Selamlar, Golf sonrası daha büyük bagaj kapasitesi amacıyla VW Passat Variant veya Citroen C5 Aircross araçlarından birini tercih etme sürecindeyim. İki araç da ikinci el 55 bin kmde ve aynı bedelde. Passat Variant Business paket yani orta pakette iken C5 Aircross Shine paket. Bir VW sever olarak Variant'ın daha kaliteli olacağını ve özellikle de bağımsız süspansiyonları ile yol tutuşta üstün olacağını düşünüyorum. Öte yandan C5 Aircross ise kör nokta uyarısı, şerit takip sistemi gibi yenilikçi donanımlara sahip ve özellikle de 2-3 yıl içinde satacak olursam çok daha hızlı bir ikinci el piyasası olacağını düşünüyorum. Kullanan deneyimleyenlerden yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler. |
VW PASSAT VARIANT VS CITROEN C5 AIRCROSS
-
-
İkisi de memnun eder tabiki passat bagaj açısından hem daha geniş hem daha kullanışlı
Konfor konusunda c5a gerçekten iyi
Motor şanzıman c5a
İç mekanda kalite algısı pek de bir fark göremedim
Öncelik bagaj ise variant derim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam dönüş için teşekkürler.
Açıkçası C5 Aircrossta arkada bağımsız süspansiyon olsa onu düşünürüm galiba. Yol tutuşu çok etkiliyor gerçekten, güvenlik unsuru olarak düşünüyorum şahsen
-
C5 air cross sahibi olarak bu ikili de passat variant tercih ederdim.
C5 daha oyuncaklı olacaktır, dediğiniz şerit takip falan açıkçası bana hikaye geliyor. araca bindiğimde rutin hareketim, start/stop + şerit takip kapatmak.
C5 kalite hissiyatı olarak düşük bir araç diyebilirim. Plastiği, kliması, ses sistemi, anlamsız kendi kendine çıkan elektronik problemleri, multimedya ekranın vasatlığı, kamera berbatlığı vs vs vs...
Dillere destan süspansiyon sisteminin de açıkçası çok abartıldığını düşünüyorum.
Sıfır alındığında, fiyat donanım olarak çok avantajlıydı ki hala öyle olduğunu düşünüyorum.
Ama aynı fiyat ve km'de ise tercihim net variant olur.
Aile kullanımı yapılacağını düşünüyorum, hanım sw araç konusunda okeyse yola devam.
-
İki aracı da takip ediyorum. 1.5 TSI Passat daha alınası geliyor. İlave olarak Superb de düşünülebilir. Sedan olsa da bagaj olarak bu iki araca çok yakın.
-
SW Passat'ın ikinci eli ağır olur.
C5 Aircross çok daha popüler bir araç.
Ben olsam iki araç yerine C4X 1.5 BlueHDi EAT8 alırdım.
Bütçe sorunu yoksa da DS4 alinır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sw passat'ın 2. eli ağır, kabul. ds4'ün hızlı mı?
-
2-3 yıl içinde satacak olursam çok daha hızlı bir ikinci el piyasası olacağını düşünüyorum.
İki araç da bu amaca hizmet etmez. Hem geniş hem de satışı iyi olan araçlar: qasqhai Tiguan superb
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 27 Haziran 2024; 12:41:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çıkalı 15 sene olmuş, aktif güvenlik sistemleri olmayan ve artık Almanya'da üretilmeyen B8'den daha hızlıdır.
DS4, C5 Aircross, C4X, satışlarda çoğu zaman ilk 3'te geziyor.
C4 HB satışlarda ikinci, C4X ilk 5'te.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ds'nin hiçbir modeli -yeni çıksa dahi- b8'i geçtim, b7 passat'tan bile daha hızlı değildir 2. elde. b7-b8 passat ve golf'ün -her kasası- 2. elde çok çok hızlıdır. b8 üretimden kalkmış olmasına rağmen 2. elde hala en hızlı araç. tamam anladım citroen aşığısın ama gerçekler de var. o kadar gerçek üstü iddiaların var ki bilim kurgu gibi. yaşının çok genç olduğunu tahmin ediyorum. ,,
bak bakalım burada ds'yi geçtim citroen'in adı geçiyor mu?
otorapor.comEn Hızlı Satılan İkinci El Otomobillerhttps://otorapor.com/en-hizli-satilan-ikinci-el-otomobillerwww.ekonomist.com.tr2. elde en hızlı satan otomobiller: Hangi model, kaç günde satılıyor?https://www.ekonomist.com.tr/otomotiv/2-elde-en-hizli-satan-otomobiller-hangi-model-kac-gunde-satiliyor--49264yeni şafakEN KOLAY SATILAN OTOMOBİL MODELLERİ: 2. el araba satışında en çok tercih edilen modeller: Renault, Fiat, Volkswagen, Opel, Toyota, Ford... | Özgün Haberlerhttps://www.yenisafak.com/foto-galeri/ozgun/en-kolay-satilan-otomobil-modelleri-2-el-araba-satisinda-en-cok-tercih-edilen-modeller-renault-fiat-volkswagen-opel-toyota-ford-4617270/11
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 27 Haziran 2024; 13:22:57 >
-
Citroen dandik bir marka tercih edilmemeli . Boya sökülmesi problemi olduğu da unutulmamalı .
Bu ikisi arasından Passat derim .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Volkswagen'in artık piyasada karşılığı yok. Artık kolay kolay ikinci elde 10-15 senelik B8 ve 20 senelik B7'ye bakmıyorlar.
Sıfır km araç satışlarında bu yıl ilk 4 ayda VW ile Citroën arasında 3 bin araba var, Citroën bu arada Audi, Skoda, Seat'ı da tokatlamış.
