Şimdi Ara

TOYOTA YA DA HONDA...HANGİSİ??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: EximeR


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    toyota dizel in peformans verisi hiç de iç açıcı gorumuyor.
    ikilem de tabiikide honda derim.
    dizel secim olacak ise ford tdci.
    benzinli ve daha iyi bir secim golf olabilir.
    ancak ikisi arasinda honda derim..


    imzamdaki videoyu izle acilsin için


    KARDEŞ İMZANDAKİ VİDEOYU İZLEDİM , AKLINIZI MI KAÇIRDINIZ SİZ ????
    ECEL İLE RANDEVUNUZ MU VAR ALLAH AŞKINA ? EKONOMİK , KULLANIMI KOLAY , ÖZELLİKLE ŞEHİR İÇİ İÇİN DİZAYN EDİLMİŞ BİR ARABA İE 200 KM , İNŞALLAH VİDEODAKİ SİZ DEĞİLSİNİZDİR.



    ergonomisi kaldirmasa o hizlara cikmasina mühendisler izin vermezler diye dusunuyorum nedersin ?



    Tabi tabi ben de arabanın turbosunu eline aldıktan sonra kaçla gideceğini merak ediyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: EximeR


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    toyota dizel in peformans verisi hiç de iç açıcı gorumuyor.
    ikilem de tabiikide honda derim.
    dizel secim olacak ise ford tdci.
    benzinli ve daha iyi bir secim golf olabilir.
    ancak ikisi arasinda honda derim..


    imzamdaki videoyu izle acilsin için


    KARDEŞ İMZANDAKİ VİDEOYU İZLEDİM , AKLINIZI MI KAÇIRDINIZ SİZ ????
    ECEL İLE RANDEVUNUZ MU VAR ALLAH AŞKINA ? EKONOMİK , KULLANIMI KOLAY , ÖZELLİKLE ŞEHİR İÇİ İÇİN DİZAYN EDİLMİŞ BİR ARABA İE 200 KM , İNŞALLAH VİDEODAKİ SİZ DEĞİLSİNİZDİR.



    ergonomisi kaldirmasa o hizlara cikmasina mühendisler izin vermezler diye dusunuyorum nedersin ?



    Tabi tabi ben de arabanın turbosunu eline aldıktan sonra kaçla gideceğini merak ediyorum.


    sen opelde eline aldin galiba sonrada benzinliye gectin sanirim


    geç bunlari....




  • quote:


    quote:


    quote:


    quote:


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    imzamdaki videoyu izle acilsin için


    Orjinalden alıntı: EximeR
    KARDEŞ İMZANDAKİ VİDEOYU İZLEDİM , AKLINIZI MI KAÇIRDINIZ SİZ ????
    ECEL İLE RANDEVUNUZ MU VAR ALLAH AŞKINA ? EKONOMİK , KULLANIMI KOLAY , ÖZELLİKLE ŞEHİR İÇİ İÇİN DİZAYN EDİLMİŞ BİR ARABA İE 200 KM , İNŞALLAH VİDEODAKİ SİZ DEĞİLSİNİZDİR.


    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ergonomisi kaldirmasa o hizlara cikmasina mühendisler izin vermezler diye dusunuyorum nedersin ?


    Orjinalden alıntı: Umit

    Tabi tabi ben de arabanın turbosunu eline aldıktan sonra kaçla gideceğini merak ediyorum.


    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    sen opelde eline aldin galiba sonrada benzinliye gectin sanirim
    geç bunlari....




    Araba senin canım, istediğin gibi yokuş aşağı basar durursun , madem video da çekmişsin otur kendi videonu seyret devir göstergen kaçta. Bu devirlerde turboya binen yük ne olmaktadır...

    Uzmanlık sorusu:
    Süper mini sınıfına ait bir araç (örneğimizde Toyota Yaris 1.4 D-4D. max hızı: 175 km /h) ekstra yaklaşık 50 kg ağırlık ile max hızından kaç saniye ve kaç metrede 0 km'ye fren yapabilir.? Ve bu sırada balatalarına binen yük nedir ve ısı artışı kaç derecedir.?
    μ-Split frenleme denilen şey nedir?
    CBC nedir?
    Bu sorular herkese açıktır isteyen yanıtlayabilir.




