Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
822
Cevap
10
Favori
29.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Takım ve Pilot Künyelerimiz de Hazır

     TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle -- 8 Ekim 2015; 21:35:34 >
  • Ya süper olmuşş iyice heyecanlandırıyo beni bunlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eagle kullanıcısına yanıt
    Sedat abi eline sağlık çok güzel olmuş.
  • eagle kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık Sedat abi, tek kelimeyle muazzam olmuş.
  • Eline saglik sedat cok guzel olmuslar. Beni keske 2. Pilot yapsaydiniz. 22 numara fifa da 2knba de kendi kariyer modlarinda kendimi yaptığımda kullandigim numaradir ☺ kacirmisim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi o zaman geçtiğimiz sezon Akın'ın arkasında kalman gerekiyodu. Seçimlere göre sıralanıyor. Alonso olmuşsun beğenmiyorsun ya :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba biley sormak istiyorum dün ki yarışta 3 pitsop yapmak zorunda bırakıldım takım tarafından kanat kırdıklarımı saymıyorum yalnız bu sarı lastiklerle 5 tur bile attırmıyor ve bir kez beyaz lastik taktı...diğer pilotlarda durum nasıldı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Ben de Melbourne'da 3 pitstop yapıyorum. Araç ayarlarımdan dolayı lastik koruyamıyorum sanırım.

    Yalnız pitstoplarda takımı pek dinleme derim. Car Status kısmından lastiklerin hasarına göre pite girmeni öneririm. Pite girerken de Quick Menu yardımıyla kendi stratejini yapıp istediğin lastiği seçebilirsin yarış içerisinde.
  • Bişeydaha şimdi ben arka sıralarda olacağım bu yüzden sıralama turlarına beyaz lastikle çıkmam daha mantıklı mı olur çok soru sormuyorum dimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Her koşulda option lastiklerle (bu Avustralya'da sarı oluyor) çıkmak daha avantajlı. Daha iyi tutunup daha iyi zaman atabileceksin ki muhtemel ilk ona giremeyeceğini düşünüyorsan startta temiz lastik ile başlama şansın olacak. Orada prime ile başlamayı da seçebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarkanbeyaz

    Her koşulda option lastiklerle (bu Avustralya'da sarı oluyor) çıkmak daha avantajlı. Daha iyi tutunup daha iyi zaman atabileceksin ki muhtemel ilk ona giremeyeceğini düşünüyorsan startta temiz lastik ile başlama şansın olacak. Orada prime ile başlamayı da seçebilirsin.

    Ha işte bunu istiyorum dünki yarışta sarı lastikle başladım bive 3 tur sonra pite gel dedi ben beyaz ile başlayıp en az bi 10 tur atmaşıyım bide henüz lastikler benim tur zamanımı yukarı çekemiyo denedim practice de 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar, baktım ki kimse el atmıyor, oturdum ben bir teaser hazırladım. Umarım beğenirsiniz.

  • Emeğine sağlık gayet güzel olmuş. Bu çekişme anlarını ayrı ayrı videolardan kesip derlemen bayağı zamanını almıştır herhalde. Ama harcadığın zamana değmiş güzel görüntüler. 👏🏻
    Sanki müzik türünü daha böyle tüyleri diken diken eden tarzda olsaymış daha iyi olurdu gibi geliyor bana. Bu tarz ne mesela dersen bende bilmiyorum korku filmleri müziğimi desem bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedat abi yine mükemmel çalışmalarından birisini yapmış. Geçenki Paint çalışmasının yanına bile yaklaşamamış ama, o hala zirvede benim gözümde :D

    Ömer abi de artık dayanamamış kendi yapmış dediği gibi, helal olsun ona da. Müzik seçimleri harika olmuş, özellikle de ilk müzik çok güzel. Ben yapmasam da şimdilik ismini vermeyeceğim birisi benim 2014 sezonu özetimi çıkarıyormuş, öyle bir şey de gelebilir yani. Benim için de sürpriz olacak.
  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    Başkalarının el atmaması isabetli olmuş Ellerine sağlık harika olmuş
  • https://youtu.be/9zHnrllDcDM

