Şimdi Ara

Toyota Hilux 4x2 Adventure için Fiyat Aldım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
6.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konfor olarak kesinlikle navara daha iyi çok bağlantılı süspansiyon sistemi mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Elektronik kilitle mekanik bir degil , elektronik lastiklere fren uygulayarak dengeyi saglamaya calisiyo mekanik torku esit olarak dagitiyo , navarada ablsd var 4x4 alamayacagim icin o yüzden vazgecmistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Benimde tek merak ettigim karli ve çamurlu zeminlerdeki cekisi , manuel almamin sebebi otmten haz etmiyorum manuelden zevk alıyorum arabanin butun kontrolunun bende olmasi lazim ve bu modelde manuelde standart olarak mekanik diferansiyal kilidi geliyo cekise etkisi olur bence

    Hocam 4*4 olmayan araçta kilit arazide ne işimize yarayacak ?



    Karda falan gitmek zaten iyice zor olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Kuvvet cikabildigi en rahat yerden cikmaya calisir aractada bosa cikan tekerlek butun kuvveti alirken yere basan tekerlege hic guc gitmez kilitli diferansiyalle ikisininde esit donmesini saglar , benim offroad gibi bi amacim yok dag yolunda battigim yerden beni cikarsin yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Kuvvet cikabildigi en rahat yerden cikmaya calisir aractada bosa cikan tekerlek butun kuvveti alirken yere basan tekerlege hic guc gitmez kilitli diferansiyalle ikisininde esit donmesini saglar , benim offroad gibi bi amacim yok dag yolunda battigim yerden beni cikarsin yeter

    İyide arkadaşım pick-up arkadan itişli çalışır. Arkası ise hafiftir.



    karda arazide falan 4*4 yoksa bir işe yaramaz o kilit. Yük taşıma için konulmuş o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sky.blue S kullanıcısına yanıt
    Korando daha cok is arabasi gibi konsolu olsun donanimi olsun cok sade binek aractan gecip is icin kullanmayacaginiz icin rahat olmazsiniz bence 76bin verdikten sonrada insan bunlarin biraz iyi olmasini bekler , amarok sehirici kullanim icin iyi arazide diger rakipleri kadar basarili degil eger 4x4 alacaksiniz amarok dusunmezdim 4x2 sehir ici kullanim icin olabilir amarok ama fiyati yuksek , navarada 5 bolgeli baglanti var arkada evet daha konforlu ancak bu araclar ticari oldugu icin butun yatirimlarini 4x4 full versiyonlara yapmışlar ornegin hiluxta 4x2 adventure pakette dokunmatik ekran geri gorus kamerasi yokus kalkis gibi ozellikler varken digerlerinde buna rastlamiyosunuz 4x2 olarak hilux hem fiyat hemde performans olarak cok guzel bi arac bence , eger 4x4 dusunuyosaniz is degisir 4x4lerin vergileri arazi tasiti gectigi icin cok yuksek amarokla korandonun 2 küsür digerlerinin 4 küsür yillik vergileri ancak 4x4te donanimlari hepsinin yakin oldugu icin secenek artiyo 4x4 alacak olsaydim 4x4 ranger alirdim her yonden cok iyi , arazide kullancaksam amaroktan uzak dururdum d-max , l200 ve hilux bakar icime sineni alirdim 2.el dayaniklilik gibi unsurlarida isin icine katip...



    Renault alaskan cikariyo onu merak ediyorum şase navaranin np300 kasası motor renoya ait cikinca incelemek lazim ayni kasayi mercedeste pick upta kullaniyo xclassta



    sürüş olarak deneme suruslerinde cok bisey anlamiyosunuz hepsinin yakin gibi geliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Kasada agirlik olmasi lazim zaten karda ona bisey demiyorum ancak kilit yuk icin degil adamlar battiginiz yerden cikinca kapatin diyo

