< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgora -- 22 Mart 2021; 10:4:7 > |
Trendyol şikayet sayısı : 244329 (01/05/2021 tarihine kadar) (2. sayfa)
-
-
Şikayet sayısı daha fazlaymış toplam şikayet altta yazıyor bu son 12 aylık rakammış.
https://forum.donanimhaber.com/trendyol-sikayet-sayisi-244329-01-05-2021-tarihine-kadar--148372294
241.202 şikayet
reklam varsa , müşteri memnuniyetine gerek yok demek bu.
-
Trendyol'un satıcıları özenle seçtiğini hiç düşünmüyorum, önüne geleni aldıkları için bu şikayet rakamların normal geliyor bana. Her ne kadar indirimli olursa olsun alışveriş yapmayın, paranıza yazık olur.
-
quote:
Orijinalden alıntı: BrothaTrendyol'un satıcıları özenle seçtiğini hiç düşünmüyorum, önüne geleni aldıkları için bu şikayet rakamların normal geliyor bana. Her ne kadar indirimli olursa olsun alışveriş yapmayın, paranıza yazık olur.
Hocam bu kadar şikayetçiye karşı adamlar deliler gibi iş yapıyor demek ki mesele reklam ve uygulamaya yönlendirme-alıştırma.Eski tip bir mağaza bu kadar şikayetçi ile yaşayamazdı.İnternet alışverişlerinde insanlar 40-50 tl'nin üstüne soğuk su içiyor ama fiziksel mağazayı yıkarlar.
-
An itibarı ile yaşadığım olay ; next 64 hd + next wifi anteni marka model anteniyle birlikte bir uydu alıcı alacağım en avantajlı satıcıyı buldum. 178 tl ürün görselinde uydu cihazı ve wifi anteni var. Sorulan sorulara geriye dönük bakınca anten varmı diye sorulmuş ve bir çoğuna var yanıtı yazılmış bazılarıda yanıtsız bırakılmış. Bu akşam bende kutu içeriğinde varmı diye yazdım bana yok diye yanıt yazıldı. Bende cevaben madem yok millet eski sorulara bakıp veya görsele aldanıp çatır çatır fiyatı uygun diye alıyordur kesin. ondan sonra kutuda anten çıktı çıkmadı pakete dahildi değildi bir dünya uğraş dur. Bende sormasam görsele ve soru cevaplara bakarak direk sipariş versem yaşayacaklarım ortada. Aynı bu şekilde geri dönüş yapınca trendyol mesajımın mesaj kriterlerine uymadığını ve satıcıya iletilmediğini yazdı. Farklı bir dille yazdım yine aynı yanıt geldi , mesajım trendyol kriterlerine uygmuyormuş dolayısı ile satıcı ile paylaşılmamış. Yani satıcıları geçtim artık , trend yol bile bu işgüzarlığa ışık tutmakta, müsaade etmekte..........
-
Saçma sapan bir oluşum
-
bugün itibari ile trendyol şikayet sayısı : 244329 şikayet
https://www.sikayetvar.com/trendyol
ondan çok daha eski olan Hepsiburada şikayet sayısı : 196985 şikayet
https://www.sikayetvar.com/hepsiburada
insanlar 30-40 liralık ürünlerde genelde hakkını aramıyor ama toplam zarar müthiş bir rakamda.
-
Tek derdin bu olsun kardeşim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Konuya dahil olmayan adam
Tek derdin bu olsun kardeşim.Dert değil hocam müşteri memnuniyeti önemli diyorlar ya , Trendyol buna isyan olarak var olmuş gibi.
Dandik çin malları gibi çöpe gidiyor ama yine alıyoruz.
-
amazon dışında hiç biryerden alışveriş yapmıyorum. aylardır prime üyesiyim. akşam sipariş veriyorum ertesi gün öğlen elimde oluyor. küçücük şeyleri dahi kaç kaç sarıp gönderiyorlar.
ürün arızalanıyor anında iade alıyorlar. tekrar satın alırsanız güncel fiyatından değil, önceki fiyatından geri alabiliyorsunuz. iade etmek isterseniz anında para hesabınıza/veya hediye kartı olarak yatıyor.
müşteri hizmetlerine anında ulaşabiliyorsunuz. net bilgi alıp direk çözüme kavuşuyorsunuz.
amazondan sonra anladım biz yıllarca nelerle uğraşmışız..
-
Bugün ki para kaptıranları okudum neşem yerine geldi
Jet Fadıl tekrar gelse iş yapar.
https://www.sikayetvar.com/trendyol
249002 şikayet
Bu tam söylediğim mesele devletin vatandaşını koruması.İnsanların şikayetleri gerçekten çaresizlik kokuyor.
https://www.sikayetvar.com/trendyol/trendyol-satin-aldigim-urun-kargoda-kayboldu-2
17.04.2021 tarihinde sipariş numarası 5757**220 Nike ® Air monarch iv spor ayakkabı siparişi verdim. Ürün her yerde teslim edildi diyor ama bana teslim edilmedi. 11 gün oldu. Şikayette bulunduk bekletiliyor hem burada hem Avrupa ikamet ediyorum. Ama bu sorun sadece burada oluyor. Tek sucumuz paramızla alışveriş etmekmi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgora -- 19 Mayıs 2021; 11:39:36 >
-
Konu biraz hortlayacak ama olsun, bu siteden alışveriş yapmayın abi, ben tekrar bir hata yaptım ve ürün aldım 10 gündür bekliyorum, kargo yok para yok bakalım ne kadar bekleyeceğiz. Hepsiburada ve Amazon'da sorun yaşasam bile anında çözebilirken, bu trendyol'da çözemiyoruz arkadaş, 2. kez yaşıyorum bu sorunu.
Sistemleri çok kötü, müşteri temsilcilerine sınırlı tanımlama yapmışlar sanırım sitede benim gördüklerimi sözlü ve yazılı olarak iletiyorlar. Giyim sektörü için bir şey diyemem, ama genel alışveriş için Amazon ve Hepsiburada ilk tercih olsun bence.
-
Ben hiç sıkıntı yaşamadım kendileriyle
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X