Şimdi Ara

TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
109
Cevap
2
Favori
160.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    bu sorunun cevabı çok basit... örneğin kendimden örnek verecek olursam toyota sağlamlığına hayran birisiyim ve rav4 e bayılıyorum ama bu segmentte tiguanı araştırıyorum.. sebep motor hacmi.. nasip olursa tiguan almayı düşünüyorum. rav4 132 hlik 1.6 motorla satılsa 1 saniye düşünmeyeceğim...

    Rav4 yenileniyor. Yenilerine bence 1.6 dizel bmw motorunu koyarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kitty.kat

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    bu sorunun cevabı çok basit... örneğin kendimden örnek verecek olursam toyota sağlamlığına hayran birisiyim ve rav4 e bayılıyorum ama bu segmentte tiguanı araştırıyorum.. sebep motor hacmi.. nasip olursa tiguan almayı düşünüyorum. rav4 132 hlik 1.6 motorla satılsa 1 saniye düşünmeyeceğim...

    Rav4 yenileniyor. Yenilerine bence 1.6 dizel bmw motorunu koyarlar.

    Alıntıları Göster
    Birçok marka otomobil kullandım son 7-8 yıldır Toyota kullanırım tamirci yüzü görmedim belkide artık markada ön yargılıyım. Yeni arac olarak artık jip almaya karar verdim. Benzinli düşünmediğimden Toyotanın Dizellerine baktım 2.2 olduğunu ve vergisinin yüksek olduğunu öğrendikten sonra mecbur farklı markalara yöneldim. Toyota önyargım yüzündenmi bilmiyorum diğer markaların(Bütceme uygun olanları) hiçbiri içime sinmedi ve 2 gün önce sıfır benzinli toyota almak için bayiye gittim Toyotaların hem kasa hemde yapı olarak yenilendiğini o yüzden mayıs -hazirandan önce satış olmayacağını , yeni araçların nasıl olacakları hakkında da bilgileri olmadıklarını söylediler. 1 gün sonra Tesadüf 10.000 Km'de piyasısının 6-7000 TL aşağısında temiz bir 2.el 2011 benzinli RAW4 buldum ve kaporasını verdim. Ve yarın almaya gidiyorum. Çocuklar gibi heyecanlıyım :) arabayı aldıktan sonraki düşüncelerimi RAV4 almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından buraya yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enverss -- 24 Şubat 2013; 14:50:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Birçok marka otomobil kullandım son 7-8 yıldır Toyota kullanırım tamirci yüzü görmedim belkide artık markada ön yargılıyım. Yeni arac olarak artık jip almaya karar verdim. Benzinli düşünmediğimden Toyotanın Dizellerine baktım 2.2 olduğunu ve vergisinin yüksek olduğunu öğrendikten sonra mecbur farklı markalara yöneldim. Toyota önyargım yüzündenmi bilmiyorum diğer markaların(Bütceme uygun olanları) hiçbiri içime sinmedi ve 2 gün önce sıfır benzinli toyota almak için bayiye gittim Toyotaların hem kasa hemde yapı olarak yenilendiğini o yüzden mayıs -hazirandan önce satış olmayacağını , yeni araçların nasıl olacakları hakkında da bilgileri olmadıklarını söylediler. 1 gün sonra Tesadüf 10.000 Km'de piyasısının 6-7000 TL aşağısında temiz bir 2.el 2011 benzinli RAW4 buldum ve kaporasını verdim. Ve yarın almaya gidiyorum. Çocuklar gibi heyecanlıyım :) arabayı aldıktan sonraki düşüncelerimi RAV4 almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından buraya yazarım.

    yorumlarınızı bekliyoruz.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Birçok marka otomobil kullandım son 7-8 yıldır Toyota kullanırım tamirci yüzü görmedim belkide artık markada ön yargılıyım. Yeni arac olarak artık jip almaya karar verdim. Benzinli düşünmediğimden Toyotanın Dizellerine baktım 2.2 olduğunu ve vergisinin yüksek olduğunu öğrendikten sonra mecbur farklı markalara yöneldim. Toyota önyargım yüzündenmi bilmiyorum diğer markaların(Bütceme uygun olanları) hiçbiri içime sinmedi ve 2 gün önce sıfır benzinli toyota almak için bayiye gittim Toyotaların hem kasa hemde yapı olarak yenilendiğini o yüzden mayıs -hazirandan önce satış olmayacağını , yeni araçların nasıl olacakları hakkında da bilgileri olmadıklarını söylediler. 1 gün sonra Tesadüf 10.000 Km'de piyasısının 6-7000 TL aşağısında temiz bir 2.el 2011 benzinli RAW4 buldum ve kaporasını verdim. Ve yarın almaya gidiyorum. Çocuklar gibi heyecanlıyım :) arabayı aldıktan sonraki düşüncelerimi RAV4 almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından buraya yazarım.

