada alan adam bunu drag vs yarış arabası yapacağı için, klimasız, jant kapaklı vs satılan modelleri var. Böyle alanlar zaten kafasına göre turbo vs yapıyor.

    Burada bilinmeyen nedir ? Dikkatli konuşun.
    Sınırlı sayıda üretilecek bir araçtan bahsediliyor burada. Bana açıklama olarak "alan zaten böyle binmiyor" şeklinde komik biseyle gelmeyin. Alan her araca istediğini yapar zaten. Hiç bir aracı elestirmeyelim o zaman ? Nasıl olsa alan öyle binmeyecek. Kendisi modlayacak...

    Bana diğer arkadaşın dediği gibi sürüş zevkinden bahset amenna. Ama alan memnun değil o yüzden modifiye ediyor deme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gt86 testlerini izlerseniz o sözde turbolu beygirlerin havada uçuştuğu sporcuklardan çok daha fazla sürüş zevki verdiğini görürsünüz hatta 5th gear da ferrari ile kiyaslanan bi video vardı... Tabi bizde bazı ergenler herşeyi beygir ve 0-100 sandıkları için bu aracı beğenmiyorlar. Ayrıca m3 un tur zamanları kendisinden motor hacmi ve hp olarak hali üstün olan c63 amg den daha iyidir. Yani herşey düz yol demek değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Sürüş zevkini öldürdüğü için olabilir mi?

    Bu araç turbo motorlu olsa kullanımı bu kadar zevkli olmaz. Aracı kontrol etmek için yardımcı elektronik sistemlere ihtiyaç duyar, bunlar da sürüş zevkini törpüleyebilir. Ayrıca driftlemek için sabit tork yerine artan tork daha ideal olur.

    Bu araç için ideal bir motor bence kullandıkları. Ülkemiz vergi sistemine uymuyor tek sıkıntısı o.

    Sürüşü en zevkli otomobillerden birisi.(süper sporlar hariç)


    Sürüş zevki konusunda haklı olabilirsiniz, şahsen GT86 kullanmadım.

    BMW de araçlarında turbo, twin-turbo kullanıyor ancak sürüş zevkinden şikayet eden yok. Çok kez kullandım ben de şikayet etmedim

    Benim burada söylemek istediğim daha fazla güç alabilecekken neden küçük hacimli bir spor otomobil için atmosferikte devam ettikleri, Günümüzde küçük hacimli motorlar Turbo ile tolere ediyorlar. Ben Toyotadan daha fazlasını beklediğim için böyle bir yorum yapıyorum. ( Supra ile beklentileri hep yükselttiler çünkü )

    not: atmosferik araç kullanıyorum. memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 15 Ekim 2014; 15:08:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Sürüş zevkini öldürdüğü için olabilir mi?

    Bu araç turbo motorlu olsa kullanımı bu kadar zevkli olmaz. Aracı kontrol etmek için yardımcı elektronik sistemlere ihtiyaç duyar, bunlar da sürüş zevkini törpüleyebilir. Ayrıca driftlemek için sabit tork yerine artan tork daha ideal olur.

    Bu araç için ideal bir motor bence kullandıkları. Ülkemiz vergi sistemine uymuyor tek sıkıntısı o.

    Sürüşü en zevkli otomobillerden birisi.(süper sporlar hariç)


    Sürüş zevki konusunda haklı olabilirsiniz, şahsen GT86 kullanmadım.

    BMW de araçlarında turbo, twin-turbo kullanıyor ancak sürüş zevkinden şikayet eden yok. Çok kez kullandım ben de şikayet etmedim

    Benim burada söylemek istediğim daha fazla güç alabilecekken neden küçük hacimli bir spor otomobil için atmosferikte devam ettikleri, Günümüzde küçük hacimli motorlar Turbo ile tolere ediyorlar. Ben Toyotadan daha fazlasını beklediğim için böyle bir yorum yapıyorum. ( Supra ile beklentileri hep yükselttiler çünkü )

    not: atmosferik araç kullanıyorum. memnunum.




    Her markanın vizyonu farklı. Bmw hızlı büyümeye çalışan, sürekli motor yenileyen bir marka. Toyota öyle bir marka değil. Çok fazla değişikliğe gitmeyen, riski sevmeyen bir marka.

    Eğer toyota biraz daha girişken bir vizyona sahip olsa satışlarını çok arttırır.

    Gt 86 gibi bir aracın var ama sadece tek bir motor, donanım seçeneği var. Bu araç vw'de olsa böyle mi olurdu? 1.4 1.8 2.0 r gibi birçok versiyon sunardı. Bir golfteki motor seçeneklerine bakın bir de auris/corolladaki.

    Turbo kullanmama olayı genel olarak japonlarda var. Yeni yeni kullanmaya başlıyorlar. Belki ilerleyen zamanlarda kullanırlar. Yeni lexus nx'de 2.0 240hp turbo kullanıyorlar. Bundan sonra yeni turbo motorlar görebiliriz bence.




  • hayalimdeki araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Sürüş zevkini öldürdüğü için olabilir mi?

