Merhaba Arkadaşlar, Bu konuyu açma nedenim öncelikle biz rezil olduk aynı şey sakın sizin başınıza gelmesin diye. Tp link archer vr2100 model modem aldim güya tp link iyi marka falan birde daha özellikli olsun kaliteli olur gibisinden düşünerek. Şunu da ileteyim elektronik cihazdır sorun da yaşanabilir tabiki ama sen sattığın ürüne sahip çıkmıyorsan, müşteriyi çıldırtacak kalitede rezil hizmet veriyorsan orada birileri de dur demeli. Üründe sorun var hani çözüm için ne yapılır tabiki de çağrı merkezi aranır. Ama çağrı merkezi yok ortada, vallahi yok Çm falan. Defalarca demedim 15 dk bekle yok sonra sabret 25 dk bekle yok, en son bugun tam 65 dk bekledim yine müşteri temsilcisi yok. Ya böyle kalitesiz ve sorumsuz bir hizmet anlayışı olabilir mi? Sattıkları ürün fiyatlarına bakın ama verdikleri destek sıfır. Ben 15 yilda 2 Airties modem kullandım ya yeminle bir kere modem kaynaklı sorun yaşamadım. Yine söylüyorum sorun olabilir de ama bir firma böyle sorumsuz şekilde müşteriyi mağdur eder bir hizmet anlayışına sahip olamaz. Açın sikayet var sitesini de milletin çektiği rezaleti görün. Uzak durun arkadaslar müşteri hizmeti sıfır olan böyle firmalardan. Aşağıda görseli paylaştığım çm numarasını dilerseniz arayip verdikleri hizmet kalitesini görün. Kaç gündür tabiri caizse göbeğim çatladı muhatap bulacağım diye. Sonuç ne sıfıra sıfır elde var sıfır. |
Bildirim