    Ben de imzamı bu konuluk değiştiriyorum:

    --------------------------------------------------
    http://www.youtube.com/watch?v=xVde4gCGGqs




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:


    quote:


    quote:


    quote:


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    imzamdaki videoyu izle acilsin için


    Orjinalden alıntı: EximeR
    KARDEŞ İMZANDAKİ VİDEOYU İZLEDİM , AKLINIZI MI KAÇIRDINIZ SİZ ????
    ECEL İLE RANDEVUNUZ MU VAR ALLAH AŞKINA ? EKONOMİK , KULLANIMI KOLAY , ÖZELLİKLE ŞEHİR İÇİ İÇİN DİZAYN EDİLMİŞ BİR ARABA İE 200 KM , İNŞALLAH VİDEODAKİ SİZ DEĞİLSİNİZDİR.


    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ergonomisi kaldirmasa o hizlara cikmasina mühendisler izin vermezler diye dusunuyorum nedersin ?


    Orjinalden alıntı: Umit

    Tabi tabi ben de arabanın turbosunu eline aldıktan sonra kaçla gideceğini merak ediyorum.


    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    sen opelde eline aldin galiba sonrada benzinliye gectin sanirim
    geç bunlari....




    Araba senin canım, istediğin gibi yokuş aşağı basar durursun , madem video da çekmişsin otur kendi videonu seyret devir göstergen kaçta. Bu devirlerde turboya binen yük ne olmaktadır...

    Uzmanlık sorusu:
    Süper mini sınıfına ait bir araç (örneğimizde Toyota Yaris 1.4 D-4D. max hızı: 175 km /h) ekstra yaklaşık 50 kg ağırlık ile max hızından kaç saniye ve kaç metrede 0 km'ye fren yapabilir.? Ve bu sırada balatalarına binen yük nedir ve ısı artışı kaç derecedir.?
    μ-Split frenleme denilen şey nedir?
    CBC nedir?
    Bu sorular herkese açıktır isteyen yanıtlayabilir.




    Ben de imzamı bu konuluk değiştiriyorum:

    --------------------------------------------------
    http://www.youtube.com/watch?v=xVde4gCGGqs


    devir 4.500 de 199 la giderken... redline 5000 de başliyor zaten... ayrica 175 ten neden sifira düsmen gereksin otobanda??? + herzaman yaptiğim birsey değil denemek icin yapilmis birsey + acelesi olan herkes yapar kimse kimseyi kandirmasin saygilar. isteyen cevaplasin sorularini ben gereksiz buluyorum daha fazla yorum yapmayi .....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    devir 4.500 de 199 la giderken... redline 5000 de başliyor zaten... ayrica 175 ten neden sifira düsmen gereksin otobanda??? + herzaman yaptiğim birsey değil denemek icin yapilmis birsey + acelesi olan herkes yapar kimse kimseyi kandirmasin saygilar. isteyen cevaplasin sorularini ben gereksiz buluyorum daha fazla yorum yapmayi .....


    Tamam kabul ,
    ama o zaman lütfen böyle kötü örnek olacak şeyleri forumlara koymayın artık, hem de daha dün 14 kişi trafik kazalarında ölmüşken.
    Onun yerine mesela yaris'in 100 km'den 0 'a 38 metrede durduğunun veya 100 kmde 3.5 lt yaktığının videosu fotosu vs verseydin bir laf etmezdik.
  • 90 hp lik dizel yaris bunu yapıyorsa 109 hp lik golf tdcı 200 ü devirir herhalde vay be...
  • Dizel toyotayı test ettim. Gayet atak bir motoru var. Bu konuda hiç bir endişen olmasın.
    Gayet de sessiz. Test sürüşü yapmanız en mantıklısı. Kendiniz görmüş olursunuz.

    Benzinli alacaksanız sadece şunu söylemek isterim:
    Motorun yalnızca torku ve en yüksek gücü önemli değil (performansı düşünüyorsanız).

