Şimdi Ara

toyota mmt sanzıman sorunu (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
5
Favori
124.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 8 Ay boyunca C4 Mcp ile Mecidiyeköy- Küçüksu Ümraniye güzergahında gidip geldim. Dönüş yolu ise 1. köprünün ayaklarına çıkan o meşhur adım adım trafiğin olduğu o yokuş ta oldu..
    8 Ay boyunca Mcp de en ufak bir uyarı işareti , Balata kokusu vesaire problemler ile karşılaşmadım. Aynı şekilde Şirket araçlarının bakım periyodlarında ikame olarak verilen Dualogic Linea da şanzıman ile ilgili bir problem yoktu (performans problemi dışında )

    Bu yüzden benim görüşüme göre MMT de yazılımsal veya üretimden kaynaklı bir sorun var... MMT de problem yaşadık , Toyota ya göre beceriksiz sürücüyüz diyelim , Eee peki Citroenin Mcp sinde veya Fiat ın Dualogic şanzımanında niye sorun yaşamıyoruz... ?? Toyota ya binince acemi diğerlerine binince profesyonel mi oluyoruz...

    Zaten son satış rakamlarına baktığınızda Toyota da büyük bir düşüş var.... Bir zamanlar kafaya oynayan marka şimdi yerlerde sürünüyor resmen.
    Anlamsız fiyat politikası , yüksek fiyata rağmen rakiplerine göre yetersiz donanım ve motor özellikleri ile bir zamanları Tercih sebebi Toyota artık son tercih durumuna geldi ne yazık ki...

    Örneğin ;
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort Extra M/M 55,000 TL lik fiyatı var ... Bu fiyata Jetta 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Trendline almak mümkün... Hem MMT gibi problemli bir şanzıman yerine Orta sınıf araçlarda kullanılan en verimli şanzıman olan DSG konforunu alabiliyor müşteriler...

    Bence Toyotanın takkeyi önüne koyup artık düşünmesinin vakti gelmiştir...




  • Evt haklısın. Bu fiyata ne donanım ne guc hiç bir şey yok ama 55.000gibi bir fiyatı var. Wv oldukca gusel bır araba ne 2000 yılından berı transporterı kullandım. Ancak vw ıcınde sunu acıkca soyleyım o araba 100.000km lık araba. 100.000den sonra o arabayı elınde tutmamalısın. Babam o arabaya ınanılmaz baktı. Allah var bıze hıc bır sıkıntı yasatmadı en ufakta olsa. ancak artık son evresınde( 130,000km de) arabanın motorunun calısma sesı bıle degısmeye baslamıstı. Toyotanında bu gusellıgı butun ekıpmanlarıyla sorunsuz omur boyu kullanabılırsın. Enıstemde ılk cıkan toyota corolla var ınanın onu surdugum zaman dıyemezsınız kı eskı model...Bu aracı kullananın acemı usta gıbı bır sıkıntısı yok. Bunu nıe kısısel algılıyorsunuz. Uretımsel degıl bunu sorunu malesef adam akıllı arge yapmamıslar. yenı corollada mmt sorunu yerını yag eksıltme ye bıraktı. Ben aractan performans dısında memnunum. Toyotanın dusunmesı gereken cok fazla sey var.. Mesela yurt dısında altıs dıe corollanın bır modelı var. Araba 140 bg veen azında sunroof u var. Motoru aynı. Israrla neden boyle bır aracı getırtıyor dıstrıbutor....Eger daha guclu bır motor getırse bu sorununda ortadan kalkacagını dusunuyorum...Ben bunun ıcın maıl yazdım onlara donus yapmadılar. gerekırse tekrar tekrar yazacam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Temennileriniz için teşekkür ederim. Sizin canınız yanmış haklı olarak gerekli savaşı açmışsınız. Sonuna kadar haklısınız. Hatta biz diğer araç sahiplerinede yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Bunun içinde size teşekkür ederim. Ancak dediğim gibi yeni modellerde bunu aştıkalrnı söylüyorlar .Elbette aracım 8 aydad 16,500 km yol yaptı. Aracı devrinde kullanırım zorlamadan. İleride ne gösterir onu bilemem.benım araba çok yol yapıyor ve ayrıca 5 yıllık garantıde. Bu sure zarfında herhangı bır sorun olursa grantıden yaptırır dogru satarım :D . umrumda degil. dedigim gibi zaten aracın 90 olusu benı kanser edıyor. accent gibi bir arabanın bile tozunu yutuyor. Sizden tek ricam bu şekilde değilde daha anlayıslı daha sakın bir sekilde kullanıcıları uyarmanız. Hep idda hep kasıt hep kotuleme ıster ıstemez bız kullanıcaları uzuyor bırazda gerıyor. Cunku hergun bındıgımız ve sımdılık sorun yasamadımız ve hatta borcunu daha odedıgımız ve memnun oldugumuz arabamızdan sogutuyorsunuz , ki bu bizlerin canını sıkıyor. verdiğiniz bilgiler oldukca onemlı ve dikkate alınması gereken bılgıler. Bız kullanıcılar sızden ornek alarak basımıza boyle bır olay geldıgınde bılgılenıyoruz. Saolun. Dediğim gibi biraz daha sakın yaklasım sergileyin lütfen...

