Şimdi Ara

TP-LINK WA601G Firmware yükleme [ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
4.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TP-LINK WA601G acces point'in Firmware bir şekilde silinmiş.(ne bileyim nasıl oldu. Başka bir arıza sebebiyle garanti den Teknik servise gitti. orada nasıl becermişlerse bu şekilde geri geldi. Kullanıcı hatası deyip işin içinden çıktılar.)
    192.168.1.1 ile modem içersine girebiliyorum. ama burada sadece anasayfa görünüyor. Firmware versiyonu falan görünmüyor. anasayfadan başka gidebileceğim hiçbir seçenek yok.
    öğrenmek istediğim., uydu receiverlar da yapıldığı şekilde modemden modeme Firmware kopyalama yapılabiliyor mu. Oluyorsa nasıl olabilir. Ya da master modem üzerinden wireless veya kablolu olarak bir şekilde firmware access point e yüklenebilir mi? ya da başka bir şekilde nasıl yapılabilir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Kullanıcı hatası diyerek size arızalı bir ürünü teknik servis gönderemez hakkınızı arayınız elinizde mutlaka servise gittiğine dair ya da servisten geldiğine dair evrak vardır. Önce servis ile durumu konuşarak çözmeye çalışın olmadı şikayet sitelerine başvurun cevap alamazsanız bağlı bulunduğunuz ilçe kaymakamlık tüketici hakem heyetine bir dilekçe ile başvurun mutlaka size geri dönüş yaparlar.
  • Access point i hepsiburada dan almıştım ve bu arıza aldıktan 4 gün sonra oluştu. 5. gün h.buradaya gönderdim. 1 hafta sonra geri geldiğinde kutu üzerinde ürün açılmış garantidışı ibaresi vardı. ama bu etiket h.burada tarafından yazılmış altında da koyuncu elektronik bilgiişlem yazıyordu. cuma günü KOYUNCU nun merkezine e-mail ile durumu ilettim. bir cevap yazacaklarını umuyorum.
    Şikayet sitesi konusuna gelince ; öncelikle şikayet etmem gereken kuruluş hepsiburada.com. ama şikayetvar.com a girdiğimde zaten h.burada 3045 şikayet ile en üst sırada yer alıyor. Yani h.burada yı şikayet etmek ile bu firmadan bir şey elde edemeyeceğimi düşünüyorum. Çünkü şikayetlere bakılırsa bunlar zaten artık müşteriler ile ipleri koparmışlar.
  • Tüketici kanununa göre hakkın var sikayetvar sitesine cevap geliyor genellikle ama olmazsa daha önce de belirttiğim gibi fatura orjinali fotokopisi ve kimlik fotokopisi ikişer tane olacak fotokopiler ( Oralarda uğraşma birdaha diye söylüyorum) bağlı bulunduğun ilçe kaymakamlığına git orada sor tüketici hakem heyetini git dilekçeni ver iş yoğunluğuna göre cevap geliyor ve de işi çözüyorlar ben cep telefonu konusunda mağdur olmuştum firma ile görüştüm olmadı sikayetvar oraya yazdım olmadı ama tüketici hakem heyeti sorunu çözdü ( Dilekçe örneklerine netten bir bak önceden hazırlarsın firmadan istek kısmına arızalı olan ürünün arızasız bir biçimde teslimi ya da para iadesi istediğini belirt bak en kısa sürede sana arızasız modem gönderecekler )

    Tüketici hakem heyetinden sizin aleyhinize bir karar çıkması imkansız görünüyor. Her türlü belge email yazışması hepsini dilekçenize ekleyin.Orjinali sizde kalsın fotokopileri yeterli ama oraya gittiğinizde aslını görmek istiyorlar yanınızda olsun.

    Asla ve asla ürün açılmış diye garanti dışı diyemezler sen ürünü kullanmazsan nasıl kutuda mı saklayacaksın ki garantiye girsin böyle saçmalık mı olur.

    Hakkınızı arayın ücreti az bişey bile olsa yazık neden firmalara haksız kazanç sağlayacaksınız. Yılmayın sabırla devam




  • yanlış h.burada satıcı firmadır satıcı firma malı satar sadece bi sorun olursa senin muatabın ithalatçı firmadır
    hakem heyetine sen yinede şikayat et ama h buradayı ayrı ithalaçı firmayı eyrı et

    yazılım yükleme olayına gelince bu cihazın windows üzerinde çalışan bi programı varsa onunla yapılabilir
    yani bu cihazın web sayfası üzerinden açılan değilde 192.168.1.1 ile başka bi yazılımı yokmu ayar yapabildiğin
    mesela airties te kolay kurulum programı var
  • Bu cihazın airties gibi windows üzerinde çalışan herhangi bir programı yok. Firmware update işlemi sadece 192.168.1.1. den girerek anasayfa sol sütununda ki seçeneklerden birinden yapılabiliyor. Bendeki modemdeki sıkıntı; sanki BIOS u silinmiş gibi. cihazın MAC ID si bile yok. ama bios silinmiş olsa bu anasayfayada girilememesi gerekir. garip bir durum.
    Tavsiyenize uyacağım. Koyuncu dan olumlu yanıt alamamam durumunda Tüketici hakem heyetine gerekli şikayeti yapacağım.
  • SORUN ÇÖZÜLDÜ

    Bu access point'in reset işlemi diğerlerinden farklıymış. Yurtdışı forumlardan birinde bu modeme has reset atma işleminin ne şekilde yapılacağını buldum. bu işlem sonunda Access point eski haline döndü. İhtiyacı olabilecek arkadaşlar için,

    TL-WA601G RESET İŞLEMİ;

    � Access pointi çalıştırın,
    � Ön taraftaki ışıklar flaş edene kadar reset e basın,
    � Flaş ederken ve reset e basılı iken güç fişini çıkarın,
    � Reset butonunu bırakın.
    � Tekrar reset e basın.
    � Tekrar cihazı çalıştırın..

    Umarım başka arkadaşlarında işine yarar bu reset işlemi.

    Bu arada konu hakkında KOYUNCU elektroniğe yazmış olduğum e-mail çok kısa bir süre içersinde yanıtlandı. Kendilerine Teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palet -- 22 Aralık 2009; 10:00:12 >




  • Probleminin çözülmesine sevindim doğrusu. Bu arada konu başlığını " Nasıl FIRMWARE yükleyebilirim[ÇÖZÜLDÜ] " şeklinde yeniden düzenlersen daha güzel olur.

    İyi günlerde kullanman dileğimle.
  • İyi dilekleriniz için ben Teşekkür ederim.
    Reset işleminin farklı oluşu yada benim karşılaştığım problem sebebiyle ürünü problemli olarak görmeyin. Gayet güzel bir Access point. Özellikle oldukça güçlü sinyal alma/verme özelliği mevcut.
    Sadece şayet REPEATER mod ta kullanacaksanız, REPEATER a aldığınızda ürün wıreless yayında kendi SSID adını değiştiriyor. Hangi modemin tekrarlayıcısı olacak ise o modemin SSID adı ile wireless ta görünüyor.

    Benim düzenlememe gerek kalmadı Başlık sanırım bir yönetici tarafından ÇÖZÜLDÜ şeklinde değiştirilmiş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.