    Bu gücü ve torku hangi devirlerde verdiği de çok önemli. toyotayı bilmiyorum ama honda 125 Hp'yi 6500 devirde veriyor
    yanlış hatırlamıyorsam. Bu çok yüksek bir devir. Yakıt tüketimi had safhada olur... torkuda yüksek devirde verior diye hatırlıyorum.
    Demek istediğim kıyaslama yaparken sadece rakamlara bakarak karar vermeyin. örneğin astra ve ford motorlarını gücü daha düşük olabilir ancak,
    bu gücü ve torku daha düşük devirlerde vereyor olabilirler (ki benim aklımda öyle kalmış).

    Bence bir otomobil alacaksanız mutlaka ESP (honda VSA, toyota VCS diyor yanılmıyorsam) olan bir otomobil almanız.
    Hondanda yoktu ama forumda okuduğuma göre artık 1,6 civicde de olacakmış...

    Bence honda ve toyota benzer kalitede otomobiller.
    Yalnızca beğeninizene göre karar vermeniz yeterli olacaktır. Başka bir şey düşünmenize gerek yok diye düşünüyorum.
    Fikir/yorumyada öneri almak istediğiniz net şeyler varsa yazarsınız, elbet ben dahil cevap verenler olacaktır.

    arz ederim...




  • BENZİNLİ Araçlarda
    max guc (hp) her zaman yuksek devirlerde elde edilir (6100RPM ve daha fazlası)
    max tork daha orta devirlerde elde edilir ( 3800 RPM -- 4300 RPM )

    Sizin verdiginiz bilgiler dizeller için gecerli


    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Dizel toyotayı test ettim. Gayet atak bir motoru var. Bu konuda hiç bir endişen olmasın.
    Gayet de sessiz. Test sürüşü yapmanız en mantıklısı. Kendiniz görmüş olursunuz.

    Benzinli alacaksanız sadece şunu söylemek isterim:
    Motorun yalnızca torku ve en yüksek gücü önemli değil (performansı düşünüyorsanız).

    Bu gücü ve torku hangi devirlerde verdiği de çok önemli. toyotayı bilmiyorum ama honda 125 Hp'yi 6500 devirde veriyor
    yanlış hatırlamıyorsam. Bu çok yüksek bir devir. Yakıt tüketimi had safhada olur... torkuda yüksek devirde verior diye hatırlıyorum.
    Demek istediğim kıyaslama yaparken sadece rakamlara bakarak karar vermeyin. örneğin astra ve ford motorlarını gücü daha düşük olabilir ancak,
    bu gücü ve torku daha düşük devirlerde vereyor olabilirler (ki benim aklımda öyle kalmış).

    Bence bir otomobil alacaksanız mutlaka ESP (honda VSA, toyota VCS diyor yanılmıyorsam) olan bir otomobil almanız.
    Hondanda yoktu ama forumda okuduğuma göre artık 1,6 civicde de olacakmış...

    Bence honda ve toyota benzer kalitede otomobiller.
    Yalnızca beğeninizene göre karar vermeniz yeterli olacaktır. Başka bir şey düşünmenize gerek yok diye düşünüyorum.
    Fikir/yorumyada öneri almak istediğiniz net şeyler varsa yazarsınız, elbet ben dahil cevap verenler olacaktır.

    arz ederim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    toyota dizel in peformans verisi hiç de iç açıcı gorumuyor.
    ikilem de tabiikide honda derim.
    dizel secim olacak ise ford tdci.
    benzinli ve daha iyi bir secim golf olabilir.
    ancak ikisi arasinda honda derim..


