Şimdi Ara

TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
109
Cevap
2
Favori
160.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    lpg takılabiliyor
    sahibinden.com da örnekleri var
    servise de sordum tavsiye etmedikleri ama takılabildiğini ifade ettiler
    suzuki grand vitara 2.0 jlx al otomatik vitesle kıyas yapabilir miyiz arkadaşlar



    ARkadaşım ona bakarsan FSI motora da lpg takanlar var.

    Bu şekilde takanlar var diye bu araca lpg takılabilir anlamına gelmez.

    Motoru ellerine almanın zamanı geldiği için satıyorlardır araçlarını.

    FSI dan bile daha komplikedir bu araçların enjeksiyon sistemleri.

    Ayrıca şöyle bir bilgi de vereyim, bu araçların ilk versiyonları (yanılmıyorsam 2000 modeller falan) normal enjeksiyonluydu.

    Sonradan benzinli D4 motoru getirdiler ve de onlara takılamıyor.



    YANLIŞ...
    Bu araçta vvt-i kullanılır ve bu sistem direk enjeksiyonlu değildi.2.0 arasında gayet iyi ideal yakışı vardır yol tutuşu iyidir çekiş sistemi 4WD arazide sorun yaratmaz sağlamdır.Sınıfındaki koreliler gibi soyulma dökülme olmaz.Piyasa da tutulurda ilk zamanlarda az satış yapmasının nedeni 2.0 ve 2.2 moturun vergi sorunu ve aracın fiyatı.Bence lpg ile gayet güzel bir araç.Avensisde d4 motor kullanıldı.Rav4 tüm serilerinde VVT-İ kullanıldı.Vvt-i direk enjeksiyonlu değildir ve yakıt ekonomisi sağlamlığı ile meşhur bir motordur.Bir çok otomobil üreticisi bu özelliği motorlarının alt yapısında kullanır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    lpg takılabiliyor
    sahibinden.com da örnekleri var
    servise de sordum tavsiye etmedikleri ama takılabildiğini ifade ettiler
    suzuki grand vitara 2.0 jlx al otomatik vitesle kıyas yapabilir miyiz arkadaşlar



    ARkadaşım ona bakarsan FSI motora da lpg takanlar var.

    Bu şekilde takanlar var diye bu araca lpg takılabilir anlamına gelmez.

    Motoru ellerine almanın zamanı geldiği için satıyorlardır araçlarını.

    FSI dan bile daha komplikedir bu araçların enjeksiyon sistemleri.

    Ayrıca şöyle bir bilgi de vereyim, bu araçların ilk versiyonları (yanılmıyorsam 2000 modeller falan) normal enjeksiyonluydu.

    Sonradan benzinli D4 motoru getirdiler ve de onlara takılamıyor.



    YANLIŞ...
    Bu araçta vvt-i kullanılır ve bu sistem direk enjeksiyonlu değildi.2.0 arasında gayet iyi ideal yakışı vardır yol tutuşu iyidir çekiş sistemi 4WD arazide sorun yaratmaz sağlamdır.Sınıfındaki koreliler gibi soyulma dökülme olmaz.Piyasa da tutulurda ilk zamanlarda az satış yapmasının nedeni 2.0 ve 2.2 moturun vergi sorunu ve aracın fiyatı.Bence lpg ile gayet güzel bir araç.Avensisde d4 motor kullanıldı.Rav4 tüm serilerinde VVT-İ kullanıldı.Vvt-i direk enjeksiyonlu değildir ve yakıt ekonomisi sağlamlığı ile meşhur bir motordur.Bir çok otomobil üreticisi bu özelliği motorlarının alt yapısında kullanır

    +1 aynısını yazacaktım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma
    lpg takılabiliyor
    sahibinden.com da örnekleri var
    servise de sordum tavsiye etmedikleri ama takılabildiğini ifade ettiler
    suzuki grand vitara 2.0 jlx al otomatik vitesle kıyas yapabilir miyiz arkadaşlar


    ARkadaşım ona bakarsan FSI motora da lpg takanlar var.