    Selam i_aydinol,
    yaklaşımın için bende teşekkür ederim. Ancak, 2-3 haftadır bir tanıdığın arkadaşı ile bir türlü buluşamadım. 2011 corolla mmt sinde benim bahsettiğim sıkıntıları yaşadığını söylüyor. görüp test etmem lazım, fırsatım olmadı..
    ben hiç birşeyi dayanaksız söylemiyorum. adapazarındaki fabrika, kapanan kartal derindere servis, ve bikaç lokasyonunda da tanıdıklarım var. 2011 lerde acaba düzelmişlermidir diye düşünürken 2 kişiden böyle bir sorun duyunca düşnmek gerekir derim. 8 ayda 80 bin de yapaiblirsin.. bu km ile alakalı değil.. tamamen aracı yoğun trafikte kullanmakla ilgili bir durum. üstelik mmt sorunlarını garantiye sokmuyorlar.. yada şansın yaver gittiyse kampanya kapsamında diyebiliyorlar.. tamamen şans eseri yaşıyorsun yani..
    konu hakkında tarzımı inan değiştirebilmem imkansız.. üstelik olabildiğince yumuşak yumuşak anlatmaya çalışıyorum. daha da yumuşatırsam mmt de sorun yok al kullan kardeş demem lazım herkese :)
    bile bile alıp kullanan eyvalla.. ama senin gibi bilmeden alanda dert etmesin. sakın sorun yaşarsan satma.. yasal süreç 12 ay sürüyor.. bilemedin 15 olsun. kazanmaman gibi bir durum yok. Kaybeden olmamış.
    hiç üzülme, aracını rahat raht kullan. derdin olursa ben burdayım, fatura bedelini alırım toyotadan, veririm sana.. Yargı arkamda nasılsa
    yaşasın türk adaleti
    90 beygir olayınıda kafana takma, motoruna motor silk bor katkısı koy, total excelliumdan şaşma, performansın ne olduğunu o zaman anlarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    8 Ay boyunca C4 Mcp ile Mecidiyeköy- Küçüksu Ümraniye güzergahında gidip geldim. Dönüş yolu ise 1. köprünün ayaklarına çıkan o meşhur adım adım trafiğin olduğu o yokuş ta oldu..
    8 Ay boyunca Mcp de en ufak bir uyarı işareti , Balata kokusu vesaire problemler ile karşılaşmadım. Aynı şekilde Şirket araçlarının bakım periyodlarında ikame olarak verilen Dualogic Linea da şanzıman ile ilgili bir problem yoktu (performans problemi dışında )

    Bu yüzden benim görüşüme göre MMT de yazılımsal veya üretimden kaynaklı bir sorun var... MMT de problem yaşadık , Toyota ya göre beceriksiz sürücüyüz diyelim , Eee peki Citroenin Mcp sinde veya Fiat ın Dualogic şanzımanında niye sorun yaşamıyoruz... ?? Toyota ya binince acemi diğerlerine binince profesyonel mi oluyoruz...

