Şimdi Ara

TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
109
Cevap
2
Favori
160.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -MorphY-

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    1.cisi (-) Tasarım ve yetersiz motor seçenekleri, sadece LPG takmakla bitmiyor, o kasa için tork da lazım. Bu seviyede araç alacak biri herşeyiyle orjinal olsun ister ilk etapda kimse bi RAV alıyımda Lpg taktırıyım diye düşünmez gider direk 2.0LT Dizel otomatiklerden birini alır, sebeb bu bence


    Katılıyorum Yetersiz motor seçeneği sunan, tüm marka ve modeller gibi, bu arabada tutulmuyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar hepiniz şunu yanlış biliyorsunuzki rav4 captiva,quasquaiaiasiaai gibi binek jip değildir.rav4 arazi aracıdır ve q7sinden tutun bmw x6sına kadar hepsini arazide yer.bu araçlar zor koşullara gelmez sert bi tümsekte,çamurda takılır kalır ama rav4 bunların hiçbirine takılmaz. bunun binicisi ya arazi için alır yada toyota sevdasından alır.diğer grupta bunu quauquaasquai sanıp dizeline otomatik vitesine bakar binmez

    HORT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 2 Haziran 2011; 3:34:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klise Adam

    arkadaşlar hepiniz şunu yanlış biliyorsunuzki rav4 captiva,quasquaiaiasiaai gibi binek jip değildir.rav4 arazi aracıdır ve q7sinden tutun bmw x6sına kadar hepsini arazide yer.bu araçlar zor koşullara gelmez sert bi tümsekte,çamurda takılır kalır ama rav4 bunların hiçbirine takılmaz. bunun binicisi ya arazi için alır yada toyota sevdasından alır.diğer grupta bunu quauquaasquai sanıp dizeline otomatik vitesine bakar binmez

    HORT

    Alıntıları Göster
    Aracın dizeli zaten 2.2 motor yüzünden çok pahalı. Dizel araç düşünen başka markalara yöneliyor. Benzinlisi ise arazi performansı hariç CRV'den daha geride kalıyor bence. Türkiye'de de bir SUV'yi arazi performası için alan kişi sayısının çok fazla olduğunu sanmıyorum. Dolayısıyla birbirinin direk rakibi olan iki araçtan CRV tercih ediliyor genelde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ponderous

    Aracın dizeli zaten 2.2 motor yüzünden çok pahalı. Dizel araç düşünen başka markalara yöneliyor. Benzinlisi ise arazi performansı hariç CRV'den daha geride kalıyor bence. Türkiye'de de bir SUV'yi arazi performası için alan kişi sayısının çok fazla olduğunu sanmıyorum. Dolayısıyla birbirinin direk rakibi olan iki araçtan CRV tercih ediliyor genelde.

    Alıntıları Göster
    hacı muratın jipini yapsınlar 1.6 Dizel otomatik...başka marka jip satılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    hacı muratın jipini yapsınlar 1.6 Dizel otomatik...başka marka jip satılmaz.

    Alıntıları Göster
    honda ve toyota nın en büyük eksikleri TSI TDI DCI gibi turbo uygulamalı motorların olmamasıdır. adamlar diyorlar bile 1.4 motor a3 1.8 motor honda ivtec'e nasıl boy boy yapıştırıyor diye tork farkı motor farkı

    gidipte düz motor rav 4 alacağıma en kötü yeni sorento alırım ix35 alırım
  • Dizel motor ve dizel motor da otomatik olmadigi icin ve dizel motor seceneginin asari yuksek fiyata sahip olmasi + olarak ta Sinifindaki diger araclara gore boyut ve genislik olarak daha kucuk olmasi da bir neden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking

    Dizel motor ve dizel motor da otomatik olmadigi icin ve dizel motor seceneginin asari yuksek fiyata sahip olmasi + olarak ta Sinifindaki diger araclara gore boyut ve genislik olarak daha kucuk olmasi da bir neden...
    türkiyede tuttumu bilmem ama dünyada tuttuğu kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    türkiyede tuttumu bilmem ama dünyada tuttuğu kesin.

    Alıntıları Göster
    yeni kasa güzel ama fiyatı puan kaybettiriyor. aynı paraya daha güzel alternatifler çıkıyor karşısına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: architron

    yeni kasa güzel ama fiyatı puan kaybettiriyor. aynı paraya daha güzel alternatifler çıkıyor karşısına.