    Bu şekilde takanlar var diye bu araca lpg takılabilir anlamına gelmez.

    Motoru ellerine almanın zamanı geldiği için satıyorlardır araçlarını.

    FSI dan bile daha komplikedir bu araçların enjeksiyon sistemleri.

    Ayrıca şöyle bir bilgi de vereyim, bu araçların ilk versiyonları (yanılmıyorsam 2000 modeller falan) normal enjeksiyonluydu.

    Sonradan benzinli D4 motoru getirdiler ve de onlara takılamıyor.

    YANLIŞ...
    Bu araçta vvt-i kullanılır ve bu sistem direk enjeksiyonlu değildi.2.0 arasında gayet iyi ideal yakışı vardır yol tutuşu iyidir çekiş sistemi 4WD arazide sorun yaratmaz sağlamdır.Sınıfındaki koreliler gibi soyulma dökülme olmaz.Piyasa da tutulurda ilk zamanlarda az satış yapmasının nedeni 2.0 ve 2.2 moturun vergi sorunu ve aracın fiyatı.Bence lpg ile gayet güzel bir araç.Avensisde d4 motor kullanıldı.Rav4 tüm serilerinde VVT-İ kullanıldı.Vvt-i direk enjeksiyonlu değildir ve yakıt ekonomisi sağlamlığı ile meşhur bir motordur.Bir çok otomobil üreticisi bu özelliği motorlarının alt yapısında kullanır

    Arkadaşım merhaba,

    1.
    quote:

    Vvt-i direk enjeksiyonlu değildir.
    ... demişsin.

    Bu dediğin doğru ama D4 motorlar da VVT-İ teknolojisini kullanmaktadır. :)

    2. 2005-2012 arasında Rav4 modellerinde kullanılan motorlardan birisi de 1AZ-FSE kodlu doğrudan enjeksiyonlu benzinli motordur.

    quote:

    The 1AZ-FSE is a 2.0 L (1998 cc) version. Bore is 86.0 mm and stroke is 86.0 mm, and a compression ratio of 10.5:1. Output is 155 hp (114 kW) at 6000 rpm with 145 lb·ft (192 N·m) of torque at 4000 rpm. The 1AZ-FSE features Toyota's D-4 direct injection system.

    Applications:

    Toyota Avensis
    Toyota Avensis Verso
    Toyota Noah/Voxy
    Toyota RAV4
    Toyota Gaia
    Toyota Isis
    Toyota Caldina
    Toyota Wish
    Toyota Allion
    Toyota Premio
    Toyota Opa



    3. Bu yıllar arasında ülkemizde satılan benzinli Rav4 ve Avensis'lerde 2.0 lt olarak bu motor kullanılmıştır.

    4. Rav4 broşürünün ilgili sayfaları:

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI

    Bu da Avensis'in 1.6 ve 2.0 benzinli motorlarını gösteren sayfalar:

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI
    (1.6 lt motorda doğrudan enjeksiyon yazmadığını göstermek için koydum bu fotoyu)


    Daha fazla bilgi için:

    en.wikipedia.org
    Toyota RAV4 - Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4


    quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i
    +1 aynısını yazacaktım.


    Aynısını yazmayayım bir daha arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma
    lpg takılabiliyor
    sahibinden.com da örnekleri var
    servise de sordum tavsiye etmedikleri ama takılabildiğini ifade ettiler
    suzuki grand vitara 2.0 jlx al otomatik vitesle kıyas yapabilir miyiz arkadaşlar


    ARkadaşım ona bakarsan FSI motora da lpg takanlar var.

    Bu şekilde takanlar var diye bu araca lpg takılabilir anlamına gelmez.

    Motoru ellerine almanın zamanı geldiği için satıyorlardır araçlarını.

    FSI dan bile daha komplikedir bu araçların enjeksiyon sistemleri.

