Şimdi Ara

transit, starex, transporter (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
0
Favori
22.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    Şu anda zaten herkes paran varsa Caravelle al diyor.

    Yakın zamanda bir liste çıkardım Starex, Transit ve Caravelle Confortline 130'u karşılaştıran. Sonuç şu oldu.

    Starex, donanım açısından en zayıf araç, ABS ve hava yastığı hariç güvenlik donanımı yok. Fiyatı en uygun araç. Baktığım model 36-37.000 civarında. İkinci eli de zayıfmış.

    Caravelle Comfortline 130, ESP dahil olmak üzere 60.750 civarına geliyor. ABS, EBC, ASR, EDL ve ESP var üstünde. Koltuklar kendinen, yatak olamıyor, çift klimalı vs. (Arkadan üflemeli klima seçeneği olmadığı için camlıvanında falan onu karşılaştırmaya koyamıyoruz, bir tek Caravelle var çift klimalı).

    Transit Kombivan 300SF, 2.2lt önden çekişli, 130bg, önden arkadan üflemeli klimalı, ABS, EBD, BTCS ve ESP dahil, minibüse dönüştürmek için ÖTV farkı dahil, siyah cam, vs. bir sürü ıvır zıvırı da olmak üzere 41.000 YTL tutuyor. Proje yaptırıp ruhsat değiştirmeye 500, koltuk yaptırmaya 3000 YTL koysak yaklaşık 44.500YTL tutuyor.

    Yol testlerinden anladığım kadarıyla, Transit 300SF (2.2lt, 130bg) ve Caravelle 130 ayını yakıyor.

    Transitin arkası çok sallar deniyor. Grand saloon var bende, onun arkası yaprak yaylı, hiç amortisör yok, o bile fazla sallamıyor, Transit ne kadar sallar bilemiyorum. Transporterin 100.000'e gelince kurum problemi var, yedek parçası pahalı, sürüşü daha keyifli. İkisinin de ikinci eli var.

    Bütün bu bilgiler doğrultusunda, siz olsanız hangisini alırdınız, neden? Bilgilerde yanlışlık varsa lütfen düzeltin...




  • Arkadaşlar bugün starexe bir güzel pastacila yaptırdım,cillop gibi oldu tabiri caizse...Bu arada arabam şehir içinde 150 ytl lik mazotla 500km nin üzerinde gitti şuanda 500 km de daha mazot ışığı yanmadı(100km daha gider).Ayar bayağı işe yaradı.Bütün starexçiler yaptırsın,hadi hayırlısı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sencer799

    Arkadaşlar bugün starexe bir güzel pastacila yaptırdım,cillop gibi oldu tabiri caizse...Bu arada arabam şehir içinde 150 ytl lik mazotla 500km nin üzerinde gitti şuanda 500 km de daha mazot ışığı yanmadı(100km daha gider).Ayar bayağı işe yaradı.Bütün starexçiler yaptırsın,hadi hayırlısı...

    sencer arkadasım kılometre hesabında yanlıs olmasın...ben 150 ytllik mazotla 640 kılometre yapıyorum sehırıcınde hemde ıstanbulda trafıgınde...ayar yaptırmıs halınle daha az yakman gerek degılmı.ayrıca aracta tasarruf kıtınden sonra 1 lıtre farettı ...hayırlı ugurlu olsun ama yıne 10 lıtrenın altına dusmedı...bu arada pasta cılayı kaca yaptırdın bende yaptırcam hep cızıldı ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ertegece


    Selamlar,

    Şu anda zaten herkes paran varsa Caravelle al diyor.

    Yakın zamanda bir liste çıkardım Starex, Transit ve Caravelle Confortline 130'u karşılaştıran. Sonuç şu oldu.

    Starex, donanım açısından en zayıf araç, ABS ve hava yastığı hariç güvenlik donanımı yok. Fiyatı en uygun araç. Baktığım model 36-37.000 civarında. İkinci eli de zayıfmış.

    Caravelle Comfortline 130, ESP dahil olmak üzere 60.750 civarına geliyor. ABS, EBC, ASR, EDL ve ESP var üstünde. Koltuklar kendinen, yatak olamıyor, çift klimalı vs. (Arkadan üflemeli klima seçeneği olmadığı için camlıvanında falan onu karşılaştırmaya koyamıyoruz, bir tek Caravelle var çift klimalı).