    Zaten son satış rakamlarına baktığınızda Toyota da büyük bir düşüş var.... Bir zamanlar kafaya oynayan marka şimdi yerlerde sürünüyor resmen.
    Anlamsız fiyat politikası , yüksek fiyata rağmen rakiplerine göre yetersiz donanım ve motor özellikleri ile bir zamanları Tercih sebebi Toyota artık son tercih durumuna geldi ne yazık ki...

    Örneğin ;
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort Extra M/M 55,000 TL lik fiyatı var ... Bu fiyata Jetta 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Trendline almak mümkün... Hem MMT gibi problemli bir şanzıman yerine Orta sınıf araçlarda kullanılan en verimli şanzıman olan DSG konforunu alabiliyor müşteriler...

    Bence Toyotanın takkeyi önüne koyup artık düşünmesinin vakti gelmiştir...

    valla dostum ben c4 yada fiatınkileri test etmedim.. şikayet konusunu incelemedim.. kullanmadım.. dsg iyidir dediler şüphe ile yaklaştım, o da geçen patlayınca emin oldum.. bu teknolojiden emin değilim..
    ama şu bi gerçek, içlerinden en vasatı mmt.. kimse alınıp darılmasın.. fordunkinden bir dava biliyorum, opelinkide kötü ama dava duymadım, dsg kötü dava yok. mmt den 6 dava biliyorum..
    bu 6 davanın en büyük sorumlusuda toyotanın kendisidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Sonuçta MMT arızasının ya garanti süresi içinde ortaya çıkmasını ya da hiç ortaya çıkmamasını isteyeceğiz dua edeceğiz... Garantisi bitmiş araçlarında MMT balata ve Ecu modülünü bedelsiz değiştirecekler mi peki bu genelgeye göre... ???

    mmt hatalı üretilen seriler (şası no dan belli) garantisi bitmiş olsada bedava değiştirilecekler (kampanyadan)
    toyota bukonuda iyidir sanırım. ben 2el yaris d4d mmt aldım servise gittim baskı balata mmt şanzıman
    parçları ve değiştiler faturada fiyat 1500tl gibi bir rakamdı ücret almadılar. sadece mil taşlama ücreti 85tl sanırım aldılar.
    ama diğer 80bin bakım için ön balatalar disk ve bakım yağ filtreler 1150tl aldılar
    ben söyle teselli ettim kendimi kampanyalı baskı mmt vs bakım bedavaya geldi
    bu işlem yapılmadan önce araç 1 vitesten 2ye geçerken ses çikariyordu (lak luk sesi)yığılıyordu vs
    şanzıman baskı işleminden sonra aracın vites geçişleri çok iyileşti birde frenden ayağını çekince gaz vermeden
    araç yürüyor ama bu yokuşta geri kaymaz anlamına gelmez garantisi bitmiş bir otomobilin hangi servis
    debrajını onu bunu değişir. garintili değişemiyoruz hele 5 6 yaş arabayı direk kovar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Sonuçta MMT arızasının ya garanti süresi içinde ortaya çıkmasını ya da hiç ortaya çıkmamasını isteyeceğiz dua edeceğiz... Garantisi bitmiş araçlarında MMT balata ve Ecu modülünü bedelsiz değiştirecekler mi peki bu genelgeye göre... ???

    mmt hatalı üretilen seriler (şası no dan belli) garantisi bitmiş olsada bedava değiştirilecekler (kampanyadan)
    toyota bukonuda iyidir sanırım. ben 2el yaris d4d mmt aldım servise gittim baskı balata mmt şanzıman
    parçları ve değiştiler faturada fiyat 1500tl gibi bir rakamdı ücret almadılar. sadece mil taşlama ücreti 85tl sanırım aldılar.
    ama diğer 80bin bakım için ön balatalar disk ve bakım yağ filtreler 1150tl aldılar
    ben söyle teselli ettim kendimi kampanyalı baskı mmt vs bakım bedavaya geldi
    bu işlem yapılmadan önce araç 1 vitesten 2ye geçerken ses çikariyordu (lak luk sesi)yığılıyordu vs
    şanzıman baskı işleminden sonra aracın vites geçişleri çok iyileşti birde frenden ayağını çekince gaz vermeden
    araç yürüyor ama bu yokuşta geri kaymaz anlamına gelmez garantisi bitmiş bir otomobilin hangi servis
    debrajını onu bunu değişir. garintili değişemiyoruz hele 5 6 yaş arabayı direk kovar.