    Takip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_secure

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    FJ Cuiser yolda iki defa gördüm. Şirket arabasıydı.Ama ne olduğunu anlamadım. Redbull gibi atraksiyon sponsru bir firma olmalı...

    Kırmızı beyaz ise marlboro nın bölge müdür araçları direk kendisi ithal ediyor amerikan versiyonunu ayrıca binek olarakta mustang vs de kullanıyor.

    Alıntıları Göster
    millet buraya yazmış yok dizel motoru yok yakıtı yok vergisi. Rav4te bikere çekicilik yok jeep desen jeep degil station wagon desen degil. Adam niye alsın rav4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Birçok marka otomobil kullandım son 7-8 yıldır Toyota kullanırım tamirci yüzü görmedim belkide artık markada ön yargılıyım. Yeni arac olarak artık jip almaya karar verdim. Benzinli düşünmediğimden Toyotanın Dizellerine baktım 2.2 olduğunu ve vergisinin yüksek olduğunu öğrendikten sonra mecbur farklı markalara yöneldim. Toyota önyargım yüzündenmi bilmiyorum diğer markaların(Bütceme uygun olanları) hiçbiri içime sinmedi ve 2 gün önce sıfır benzinli toyota almak için bayiye gittim Toyotaların hem kasa hemde yapı olarak yenilendiğini o yüzden mayıs -hazirandan önce satış olmayacağını , yeni araçların nasıl olacakları hakkında da bilgileri olmadıklarını söylediler. 1 gün sonra Tesadüf 10.000 Km'de piyasısının 6-7000 TL aşağısında temiz bir 2.el 2011 benzinli RAW4 buldum ve kaporasını verdim. Ve yarın almaya gidiyorum. Çocuklar gibi heyecanlıyım :) arabayı aldıktan sonraki düşüncelerimi RAV4 almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından buraya yazarım.

    Takip.Grand Vitara ve captiva ile birlikte düşündüğüm model.Merakla bekliyorum izlenimlerinizi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Birçok marka otomobil kullandım son 7-8 yıldır Toyota kullanırım tamirci yüzü görmedim belkide artık markada ön yargılıyım. Yeni arac olarak artık jip almaya karar verdim. Benzinli düşünmediğimden Toyotanın Dizellerine baktım 2.2 olduğunu ve vergisinin yüksek olduğunu öğrendikten sonra mecbur farklı markalara yöneldim. Toyota önyargım yüzündenmi bilmiyorum diğer markaların(Bütceme uygun olanları) hiçbiri içime sinmedi ve 2 gün önce sıfır benzinli toyota almak için bayiye gittim Toyotaların hem kasa hemde yapı olarak yenilendiğini o yüzden mayıs -hazirandan önce satış olmayacağını , yeni araçların nasıl olacakları hakkında da bilgileri olmadıklarını söylediler. 1 gün sonra Tesadüf 10.000 Km'de piyasısının 6-7000 TL aşağısında temiz bir 2.el 2011 benzinli RAW4 buldum ve kaporasını verdim. Ve yarın almaya gidiyorum. Çocuklar gibi heyecanlıyım :) arabayı aldıktan sonraki düşüncelerimi RAV4 almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından buraya yazarım.

    Takip.Grand Vitara ve captiva ile birlikte düşündüğüm model.Merakla bekliyorum izlenimlerinizi.