    Transit Kombivan 300SF, 2.2lt önden çekişli, 130bg, önden arkadan üflemeli klimalı, ABS, EBD, BTCS ve ESP dahil, minibüse dönüştürmek için ÖTV farkı dahil, siyah cam, vs. bir sürü ıvır zıvırı da olmak üzere 41.000 YTL tutuyor. Proje yaptırıp ruhsat değiştirmeye 500, koltuk yaptırmaya 3000 YTL koysak yaklaşık 44.500YTL tutuyor.

    Yol testlerinden anladığım kadarıyla, Transit 300SF (2.2lt, 130bg) ve Caravelle 130 ayını yakıyor.

    Transitin arkası çok sallar deniyor. Grand saloon var bende, onun arkası yaprak yaylı, hiç amortisör yok, o bile fazla sallamıyor, Transit ne kadar sallar bilemiyorum. Transporterin 100.000'e gelince kurum problemi var, yedek parçası pahalı, sürüşü daha keyifli. İkisinin de ikinci eli var.

    Bütün bu bilgiler doğrultusunda, siz olsanız hangisini alırdınız, neden? Bilgilerde yanlışlık varsa lütfen düzeltin...


    transit bana cok ıtıcı gelıyor ya.tıp ve ses olarak.ayrıca carevellede cok fazla ses cıkarıyor tabı ıcerde okadar rahatsız etmıyor.ornek vereyım ...dayımda carevelle var 130 hp.bendede starex...ortak akrabalara mısafırlıge gıttıgımızde dayım yaklasırken arabanın sesınden tanıyıp kapı acık sekılde karsılıyorlar ama ben zıle basmadan kımse benım farkımda olmuyor.artık bu avantajmı dezavantajmı sen dusun...

    bırde hıc basım agrımasın essek gıbı kullanmak ı sterım dersen transıt al...
    bıraz basım agrısın bakımlarında gayet kazık olması onemlı degıl kacısa ve tıpe bakarım dersen carevelle al(meret cok serı benzınlı gıbı resmen,ılk kalkısım patıyle olmustu,kullanırken zevk alıyorsun,starexte cokta fazla aynı seyı soyleyemem)
    ılk alıs fıyatı onemlı,cabuk parca bozmayan,eksık konforu olmayan,parcası ucuz tipide hepsınden guzel bır araba dıyorsan starex derım...tabi crdi onerırim...


    ben sahsen starexı kullanırken caravelleye nazaran daha konforlu hıssedıyorum koltugu cok rahat ama caravelle cok rahatsız geldı,starexe alıstım dıyemı bılmem...bırde trafık dur kalk kullanımlarda starex cok guzel oluyo,yokus yukarı asagı ayırt etmeden 1. vıteste rolantıde gaza basmadan ve tıtremeden kalkıyor.hafıf meyıllı olsa 2 dede kalkıyor.ama carevellede benzınlı gıbı az gaz verırsen dırek stop edıyor,ama alısınca sorun olmuyor.dayımın araba suan 9 lt yakıyor,benımkıde 10 lt. ama o bıraz daha gazlı kullanır arabayı.ben hernekdar 23 yasında olsamda ondan daha oturaklıyım soforlukte.adam tum 1600 motorlarla alay gecıyor ya resmen...benden bukadar...




  • ---



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mknsm -- 1 Temmuz 2006; 2:27:21 >
  • mknsm bilirsin ben topuğu severim.Bana 600 km çok ii,topuklamayıp kendimi tutsam kesin 150 km fark eder abi 2 viteste 100 beygirlik arabayı 70 e dayarsan bu mazottan ne hayır gelir,arabayı 2. viteste kaldırırsan...Benim için bayağı iyi bi sonuç.Zaten benim arabanın üzerinde 200 kilo aksesuar var.biz de zaten ağır bi aileyiz.Yani bizim araba bize ii yakıyor...
  • bu arada pasta cila 150 ytl le tuttu
  • ya starex le ne ugrasıyosunuz transporter varken starexi asla almam onları fabrika artıklarından yapıyolar ne kadar performanslı olursa olsun asla almam transporter en iyisidir herzaman