    Ayrıca şöyle bir bilgi de vereyim, bu araçların ilk versiyonları (yanılmıyorsam 2000 modeller falan) normal enjeksiyonluydu.

    Sonradan benzinli D4 motoru getirdiler ve de onlara takılamıyor.

    YANLIŞ...
    Bu araçta vvt-i kullanılır ve bu sistem direk enjeksiyonlu değildi.2.0 arasında gayet iyi ideal yakışı vardır yol tutuşu iyidir çekiş sistemi 4WD arazide sorun yaratmaz sağlamdır.Sınıfındaki koreliler gibi soyulma dökülme olmaz.Piyasa da tutulurda ilk zamanlarda az satış yapmasının nedeni 2.0 ve 2.2 moturun vergi sorunu ve aracın fiyatı.Bence lpg ile gayet güzel bir araç.Avensisde d4 motor kullanıldı.Rav4 tüm serilerinde VVT-İ kullanıldı.Vvt-i direk enjeksiyonlu değildir ve yakıt ekonomisi sağlamlığı ile meşhur bir motordur.Bir çok otomobil üreticisi bu özelliği motorlarının alt yapısında kullanır

    Arkadaşım merhaba,

    1.
    quote:

    Vvt-i direk enjeksiyonlu değildir.
    ... demişsin.

    Bu dediğin doğru ama D4 motorlar da VVT-İ teknolojisini kullanmaktadır. :)

    2. 2005-2012 arasında Rav4 modellerinde kullanılan motorlardan birisi de 1AZ-FSE kodlu doğrudan enjeksiyonlu benzinli motordur.

    quote:

    The 1AZ-FSE is a 2.0 L (1998 cc) version. Bore is 86.0 mm and stroke is 86.0 mm, and a compression ratio of 10.5:1. Output is 155 hp (114 kW) at 6000 rpm with 145 lb·ft (192 N·m) of torque at 4000 rpm. The 1AZ-FSE features Toyota's D-4 direct injection system.

    Applications:

    Toyota Avensis
    Toyota Avensis Verso
    Toyota Noah/Voxy
    Toyota RAV4
    Toyota Gaia
    Toyota Isis
    Toyota Caldina
    Toyota Wish
    Toyota Allion
    Toyota Premio
    Toyota Opa



    3. Bu yıllar arasında ülkemizde satılan benzinli Rav4 ve Avensis'lerde 2.0 lt olarak bu motor kullanılmıştır.

    4. Rav4 broşürünün ilgili sayfaları:

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI

    Bu da Avensis'in 1.6 ve 2.0 benzinli motorlarını gösteren sayfalar:

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI
    (1.6 lt motorda doğrudan enjeksiyon yazmadığını göstermek için koydum bu fotoyu)


    Daha fazla bilgi için:

    en.wikipedia.org
    Toyota RAV4 - Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4


    quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i
    +1 aynısını yazacaktım.


    Aynısını yazmayayım bir daha arkadaşım.

    Alıntıları Göster
    toyota nasıl böyle hatta yaptı acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    Bilgilendirme için teşekkürler fakat piyasada bir çok lpg'li rav4 var.Sorun olanı duymadım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23




    Haluk Abi tebrikler, eline sağlık.

    Bu arada PM atınca sana bildirim gelmiyor sanırım. Mesajım hala okunmadı gözüküyor. Haberin olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekozim123

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23




    Haluk Abi tebrikler, eline sağlık.

    Bu arada PM atınca sana bildirim gelmiyor sanırım. Mesajım hala okunmadı gözüküyor. Haberin olsun.