    imzamdaki videoyu izle acilsin için


    maalesef kariştirilan su var.
    son hiz ,performansi tamamai ile gosteremez.
    ayrıca araç yaris galiba..
    aynı motor daha agır bir kasa olan corolla da dusunuldugunde son hizda da azalma olacaktır.
    test etmedım yenı corollayı ancak pek de içaçıcı gorunmuyor dememdeki kasıt fabrika verileri idi.yanliş hatırlamıyorsam 14 saniye gibi bir 0-100 km hızlanmasi gosterişmiş.
    bu arada gercek performans,0-100 km deki atikliği ileri ki hızlarda da basarı ile gosterebilmesidir.bu işi de kısa bir zmanda gercekleştrebilmektir.
    aydın otobanında 99 model megane + 4 kişi+bagaj full bir şekilde de gordum.
    ama aynı araç için performansli diyemem asla....
    bu arada bu yazılaırmızı okuyan arkadşlar yanliş annmasın lutfen,,şahsen boyle yuksek hızların bende cok yanlısı değilim.eminim ki ceyhunberber de değildir.
    hiz zevki mutlaka cok ama cok musait yollarda,kontrollu bir sekılde yapılmalıdır.(aydın otobanı gibi)yoksa 200 km hızın cogu zman sonu maalesef olumle sonuclanmıstır.altınız da x5 olsa dahi(bursalı arkadaşlar belki bilir,200 km hızla,x5 ile vichy nin sahibi genç yasta hayata vefat etmişti kısa bir sure once)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    toyota dizel in peformans verisi hiç de iç açıcı gorumuyor.
    ikilem de tabiikide honda derim.
    dizel secim olacak ise ford tdci.
    benzinli ve daha iyi bir secim golf olabilir.
    ancak ikisi arasinda honda derim..


    imzamdaki videoyu izle acilsin için


    maalesef kariştirilan su var.
    son hiz ,performansi tamamai ile gosteremez.
    ayrıca araç yaris galiba..
    aynı motor daha agır bir kasa olan corolla da dusunuldugunde son hizda da azalma olacaktır.
    test etmedım yenı corollayı ancak pek de içaçıcı gorunmuyor dememdeki kasıt fabrika verileri idi.yanliş hatırlamıyorsam 14 saniye gibi bir 0-100 km hızlanmasi gosterişmiş.
    bu arada gercek performans,0-100 km deki atikliği ileri ki hızlarda da basarı ile gosterebilmesidir.bu işi de kısa bir zmanda gercekleştrebilmektir.
    aydın otobanında 99 model megane + 4 kişi+bagaj full bir şekilde de gordum.
    ama aynı araç için performansli diyemem asla....
    bu arada bu yazılaırmızı okuyan arkadşlar yanliş annmasın lutfen,,şahsen boyle yuksek hızların bende cok yanlısı değilim.eminim ki ceyhunberber de değildir.
    hiz zevki mutlaka cok ama cok musait yollarda,kontrollu bir sekılde yapılmalıdır.(aydın otobanı gibi)yoksa 200 km hızın cogu zman sonu maalesef olumle sonuclanmıstır.altınız da x5 olsa dahi(bursalı arkadaşlar belki bilir,200 km hızla,x5 ile vichy nin sahibi genç yasta hayata vefat etmişti kısa bir sure once)


    dostum öncelikle hiz konusunda dediklerine katiliyorum.

    fakat benim yaptiğim videoda 4 kisiydik aracta ayrica corollanin son hizi vites oranlarindan dolayi daha yüksek.

    corolla fab. verisi 0-100 = 12 sn olan bir arac senin gordugun otomatiktir asağidaki linkte testtede 12.3 sn de cikmis 1295 kg 90hp icin cok güzel bir değer ayrica 80-120 ara hizlanmasi ise 1.6 araclar kadar iyi bir performansa sahip ....

    http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=405




  • Bu 2 araç hakkında yaptığım incelemelerden sonra şunu söyleyebilirim.
    Honda nın süspansiyon sistemi daha sert ve virajlar da daha iyi yol tutuş a sahip...
    Corolla ise Civic e göre daha yumuşak bir süspansiyona sahip ve konforlu bir sürüş sağlıyor.
    İç mekanda malzeme kalitesi ve görsellik de Civic 1 adım önde..
    Ancak Toyota nın yaptığı sorunsuz arabalar Corolla nın albenisi ni arttırıyor...

    Motor konusun da arkadaşların yaptığı yorumlara katılıyorum...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.