Citroën geçen yıl ise yine ilk 5'te yer alıyor ve aylık bazda ara ara Golf'ü tahtından etse de yıl sonunda burun farkıyla Golf daha çok satmış C4'ten.
C4'ün X versiyonunu satışlara dahil edersek Golf'ü 2'ye katlıyor tabii.
PSA grubu şu an hem sıfırda hem ikinci elde çok popüler, bir zamanların VW komple PSA grubuna 3-4 kata katlıyordu ama devir değişti. PSA grubu VW'i katlıyor artık.
Bunun fanatizmle de alakası yok, ben şahsen yeni Citroën ürün gamını da beğenmiyorum. Eski B7 kodlu C4 veya C5 vs. çok daha kaliteliydi.
DS'de dediğim gibi popüler, satışlarda şimdilik senede Avrupa geneli 100 bin civarı ama en nihayetinde Citroën marka oldukları için ayrı sınıflandırmada satışları düşük görünüyor.
-
Boya atması görseldeki gibi olur.
C5'lerde ve sedefli beyaz C4X'lerde bir dalga-hare izi vardı, bunun kaynağı da boya değil vernik tabakasıyla ilgili bir durum. Boya sağlam, vernik sökücü ile verniğin temizlenip yerine ya sıfır vernik ya da seramik+sert cila ile vernik tabakası oluşturulması lazım.
Servislerde bu kadar uzun bir işle uğraşmayıp boyayalım diyor ama bunlar 2021 ve 2019 civarında gelen araçlarda görüldü.
Sonuçta son 5 senede 150 binden fazla araç satmış bir firma Citroën. Tek sorun boya ise, aracın güvenlik sistemlerinde, motorunda şanzımanında bir sorun yoksa bence iyi.
Bu arada kendi fikrim sıfr araca 1.5-2 milyon veriyorsam 50-100 bin verir PPF yaptırır bu sorunu kökten çözerim.
-
Citroen en ucuz araçlardan biri. Buna rağmen vw kadar satamamış. Sorsan tutuyor diyen var, düşünün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu arabayı daha almadan satılacağı kişiyi bulma hızına dönmüş. otomobil genel bölümü mü, al satçı genel bölümü mü belli değil :)
Uzun yol sık yapılıyorsa, teknik olarak daha iyi otomobil aranıyor ve otomobil kullanmak angarya bir iş gibi gelmiyorsa, elbette Passat variant. ama normal düz müşteriyi C5 aircross daha memnun edebilir. koskoca cip alıyorsun cip cip :) herkes cip alıyor artık. bizde cipe geçelim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperVeloceJota -- 27 Haziran 2024; 20:37:26 > -
ya arkadaş pandemi sonrası 2023 satışlarını almış göstermiş. araç gelmiyordu ki vw'ye. hala gelmiyor yeterince. gelen satılıyor anında. şaka gibi. daha fazla tartışamıycam, elle tutulur bir argümanı yok. ds'ye popüler diyen birine ne denir ki.
-
Şey yarışına dönmüş yine konu. Hocam elma ile armudun kıyaslamak gibi sizinki. Passat daha kaliteli, daha şık ve daha tok bir araç bana göre. İkinci el mevzusu ise SW olduğundan dolayı herhangi bir avantajı kalmıyor Passat'ın. Üstüne yüzü çok eski.
C5 Aircross ise yüksek araç olduğu için kullanması, inip binmesi çok rahat. Bir yerden sonra alçak arabada rahat hissedemiyor insan kendini. Bunun yanında daha dolu ve geniş bir araç. Hem bagaj olarak hem iç hacim olarak fersah fersah karşılar ihtiyaçlarınızı. SUV araçların her zaman piyasası var, o yüzden daha hızlı gider cam tavan opsiyonu da varsa. Ama gel gelelim bahsettiğiniz gibi Passat'ın tokluğunu alamazsınız. Hacim, kullanım rahatlığı ve ikinci el istiyorsanız C5A; keyifli sürüş ve tokluk için Passat SW.
-
vw halk arabası yaa diyen de, vw premiuma göz kırpıyor diyen de abartıyor.
vw en güzel yanı, her şey olması gerektiği kadar. kalite hissi, malzeme kalitesi, tokluk, ruhsuz falan diyenler olacaktır da bir araç ne vaadedebilir kullanıcısına güven ve dinamik olmak dışında.
passat kesinlikle d sınıfında istenen her şeye yeteri kadar cevap veren bir otomobil. fiyat tartışmasına girmeyeceğim ülkemizde durumlar malum.
hülasa, b8 ve b8.5 passatlar kesinlikle rakipsiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
C5 air cross sahibi olarak bu ikili de passat variant tercih ederdim. C5 daha oyuncaklı olacaktır, dediğiniz şerit takip falan açıkçası bana hikaye geliyor. araca bindiğimde rutin hareketim, start/stop + şerit takip kapatmak. C5 kalite hissiyatı olarak düşük bir araç diyebilirim. Plastiği, kliması, ses sistemi, anlamsız kendi kendine çıkan elektronik problemleri, multimedya ekranın vasatlığı, kamera berbatlığı vs vs vs... Dillere destan süspansiyon sisteminin de açıkçası çok abartıldığını düşünüyorum. Sıfır alındığında, fiyat donanım olarak çok avantajlıydı ki hala öyle olduğunu düşünüyorum. Ama aynı fiyat ve km'de ise tercihim net variant olur. Aile kullanımı yapılacağını düşünüyorum, hanım sw araç konusunda okeyse yola devam. |
sw passat'ın 2. eli ağır, kabul. ds4'ün hızlı mı? |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X