    2 gün önceki test yarışı sıralama turlarında attığım turlar acaba bş yorum yapabilirmisiniz nelere dikkat edebileceğim
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Abi videoyu izledim, lig temposunun altında kalan ama düzgün sayılabilecek bir sürüş gördüm. Sana çeşitli konularla ilgili 4 tane önerim olacak:

    İlk önerim sıralama turlarındaki stratejiyle ilgili. Dürüst olmak gerekirse şu anda ne İlker abi ne de sen prime lastiğe karşı option lastiğinin getireceği performans farkıyla rakiplerinizi tur zamanı olarak geçebilecek seviyede değilsiniz. En azından lig temposunu yakalayana kadar ilk birkaç yarışta, sıralamalarda prime lastik setini kullanmanızı öneririm. Tabii bu kararı takım olarak almanız lazım, bir pilot prime diğeri option alırsa yarış içinde sıkıntı yaratabilir bu durum. İlker abiye de söylediğim gibi her lastik setiyle sıralamalarda maksimum 2 tur atın, yarışa başlayacağınız lastik setini aşındırmayın. Zaten bir süre aranızda mücadele vereceksiniz, birbirinizi desteklemeniz önemli.

    İkinci önerim frenlemeyle ilgili. Sanırım fren noktalarında biraz heyecanlanıyorsun, yada oyuna tam anlamıyla alışamadığın için erken ve sert fren yapıyorsun. Biraz daha geç ve dikkatli frenlemeye çalış. Önce sakin frenlemeye alışıp daha sonra fren mesafeni kısaltabilirsin. Fren noktalarında lastikleri kilitlememek çok önemli. Dolayısıyla fren pedalına narin davranmamız gerekiyor. Buna alışman bence hem yarış tempon açısından hem de saf hızını geliştirmen açısından hayati önem taşıyor.

    Üçüncü önerim direksiyon hareketleriyle ilgili. Virajlarda direksiyonu çevirmekte geciktiğini gördüm. Direksiyonu daha cesur kullanmalısın. Viraja iyi girmek için aracın dönüş açısını doğru ayarlamak şart. Bunun için de direksiyonu daha etkili kullanman gerekiyor. Yani aracı döndürmeye ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur.

    Dördüncü önerim ise bordür kullanımıyla ilgili. Özellikle bazı virajlarda bordürlere saldırman gerekiyor. Tabii ki bunu iyi ayarlamak da şart. Bordürleri fazla kullanırsan lastiklerini daha hızlı yersin, viraj kesip ceza da alabilirsin. Dolayısıyla bordür kullanımını iyi ayarlaman lazım. Sen hiç kullanmıyorsun neredeyse, biraz daha agresif ol virajlara girerken.

    Tüm bu tespitlerim sonucunda fazla yumuşak bir sürüş stiline sahip olduğunu gördüm. Sezon başında puan mücadelesi vereceğin süreçte yumuşak sürüş stili sana avantaj sağlayabilir, çünkü araca ne kadar iyi davranırsan spin, kaza, lastik aşınması gibi sorunlarla karşılaşma ihtimalin o kadar azalacaktır. Ancak gelişmek istiyorsan aracını zorlamalı ve sınırlarını keşfetmelisin. Bunun için de sürüş stilini biraz daha sertleştirmen gerekiyor. Zamanla kademeli olarak bunu yapman sana uzun vadede avantaj sağlayacaktır.




  • Çok teşekğrler nacizane tavsiyeler için bunları dikkate alacağım ve saldıracağımm...
    Ben şahs3n orine lastikle başlamayı uygun buluyorum çğnkü ilk 10 mğcadelesi veremicez bu yüzden o lastikle başlamak en mantıklısı bunu ilkerle paylaşacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yatıştaki pit stratejisini nasıl değiştiriyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Benzini, fren dengesini, downforce'u değiştirdiğimiz quick menu'den aynı zamanda lastikleri de değiştirebiliyorsunuz. Pit yoluna girmeden önce lastik hamurunu seçin ve pite girin.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.