    :) Bu söylediklerine o kadar çok yanıt var ki aslında..

    peki bu soruların yanıtı nedir sence?
    1-) bu zamana kadar neden baskı balata değiştirilmedi? çoğu kişiden para istendi?
    2-) geçen sene bi yerimi yırttm neden olmaz dediler?
    3-) 4 balata değişimi sanayide 200 TL iken 1100 tl içinde bu çok hatta faiş değil mi?
    4-) kendi ürettikleri ve hatalı olan bu sistem için neden para isterler?
    5-) o kadar yapmışlar mil taşlamayı neden paralı yaptılar?
    6-) yakın zamanda gittim, sizin araçta hala neden sorun yok dediler?
    7-) sorunum yoktu ama baskı balatamı ve ecu yu vs. .değiştirdiler diyenlere ne demeli?
    8-) neden e modu varken trafikte zorla m modunu kullanmak zorundayız? o zaman e modu ne işe yarar? kaldıki m kulanılsa bile kalkışlar neden kabustur?
    9-) gizli ayıplı bir aracın, garantisi bitse bile sahibinin 10 sene boyunca yasal hakları olduğunu biliyormuydunuz?
    10) burada daha fazla yazmaya devam edersem birileri gelip beni ayaklarımdan vurabilir mi?

    sorular böylece uzaar gider.. ben sadece konuştuğumla ve yorulduğumla kalırım.. benim insanım süperdir çünkü, hep azıyla yetinir, fazlası hakkı olsa bile..
    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Sonuçta MMT arızasının ya garanti süresi içinde ortaya çıkmasını ya da hiç ortaya çıkmamasını isteyeceğiz dua edeceğiz... Garantisi bitmiş araçlarında MMT balata ve Ecu modülünü bedelsiz değiştirecekler mi peki bu genelgeye göre... ???

    mmt hatalı üretilen seriler (şası no dan belli) garantisi bitmiş olsada bedava değiştirilecekler (kampanyadan)
    toyota bukonuda iyidir sanırım. ben 2el yaris d4d mmt aldım servise gittim baskı balata mmt şanzıman
    parçları ve değiştiler faturada fiyat 1500tl gibi bir rakamdı ücret almadılar. sadece mil taşlama ücreti 85tl sanırım aldılar.
    ama diğer 80bin bakım için ön balatalar disk ve bakım yağ filtreler 1150tl aldılar
    ben söyle teselli ettim kendimi kampanyalı baskı mmt vs bakım bedavaya geldi
    bu işlem yapılmadan önce araç 1 vitesten 2ye geçerken ses çikariyordu (lak luk sesi)yığılıyordu vs
    şanzıman baskı işleminden sonra aracın vites geçişleri çok iyileşti birde frenden ayağını çekince gaz vermeden
    araç yürüyor ama bu yokuşta geri kaymaz anlamına gelmez garantisi bitmiş bir otomobilin hangi servis
    debrajını onu bunu değişir. garintili değişemiyoruz hele 5 6 yaş arabayı direk kovar.

    :) Bu söylediklerine o kadar çok yanıt var ki aslında..