    Alıntıları Göster
    toyota rav4 e alternatif 2008 subaru 2.0 sayılabilir mi
    subaru nın mı rav4 ün mü yedek parçaları daha ucuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    Daha onbeş gün oldu 2002 model 2.0 90bin km siyah masrafsız benzinli 5 lastik yeni rav4 sahibi oldum. lastikler michelin ve 120-130-140km/s hızda teyp, sunroof ve camlar kapalı ne ses ne uğultu rahatsız edici değil motorun mırıldanmasını çok güzel dinleyebiliyorsunuz. Arkada asılı olan yedek lastiktende bozuk yolda dahi ses gelmiyor ki arazide gezerkende böyle.
    Yakıt tüketimim kalkışlarda yüklenmeden, trafikte ani agresif hareketlerle kullanmadan ama uyuşuk uyuşukta yol almadan şuan 45krş. da.
    Bence verdiğim parayı hakediyor içim rahat. Musait olan sokak aralarında gezinirken dönüşlerde olsun rampa ivmelenmesi olsun vs. durumlarda bence yoldaki gidişi oldukça zevkli. Aldığıma pişman değilim.
    Açıkcası patronda Range Rover sport var. Kaç paralık araba gezerken tangır tungur, ön taraf neysede arkada yolculuk sırt ağrısından başka birşey değil koltuğun sırtını o koskoca araçta insan 5cm daha yüksek yapar.
    Rav4 ile kıyas için yazmadım ama konfor bence rav4 de çok daha iyi ne kadar küçük olsada.

    pm den özel sorum var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluell

    quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    Daha onbeş gün oldu 2002 model 2.0 90bin km siyah masrafsız benzinli 5 lastik yeni rav4 sahibi oldum. lastikler michelin ve 120-130-140km/s hızda teyp, sunroof ve camlar kapalı ne ses ne uğultu rahatsız edici değil motorun mırıldanmasını çok güzel dinleyebiliyorsunuz. Arkada asılı olan yedek lastiktende bozuk yolda dahi ses gelmiyor ki arazide gezerkende böyle.
    Yakıt tüketimim kalkışlarda yüklenmeden, trafikte ani agresif hareketlerle kullanmadan ama uyuşuk uyuşukta yol almadan şuan 45krş. da.
    Bence verdiğim parayı hakediyor içim rahat. Musait olan sokak aralarında gezinirken dönüşlerde olsun rampa ivmelenmesi olsun vs. durumlarda bence yoldaki gidişi oldukça zevkli. Aldığıma pişman değilim.
    Açıkcası patronda Range Rover sport var. Kaç paralık araba gezerken tangır tungur, ön taraf neysede arkada yolculuk sırt ağrısından başka birşey değil koltuğun sırtını o koskoca araçta insan 5cm daha yüksek yapar.
    Rav4 ile kıyas için yazmadım ama konfor bence rav4 de çok daha iyi ne kadar küçük olsada.

    pm den özel sorum var

    Alıntıları Göster
    sonraki alacağım araç sırf gezi için grand cherokee 5.2 V8 off-road donanımlı olacaktır.Çünki rav4 kesinlikle gezi aracıdır vb. de. yarıklara, kayalara, dik iniş ve çıkşlara gelmeyecek bir asfalt aracıdır.rav4 ü bunları yapmak için almadım elbette.bunu gerçekten temiz olduğu için aldım.saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    sonraki alacağım araç sırf gezi için grand cherokee 5.2 V8 off-road donanımlı olacaktır.Çünki rav4 kesinlikle gezi aracıdır vb. de. yarıklara, kayalara, dik iniş ve çıkşlara gelmeyecek bir asfalt aracıdır.rav4 ü bunları yapmak için almadım elbette.bunu gerçekten temiz olduğu için aldım.saygılar.

    Alıntıları Göster
    toyota rav4 ve honda crv kulladım. çekişler ve kalkışlar crv daha önde. yalnız sağlamlık olarak rav4 çok daha iyi. kanıt isteyen arkadaşlar euro ncap videolarını izleyebilirler. yakıt olarak diyorsanız ikiside hemen hemen aynı. lpg taktırabilirsiniz bagajda kesinlikle yer tutmaz. çünkü iki aracada taktırmıştım. şuan rav4 kullanıyorum. konfor olarak daha iyi. arazi olarak rav4 daha iyi bir seçenek. şanzıman olarak crv. motor sesi ikisinde de yok denecek kadar az. uzun yolda 180 km hız yaptım rav4 ve crv bana mısın demedi. yine de siz bilirsiniz. rav4 donanım olarak biraz daha üstün duruyor ilgilenen arkadaşlara duyrulur.