    Alıntıları Göster
    özellikle inci beyazına bayılıyorum. ama içini biraz daha güzel yapabilirlermiş. en basitinden bir bagaj perdesi koymamışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: architron

    özellikle inci beyazına bayılıyorum. ama içini biraz daha güzel yapabilirlermiş. en basitinden bir bagaj perdesi koymamışlar.

    Alıntıları Göster
    2003 model babam rav4 aldık gerçekten çok konforlu ve kaliteli işciliği olan bir araç verdiğimiz parayıda hakketiğini düşünüyoruz helal olsun diyoruz babamda honda hrv ve nissan terrano 2 dizel vardı 2 denemeden sonra rav4 bize mercedes gibi geliyo:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BabyLatte

    2003 model babam rav4 aldık gerçekten çok konforlu ve kaliteli işciliği olan bir araç verdiğimiz parayıda hakketiğini düşünüyoruz helal olsun diyoruz babamda honda hrv ve nissan terrano 2 dizel vardı 2 denemeden sonra rav4 bize mercedes gibi geliyo:)

    Alıntıları Göster
    2007 model toyota rav 4 lerin şanzımanından problemler yaşandığı söyleniyor
    bu arada rav4 lerin periyodik bakımları pahalı mıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    2007 model toyota rav 4 lerin şanzımanından problemler yaşandığı söyleniyor
    bu arada rav4 lerin periyodik bakımları pahalı mıdır

    Alıntıları Göster
    Toyota'nın düşen imajının akabinde insanlar ona o kadar para vermektense (sonuçta TR şartlarında lüx sayılacak bir araç) gidiyorlar daha marka imajı düzgün araç alıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komodo ejderhası

    Toyota'nın düşen imajının akabinde insanlar ona o kadar para vermektense (sonuçta TR şartlarında lüx sayılacak bir araç) gidiyorlar daha marka imajı düzgün araç alıyorlar.

    Alıntıları Göster
    marka imajı hala iyi onunla ilgili değil

    2.0 dizel ve otomatik araçlar tutar türkiyede

    fakat 2.2 dizel ve düz vitesi var

    2.0 benzinli otomatiği de 9.8 yakınlarında yakıyor aslında daha az captivadan koleosdan ve bir çok suvdan fakat benzinin fiyatı bunu daha yukarılara çekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acg92

    marka imajı hala iyi onunla ilgili değil

    2.0 dizel ve otomatik araçlar tutar türkiyede

    fakat 2.2 dizel ve düz vitesi var

    2.0 benzinli otomatiği de 9.8 yakınlarında yakıyor aslında daha az captivadan koleosdan ve bir çok suvdan fakat benzinin fiyatı bunu daha yukarılara çekiyor.

    Alıntıları Göster
    Haluk hocam 2007 ve üstü araçlara LPG takılması konusundaki düşünceleriniz hala aynı mı ? Sorunlu mudur bu montajlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucca

    Haluk hocam 2007 ve üstü araçlara LPG takılması konusundaki düşünceleriniz hala aynı mı ? Sorunlu mudur bu montajlar ?

    Alıntıları Göster
    Fiyat+Sadece benzinli seçeneğin bulunması.Bi ara 2.2 vardı onuda kimse almaz.Yoksa gayet güzel araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Fiyat+Sadece benzinli seçeneğin bulunması.Bi ara 2.2 vardı onuda kimse almaz.Yoksa gayet güzel araç.

    Alıntıları Göster
    dış görünüşü fiyatına göre vasat sayılır. bunun yerine 1.6 ix35 alınır hem de binlerce lira daha ucuza..
  • Beyler kimse çıkıp dememiş grandvitara diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yunba53

