Şimdi Ara

Toyota Hilux 4x2 Adventure için Fiyat Aldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
6.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugun toyotadan 2017 model adventure paket 4x2 hilux manuel metalik renk için 99.750 TL fiyat aldım yakın zamanda bu arabayı alan birileri var mı? Fiyat nasıl sizce ? Bide yakıt tüketimi ve bakım masrafları nasıldır??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Üstad eniştede var açıkçası kullanma fırsatı bulamadım yakıt ortalama 8.6 litre gösteriyordu

    Bakım masrafı otomobillerle aynı arıza vermesi için de üstün çaba harcaman gerekir

    Bende otomatik olanını düşünüyorum yıl sonu alabilirim suvlere bi ton oara ve vergi vermek bana mantıklı gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Vergi cok dusuk bu araclarda toplam vergi 18 bin, 3bin otv 15bin kdv var , suv olsa 250bin civari bi fiyat olurdu , manuel olanda mekanik diferansiyal kilidi var standart olarak o yuzden sectim manueli ancak performansini merak etmiyo degilim , offroad yapmam sonucta bu aracla bitane dag evim var karda oraya cikarsin bana yeter , temmuz ayinda kampanya var 105bin olan fiyat 102bine cekilmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opsiyonel aksesuar olarak kapı altı plastik koruma ile kapı kolu içi krom kaplama alınabilir, çizilmelere karşı. Hemen boya koruma öneriyorlar ama bence gereksiz masraf.

    5 sene sınırsız km garantisi var, 6.seneyi de 800 TL ek ücretle alabilirsin, eğer 5 senede 120,000 km den fazla kullanacaksan.Gerçi hilus motorları min. 400,000 km yapıyor makul kullanım ve bakım ile.
  • Bence iyi bi tercih hocam arka koltuklar sanki biraz dik gibi geldi bana bayiye gidip incelemeyi düşünüyorum

    Adventure pakette en çok hoşuma giden 220v priz girişi olması dağda bayırda tak elektrikli ızgarayı fırını yap yemeğini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde var adventure manuel. Mart ayında almıştık. Tavsiye ederim ancak sadece binek kullanılacaksa kasa kısmına ağırlık koyulmalı boş olursa çok zıplatıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Bence iyi bi tercih hocam arka koltuklar sanki biraz dik gibi geldi bana bayiye gidip incelemeyi düşünüyorum

    Adventure pakette en çok hoşuma giden 220v priz girişi olması dağda bayırda tak elektrikli ızgarayı fırını yap yemeğini

    Hocam o giriş 2200w verebilir mi?

    Hiç incelediniz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Ona bakmadım hocam kaç watt olduğuna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taklacı hilux degıl mi o😀



    Şaka şaka güzel arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    100 watt yaziyodu ben inceledim elektrikli aletleri hizli sarj eder tablet telefon vb bide kucuk buzdolabi olabilir arac için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperdgal A kullanıcısına yanıt
    Takla konusu biraz goreceli cunku ncap gibi robotlarla her arac için ayni kosulu saglamadiktan sonra gecerli degil bence , bu arabayı dusunmeden once butun modelleri inceledim (navara,l200,ranger,dmax,amarok,hilux,korando sports) bayilere gidip hepsini inceledim 4x2de hiluxten iyisi yok bence donanim olarak ama 4x4 alcak olsam ford alirdim hiç dusunmeden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Ona bakmadım hocam kaç watt olduğuna

    Sadece 100watt sizin istediğiniz şey için araca ekstra jeneratör sistemi kurmalılar. 12vluk şarj dinamosu o işi göremez. 5bg 220v gücünde bir jeneratör lazım ki hem aracın elektriğini tam sağlasın hem de prize adam akıllı akım versin ve tabiki topraklama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda biri vardi Leon aracini satip almisti.



    İş için değil günlük kullanim icin.



    Onla gorusun bence.





    Birde mutlaka araci aldiktan sonra dodik taktirinz dodikle daha karizmatik duruyor araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arscın arkası hafif ve araç arkadan çekişli hafif ıslak çamur bir yokuştan çıkmakta zorlanabilirsiniz bende 4x4 otm yeni navara var almadan hilux dahil tüm pickupları inceledim, hiluxun arkası çok zıplatır, bu öndeki sürüş konforunu olumsuz etkiliyor, 4x2 pickuplar ani yön değişimlerinde, ıslak ve kaygan zeminlerde, hafif hızlı girilen virajlarda dengesiz oluyor,hiluxta diğer pickuplardan daha yüksek yani ağırlık merkezi daha yukarda buda onu daha dengesiz yapıyor ayrıca iç kabinede oldukça çok motor sesi alıyor, son olarak maneli 0 km alırsanız satma aşamasında hem satışta zorlanırsınız hemde mskul fiyata satamayabilirsiniz bütçe uygunsa otm olanı tercih edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Benimde tek merak ettigim karli ve çamurlu zeminlerdeki cekisi , manuel almamin sebebi otmten haz etmiyorum manuelden zevk alıyorum arabanin butun kontrolunun bende olmasi lazim ve bu modelde manuelde standart olarak mekanik diferansiyal kilidi geliyo cekise etkisi olur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Mesaj attim o uyeye , dodik ve bikac aksesuar benimde aklimda var araci gercekten guzel gosteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren.Kaya

    Takla konusu biraz goreceli cunku ncap gibi robotlarla her arac için ayni kosulu saglamadiktan sonra gecerli degil bence , bu arabayı dusunmeden once butun modelleri inceledim (navara,l200,ranger,dmax,amarok,hilux,korando sports) bayilere gidip hepsini inceledim 4x2de hiluxten iyisi yok bence donanim olarak ama 4x4 alcak olsam ford alirdim hiç dusunmeden

    Ben de bu aralar araştırıyorum bu araçları. Sadece korando sports u inceleyebildim bayide. 4x4 olanı vardı test aracı olarak, manuel vitesli. Konfor olarak hoşuma gitti aslında, tabi kısa bir sürüştü. Arkaya oturan kişi de memnun kaldı. Korando da arka süspansiyonlar makaslı değil helezon yaylı, bir de Navara da bu şekilde diye aklımda kalmış. Yük taşımayacağım için makaslı olması sadece konforu azaltacak diye düşünüyorum.



    Binek aracımı satıp pick up a geçeceğim ve üstüne de çok para ilave etmek istemediğimden seçenekler azalıyor. Diğer bir seçenek ise 2. el 4x4 bir SUV almak.



    Korando ile hilux ı ya da diğerlerini kıyaslanabilir misiniz, korandoyu kullandıysanız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benşm sraçta elktrnk difrensiyel kilidi var, buna rağmen 4x2 modunda 30 derece ve üstü yokuşlarda zemin ksygansa patinaj yapıyor,pickupların kronik problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota keşke benzer fiyatlara sahip diğer iki aracı olan Tacoma ve Tundra modellerine de getirse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Toyota keşke benzer fiyatlara sahip diğer iki aracı olan Tacoma ve Tundra modellerine de getirse.

    Motor hacimleri çok fazla 3.5 lt aracın vergisi yüzünden satılması zor olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.