    peki bu soruların yanıtı nedir sence?
    1-) bu zamana kadar neden baskı balata değiştirilmedi? çoğu kişiden para istendi?
    2-) geçen sene bi yerimi yırttm neden olmaz dediler?
    3-) 4 balata değişimi sanayide 200 TL iken 1100 tl içinde bu çok hatta faiş değil mi?
    4-) kendi ürettikleri ve hatalı olan bu sistem için neden para isterler?
    5-) o kadar yapmışlar mil taşlamayı neden paralı yaptılar?
    6-) yakın zamanda gittim, sizin araçta hala neden sorun yok dediler?
    7-) sorunum yoktu ama baskı balatamı ve ecu yu vs. .değiştirdiler diyenlere ne demeli?
    8-) neden e modu varken trafikte zorla m modunu kullanmak zorundayız? o zaman e modu ne işe yarar? kaldıki m kulanılsa bile kalkışlar neden kabustur?
    9-) gizli ayıplı bir aracın, garantisi bitse bile sahibinin 10 sene boyunca yasal hakları olduğunu biliyormuydunuz?
    10) burada daha fazla yazmaya devam edersem birileri gelip beni ayaklarımdan vurabilir mi?

    sorular böylece uzaar gider.. ben sadece konuştuğumla ve yorulduğumla kalırım.. benim insanım süperdir çünkü, hep azıyla yetinir, fazlası hakkı olsa bile..
    saygılar..


    türkiye burası yalan dolan kol geziyor.
    herşeyde hak ararsak ömrümüz yetmez.
    ALLAHA havale etmek en doğrusu.
    ahirete yatırım iyidir. bir daha aldanacağını sanmam...
    hangisiyle üğraşalım reis




  • ahretteki yargı süreci baya bi meşakatli geçecek zaten..
    ben kaba tabiri ile bana kazık atan, yalan dolan içindeki hiç kimseye bu yaptığını yanında bırakmam, bırakamam.. doğama aykırı.. zaten benden sekenler ahirete takılır
  • Çok şükür mmt dan sorun yaşamadım. Aman allah korusun. Ancak şuna eminim ( bana mı özel bilmiyorum ) aracım daha 1 aylıkken arka hoparlor kablosuna pıoneer 6993 ( 460 w)2 tane bagladık sanırım bır tanesının kablosu oynamıs cıkısları yaktı :). servıse goturdum tabı hoparloru sokup :P hemen yenı teyp ıle garantıden degıstıler. Sımdıde daha once soyledıgım yag eksıltme sorunu oldu 2 defa. en sonunda (2.sınde) turbo sarj turbo besleme ve hava akıs sensoru yaklasık 3000tl cıvarındaymıs degıstırıyorlar.Oda garantı.Hıc ama hıc ıkıleme yok dırekt olarak teklıfle gerekenı yapıyorlar. Tabı suda var servıse genelde peder ıle gıdıyorum. O bıraz sorgulayıcıdır kendılerıde ıı tanırlar onun ıcın hıc yokusa suremıyorlar. Yag eksıltme sorununa gelıncede baya mantıklı sebeplerı var. 1. yarı sentetık kullanıyorlar yagı 2. yag gostergesı 2 kademeden olusuyor. 1.sı cok yukarıda yanı ılk uyarı verdıgınde sadece ve sadece bılgı amaclı.3. ise yagın daha cok bolgeyle ugrasması sıcaklık sebebıyle buharlasmayı artırıyor. Tabı akla soyle bır soru gelmıyor degıl: koskoca toyota buna bır onlem alamıyor mu veya bundan haberı yok mu da adını kırletıyor. malesef toyotada sızın dedıgınız gıbı kafayı kuma gomuyor,duymuyor ancak garantıden halledıyor işi...

    Ayrıca verdıgınız bilgiler yardımcı olmak için gerekli isteginiz için saolun. İnşallah gerek kalmaz ama olursa ilk size basvuracam :D:D




  • Sizden sekemeyenler emının ahıretı cok ısteyecekler :D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Sizden sekemeyenler emının ahıretı cok ısteyecekler :D:D