    Beyler kimse çıkıp dememiş grandvitara diye..
    Daha onbeş gün oldu 2002 model 2.0 90bin km siyah masrafsız benzinli 5 lastik yeni rav4 sahibi oldum. lastikler michelin ve 120-130-140km/s hızda teyp, sunroof ve camlar kapalı ne ses ne uğultu rahatsız edici değil motorun mırıldanmasını çok güzel dinleyebiliyorsunuz. Arkada asılı olan yedek lastiktende bozuk yolda dahi ses gelmiyor ki arazide gezerkende böyle.
    Yakıt tüketimim kalkışlarda yüklenmeden, trafikte ani agresif hareketlerle kullanmadan ama uyuşuk uyuşukta yol almadan şuan 45krş. da.
    Bence verdiğim parayı hakediyor içim rahat. Musait olan sokak aralarında gezinirken dönüşlerde olsun rampa ivmelenmesi olsun vs. durumlarda bence yoldaki gidişi oldukça zevkli. Aldığıma pişman değilim.
    Açıkcası patronda Range Rover sport var. Kaç paralık araba gezerken tangır tungur, ön taraf neysede arkada yolculuk sırt ağrısından başka birşey değil koltuğun sırtını o koskoca araçta insan 5cm daha yüksek yapar.
    Rav4 ile kıyas için yazmadım ama konfor bence rav4 de çok daha iyi ne kadar küçük olsada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    Daha onbeş gün oldu 2002 model 2.0 90bin km siyah masrafsız benzinli 5 lastik yeni rav4 sahibi oldum. lastikler michelin ve 120-130-140km/s hızda teyp, sunroof ve camlar kapalı ne ses ne uğultu rahatsız edici değil motorun mırıldanmasını çok güzel dinleyebiliyorsunuz. Arkada asılı olan yedek lastiktende bozuk yolda dahi ses gelmiyor ki arazide gezerkende böyle.
    Yakıt tüketimim kalkışlarda yüklenmeden, trafikte ani agresif hareketlerle kullanmadan ama uyuşuk uyuşukta yol almadan şuan 45krş. da.
    Bence verdiğim parayı hakediyor içim rahat. Musait olan sokak aralarında gezinirken dönüşlerde olsun rampa ivmelenmesi olsun vs. durumlarda bence yoldaki gidişi oldukça zevkli. Aldığıma pişman değilim.
    Açıkcası patronda Range Rover sport var. Kaç paralık araba gezerken tangır tungur, ön taraf neysede arkada yolculuk sırt ağrısından başka birşey değil koltuğun sırtını o koskoca araçta insan 5cm daha yüksek yapar.
    Rav4 ile kıyas için yazmadım ama konfor bence rav4 de çok daha iyi ne kadar küçük olsada.

    Alıntıları Göster
    Aynı motor seçeneklerine sahip olan crv var. Yakıtı nispeten rav4'den az. Bir de garip bi yol tutuşu var. İnsanlar crv'yi tercih ediyor, bunun asıl nedenini bende bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    Daha onbeş gün oldu 2002 model 2.0 90bin km siyah masrafsız benzinli 5 lastik yeni rav4 sahibi oldum. lastikler michelin ve 120-130-140km/s hızda teyp, sunroof ve camlar kapalı ne ses ne uğultu rahatsız edici değil motorun mırıldanmasını çok güzel dinleyebiliyorsunuz. Arkada asılı olan yedek lastiktende bozuk yolda dahi ses gelmiyor ki arazide gezerkende böyle.
    Yakıt tüketimim kalkışlarda yüklenmeden, trafikte ani agresif hareketlerle kullanmadan ama uyuşuk uyuşukta yol almadan şuan 45krş. da.
    Bence verdiğim parayı hakediyor içim rahat. Musait olan sokak aralarında gezinirken dönüşlerde olsun rampa ivmelenmesi olsun vs. durumlarda bence yoldaki gidişi oldukça zevkli. Aldığıma pişman değilim.
    Açıkcası patronda Range Rover sport var. Kaç paralık araba gezerken tangır tungur, ön taraf neysede arkada yolculuk sırt ağrısından başka birşey değil koltuğun sırtını o koskoca araçta insan 5cm daha yüksek yapar.
    Rav4 ile kıyas için yazmadım ama konfor bence rav4 de çok daha iyi ne kadar küçük olsada.

    Alıntıları Göster
    2 litre atmosferik benzinli diyelim

    bide iç plastiğini incelediğimde beğenmemiştim özellikle torpidonun orada bi yerde cidden dandiklik vardı(vurduğumda gelen ses)
    onun dışında dayanıklı ve sorunsuz bir araç diye biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    2 litre atmosferik benzinli diyelim

    bide iç plastiğini incelediğimde beğenmemiştim özellikle torpidonun orada bi yerde cidden dandiklik vardı(vurduğumda gelen ses)
    onun dışında dayanıklı ve sorunsuz bir araç diye biliyorum

    Alıntıları Göster
    şimdiki kasayı bilmem ama bir önceki kasa dar ve kasvetli gelmişti bana ve aşırı yakıt tüketimiyle başarısız bir suv
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.