Trendyol iştirakı ikinci el platformu dolap üzerinden bir cep telefonu ilanı açtım. Bu arada platform ile ilk kez satış yapmıyorum birçok deneyimim oldu ve alıcı şahısların geri dönüşleri hep olumlu. Telefonda kapanıp açılma, bazen de hiç açılmama durumu mevcut. Bunu üstüne basa basa detaylar kısmında belirttim. Bir kişi alıcı çıktı. Yorumlar kısmında durumu kendisine tekrar belirttim, satın alım durumunda cihazın parça güvenliği nedeniyle iade almayacağımı da söyledim. Şahıs sıkıntı yok diyerek -hatta sıkıntı yok kral dedi :)- telefonu aldı. Perşembe günü kargoladım, cuma günü öğlen kargo teslim alındı. Cuma günü siparişe onay verilmedi, cumartesi günü onay verilmedi, pazar günü gece alıcıya siparişi onaylaması için hatırlatma yaptıktan 5 dakika sonra alıcı, üründe belirtmediğim detaylar olduğunu ifade ederek iade talebi oluşturdu. Belirtmediğim detay da cihaz üzerinde çizik varmış. Alıcı şahıs, profilinde telefon alımı-satımı yapıyor ve aradan tam tamına 3 gün geçiyor. Telefona kötü niyetli müdahalede bulunması olası ki büyük ihtimal de bulundu. Talebe itiraz ettim, aradan geçen süreyi göz önünde bulundurmalarını rica ettim ve ne oldu, alıcı haklı bulundu. Aradan geçen günü değerlendirmelerini de geçtim, ürünün altında alıcı ile geçen konuşmalarımızı bile incelememişler. Alıcı şimdi PTT kargo ile kargolama işlemi başlatmış. Olası hasar durumunda kargoya tutanak tutturmam zor olsun diye PTT kargo ile başlatmış... :) He bu arada talep sonucuna da itiraz edilmiyor. Paşa paşa razı oluyorsunuz ve kargo ücretini de siz cepten ödüyorsunuz. Sözün özü bu platform ile hiçbir teknolojik cihazınızı satmayın. Eski usul elden satışa devam. Arada Tredyol markası var diyorsunuz ama yine dolandırıcılar kazanıyor... |
Bildirim