  • TOYOTA SAHİBİ BİRİSİ BU YAZIYI YAZIYOR..İYİ OKUYUNUZ... Çok yakın bir akrabam benim arabamdan memnuniyetimi görerek (2004 sol kullanıyorum 0 aldım..) ve ısrarlı tavsiyelerim sonucu 3 yıl önce YARIM OTOMATİK ŞANZUMANLI COROLLA aldı.Arabası 75.000 km de..Çok memnundu....Garanti bitmesine 2 ay varken bu araçla tam 4 kez yolda kalıyor..Nasılmı ? ..80 km hızla giderken bir anda vites boşa atıyor...Dörtleri yakıp boş ta giden arabayı kenara çekiyor..Kontağı kapatıp yeniden çalıştırıyor.Geri vitese takıyor vites geçiyor...Ve geçiçici bir durum deyip önemsemiyor...Bu son olay üç gün önce tekrarladı..Dördüncü sefer olunca şakası yok..Hemen servise gidip arabayı teslim etti..Garanti kapsamından tamir edildi...İki ay sonra gitseymiş 3 bin lira masrafı varmış....Bu yazdığım gerçek bilgi...Arabayı bu gün alacaktı...Ne yaptın diye sormadım..Morali bozuk. Daha öncede bir yıl önce radyosunda problem çıktı değiştirdiler...YALAN YAZIYORSUN DİYEN VARSA BEYKOZ TOYOTA YA SORUNUZ...İsteyene plakayı yazarım.. BÜTÜN MARKALAR İÇİN YAZIYORUM. İTHAL GELEN ARABALARDA BİR FİLMLER DÖNÜYOR...VE BÜTÜN PİYANGO TÜRKİYE YE GELEN YADA GÖNDERİLEN ARABALARA VURUYOR...Oysa bizler bu arababalrı alırken diğer ülkelerden çok daha fazla para ödüyoruz.( 30.000 - 35.000 usd gibi. ) .Garip bir durum... Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 28 Haziran 2011; 23:50:59 >




  • alem mematiye ben mmt ye hayranım
    toyota mmt illede binilmez diyorsan sahibinden sitesine
    2foto koy telefonun kilitlensin.
  • Yukarıdaki yazıda binilmez diye bir cümle varmı ? Bu kronik bir sorun değil. Bazı arabalarda ortaya çıkıyor..Yalan değil, dolan değil..İnsanlar konuşsun..Yazsın..Okusun..Doğruyu bilsin...Başka ne olsun ? Saygılarımla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    TOYOTA SAHİBİ BİRİSİ BU YAZIYI YAZIYOR..İYİ OKUYUNUZ... Çok yakın bir akrabam benim arabamdan memnuniyetimi görerek (2004 sol kullanıyorum 0 aldım..) ve ısrarlı tavsiyelerim sonucu 3 yıl önce YARIM OTOMATİK ŞANZUMANLI COROLLA aldı.Arabası 75.000 km de..Çok memnundu....Garanti bitmesine 2 ay varken bu araçla tam 4 kez yolda kalıyor..Nasılmı ? ..80 km hızla giderken bir anda vites boşa atıyor...Dörtleri yakıp boş ta giden arabayı kenara çekiyor..Kontağı kapatıp yeniden çalıştırıyor.Geri vitese takıyor vites geçiyor...Ve geçiçici bir durum deyip önemsemiyor...Bu son olay üç gün önce tekrarladı..Dördüncü sefer olunca şakası yok..Hemen servise gidip arabayı teslim etti..Garanti kapsamından tamir edildi...İki ay sonra gitseymiş 3 bin lira masrafı varmış....Bu yazdığım gerçek bilgi...Arabayı bu gün alacaktı...Ne yaptın diye sormadım..Morali bozuk. Daha öncede bir yıl önce radyosunda problem çıktı değiştirdiler...YALAN YAZIYORSUN DİYEN VARSA BEYKOZ TOYOTA YA SORUNUZ...İsteyene plakayı yazarım.. BÜTÜN MARKALAR İÇİN YAZIYORUM. İTHAL GELEN ARABALARDA BİR FİLMLER DÖNÜYOR...VE BÜTÜN PİYANGO TÜRKİYE YE GELEN YADA GÖNDERİLEN ARABALARA VURUYOR...Oysa bizler bu arababalrı alırken diğer ülkelerden çok daha fazla para ödüyoruz.( 30.000 - 35.000 usd gibi. ) .Garip bir durum... Saygılarımla..