    Alıntıları Göster
    Ailemde 2005 model 2.0 Rav4 var. Ben de arasıra kullanıyorum. Klasmanı ve rakipleri gözönüne alındığında güzel ve harika arası notla değerlendireceğim bir araç. Zaten gerek kullanıcı yorumlarında gerekse yurtdışı testlerde çok iyi puanlar alan bir araç... Yıllardır sorun çıkarmadı. Aracı düşündüm, şöyle bir değerlendirme yapabilirim; Güç, performans, sorunsuzluk, malzeme kalitesi, frenleri ve ön bölüm konforuna tam not veririm. Biraz yüksek yakıt tüketimi, araç içi yüksek gürültü, arka koltukların ön koltuklar kadar konfor sağlamaması ve çok hassas gaz, fren pedalları rahatsız edici konular. (Kullandığım tek araç olmaması nedeniyle pedallara yıllardır alışamadım. Belki sürekli tek araç kullanılınca alışma süreci kısa olur, normal gelebilir)
    @LanciaDeltacı Maddi etmenler ve 2. el piyasası çok önemli değilse bence Rav4 diğer iki seçenekten fazlasıyla önde. Captiva çok tutuldu, dizel olması avantajlı, satışı daha kolay olur. Fakat sadece otomobil kriterleri düşünüldüğünde Rav4 kesinlikle önde diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sebastianbjk -- 1 Mart 2013; 3:56:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastianbjk

    Ailemde 2005 model 2.0 Rav4 var. Ben de arasıra kullanıyorum. Klasmanı ve rakipleri gözönüne alındığında güzel ve harika arası notla değerlendireceğim bir araç. Zaten gerek kullanıcı yorumlarında gerekse yurtdışı testlerde çok iyi puanlar alan bir araç... Yıllardır sorun çıkarmadı. Aracı düşündüm, şöyle bir değerlendirme yapabilirim; Güç, performans, sorunsuzluk, malzeme kalitesi, frenleri ve ön bölüm konforuna tam not veririm. Biraz yüksek yakıt tüketimi, araç içi yüksek gürültü, arka koltukların ön koltuklar kadar konfor sağlamaması ve çok hassas gaz, fren pedalları rahatsız edici konular. (Kullandığım tek araç olmaması nedeniyle pedallara yıllardır alışamadım. Belki sürekli tek araç kullanılınca alışma süreci kısa olur, normal gelebilir)
    @LanciaDeltacı Maddi etmenler ve 2. el piyasası çok önemli değilse bence Rav4 diğer iki seçenekten fazlasıyla önde. Captiva çok tutuldu, dizel olması avantajlı, satışı daha kolay olur. Fakat sadece otomobil kriterleri düşünüldüğünde Rav4 kesinlikle önde diyebilirim.

    Alıntıları Göster
    Araç içi yüksek gürültü diyen arkadaşlar var belki eski modellerde bu sıkıntı vardır. Gürültü filan yok çok sessiz. Çalıştığının bile farkında değilim. 120km hızı geçtikten sonra ses gelmeye başlıyor sanırım buda normal.
    Yakıt Tüketimine gelince 8 günde 500Km civarı yaptım. Çok agreasif yada çok sakin kullanmadım :) Şehir dışı 7,5 - Şehir içi 10,5 LT. civarında yakmış.
    F1 Direksiyon olduğundan çoğu zaman vitesi manule alıp direksiyondan değiştirdim. Konforu ve Malzemenin kaliteside iyi.
    Araştırdım Bu araçlara Tüp takılabiliyormuş. Bir sıkıntıda çıkmıyormuş (genelde BRC ) fakat ben taktırmayı düşünmüyorum.
    Arkadaşın da bahsettiği gibi gaz pedalı çok hassas 2 gün içerisinde alıştım. Eski aracıma göre daha rahat kullanıyorum.
    Seri araç Sollamalarda gaza kökleyince fırlayıp koltuğa yaslıyor. Virajlarda filan güven veriyor.
    Grand Vitara ve captiva ya göre bence birazdaha gösterişli duruyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss



    Tuketim değerleriniz çok iyi. Ben Forester ile şehir dışı 9, şehir içi 12-13 lt tuketiyorum. Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Araç içi yüksek gürültü diyen arkadaşlar var belki eski modellerde bu sıkıntı vardır. Gürültü filan yok çok sessiz. Çalıştığının bile farkında değilim. 120km hızı geçtikten sonra ses gelmeye başlıyor sanırım buda normal.
    Yakıt Tüketimine gelince 8 günde 500Km civarı yaptım. Çok agreasif yada çok sakin kullanmadım :) Şehir dışı 7,5 - Şehir içi 10,5 LT. civarında yakmış.
    F1 Direksiyon olduğundan çoğu zaman vitesi manule alıp direksiyondan değiştirdim. Konforu ve Malzemenin kaliteside iyi.
    Araştırdım Bu araçlara Tüp takılabiliyormuş. Bir sıkıntıda çıkmıyormuş (genelde BRC ) fakat ben taktırmayı düşünmüyorum.
    Arkadaşın da bahsettiği gibi gaz pedalı çok hassas 2 gün içerisinde alıştım. Eski aracıma göre daha rahat kullanıyorum.
    Seri araç Sollamalarda gaza kökleyince fırlayıp koltuğa yaslıyor. Virajlarda filan güven veriyor.
    Grand Vitara ve captiva ya göre bence birazdaha gösterişli duruyor :)

    Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın

    Yakıt değerleri gayet güzel babamın süper sakin kullanımına rağmen 10 LT nin altını göremedik biz,ama agresif kullanımda çok da güzel yakıyor araç, sizin de dediğiniz gibi brc marka tüp takılı bizde,montajı iyi yapılınca inanın hiçbir problem olmuyor.Yazdıklarınıza tamamen katılıyorum en kısa zamanda arazi performansını da görmelisiniz.

    Madem siz atmadınız bizde biraz resim atalım ortalık şenlensin

     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI
     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI
     TOYOTA RAV4 NEDEN TUTULMADI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frreestyle


    Yakıt değerleri gayet güzel babamın süper sakin kullanımına rağmen 10 LT nin altını göremedik biz


    otomatik vites araç daha önce kısa süreli kullandım Çok tecrübem yok. Yanlış birşey söylersem bağışlayın.
    Işıklarda beklerken yada kısa süreli beklemelerde vitesi D den boşa atıyorum.
    Ve tam alışamadığım için tahminen en az 500Km nin 250Kmsinde Manuel Kullandım
    Belki o yüzden bende yakıt tüketimim azdır.
    aynı zamanda VVT-I motorların birazdaha yakıt tüketiminde verimli olduklarını duymuştum.
    Gerçi Siz yazdıktan sonra Toyotanın sitesinde aracın Teknik özellerinde ort. yakıt tüketimine baktım benimkinde de düşük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    quote:

    Orijinalden alıntı: frreestyle


    Yakıt değerleri gayet güzel babamın süper sakin kullanımına rağmen 10 LT nin altını göremedik biz


    otomatik vites araç daha önce kısa süreli kullandım Çok tecrübem yok. Yanlış birşey söylersem bağışlayın.
    Işıklarda beklerken yada kısa süreli beklemelerde vitesi D den boşa atıyorum.
    Ve tam alışamadığım için tahminen en az 500Km nin 250Kmsinde Manuel Kullandım
    Belki o yüzden bende yakıt tüketimim azdır.
    aynı zamanda VVT-I motorların birazdaha yakıt tüketiminde verimli olduklarını duymuştum.
    Gerçi Siz yazdıktan sonra Toyotanın sitesinde aracın Teknik özellerinde ort. yakıt tüketimine baktım benimkinde de düşük.


    Otomatik vites hakkında!
    Şanzımanı daha sağlıklı ve uzun ömurlu kullanmak için, araçtan ineceğiniz zaman aracı önce N konumuna alıp, el frenini çekiniz. Sonrasında ayağınızı frenden kaldırarak aracın yukunun el frenine oturmasını sağlayınız. Sonrasında P ye alarak aracı terk edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    quote:

    Orijinalden alıntı: frreestyle


    Yakıt değerleri gayet güzel babamın süper sakin kullanımına rağmen 10 LT nin altını göremedik biz


    otomatik vites araç daha önce kısa süreli kullandım Çok tecrübem yok. Yanlış birşey söylersem bağışlayın.
    Işıklarda beklerken yada kısa süreli beklemelerde vitesi D den boşa atıyorum.
    Ve tam alışamadığım için tahminen en az 500Km nin 250Kmsinde Manuel Kullandım
    Belki o yüzden bende yakıt tüketimim azdır.
    aynı zamanda VVT-I motorların birazdaha yakıt tüketiminde verimli olduklarını duymuştum.
    Gerçi Siz yazdıktan sonra Toyotanın sitesinde aracın Teknik özellerinde ort. yakıt tüketimine baktım benimkinde de düşük.


