Arkadaşlar hepinize merhaba yaklaşık 1 ay önce trendyol dan elektronik bir ürün aldım. bir aydır Gebze de transfer merkezinde gözüküyor. iletişim butonuna basınca aşağıdaki gibi bir form çıkıyor. dolduruyorum gönder sekmesi çalışmıyor. Ben böyle bir rezillik görmedim. Bu konuyla ilgili nereye baş vuracağız ne yapacağız bilemiyorum. şikayet var sitesinde de buna benzer bir ton konu var. bunları denetleyen kimse yok mu ? |
Trendyol express uzak durun ! ! !
-
-
Trendyol çağrı merkezi ile görüştünüz mü?
-
Evet aradım. özür diliyorlar. yaptıkları tek şey bu.
talep oluşturacaklarmış 3 gün içinde geri dönüş yapacaklarmış.
öncelikleri ürünü teslim etmekmiş . aksi taktirde iade edilecekmiş.
ben açıkçası inanmıyorum 1 aydır gelemeyen ürünü 3 gün içinde teslim edeceklerini.
REZALET BİR ŞİRKET. bir daha alış veriş yapmam oradan ve çevremdeki herkesi de uyarıyorum.
SİZLERİNDE AKLINDA BULUNSUN.
-
Bende aynı durumdayım Trendyol u arayıp şikayet oluşturdum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gelişmeleri konuda paylaşırsanız herkes bilgi sahibi olacaktır
-
Pazartesi günü aradılar ürün kaybolduğu için paramı geri iade ettiler.
Arayıp sormasam onlarında haberi olmayacak.
Böyle sorumsuz bir kuruluş işte bunlarda.
Ben bunlarla bir daha alışveriş yapmamak üzere tövbeliyim.
-
Geçmiş olsun
-
Dolap uygulamasında satıcıyım. Kargolarımı kapımdan aldığı için Trendyol Express'e veriyorum. Bir gün kapıma kargo beklemezken bir kargo geldi. Bir açtım, 34 beden kadın pantolonu. Ürünün kodunu elle girmişler, o kodda en son yolladığım kargonun kodu. Adamları aradım çözeceğiz dendi, kimse bir şey yapmadı. Sonuç olarak pantolon bende kalmış oldu. Daha değerli bir şey olsaydı çözerlerdi diye düşünüyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X