Şimdi Ara

Trendyol sitesine giremiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
11.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yardım ederseniz memnun olurum.

    Trendyol sitesine giriyorum. Bir kaç sayfa geziyorum. Bir müddet sonra sayfalar artık açılmıyor.Beş on dakika sonra yine açılıyor. Daha sonra yine aynı.sürekli "HTTP ERROR 429" hatası veriyor. Bunun çözümü nedir acaba?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Trendyol'a Giriş Sorunları

    Trendyol'a erişimde sorun yaşıyorsanız, yalnız değilsiniz. Son zamanlarda birçok kullanıcı, "Trendyol'a giremiyorum" veya "Trendyol uygulaması açılmıyor" gibi sorunlar bildiriyor.

    Trendyol'a Neden Giremiyorsunuz?

    Trendyol'a giriş sorunlarının birkaç farklı nedeni olabilir:

    • Bakım: Trendyol zaman zaman web sitesi veya uygulamasında bakım çalışmaları gerçekleştirir. Bu süre zarfında siteye veya uygulamaya erişim sınırlı olabilir.
    • Sunucu Kesintileri: Yüksek trafik veya teknik sorunlardan kaynaklanan sunucu kesintileri, Trendyol'a erişiminizi engelleyebilir.
    • İnternet Bağlantı Sorunları: Kendi internet bağlantınızda bir sorun varsa, Trendyol'a veya diğer web sitelerine erişmekte zorluk yaşayabilirsiniz.
    • Cihaz Sorunları: Kullandığınız cihazda (bilgisayar, telefon vb.) bir sorun varsa, Trendyol uygulaması veya web sitesi düzgün çalışmayabilir.
    • Hesap Sorunları: Trendyol hesabınızla ilgili bir sorun varsa (örneğin, geçersiz parola veya askıya alınma), siteye erişiminiz engellenebilir.

    Trendyol'a Giriş Sorunlarını Çözme

    Trendyol'a giriş sorunlarını çözmek için şu adımları deneyebilirsiniz:

    • İnternet Bağlantınızı Kontrol Edin: İnternet bağlantınızın düzgün çalıştığından emin olun. Farklı bir ağa bağlanmayı veya cihazınızı yeniden başlatmayı deneyebilirsiniz.
    • Cihazınızı Yeniden Başlatın: Kullandığınız cihazı yeniden başlatmak, geçici sorunları çözebilir.
    • Uygulamayı Yeniden Yükleyin: Trendyol uygulamasını kaldırın ve cihazınıza yeniden yükleyin.
    • Hesabınızı Kontrol Edin: Trendyol hesabınızda herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol edin. Parolanızı sıfırlamayı veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeyi deneyebilirsiniz.
    • Trendyol'un Durumunu Kontrol Edin: Trendyol'un resmi sosyal medya hesapları veya destek sayfasından site veya uygulama durumunu kontrol edin. Bakım çalışmaları veya kesintilerle ilgili bilgiler bulunabilir.

    Hala Giriş Sorunu Yaşıyorsanız:

    Yukarıdaki adımları denedikten sonra hala Trendyol'a giriş sorunları yaşıyorsanız, müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz önerilir. Trendyol'un web sitesinde veya uygulamasında bulunan destek bölümünden yardım alabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kablonet mi kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Kablonet mi kullanıyorsunuz?
    netspeed kullanıyorum.
  • batyaz kullanıcısına yanıt
    Dns ayarı yapmayı denediniz mi?

    8.8.8.8
    8.8.4.4
    Veya
    1.1.1.1
    1.0.0.1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Internette şöyle bir bilgi var. Kısacası bu olay aynı ip adresinden çok fazla http isteği geldiği zaman websitesi tarafından kullanıcıya gösterilen mir mesajmış. Yani trendyol sizin ip adresini spam, istenmeyen bot trafiği vs şeklinde algılamış. O yüzden hata alıyorsunuz. IP değiştirmeniz sorunu çözebilir.

    quote:


    Receiving a status 429 is not an error, it is the other server "kindly" asking you to please stop spamming requests. Obviously, your rate of requests has been too high and the server is not willing to accept this.

    You should not seek to "dodge" this, or even try to circumvent server security settings by trying to spoof your IP, you should simply respect the server's answer by not sending too many requests.

    If everything is set up properly, you will also have received a "Retry-after" header along with the 429 response. This header specifies the number of seconds you should wait before making another call. The proper way to deal with this "problem" is to read this header and to sleep your process for that many seconds.

    You can find more information on status 429 here:https://tools.ietf.org/html/rfc6585

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Dns ayarı yapmayı denediniz mi?

    8.8.8.8
    8.8.4.4
    Veya
    1.1.1.1
    1.0.0.1
    8.8.8.8

    8.8.4.4

    Yukarıdaki dns numaralarını kullanıyorum.cevabınız için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Internette şöyle bir bilgi var. Kısacası bu olay aynı ip adresinden çok fazla http isteği geldiği zaman websitesi tarafından kullanıcıya gösterilen mir mesajmış. Yani trendyol sizin ip adresini spam, istenmeyen bot trafiği vs şeklinde algılamış. O yüzden hata alıyorsunuz. IP değiştirmeniz sorunu çözebilir.

    quote:


    Receiving a status 429 is not an error, it is the other server "kindly" asking you to please stop spamming requests. Obviously, your rate of requests has been too high and the server is not willing to accept this.

    You should not seek to "dodge" this, or even try to circumvent server security settings by trying to spoof your IP, you should simply respect the server's answer by not sending too many requests.

    If everything is set up properly, you will also have received a "Retry-after" header along with the 429 response. This header specifies the number of seconds you should wait before making another call. The proper way to deal with this "problem" is to read this header and to sleep your process for that many seconds.

    You can find more information on status 429 here:https://tools.ietf.org/html/rfc6585
    sayın hocam, IP numaram zaten değişken durumda.Günlük açıp kapattığımdan, sürekli değişiyor. chrome ve edge' de denedim. Yine aynı hatayı veriyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    bazı sitelere giremiyorum
    19 yıl önce açıldı
    Jetfatura.com giremiyorum
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • batyaz kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Ağdaki diğer cihazlarda aynı bu sorunu yaşıyor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Merhaba. Ağdaki diğer cihazlarda aynı bu sorunu yaşıyor musunuz?
    Bu sorunu masaüstü PC de yaşıyorum.
  • Cevap veren arkadaşlara teşekkür ediyorum.
  • Hocam çözümü bulamadınız galiba? Ben de benzer hatayı alıyorum sık sık ve dikkatimi çekti ben de NetSpeed kullanıcısıyım. VPN kullandığım zaman o hata gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimal cngnat havuzundan ip alıyorsun.

    Modemi kapatıp aç hangi ip aldığını kontrol ederek bir kaç kez kapatıp açmayı dene farklı ip alana kadar.

    Sonra tekrar siteye girişi dene.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.