    Selam taşkafa,

    Bu sorun bilindik kronik bir sorun. mmt yi yoğun trafikte kullanırsan eper sürekli boşa atarak kullanmazsan her dur kalkta ecu suna hta yazar. hata mesajı 10 bine ulaşınca vitesi boşa alır. nerde ve kaçıncı viteste giderse gitsin..
    yıllarca bunu mücadelesini verdim ben.. 2009 da benim aracın baskı balatasını değiştirmediler.. senin hatan dediler.. şimdi mmt ile ilgili davalar mantar gibi çoğalınca bu işi garanti kapsamına aldılar.. bunun öncüsüde benim..

    arkadaşın aracı satsın dicem ama sattığı vatandaşta bir süre sonra mağdur olacak.. ben olsa myasal yollara baş vurur aracı iade ederdim..

    bu arada bu sorun sadece türkiye de yok.. mısırda tüm mmt lere 10 sene garanti ve sınırsız güvence verildi mahkeme kararıyla. hollan, belçika, paris, yurt dışı forumları incelerseniz sorun yaşayan bir sürü avrupalı forumlara dertlerini yazmış..
    konu tek bir mmt de yada münferit mmt lerde diyemiyorum çünkü böyle diyenlerde sorun oluyor..

    geçen bir özel serviste 200 bin yapmış mmt gördüm.. yolda bırakmış.. sahibi küfrediyordu.. şimdi diceksiniz ki 200 bin yapmış daha naapsın.. adam sadece istanbul tekirdağ arası kullanmış.. 1-2 kere şehir içine girmiş, yolda kalmış.. onun dışında benim gibi bir daha hiç şehre sokmamış aracı.. buysa bozulmayan mmt bravo derim mmt hayranlarına..

    multimode zedeyiz diye arattır google da, bunla ilgili yapılmış web sitesi bile var.. toyota hala kafasını kuma gömmeye devam etsin.. aferim ona..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    alem mematiye ben mmt ye hayranım
    toyota mmt illede binilmez diyorsan sahibinden sitesine
    2foto koy telefonun kilitlensin.



    abartma istersen.. geçen sene koymuştum ben, 2 kişi zor aradı.. onlarda vaz geçti.. bilmeyen arar ancak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Yukarıdaki yazıda binilmez diye bir cümle varmı ? Bu kronik bir sorun değil. Bazı arabalarda ortaya çıkıyor..Yalan değil, dolan değil..İnsanlar konuşsun..Yazsın..Okusun..Doğruyu bilsin...Başka ne olsun ? Saygılarımla..

    Ben sana inanıyorum.. arkadaşının aracının garantisi hala bitmediyse şu multimode zedelerin sayfasından yardım istesin.. yasal süreç 12-15 aya sürüyor.. kazanma olasılığı neredeyse %100..
    daha kaybedeni görmedim..
    aracı satarak başkasının ahını almasın derim.. yinede kendi bilir.. ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    alem mematiye ben mmt ye hayranım
    toyota mmt illede binilmez diyorsan sahibinden sitesine
    2foto koy telefonun kilitlensin.



    abartma istersen.. geçen sene koymuştum ben, 2 kişi zor aradı.. onlarda vaz geçti.. bilmeyen arar ancak..


    hocam alınma ama sen arabanı niye satmıyorsun. Ya da dava aç toyota alsın arabanı geriye. Ben 6 vitesli mmt ile İstanbul trafiğinde her gün boğaziçi köprüsünden git gel yaptım. 15.000 km boyunca ne bir uyarı işareti duydum ne de birşey. Çok ciddi yokuşlarda arabayı kaldırdım yine bişey olmadı. Sadece ilk yokuş deneyimimde debriyaj kokusu duydum deneyimsizlikten.
    Sonra da paraya ihtiyacım olduğu için sattım. Satmam sadece 6 günümü aldı. Bu 6 gün içinde de gerçekten telefonum sürekli çaldı.
    Bu problem 5 viteslilerde varmış. doğrudur. Ama 6 viteslilerde yok. hiçkimseden de bir şikayet duymadım.
    Ama işi gücü bırakıp aylar boyu yıllar boyu aynı kişinin arabaya kusur bulması ve buna rağmen hala o arabaya biniyor olmasını ben anlayamıyorum. tamam. yaşadığın herşey doğru olabilir. Ama bu herkesin arabasının kusurlu olduğunu göstermez. herkese de buradan laf yetiştirmeni haklı kılmaz. Bi yerden sonra ben bunda kötü niyet ararım. Rakip firmanın saldırısı olduğunu düşünürüm, vs vs