  • saygı duyarız rav06
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rav06

    ya starex le ne ugrasıyosunuz transporter varken starexi asla almam onları fabrika artıklarından yapıyolar ne kadar performanslı olursa olsun asla almam transporter en iyisidir herzaman

    fabrıka atıklarından yapılıyor dedıgın araba sorunsuz bır arabadır.t5 gıbı nazık aga oglu degıl taşra cocugu ne yuk vursan hayır demez...t5 cok nazık bozulmaya bahane arıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sencer799

    mknsm bilirsin ben topuğu severim.Bana 600 km çok ii,topuklamayıp kendimi tutsam kesin 150 km fark eder abi 2 viteste 100 beygirlik arabayı 70 e dayarsan bu mazottan ne hayır gelir,arabayı 2. viteste kaldırırsan...Benim için bayağı iyi bi sonuç.Zaten benim arabanın üzerinde 200 kilo aksesuar var.biz de zaten ağır bi aileyiz.Yani bizim araba bize ii yakıyor...

    sencer hocam turboya oyle cok fazla yuklenme ya yazık arabaya ben en cok 3000 devır vururum oda yukluyse araba...

    genelde 5 kısıyle yada 4 kısıyle gezerım...bırde yokus asagı olmadan 2de kaldırma derım,tıtretmek zararlı dıye duymustum...

    aksesuara gelınce bendede 150 kgye yakın aksesuvar var.ozellıkle arkadakı demırın cok faydasını gordum,parkederken falan 3-4 kez faydasını gordum...

    ayrıca ben araca kamera sıstemı koydum arkaya gızlı kamera koydum,onede 5 inc ekran hem tv hem park sensoru hemde seyır esnasında yolu ızleme...

    bırde sen normal dızelmı kullanıyorsun...

    kolay gelsın sencer hocam...bırde yas kactı senın




  • abi senin yerinde olsam direk caravelle alırıdım aradaki farkı fark etmemen imkansız tmm fiyat fln pahalı olabilir ama o arabaya değer
  • 10snde 100 km yapan arkadasim ya senin kadranda baya bi sapma var yada
    kronometrende
  • yakıt fıyatları costu.nerde o eskı gunler.eskıden hıc yakıt hesabı yapmazdık.mıllete sordugumuzda ne kadar yakıyo senın araba dendıgınde nebılıyım hesaplamadım derdı.sımdı kıme sorsan bılıyor.cunkı kullanırken cok kafaya takıyor.ınsan zevk alamıyor ya araba kullanmaktan
  • valla mknsm bütün duygularımı anlattın.Scoter im var ona bile rahatlıkla binemiyorum yakıt fiyatlarından ötürü...Valla dünyada en pahalı yakıt türkiyedeymiş...
  • ne yazıkkı oyle en pahalı yakıt bızde,en yuksek vergıler bızde cok syde bırıncıyız yanı anlayacagın ama tersten bırıncıyız...
    quote:

    Orjinalden alıntı: sencer799

    valla mknsm bütün duygularımı anlattın.Scoter im var ona bile rahatlıkla binemiyorum yakıt fiyatlarından ötürü...Valla dünyada en pahalı yakıt türkiyedeymiş...
  • eyvallah cok iyi olabilir performansı ama işte korelinin bu işi bozuyo herseyi yoksa motor iyi
  • Arkadaşlar, Transporter'da ESP standart olmuş. Fiyatlarda bir değişiklik ilan etmemişler ama. Nasıl oluyor bu? 2007'de çıkartacaklarında herhalde standart oluyor. Fiyatlar da o zaman belirlenecek?
  • Herkese selam.Bendede 100b lik Starex Space var,2006 model 25bin km de.Kasislerin haricinde iyi bir konforu var.Zaten aile aracı olarak kullanıyorum.Bence konsolu çok hoş,Transporterdan daha ferah bir alan sunuyor.Malzeme kaliteside yeterli.Koltuklarıda çok rahat(arka dahil)..Şu an kilometrede düzgün kullanımda karma 200tl tüketiyor.1875 kg ve 2.500 cc bir araç için oldukça makul.Ancak bu antalya trafiğinde böyle,istanbulda biraz daha fark edecektir.motoru kuvvetli ancak ralli yapacak gibide ivme yetisi yok.Ancak 2nci vitesten itibaren köklersenizde karşılığını alırsınız.Gitmem demez asla.Motorun sesi ve gücü amerikan arabası kullanıyorsunuz hissi verir.(kullandıysanız tabi)Vites geçişleri fena değil,rahat.Direksiyon olabildiğince hafif ve aracın dönüş çapı kullandıklarım içinde en iyisi.Lastikler ve süspansiyon çukurları çok başarılı tolere ediyor.Bu konuda kesinlikle başarılı.Arkası şimdiye kadar hiç kayma yapmadı,hatta virajlara neredeyse normal araba gibi girebiliyorsunuz,çok çok başarılı..Yol ve motor gürültüsüde çok normal.Sessiz yolculuk sunuyor...Bileniniz vardır belki ama Hyundai aslında dünyanın en büyük gemi üreticisi.Ve seri üretim yapıyor.Üretim şehri devasa,kendine has hastanesi,polisi vs müthiş bir yer.Bizim tersaneler yanında sanayi dükkanı.Otomobil piyasasında iyi yerlere geldi,küçümsemeyelim,Çin arabalarıyla filanda kıyaslanmaz ama Almanların araçlarınada en yakın takipçi konumunda.kaldıki burada onu bunu birbirine kıyaslarken birazda üzülmeliyiz çünkü motorsiklet dahi üretemiyoruz.Üretiyoruz diyen varsada çoğu parçalar Çin işi..Starex almamdaki en önemli sebep fabrikanın ülkemizde üretim yapıyor olması ve bundan kaynaklanan kullanım maliyetinin düşük olmasıdır.Herkes aynı mentalitede olursa her geçen gün kalitede artar fiyatlarıda düşer.Ülkem kazansında...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: musabayvaci

    Herkese selam.Bendede 100b lik Starex Space var,2006 model 25bin km de.Kasislerin haricinde iyi bir konforu var.Zaten aile aracı olarak kullanıyorum.Bence konsolu çok hoş,Transporterdan daha ferah bir alan sunuyor.Malzeme kaliteside yeterli.Koltuklarıda çok rahat(arka dahil)..Şu an kilometrede düzgün kullanımda karma 200tl tüketiyor.1875 kg ve 2.500 cc bir araç için oldukça makul.Ancak bu antalya trafiğinde böyle,istanbulda biraz daha fark edecektir.motoru kuvvetli ancak ralli yapacak gibide ivme yetisi yok.Ancak 2nci vitesten itibaren köklersenizde karşılığını alırsınız.Gitmem demez asla.Motorun sesi ve gücü amerikan arabası kullanıyorsunuz hissi verir.(kullandıysanız tabi)Vites geçişleri fena değil,rahat.Direksiyon olabildiğince hafif ve aracın dönüş çapı kullandıklarım içinde en iyisi.Lastikler ve süspansiyon çukurları çok başarılı tolere ediyor.Bu konuda kesinlikle başarılı.Arkası şimdiye kadar hiç kayma yapmadı,hatta virajlara neredeyse normal araba gibi girebiliyorsunuz,çok çok başarılı..Yol ve motor gürültüsüde çok normal.Sessiz yolculuk sunuyor...Bileniniz vardır belki ama Hyundai aslında dünyanın en büyük gemi üreticisi.Ve seri üretim yapıyor.Üretim şehri devasa,kendine has hastanesi,polisi vs müthiş bir yer.Bizim tersaneler yanında sanayi dükkanı.Otomobil piyasasında iyi yerlere geldi,küçümsemeyelim,Çin arabalarıyla filanda kıyaslanmaz ama Almanların araçlarınada en yakın takipçi konumunda.kaldıki burada onu bunu birbirine kıyaslarken birazda üzülmeliyiz çünkü motorsiklet dahi üretemiyoruz.Üretiyoruz diyen varsada çoğu parçalar Çin işi..Starex almamdaki en önemli sebep fabrikanın ülkemizde üretim yapıyor olması ve bundan kaynaklanan kullanım maliyetinin düşük olmasıdır.Herkes aynı mentalitede olursa her geçen gün kalitede artar fiyatlarıda düşer.Ülkem kazansında...



    ARKADAŞIM SEN BU KONUYU HORTLATMAK İÇİN Mİ ÜYE OLDUN?NERDEYSE 1 SENE GEÇMİŞ..NASIL BULDUN BU KONUYU VE HORTLATTIN O DA HAYRET Bİ OLAY..




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.