Şimdi Ara

Toyotalar artık sorunsuz degiller mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
3.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametadali

    evet haklısın tempra ve tipoların ön takımı zayıftır dijital ekran ise o yılların en güzel ekranıdır bunu kimse inkar etmez sanırım bu kadar teknolojide 10-15 yıl sonra sorun çıkması doğal elektronik şeyler sonuçta ama ekranı çalışan çok görüyorum etrafta hala


    peki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 15 Ekim 2009; 21:22:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametadali


    quote:

    Orijinalden alıntı: KemalKSK


    quote:

    Orijinalden alıntı: sametadali

    99 model hidrolik direksiyonu ve elektrikli camı bile olmayan bir corollanın neresi sorun çıkaracakki


    1995 toyota gli , 4 cam otomatik- klima - hidrolik direksiyon - far direksiyon yükseklik ayarları - elektrikli aynalar - Abs - Otomatik Vites (opsiyonel )- merkezi kilit - arka cam çocuk kiliti - cam sıkışma önleyici hahaha:) siz fiat ve alfa dan devam :)

    fiat ve alfayla devam ediyorum zaten vede çok memnunum sorunsuz çok şükür o dediğiniz 95 corollaya binmeyede gücümüz yetiyor ama aynı paraya veya daha pahalısına neden 6 yaş daha eski arabaya bineyimk, benim fiatımda sorunsuz ve daha yeni herkes istediğini apmakta özgür



    iyide dediğinde çelişkiye düşüyosun :) demek kullandığın araçtan 6 yıl daha eski toyotada da bazı özellikler varmış ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeHuG

    bir arac isi yapan sirkette calisiyorum. yaklasik 55 bin civari degisik marka modelde aracimiz var. hepsi sifir olarak alinip en fazla 3 yil kullaniliyor. Bu araclarda motor sorunu , arizalar , kazalar gibi sorunlar oluyor. Motor yiyen sifir araclarimiz var.

    Bunlar arasinda en cok motor arizasi yapan arabanin yeni toyota corolla nin d4d dizel motoru olmasi dikkatimi cekti. haftada en az 5-10 tane arabanin motoru ariza cikariyor ve arabaya motor yapiliyor. bunlarin cogu toyotanin dizel motorudur. sonra ford geliyor..




    Daha hiç Toyota D4D'ye motor yaptıran görmedim.Bir arkadaşım 10 numara yağ ile karıştırılmış kaçak mazotla 160.000km'dir kullanıyor,onun kullanımıyla birşey olmadığını görünce sağlam olduğuna kesin kanaat getirmiştim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeHuG

    bir arac isi yapan sirkette calisiyorum. yaklasik 55 bin civari degisik marka modelde aracimiz var. hepsi sifir olarak alinip en fazla 3 yil kullaniliyor. Bu araclarda motor sorunu , arizalar , kazalar gibi sorunlar oluyor. Motor yiyen sifir araclarimiz var.

    Bunlar arasinda en cok motor arizasi yapan arabanin yeni toyota corolla nin d4d dizel motoru olmasi dikkatimi cekti. haftada en az 5-10 tane arabanin motoru ariza cikariyor ve arabaya motor yapiliyor. bunlarin cogu toyotanin dizel motorudur. sonra ford geliyor..




    Daha hiç Toyota D4D'ye motor yaptıran görmedim.Bir arkadaşım 10 numara yağ ile karıştırılmış kaçak mazotla 160.000km'dir kullanıyor,onun kullanımıyla birşey olmadığını görünce sağlam olduğuna kesin kanaat getirmiştim :)

    Ben de ilk defa böyle bir yorumla karşılaştım
    Gerçi otomobil de elektronik gibi şans işi.
    Bir de kullananların nasıl kullandıklarına bakmak gerekiyor.
    Dizel ne kadar dayanıklı da olsa, hep red line da kullanılır, dandik (euro 4 veya 3 olmayan) mazot alınırsa, stop etmeden bekletilmezse böyle sonuçlar ortaya çıkabilir.
    Kısmet...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.