  • Hakkate lütfen sat arabanı Killer Loop hepimiz kurtulalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakuar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    alem mematiye ben mmt ye hayranım
    toyota mmt illede binilmez diyorsan sahibinden sitesine
    2foto koy telefonun kilitlensin.



    abartma istersen.. geçen sene koymuştum ben, 2 kişi zor aradı.. onlarda vaz geçti.. bilmeyen arar ancak..


    hocam alınma ama sen arabanı niye satmıyorsun. Ya da dava aç toyota alsın arabanı geriye. Ben 6 vitesli mmt ile İstanbul trafiğinde her gün boğaziçi köprüsünden git gel yaptım. 15.000 km boyunca ne bir uyarı işareti duydum ne de birşey. Çok ciddi yokuşlarda arabayı kaldırdım yine bişey olmadı. Sadece ilk yokuş deneyimimde debriyaj kokusu duydum deneyimsizlikten.
    Sonra da paraya ihtiyacım olduğu için sattım. Satmam sadece 6 günümü aldı. Bu 6 gün içinde de gerçekten telefonum sürekli çaldı.
    Bu problem 5 viteslilerde varmış. doğrudur. Ama 6 viteslilerde yok. hiçkimseden de bir şikayet duymadım.
    Ama işi gücü bırakıp aylar boyu yıllar boyu aynı kişinin arabaya kusur bulması ve buna rağmen hala o arabaya biniyor olmasını ben anlayamıyorum. tamam. yaşadığın herşey doğru olabilir. Ama bu herkesin arabasının kusurlu olduğunu göstermez. herkese de buradan laf yetiştirmeni haklı kılmaz. Bi yerden sonra ben bunda kötü niyet ararım. Rakip firmanın saldırısı olduğunu düşünürüm, vs vs


    öncelikle hoca camide
    sonrasına gelince, benim mesajlarımı tam okumamışın galiba. yargı sürecinde benim aracım.. dava bitmek üzere..
    satmam söz konusu değil.. umarım şimdi anlamışındır?
    birşey daha, benim aracı satmam başkasını kandırmam manasına gelir.. sence bu etik midir?

    birde olayı o kadar basite indirgeme bence.. yaşamadan bilemezsin.. zira araca kusur bulduğum yok. kusurlu zaten.. 6 viteslilerde bu sorun daha fazla gizlenmiş.. daha başarılı yani..
    sen hiç kimseden şikayet duymadın ama kaç kişi ile konuştun? benim burada mesajlarımı okuyan ama yorum yazmayan çoğu kişi her gün bir sürü mesaj atıyor.. neden burada yazmıyorlar bende anlamış değilim.. şikayet diz boyu..

    toyota beni sürüm sürüm süründüyüyor.. aracı almıyor, dava kazananlarınkinide almadı.. yargıtaya gitti.. icraya veriyorsun, harcı yatırıp durduruyor, temyiz sürecini başlatıyor.. yani senin o bildiğin toyota müşteriyi süründürüyor.. bu rakip firmanın işi demek rakiplere büyük bir hakaret olur.. firma ismi verme istersen.. benim çalıştığım sektörün otomotivle uzaktan yakından alakası yok çünkü..

    beni bu kadar süründüren, inim inim inleten bir satıcı hakkında, bana yaptıklarını paylaşmam kadar normal birşey yok bence.. sen sus diyerek toyota personli olduğun izlenimi yaratıyorsun ama değilsin muhtemelen

    aracın bir kere koku yaymış ve sen kendinde kusur aramışın gördün mü.. bu kusur sende değil araçta.. bende yıllarca öyle sandım meğer araç naneymiş..
    bu sorun mmt lerin genelinde var çünkü tasarım hatası.. bunu ben söylemiyorum.. bilirkişiler söylüyor..




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.