    Otomatik vites hakkında!
    Şanzımanı daha sağlıklı ve uzun ömurlu kullanmak için, araçtan ineceğiniz zaman aracı önce N konumuna alıp, el frenini çekiniz. Sonrasında ayağınızı frenden kaldırarak aracın yukunun el frenine oturmasını sağlayınız. Sonrasında P ye alarak aracı terk edebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Çok fazla LPG taktırmayı düşünmesemde Küçük bir araştırma yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim.

    LPG 'nin bu tarz araçlarda yakıt maliyetinde ort. %28 oranında tasarruf yaptığını öğrendim. Sırf merakımdan BRC ye mail attım Aldığım yanıt aşağıdadır.


    "İlgili araçlar da LPG dönüşümüne engel veya uyum sorunu bulunmamaktadır. Aracınıza Turuncu enjektör ve 1500 mb Regülatör kullanılarak MY-11 modelimiz uygulanacak. Referans araçlar, maliyet ve ödeme seçenekleri için wensitemizdeki size uygun yetkili bayilerimiz ile görüşebilirsiniz" diyor.

    Bayiyi aradım. 1600TL ye takıldığını ve Kredi kartına 12 taksit yapıldığını montajın maximum 5 saat sürdüğü hakkında bilgi aldım.
    küçük bir kaba hesapla 12.000 KM. de kendisini amorti ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Çok fazla LPG taktırmayı düşünmesemde Küçük bir araştırma yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim.

    LPG 'nin bu tarz araçlarda yakıt maliyetinde ort. %28 oranında tasarruf yaptığını öğrendim. Sırf merakımdan BRC ye mail attım Aldığım yanıt aşağıdadır.


    "İlgili araçlar da LPG dönüşümüne engel veya uyum sorunu bulunmamaktadır. Aracınıza Turuncu enjektör ve 1500 mb Regülatör kullanılarak MY-11 modelimiz uygulanacak. Referans araçlar, maliyet ve ödeme seçenekleri için wensitemizdeki size uygun yetkili bayilerimiz ile görüşebilirsiniz" diyor.

    Bayiyi aradım. 1600TL ye takıldığını ve Kredi kartına 12 taksit yapıldığını montajın maximum 5 saat sürdüğü hakkında bilgi aldım.
    küçük bir kaba hesapla 12.000 KM. de kendisini amorti ediyor.

    Hocam az km yaptığımız için bizde düşünmüyorduk ama 1.4 dizelden inip 2.0 motor benzinli araca binince aldığımızın 2. ayında lpg ye döndük.Yaklaşık 2 yıldır da lpg de devam ediyoruz. Araç 2006 model ama hala 70.000 km yi göremedik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frreestyle

    quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Çok fazla LPG taktırmayı düşünmesemde Küçük bir araştırma yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim.

    LPG 'nin bu tarz araçlarda yakıt maliyetinde ort. %28 oranında tasarruf yaptığını öğrendim. Sırf merakımdan BRC ye mail attım Aldığım yanıt aşağıdadır.


    "İlgili araçlar da LPG dönüşümüne engel veya uyum sorunu bulunmamaktadır. Aracınıza Turuncu enjektör ve 1500 mb Regülatör kullanılarak MY-11 modelimiz uygulanacak. Referans araçlar, maliyet ve ödeme seçenekleri için wensitemizdeki size uygun yetkili bayilerimiz ile görüşebilirsiniz" diyor.

    Bayiyi aradım. 1600TL ye takıldığını ve Kredi kartına 12 taksit yapıldığını montajın maximum 5 saat sürdüğü hakkında bilgi aldım.
    küçük bir kaba hesapla 12.000 KM. de kendisini amorti ediyor.