    Bu araç turbo motorlu olsa kullanımı bu kadar zevkli olmaz. Aracı kontrol etmek için yardımcı elektronik sistemlere ihtiyaç duyar, bunlar da sürüş zevkini törpüleyebilir. Ayrıca driftlemek için sabit tork yerine artan tork daha ideal olur.

    Bu araç için ideal bir motor bence kullandıkları. Ülkemiz vergi sistemine uymuyor tek sıkıntısı o.

    Sürüşü en zevkli otomobillerden birisi.(süper sporlar hariç)


    Sürüş zevki konusunda haklı olabilirsiniz, şahsen GT86 kullanmadım.

    BMW de araçlarında turbo, twin-turbo kullanıyor ancak sürüş zevkinden şikayet eden yok. Çok kez kullandım ben de şikayet etmedim

    Benim burada söylemek istediğim daha fazla güç alabilecekken neden küçük hacimli bir spor otomobil için atmosferikte devam ettikleri, Günümüzde küçük hacimli motorlar Turbo ile tolere ediyorlar. Ben Toyotadan daha fazlasını beklediğim için böyle bir yorum yapıyorum. ( Supra ile beklentileri hep yükselttiler çünkü )

    not: atmosferik araç kullanıyorum. memnunum.




    Her markanın vizyonu farklı. Bmw hızlı büyümeye çalışan, sürekli motor yenileyen bir marka. Toyota öyle bir marka değil. Çok fazla değişikliğe gitmeyen, riski sevmeyen bir marka.

    Eğer toyota biraz daha girişken bir vizyona sahip olsa satışlarını çok arttırır.

    Gt 86 gibi bir aracın var ama sadece tek bir motor, donanım seçeneği var. Bu araç vw'de olsa böyle mi olurdu? 1.4 1.8 2.0 r gibi birçok versiyon sunardı. Bir golfteki motor seçeneklerine bakın bir de auris/corolladaki.

    Turbo kullanmama olayı genel olarak japonlarda var. Yeni yeni kullanmaya başlıyorlar. Belki ilerleyen zamanlarda kullanırlar. Yeni lexus nx'de 2.0 240hp turbo kullanıyorlar. Bundan sonra yeni turbo motorlar görebiliriz bence.



    Doğru.
    Bence japon grubunun turboya mesafeli olmasının da kendilerince bir nedeni var. Bana kalirsa sınırlı sayıda üretilen bu tarz araçlarin hakikaten rakiplerini ezecek bazı özellikleri olmalı ( tasarım işçilik veya performans.vb konu olabilir )
    Kişisel fikrim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Sürüş zevkini öldürdüğü için olabilir mi?

    Bu araç turbo motorlu olsa kullanımı bu kadar zevkli olmaz. Aracı kontrol etmek için yardımcı elektronik sistemlere ihtiyaç duyar, bunlar da sürüş zevkini törpüleyebilir. Ayrıca driftlemek için sabit tork yerine artan tork daha ideal olur.

    Bu araç için ideal bir motor bence kullandıkları. Ülkemiz vergi sistemine uymuyor tek sıkıntısı o.

    Sürüşü en zevkli otomobillerden birisi.(süper sporlar hariç)


    Sürüş zevki konusunda haklı olabilirsiniz, şahsen GT86 kullanmadım.

    BMW de araçlarında turbo, twin-turbo kullanıyor ancak sürüş zevkinden şikayet eden yok. Çok kez kullandım ben de şikayet etmedim

    Benim burada söylemek istediğim daha fazla güç alabilecekken neden küçük hacimli bir spor otomobil için atmosferikte devam ettikleri, Günümüzde küçük hacimli motorlar Turbo ile tolere ediyorlar. Ben Toyotadan daha fazlasını beklediğim için böyle bir yorum yapıyorum. ( Supra ile beklentileri hep yükselttiler çünkü )

    not: atmosferik araç kullanıyorum. memnunum.




    Her markanın vizyonu farklı. Bmw hızlı büyümeye çalışan, sürekli motor yenileyen bir marka. Toyota öyle bir marka değil. Çok fazla değişikliğe gitmeyen, riski sevmeyen bir marka.

    Eğer toyota biraz daha girişken bir vizyona sahip olsa satışlarını çok arttırır.

    Gt 86 gibi bir aracın var ama sadece tek bir motor, donanım seçeneği var. Bu araç vw'de olsa böyle mi olurdu? 1.4 1.8 2.0 r gibi birçok versiyon sunardı. Bir golfteki motor seçeneklerine bakın bir de auris/corolladaki.

    Turbo kullanmama olayı genel olarak japonlarda var. Yeni yeni kullanmaya başlıyorlar. Belki ilerleyen zamanlarda kullanırlar. Yeni lexus nx'de 2.0 240hp turbo kullanıyorlar. Bundan sonra yeni turbo motorlar görebiliriz bence.



    Doğru.
    Bence japon grubunun turboya mesafeli olmasının da kendilerince bir nedeni var. Bana kalirsa sınırlı sayıda üretilen bu tarz araçlarin hakikaten rakiplerini ezecek bazı özellikleri olmalı ( tasarım işçilik veya performans.vb konu olabilir )
    Kişisel fikrim.