    Haklisiniz 4x4 aractaki gibi camura batayim tepeye vurayim gibi bi kilit degil egimli yolda camurda karda patinaja kaliyo araba acarsin ordan kurtarir seni kapatirsin ben oyle düşünüyorum yoksa 4x2 aracla offroad kulubune katilayim onlarin 4x4 araclariyla gittikleri yerlere cikayim diye düşünmüyorum , lastiklerin iyi olur kasada da biraz agirlik olur rahat cikmana yardımcı olur senin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Kasada agirlik olmasi lazim zaten karda ona bisey demiyorum ancak kilit yuk icin degil adamlar battiginiz yerden cikinca kapatin diyo

    Haklisiniz 4x4 aractaki gibi camura batayim tepeye vurayim gibi bi kilit degil egimli yolda camurda karda patinaja kaliyo araba acarsin ordan kurtarir seni kapatirsin ben oyle düşünüyorum yoksa 4x2 aracla offroad kulubune katilayim onlarin 4x4 araclariyla gittikleri yerlere cikayim diye düşünmüyorum , lastiklerin iyi olur kasada da biraz agirlik olur rahat cikmana yardımcı olur senin

    Valla hilux çok sevdiğim bir pick up ama genede 4*4 bence bu sınıfta şart.



    Birde şehir içi kullanımda arka makas sonuçta. Vergiyi göze alır arkası çok daha konforlu olan 4*4 navarra'yı tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgiler için teşekkürler. Önce 4x2 olsun ne önemi var diye düşünmüştüm ancak arkadan itişli olduklarından kaygan zeminlerde, yokuşta vs. sorun yaşarmıyım diye aklımdan geçmeye başladı. Bu tür araçlara yönelince normal binek araçla bile zorlanmadığım bir koşulda sıkıntı yaşarsam aldıktan sonra pişman olabilirim gibime geliyor.
    4x4 vergilendirmesi motor hacmi üzerinden yapıldığından, bu kadar yüksek vergiler Hilux, Navara,L200, Ranger ı imkansızlaştırıyor benim için.
    Açıkçası biraz tesadüfi oldu korando test sürüşü. Motor hacmi 2 litre olduğundan vergisi katlanılabilir, ilk alış fiyatı da uygun geldi tabi dediğiniz gibi ticari hissiyatı diğerlerinden fazla olabilir. Fiyatına göre kabul edilebilir olabilir mi düşünmek lazım. Sonuçta diğerlerine göre 4x4 seçeneği çok uygun fiyatlı kalıyor; hem alırken hem vergi açısından.
    Eğer 4x2 olacaksa Hilux adventure donanım gayet iyi gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Benim gonlumden 4x4 ranger geciyodu ama 5bin vergi olunca 1500 vergisi olan 4x2 hiluxe yoneldik :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sky.blue S kullanıcısına yanıt
    Offroad gibi bi hevesiniz yoksa ve paranizda cok degilse 4x4 tamamen gereksiz suan sizdeki tereddutler bendede vardi az once araci teslim aldim kullanimi falan harika trafikte tamamen tepedesiniz dikiz aynasindan bakinca sadece tamponunuzu goruyolar :D keyifli bi surusu var , makasli arac on taraf için sorun yok ama arka taraf icin uzun yolculuk sorunlu olabilir yol bozuksa , eve gelene kadar binek aracimi kullanir gibi kullandim ve hicbi sikinti yasamadim rampada çıktım viraja normal arabayla girer gibide girdim ancak kaygan zemin denemedim arkaya biraz agirlikla bişey kalmaz gibi



    Korandonun konsolunu gorun çok sade 76 bin veripte o konsol sizi arabadan sogutur (is icin ayri)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Kasada agirlik olmasi lazim zaten karda ona bisey demiyorum ancak kilit yuk icin degil adamlar battiginiz yerden cikinca kapatin diyo

    Haklisiniz 4x4 aractaki gibi camura batayim tepeye vurayim gibi bi kilit degil egimli yolda camurda karda patinaja kaliyo araba acarsin ordan kurtarir seni kapatirsin ben oyle düşünüyorum yoksa 4x2 aracla offroad kulubune katilayim onlarin 4x4 araclariyla gittikleri yerlere cikayim diye düşünmüyorum , lastiklerin iyi olur kasada da biraz agirlik olur rahat cikmana yardımcı olur senin

    Valla hilux çok sevdiğim bir pick up ama genede 4*4 bence bu sınıfta şart.