    Hocam az km yaptığımız için bizde düşünmüyorduk ama 1.4 dizelden inip 2.0 motor benzinli araca binince aldığımızın 2. ayında lpg ye döndük.Yaklaşık 2 yıldır da lpg de devam ediyoruz. Araç 2006 model ama hala 70.000 km yi göremedik

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar tutulmadan kasıt şirket filoları şeklinde bir satış grafiği ise evet tutulmadı

    kardeşimde var 2 litre benzinli 4x4 ve en fulu arayacağınız herşeyi var koltuk ısıtmalarından deri koltuklarına varana kadar.

    konfor ve donanımı ona göre

    zaten böyle bir aracı herkes almaz

    çok kaliteli ve güven veren bir yapısı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enverss

    Çok fazla LPG taktırmayı düşünmesemde Küçük bir araştırma yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim.

    LPG 'nin bu tarz araçlarda yakıt maliyetinde ort. %28 oranında tasarruf yaptığını öğrendim. Sırf merakımdan BRC ye mail attım Aldığım yanıt aşağıdadır.


    "İlgili araçlar da LPG dönüşümüne engel veya uyum sorunu bulunmamaktadır. Aracınıza Turuncu enjektör ve 1500 mb Regülatör kullanılarak MY-11 modelimiz uygulanacak. Referans araçlar, maliyet ve ödeme seçenekleri için wensitemizdeki size uygun yetkili bayilerimiz ile görüşebilirsiniz" diyor.

    Bayiyi aradım. 1600TL ye takıldığını ve Kredi kartına 12 taksit yapıldığını montajın maximum 5 saat sürdüğü hakkında bilgi aldım.
    küçük bir kaba hesapla 12.000 KM. de kendisini amorti ediyor.

    %28 ve 12.000 Km'de amorti biraz abartı gibi geldi bana. Çok iyimser rakamlar bunlar. Biraz daha araştırmanızı öneririm.




  • Tipsiz, küçük, benzinli, bence yeterli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    Tipsiz, küçük, benzinli, bence yeterli
    Arkadaşımı geçen yıl aracına Tüp taktırdı. Aracı 2006 Model RAV4. KM. de 0,36 TL. Yakıyormuş
    Benim aracım Benzinli 2011 Model RAV4 0,49 TL yakıyor.
    Arada 0,15 TL fark var. 0,15 * 12.000KM = 1,800 TL.
    Tüp Hemen hemen 1 yılda kendisini amorti ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_secure

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    FJ Cuiser yolda iki defa gördüm. Şirket arabasıydı.Ama ne olduğunu anlamadım. Redbull gibi atraksiyon sponsru bir firma olmalı...

    Kırmızı beyaz ise marlboro nın bölge müdür araçları direk kendisi ithal ediyor amerikan versiyonunu ayrıca binek olarakta mustang vs de kullanıyor.

    Alıntıları Göster
    Toyota oldu olası motor kısmında dikiş tutturamadı. Şuan tek dizel motoru D-4D olması çok büyük dezantaj. Suvdada öyle düzgün bi motor yok araçta. Kar için çeşit yapmıyolar.

    Ve tek ürettikleri D-4D çok başarısız bi motor bence. Mühendislik hatasından dolayı yağ yakıyor. Ve daha 20.000 de üst kapağı açılan Motor biliyorum. Ben olsam tercih etmezdim. Avensiste kullandıkları 2.0 motor var oda başarısız bence.Yoksa araç olarak iyi araçlar yapıyolar. Şanzuman olarak bakarsak yine vasat. Zaten yarı otomatik tambir rezalet. Tam otomatik güzel, manuelde ise Vites oranları çok saçma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Toyota oldu olası motor kısmında dikiş tutturamadı. Şuan tek dizel motoru D-4D olması çok büyük dezantaj. Suvdada öyle düzgün bi motor yok araçta. Kar için çeşit yapmıyolar.

    Ve tek ürettikleri D-4D çok başarısız bi motor bence. Mühendislik hatasından dolayı yağ yakıyor. Ve daha 20.000 de üst kapağı açılan Motor biliyorum. Ben olsam tercih etmezdim. Avensiste kullandıkları 2.0 motor var oda başarısız bence.Yoksa araç olarak iyi araçlar yapıyolar. Şanzuman olarak bakarsak yine vasat. Zaten yarı otomatik tambir rezalet. Tam otomatik güzel, manuelde ise Vites oranları çok saçma.

    Alıntıları Göster
    Bu sınıfta Tiguan diye bir araba varken kimse kusura bakmasın başka arabaya bakılmaz. İkinci olarak da Sportage.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.