    Bu aracın pek rakibi yok zaten.

    Turboya asıl önem verdikleri pazarlarda çok ihtiyaç olmadığından sıcak bakmıyor olabilirler.

    Gt 86 da büyük gelirler getirmediği için çok ar-ge yapmak istemiyor olabilirler. Zor bir şey değil toyota için güçlü motor yapmak.

    2003lerde corolla t-sportlar vardı. 1.8 192hp ve 225hp versiyonları vardı.

    99'larda 1.3 turbo 130 hp daihatsular vardı ama artık pek tercih etmiyorlar. Hibrite önem veriyorlar. Avrupadaki satışların neredeyse yarısı hibrit. Gün geçtikçe oranı da artıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Bilip bilmeden konuşmayın. Bu tür araçları alanlar zaten bu stock haliyle kullanılmıyor. Bakmayın türkiyede böyle bir olay yok ama özellikle japonyada bu tür araçlara özel kit üreten şirketler var. Hatta Türkiyede satılan gt86 lar dolu versiyon. Japonyada alan adam bunu drag vs yarış arabası yapacağı için, klimasız, jant kapaklı vs satılan modelleri var. Böyle alanlar zaten kafasına göre turbo vs yapıyor.

    Burada bilinmeyen nedir ? Dikkatli konuşun.
    Sınırlı sayıda üretilecek bir araçtan bahsediliyor burada. Bana açıklama olarak "alan zaten böyle binmiyor" şeklinde komik biseyle gelmeyin. Alan her araca istediğini yapar zaten. Hiç bir aracı elestirmeyelim o zaman ? Nasıl olsa alan öyle binmeyecek. Kendisi modlayacak...

    Bana diğer arkadaşın dediği gibi sürüş zevkinden bahset amenna. Ama alan memnun değil o yüzden modifiye ediyor deme

    Hala bilmiyorsun Ama neyse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    Bilip bilmeden konuşmayın. Bu tür araçları alanlar zaten bu stock haliyle kullanılmıyor. Bakmayın türkiyede böyle bir olay yok ama özellikle japonyada bu tür araçlara özel kit üreten şirketler var. Hatta Türkiyede satılan gt86 lar dolu versiyon. Japonyada alan adam bunu drag vs yarış arabası yapacağı için, klimasız, jant kapaklı vs satılan modelleri var. Böyle alanlar zaten kafasına göre turbo vs yapıyor.

    Burada bilinmeyen nedir ? Dikkatli konuşun.
    Sınırlı sayıda üretilecek bir araçtan bahsediliyor burada. Bana açıklama olarak "alan zaten böyle binmiyor" şeklinde komik biseyle gelmeyin. Alan her araca istediğini yapar zaten. Hiç bir aracı elestirmeyelim o zaman ? Nasıl olsa alan öyle binmeyecek. Kendisi modlayacak...

    Bana diğer arkadaşın dediği gibi sürüş zevkinden bahset amenna. Ama alan memnun değil o yüzden modifiye ediyor deme

    Hala bilmiyorsun Ama neyse


    tamam komiksin




  • toyotada olay optimumluktur.
    bir motorun en güçlüsünü belkide yapabilir ki ben en iyisini yapabileceğine inanıyorum.
    fakat busefer bu aracın maliyeti ve satış fiyatı çok yükseleceğinden,
    aynı sürüş zevkini optimum motor, optimum donanım ile optimum fiyattan satmayı hedeflemektedir.
    Herkes bir araçta herşeyin en fazlasının olmasını istiyor
    ama aracın içine giren herşey maliyettir ve direk satış fiyatına yani alıcıya yansır.
    yoksa turbo dediğiniz nedir ki toyota eller salıkken en iyisini 15 sn de monte eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roq

    toyotada olay optimumluktur.
    bir motorun en güçlüsünü belkide yapabilir ki ben en iyisini yapabileceğine inanıyorum.
    fakat busefer bu aracın maliyeti ve satış fiyatı çok yükseleceğinden,
    aynı sürüş zevkini optimum motor, optimum donanım ile optimum fiyattan satmayı hedeflemektedir.
    Herkes bir araçta herşeyin en fazlasının olmasını istiyor
    ama aracın içine giren herşey maliyettir ve direk satış fiyatına yani alıcıya yansır.
    yoksa turbo dediğiniz nedir ki toyota eller salıkken en iyisini 15 sn de monte eder


    valla hocam Toyota'nın mantalitesi budur , doğrudur. Sınırlı üretim olup bir de geçmişte SUPRA gibi bir efsane çıkarmış bir firma olunca beklenti yükseldi haliyle

    uygun fiyatlı girse şu piyasaya sallar ortalığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    2 litre motor,
    200 bg
    205 tork ?

    millet 1.4 -1.6 dan alıyor yaklaşık değerleri. Toyota Turbo olayında neden inat ediyor ki ...

    SUPRA dan sonra daha fazla beklenti içerisindeyim...

    Adam safkan yarış arabası yapıyor, turbo lag tarzı gecikmeler istemiyor. Bu kadar basit bir cevabı var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.