    Birde şehir içi kullanımda arka makas sonuçta. Vergiyi göze alır arkası çok daha konforlu olan 4*4 navarra'yı tercih ederdim.

    Makas konusu evet haklisiniz on icin farketmez ama arkadaki yolcu uzun yolda zorlanir bozuk bi yolsa navara amarok sehirici kullanim icin daha iyi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Benim gonlumden 4x4 ranger geciyodu ama 5bin vergi olunca 1500 vergisi olan 4x2 hiluxe yoneldik :)

    Hocam kuga, forester falan daha uygun size gibi ama begendiyseniz hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Son otv zammindan sonra kadjar bile 130bin oldu , 2. El aracada ben guvenemiyorum :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Üstad eniştede var açıkçası kullanma fırsatı bulamadım yakıt ortalama 8.6 litre gösteriyordu

    Bakım masrafı otomobillerle aynı arıza vermesi için de üstün çaba harcaman gerekir

    Bende otomatik olanını düşünüyorum yıl sonu alabilirim suvlere bi ton oara ve vergi vermek bana mantıklı gelmiyor

    suvlere bi ton oara ve vergi vermek bana mantıklı gelmiyor







    eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sky.blue

    Bilgiler için teşekkürler. Önce 4x2 olsun ne önemi var diye düşünmüştüm ancak arkadan itişli olduklarından kaygan zeminlerde, yokuşta vs. sorun yaşarmıyım diye aklımdan geçmeye başladı. Bu tür araçlara yönelince normal binek araçla bile zorlanmadığım bir koşulda sıkıntı yaşarsam aldıktan sonra pişman olabilirim gibime geliyor.
    4x4 vergilendirmesi motor hacmi üzerinden yapıldığından, bu kadar yüksek vergiler Hilux, Navara,L200, Ranger ı imkansızlaştırıyor benim için.
    Açıkçası biraz tesadüfi oldu korando test sürüşü. Motor hacmi 2 litre olduğundan vergisi katlanılabilir, ilk alış fiyatı da uygun geldi tabi dediğiniz gibi ticari hissiyatı diğerlerinden fazla olabilir. Fiyatına göre kabul edilebilir olabilir mi düşünmek lazım. Sonuçta diğerlerine göre 4x4 seçeneği çok uygun fiyatlı kalıyor; hem alırken hem vergi açısından.
    Eğer 4x2 olacaksa Hilux adventure donanım gayet iyi gibi.

    Yokusta sorun olmaz ama kaygan zemin sikinti tabiiki.
    Karda falan cikacaksaniz kasaya agirlik atarak sorun bir nebze asilabilir.




  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın aracınızı. Kullandıkça Hilux ile ilgili deneyimlerinizi paylaşırsanız ilgiyle takip ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Son otv zammindan sonra kadjar bile 130bin oldu , 2. El aracada ben guvenemiyorum :/

    Kuga 4*4 benzinli titanium 120 falan olacak. Kadjar ile falan kıyaslanamaz, çok daha büyük.


    4*4 sistemi subaru ile ile birlikte en iyisi. Yakıt Toyota kadar olur, tipide bayaa şık makyaj sonrasında.

    Bakımları falan zaten çok uygun bir bakın derim.

    Ben makyajsız 2014'ünü kullanıyorum çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 31 Temmuz 2017; 19:56:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Kilitsiz 4x4'ten daha çok iş bile yapabilir hocam yerine göre. Yoksa çamurda karda kilitsiz 4x4ler de pek bir şey başaramıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.

    Kilitsiz 4x4'ten daha çok iş bile yapabilir hocam yerine göre. Yoksa çamurda karda kilitsiz 4x4ler de pek bir şey başaramıyor

    Standart haldex kullananlar için doğru. Ama Subaru ve Ford'un sistemleri torkun neredeyse tamamını arkaya aktarabiliyor. Amorok yolda kalıp çıkamadığında mermer ocağından milleti kuga ile ben taşıdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.