  • Toyota Rav4 yerine FJ Cruiser modelini getirse daha çok tutulur. Nedense bu aracı ülkemize sokmuyor da gidip Rav4'ü sokuyor.

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Toyota Rav4 yerine FJ Cruiser modelini getirse daha çok tutulur. Nedense bu aracı ülkemize sokmuyor da gidip Rav4'ü sokuyor.


    FJ 4.0 motor tam bir arazi aracidir,
    getirse de de hem vergi hem de yakit tuketimi nedeniyle satamaz.
    Ama sekli semali sahane.
    Amerika'da cok fazla gorursunuz,
    renkleri zaten goz alici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Toyota Rav4 yerine FJ Cruiser modelini getirse daha çok tutulur. Nedense bu aracı ülkemize sokmuyor da gidip Rav4'ü sokuyor.


    FJ 4.0 motor tam bir arazi aracidir,
    getirse de de hem vergi hem de yakit tuketimi nedeniyle satamaz.
    Ama sekli semali sahane.
    Amerika'da cok fazla gorursunuz,
    renkleri zaten goz alici.

    Alıntıları Göster
    bu sorunun cevabı çok basit... örneğin kendimden örnek verecek olursam toyota sağlamlığına hayran birisiyim ve rav4 e bayılıyorum ama bu segmentte tiguanı araştırıyorum.. sebep motor hacmi.. nasip olursa tiguan almayı düşünüyorum. rav4 132 hlik 1.6 motorla satılsa 1 saniye düşünmeyeceğim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 23 Ekim 2012; 8:38:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    bu sorunun cevabı çok basit... örneğin kendimden örnek verecek olursam toyota sağlamlığına hayran birisiyim ve rav4 e bayılıyorum ama bu segmentte tiguanı araştırıyorum.. sebep motor hacmi.. nasip olursa tiguan almayı düşünüyorum. rav4 132 hlik 1.6 motorla satılsa 1 saniye düşünmeyeceğim...

    Alıntıları Göster
    BUYRUNUZ SİZE 1/18 DIECAST MODEL OTOMOBİL KOLEKSİYONUMDAN 1/18 ÖLÇEKLİ FJ CRUISER MODELİM. KALAMIŞ SAHİLDEN BİR KARE.

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    BUYRUNUZ SİZE 1/18 DIECAST MODEL OTOMOBİL KOLEKSİYONUMDAN 1/18 ÖLÇEKLİ FJ CRUISER MODELİM. KALAMIŞ SAHİLDEN BİR KARE.

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


    Alıntıları Göster
    FJ modelin 1.6 132PS versiyonu harika olurdu. 60.000 TL'den de başlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    FJ modelin 1.6 132PS versiyonu harika olurdu. 60.000 TL'den de başlardı.

    Alıntıları Göster
    BİRAZ DAHA 1/18 FJ

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    BİRAZ DAHA 1/18 FJ

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


    Alıntıları Göster
    1/18 FJ'YE DEVAM...

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    1/18 FJ'YE DEVAM...

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


    Alıntıları Göster
    Son iki kare

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Son iki kare

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI


    Alıntıları Göster
    FJ Cuiser yolda iki defa gördüm. Şirket arabasıydı.Ama ne olduğunu anlamadım. Redbull gibi atraksiyon sponsru bir firma olmalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    FJ Cuiser yolda iki defa gördüm. Şirket arabasıydı.Ama ne olduğunu anlamadım. Redbull gibi atraksiyon sponsru bir firma olmalı...

    Kırmızı beyaz ise marlboro nın bölge müdür araçları direk kendisi ithal ediyor amerikan versiyonunu ayrıca binek olarakta mustang vs de kullanıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.