Şimdi Ara

Trendyol hakkında neden bu kadar çok şikayet var?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçens eneki piyasa değeri 16.5 milyar dolardı Trendyol'un. Şikayet sitelerindeki şikayetlere hiç dönüş yapmıyorlar. Geçen beni de mağdur ettiler. Sizce nasıl bir firma Trendyol? Memnun musunuz ya da fikriniz var mı?




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Trendyol Şikayetlerinin Arkasındaki Nedenler

    Trendyol, Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından biri olmasına rağmen, zaman zaman kullanıcılarından şikayetler almaktadır. Bu şikayetlerin arkasında yatan çeşitli faktörleri inceleyeceğiz.

    Ürün Teslimat Sorunları

    Trendyol kullanıcılarının en sık karşılaştığı sorunlardan biri ürün teslimat gecikmeleridir. Sipariş edilen ürünlerin geç teslim edilmesi veya hiç teslim edilmemesi, müşteri memnuniyetsizliğine yol açmaktadır.

    Ürün Kalite Sorunları

    Bazı kullanıcılar, Trendyol'dan satın aldıkları ürünlerin kalite sorunları ile karşılaştıklarını bildirmektedir. Ürünlerin hasarlı, kusurlu veya açıklanan özelliklere uymadığı yönünde şikayetler bulunmaktadır.

    Müşteri Hizmetleri Sorunları

    Trendyol'un müşteri hizmetleri, kullanıcıların şikayet ettiği bir diğer alandır. Kullanıcılar, müşteri hizmetlerine ulaşmada zorluk yaşadıklarını veya sorunlarına çözüm bulunamadığını belirtmektedirler. Bu durum, müşterilerde hayal kırıklığına neden olmaktadır.

    İade ve Değişim Süreçleri

    İade ve değişim süreçleri de Trendyol'a gelen şikayetler arasında yer almaktadır. Bazı kullanıcılar, iade veya değişim taleplerine zamanında yanıt alamadıklarını veya işlemlerin karmaşık ve zahmetli olduğunu ifade etmektedirler.

    Sahte Ürünler

    Trendyol üzerinde satılan bazı ürünlerin sahte veya orijinal olmadığı yönünde şikayetler de mevcuttur. Bu durum, kullanıcıların güvenini sarsmakta ve platformun itibarına zarar vermektedir.

    Bu faktörler, Trendyol hakkındaki şikayetlerin artmasına neden olmaktadır. Ancak Trendyol, müşteri memnuniyetini artırmak için adımlar atmakta ve şikayetleri çözmeye çalışmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Televizyonda ve internette fırıl fırıl reklamları dönüyor Trendyol'un. Şikayetlerdeki sorunları çözmek için masraf yapmak yerine, reklamla satışları artırmayı daha karlı buluyorlar. Peki müşteri memnuniyeti olmadan artırılan satış ve elde edilen kar, kalıcı olur mu?

  • veled damin amin

  • satış sonrası çözüm yok. covid temaslı diye karantinadaydım. 6 tane atlet söyledim 120 tl olandan, bana gelen ürün 100 tl'lik olan başka bir marka. satıcıya durumu anlattım, dedim covid temaslıyım bu ürünü iade edemiyorum, aradaki fark olan 20 tl'yi iade et ( hatta burada iadede kılçıklık yapacaklarını bildiğim için para iadesi yerine 20 tl'lik indirim kodu bile benim işimi görür, başka siparişte kullanayım dedim onuda kabul etmediler ) bu ürün bende kalsın iadeyle uğraşmayalım diye. bana cevap olarak '' ürünü iade edin '' yazıldı. temaslıyım diye dışarı çıkmıyorum bana verilen cevaba bak. zaten ürünü almışım 20 tl iade etmek bu kadar zor olmamalı. neyse bu 20 tl fazla değil ama olay hiçbir satıcının çözüm odaklı olmaması. bir kere 300 tl'lik bir ürün söyledim bildiğin ortadan ikiye kırıldıktan sonra kaynak yapılmış ürünü yolladılar, iadeye geri gönderdim. bunu gönderen çalışan hiç düşünmüyor mu bu defolu ürüne kim ne diye 300 tl versin diye? ya da refurbished olan elektronik cihazları 0 diye satmak falan filan. şikayet çok ama çözüm yok. ayrıca negatif herhangi bir yorum yazarsanız yorumunuz siliniyor.





  • çok alışveriş yaptım hiç sıkıntı yaşamadım aman nazar değmesin...

  • market ve yemek konusunda hiç bir problem yaşamadım, yaşadıklarım hemen telafi oldu.

  • Çünkü insan kazıklamak için harika !

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben baya alış veriş yaptım sorun yaşamadım

  • Olur olmaz her şeyi aldığınız için giren kazıkların sayısı da çok oluyor normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trendyolun sevmediğim tarafları;


    • gereksiz reklamları. sıradan sokakta göreceğimiz bir insanın bile oynayabileceği reklamlarda aşırı abartı ünlüler kullanarak uzun uzun reklamlar yapması.
    • sözde indirim geldi diyip, biten ürünün reklamını yapması.
    • normalde 30-40 lira olan bir ürün 1 lira diye reklam yapıp aldırması ve ürün geldiğinde tarihinin bitmesine sadece 2-3 gün kalması
    • kargo ücretini belli bir alışveriş üstüne tutması. 50 TL üzeri diyor fakat 49.99 yazılıyor ürünler, boşa 12 tl kargo veriliyor.
    • kargosu çok geç geliyor. mağazalar yavaş, express yavaş. 2 sene önce anneler günü için sipariş verdiğim küçük ağaç temmuzun başında geldi.
    • ikinci el uygulaması dolap var, felaket komisyon alıyor satıcıdan. orasıda bu durumdan nasiplenmiş.
    • birde full kıyafet var trendyolda. atıyorum 10 milyon ürün varsa 6-7 milyonu kıyafet. geri kalanlar diğer şeyler.


    her ne kadar eski popülerliğini kaybetse de, n11 favorimdir. ondan sonra hb var.





  • o platformların hepsi , şimdilik amazon hariç gibi, satıcıyı koruyan yerler.

    yüzyüze görüştüğümüz satıcının biri kendi söyledi, gg ty nonbr falan bunlardan satış yapıyoruz, kesinlikle ben iadeyi kabul etmezsem sana paranı vermezler dedi.

  • Satıcı iadeyi kabul etmezse ödeme yapmazlar mı bilmiyorum ama sanırım doğru bir gerekçesi olması lazım. Bana gittigidiyordan birkaç defa eksik, hatalı gönderi falan yapıldı. Ben onay vermeden kesinlikle satıcıya ödemeyi yapmadılar.


    Trendyol'da ise, senin onayına bile gerek yok. Eksik veya farklı gönderi olsa, ortada kalırsın gibi görünüyor.





  • HayatınıYaşayamayanAdam kullanıcısına yanıt

    Sorun zaten iadelerde başlıyor hocam. Normalde alışverişi heryerden yapıyorsun.. Ama velezki bir sorun yaşadım diyelim. Müşterinin arkasında zerre durmuyor. Yahu adamların çağrı merkezi yok adamlarla sorun olduğunda chatleşerek sorunu çözmeye çalışıyorsun onda da hep hazır cevaplar. Döneceğiz çözeceğiz deyip seni oyalamaktan başka dertleri yok..


    https://forum.donanimhaber.com/musterisinin-yaninda-durmayan-trendyol--146748603

  • Sikayet edenlerin cogu Takintili garip tuhaf insanlar, benim cok alisverisim oldu, hic sorun yasamadim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.